A tornacipőd ismerősnek jelölt: tavaszi lábbeli Facebook-függőknek

Zanza!

A Keds is előállt néhány közösségi média ihlette darabbal, a Facebook színeiben megalkotott példány különösen jól sikerült.

A Keds az egyik ős-tornacipő márka, 1916 óta gyárt sneakereket, és még jó darabig nem is fog leszállni erről a vonalról - a karcsú félcipő évek óta levakarhatatlan a tinik lábáról. A limitált szériák különösen népszerűek, ilyen a Lumen Bigottal közösen készített közösségi média-sorozat is, számol be róla a Feel Disain. A paletta teljes: a Facebook, Google, Youtube, Twitter semmivel sem összetéveszthető színeit és grafikai motívumait használó darabok szerepelnek a sorozatban.

Szeretnivaló darabok, de természetesen, nem a Keds találta fel a közösségi média jegyében alkotott cipőket. A Nike Google cipője volt talán az első, de az Adidas is előállt már hasonló darabokkal, Gerry McKay tervezett a Superstar-szériába a Facebook és Twitter színeiben pompázó darabokat.

Blogmustra