TREND RÖVIDHÍR

A tornacipőd ismerősnek jelölt: tavaszi lábbeli Facebook-függőknek

2011. március 28., hétfő 12:20

A Keds is előállt néhány közösségi média ihlette darabbal, a Facebook színeiben megalkotott példány különösen jól sikerült.

A Keds az egyik ős-tornacipő márka, 1916 óta gyárt sneakereket, és még jó darabig nem is fog leszállni erről a vonalról - a karcsú félcipő évek óta levakarhatatlan a tinik lábáról. A limitált szériák különösen népszerűek, ilyen a Lumen Bigottal közösen készített közösségi média-sorozat is, számol be róla a Feel Disain. A paletta teljes: a Facebook, Google, Youtube, Twitter semmivel sem összetéveszthető színeit és grafikai motívumait használó darabok szerepelnek a sorozatban.

Szeretnivaló darabok, de természetesen, nem a Keds találta fel a közösségi média jegyében alkotott cipőket. A Nike Google cipője volt talán az első, de az Adidas is előállt már hasonló darabokkal, Gerry McKay tervezett a Superstar-szériába a Facebook és Twitter színeiben pompázó darabokat.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta