Madonna lánya kétségbeesve keresi márkája új arcát

Zanza!

Lourdes Leon nem a hagyományos módon keresi divatmárkája arcát, hanem a blogoszférában próbálja megtalálni a megfelelő modellt.

A divatiparban tinédzserkorában elhelyezkedett Lourdes Leon hirdetésben keresi édesanyjával, Madonnával közös divatmárkája új arcát. A lány nem a hagyományos módon, például castingon keresi az eddig alkalmazott Taylor Momsen utódját, hanem a Material Girl blogján jelentette be, hogy kétségbeesve keresi az új modellt.

A márkát csak a Macy's-ben forgalmazzák. A 14 éves tulajdonos üzleti érzékére utal, hogy a márka alatt a nyolcvanas éveket idéző kollekciók kaphatók, amelyeket elsősorban tinédzsereknek gyártanak, ezért viszonylag olcsók. Átszámítva 2 000 és 10 000 forint közötti áron kaphatók a ruhák és kiegészítők.

Blogmustra