TREND RÖVIDHÍR

Madonna lánya kétségbeesve keresi márkája új arcát

2011. január 14., péntek 18:20

Lourdes Leon nem a hagyományos módon keresi divatmárkája arcát, hanem a blogoszférában próbálja megtalálni a megfelelő modellt.

A divatiparban tinédzserkorában elhelyezkedett Lourdes Leon hirdetésben keresi édesanyjával, Madonnával közös divatmárkája új arcát. A lány nem a hagyományos módon, például castingon keresi az eddig alkalmazott Taylor Momsen utódját, hanem a Material Girl blogján jelentette be, hogy kétségbeesve keresi az új modellt.

A márkát csak a Macy's-ben forgalmazzák. A 14 éves tulajdonos üzleti érzékére utal, hogy a márka alatt a nyolcvanas éveket idéző kollekciók kaphatók, amelyeket elsősorban tinédzsereknek gyártanak, ezért viszonylag olcsók. Átszámítva 2 000 és 10 000 forint közötti áron kaphatók a ruhák és kiegészítők.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta