TEJBEN-VAJBAN

Ennyi minden van egy vörös szőnyeges szett mögött

mzd 2016. május 23., hétfő 18:41

Május elején rendezték meg az idei Met-gálát, amelynek legszebb (és legindokolatlanabb) szettjeiről mi is megemlékeztünk. Azt a posztot Claire Danes ruhája vitte el, aki egy sötétben világító Zac Posen estélyiben ment el az estre, most viszont belefutottunk egy pár perces videóban, amiben az eseményen szintén résztvevő topmodell, Karlie Kloss szettjének készülését nézhetjük meg.

Távolról sincs vége, olvasson még »

A vörös színű sliccelt ruha nem újdonság

mzd 2016. május 23., hétfő 16:00

Napok óta mindenki Bella Hadid Cannes-ban viselt vörös, egyébként elég extrém módon felsliccelt ruhájáról beszél. Éppen ezért nem mehetünk el amellett, hogy közöljük: nemcsak a stílus, de a fazon sem számít újdonságnak, ugyanis Rita Ora hasonlót lőtt el a 2014-es MTV Video Music Awards díjátadón. Természetesen az adta magát, hogy a két celebnőt egymás mellé tegyük, önt pedig választás elé állítsuk: döntse el, melyikük néz ki jobban a ruhában. Rajtuk kívül mutatunk még két fásliruhát és hogy valami szépet is lásson, a végére hagytunk egy A-vonalú midiszoknyás párost.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Naná, hogy a körömdivat is sokat változott 100 év alatt

ermiz 2016. május 23., hétfő 11:41

Megunhatatlanok a 100 év változásait megmutató videók, most éppen a körmök kerültek előtérbe, miután kiműveltek minket az etióp szépségekről, a rúzsdivatról vagy épp az eljegyzési gyűrűkből. Az jól látszik, hogy a videóban nem a magyar körömdivatot vették górcső alá, elmaradtak például a 3D-rajzok, és a körömmatricákat is elfelejtették megörökíteni. 

Ennyit változott Kristen Stewart stílusa az elmúlt 15 évben

aa 2016. május 22., vasárnap 20:52

Nemcsak Emma Watson nőtt fel szinte a szemünk előtt, hanem a vele egykorú amerikai színésznő, Kristen Stewart is, akit kolleganőjéhez hasonlóan szintén az egyik legtehetségesebb és legjobban öltözött hírességként emlegetnek a szakmában. A gyakran durcás képet vágó, másságát nyíltan felvállaló színésznőt szeretik is öltöztetni a divatházak, arcának választotta az elmúlt időszakban a Chanel és a Balenciaga is. Kattintson a galériára és nézze meg, hogy hogyan lett az Alkonyat tinisztárjából napjaink egyik legizgalmasabb színésznője!

Kövesse be az egyik legprofibb divatarchívumot!

aa 2016. május 22., vasárnap 10:03

Egyik kedvenc online magazinunk, a dazeddigital.com hívta fel a figyelmünket az @ a_r_c_h_i_v_i_s_t néven futó Instagram oldalra, ahol az egyik legerősebb divatarchívum készült az elmúlt nyolc évben.

#charliesangels

Una foto publicada por a_r_c_h_i_v_i_s_t (@a_r_c_h_i_v_i_s_t) el

Távolról sincs vége, olvasson még »

Mindig tudni akarta, mit hordanak az ausztrál nők?

bb 2016. május 21., szombat 17:00

A nemzetközi divathét után nem sokkal Ausztráliában is megtartották a 2017-es ready-to-wear és resort kollekciók bemutatóját, ahol a divattervezők ruhakölteményei mellett az eseményre érkező szakmaibeliek szettjei is izgalmasak voltak. Az összeállításokat elnézve az ausztrál nők is szeretik követni a hivatalos trendeket, de azért eggyel hétköznapiasabb és hordhatóbb formában viselik őket, mint például a párizsiak vagy a milánóiak. A galériára kattintva megnézheti, hogy hogyan hordják a szezon olyan slágereit Sydneyben, mint a farmer, a bomber dzseki, az ejtett vállú blúz, vagy a monokróm és a vintage stílus!

Kirúgták az Alibabát a hamisítás ellenes csoportból

Edicsek 2016. május 21., szombat 09:58

A Nemzetközi Hamisítványellenes Csoport már fel is függesztette az Alibaba tagságát, ugyanis ahogyan az óriás webárház beszállt, olyan tagok, mint a Gucci, a Michael Kors és a Tiffany & Co azonnal ki is léptek az International Anti-Counterfeiting Coalition-ból (IACC), vagyis a Nemzetközi Hamisításellenes Csoportból. A non-profit szervezet egyébként a hamisítványok és a kalózmásolatok ellen küzd, az Alibaba pedig az a cég, amire a legtöbb nagy divatmárka úgy néz, mint magára a Sátánra a sok hamis termék miatt.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Máris ciki lett a DHL-es pólót gyártó márka

mzd 2016. május 20., péntek 19:28

Ne lepődjön meg, ha a Vetements márkanév ismerősen cseng: április elején ugyanis (sajnos nem tréfából) már írtunk róluk. Akkor egy DHL-es pólóval szerették volna felhívni magukra a figyelmet és mostanra ért be az, ami már az izzadságszagú próbálkozásnál is érezhető volt és önök is megszavazták: a márka ciki lett. 

Távolról sincs vége, olvasson még »

Üzenjük a férfiaknak: 2016 a hajgöndörítés éve

Menő/Ciki

mzd 2016. május 20., péntek 14:08

A népszerű sorozatoknak mindig is nagy befolyásuk volt a hétköznapi emberek életére, de míg régebben közösségi pénzgyűjtést inspiráltak (elég csak Esmeralda szemműtétjére gondolni), addig manapság öltözködési-, smink- és hajtrendeket. Természetesen a Trónok harca sem marad ki a lajstromból: a sorozat egyik szereplőjének, Havas Jonnak frizurája például egyre több fodrásznál kerül elő mint kívánság. Bizonyítékok a hajtás után!

Távolról sincs vége, olvasson még »
613 szavazat 483 szavazat

A 14 legszebb estélyi Cannes-ból

mzd 2016. május 20., péntek 10:42

A végéhez közeledik a 69. Cannes-i fesztivál, mi pedig úgy döntöttünk, az ott látott ruhákból készült Kinek áll jobban posztunk mellett megmutatjuk a szerintünk legszebb estélyiket, amiket a celebnők viseltek a másfél hetes rendezvényen. A vörösszőnyeges képeket elnézve idén az egyszínű ruhák voltak a leginkább népszerűek, de válogatásunkba bekerült több mintás is.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Divatikonok, akik elsütötték az Amal Clooney féle estélyit

bb 2016. május 19., csütörtök 16:19

Nem nagyon szólt másról az elmúlt pár nap, mint a 69. Cannes-i filmfesztiválról, ahova legnagyobb örömünkre Amal Clooney is elkísérte sármos férjét. A 38 éves emberi jogi ügyvéd a színész legújabb filmje, a Money Monster (Pénzes Cápa) premierjére egy olyan klasszikus szabású, sárga Atelier Versace estélyit választott, amely valamilyen formában már jó ideje a divattörténelem egyik nagy visszatérője – hívta fel a figyelmünket a hasonlóságokra a Marie Claire. A galériára kattintva megnézheti, hogy hogyan jelent meg a második század óta használt forma Kate Mosson, Elizabeth Tayloron vagy Grace Kellyn az elmúlt évtizedekben!

Így hajtogasson össze egy trikót 2 másodperc alatt

etelka 2016. május 19., csütörtök 09:40

Egy trikót nem lehet két másodperc alatt összehajtogatni. Vagy mégis? Ha az ember egy kínai textilgyárban dolgozik, minden bizonnyal hamar rájön a műfogásokra, de a műkedvelőknek sem kell elkeseredniük. A videóban igen szemléletesen mutatják meg a kétmásodperces trükköt, és még angolul sem kell érteni hozzá. 

Én egy másik módszerrel hajtogatok ugyan, azt 3,11 másodperc alatt sikerült abszolválni. Ez szerintem egyszerűbb is, a levegőben lógatva a két vállánál behajtom a trikót, majd félbehajtom. Persze ez csak azoknak jó, akiknek mély a szekrényük. B megoldás, ha ugyanezzel a módszerrel háromba hajtja a trikókat. Mindegy melyik módszert választja, az idejével biztosan spórolni fog. 

Semmi különös, mégis 600 fős várólista van erre a farmerre

ermiz 2016. május 18., szerda 17:18

Hihetetlen, de 600 ember van, aki annyira meg akar szerezni egy farmert, hogy képes várni is rá. Mondjuk érthető, nehéz egy tökéletesen passzoló nadrágot találni. Ha még hozzátesszük, hogy az AYR szerint a "The Form" névre keresztelt nadrág a legmenőbb farmer, ami valaha is létezett, akkor nincs is több kérdésünk. A 100 százalék pamut farmer állítólag olyan feneket varázsol, mint soha semmi más. Ha ez nem lenne elég, enyhén szakadt, ami ugye az idei nyár egyik kötelező eleme, viszont 275 dollárba (76.000 ft) kerül és akik virtuálisan sorbaállnak, azok még csak fel sem próbálhatták rendelés előtt.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Heti kedvenc: lenge szaténkabát tavaszra és nyárra

moana 2016. május 18., szerda 14:32

Többféle variációt ajánlottunk már kabátokból és dzsekikből erre a szezonra, és most tovább bővítjük a kört. Ezúttal egy ballonszerű szaténkabátra esett a választásunk, mert kicsi az esélye annak, hogy egy ilyen szembejön velünk az utcán.  

Távolról sincs vége, olvasson még »

Unom a népszerű webshopokat. Hol vásároljak?

mzd 2016. május 18., szerda 07:48

Online vásárolni kényelmes és gyors. Az Asos és a Mango outlet oldala régi kedvencünk, két hónapja pedig már az Inditex üzleteiből is rendelhetünk ruhákat és kiegészítőket. De mi van akkor, ha valaki unja ezeket, esetleg más a stílusa? Nekik sem kell kétségbe esniük, ugyanis számos más olyan márka létezik, amelynek nemcsak online boltja van, de Magyarországra is szállítanak. Az amerikai MarieClaire segítségével most ezeket gyűjtöttük össze.

Távolról sincs vége, olvasson még »

StyleCouch: Mivel hordjam a férfiaknak szánt kiegészítőket?

mzd 2016. május 17., kedd 17:26

style couch.png
Fotó: Dívány

Ennyire "friss" olvasói levelet még nem kaptunk a StyleCouch keretein belül: Marcell ugyanis a pár napja megjelent, férfiaknak szánt nyári kiegészítőket bemutató posztunk után írt nekünk. Bár tetszenek neki az ott bemutatott kendők és kalapok, elképzelni nem tudja, hogyan építhetné be a meglévő stílusába. Van egy jó hírünk: elképesztően könnyen. Válaszunk és tanácsaink a hajtás után!

Távolról sincs vége, olvasson még »

Vegye meg Katalin kabátját!

nemoszi 2016. május 17., kedd 14:09

Sűrű napjai voltak Katalinnak: vasárnap este Erzsébet királynő 90. születésnapja alkalmából vett részt egy gálakoncerten, ahol Kylie Minogue lépett fel és 1160 (!!!) ló, hétfőn pedig már egy jótékonysági eseményen pózolt – írja a Fashionista. A vasárnapi bulira a hercegné egy fehér csipke Dolce & Gabbana ruhát vett fel és – most jön a lényeg – egy új kollekciós, 17.995 forintos Zara kabátkát, amit akár ön is megvehet! (Online ugyan már elfogyott a kabát, de ne essen kétségbe: nézzen körül az üzletekben!)

Rég nem volt már ilyen, Indiában drága ruhákban mutatkozott, korábban pedig azt írták a lapok, hogy direkt vesz fel több éves ruhákat, hogy senkinek ne legyen esélye ugyanolyat vásárolni. Ezek után hétfőn egy 138 dolláros Banana Republic szoknyát és egy 145 dolláros Goat selyemblúzt vett fel, ráadásul ez az első alkalom, hogy a Banana Republictól választott!

Piros napszemüveg a divat az idén

nemoszi 2016. május 17., kedd 10:05

A Luxottica nagyszabsú napszemüvegbemutatót tartott a sajtónak, melyen mindent megtudhattunk a tavaszi-nyári trendekről. A Luxottica neve nem ismerős? Ha nem, az azért van, mert nem egy márkáról van szó, hanem egy olyan cégről, mely a legismertebb divatmárkáknak készít szemüvegeket, úgy mint a Prada, Chanel, Dolce & Gabbana, Armani, de ők felelnek a Ray Ban és az Oakley szemüvegek gyártásáért és terjesztéséért is.

A Luxottica tervezői úgy alkotják meg a szezon legmenőbb darabjait, hogy találkoznak a luxusmárkák tervezőivel, együtt ötletelnek, hogy a szemüvegkeretek illeszkedjenek az adott luxusmárka aktuális kollekciójához stílusban, színben, anyaghasználatban is. Mindig az aktuális kollekcióhoz készítik a napszemüvegeket, tehát a kifutón és az üzletekben is ugyanazt láthajuk például a Dolce & Gabbana Birds of paradise vagy Carretto Siciliano kollekciója esetében, de a többi márkánál is hasonlóan erős a kötelék kollekció és napszemüveg között.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Meseszépek a Mardi Gras indiánok jelmezei

aa 2016. május 16., hétfő 18:03

Egyre többen követik figyelemmel a New Orleans-i Mardi Gras karnevál eseményeit világszerte, amelynek egyik legjobban várt fénypontja, mikor a helyi indiánok is felvonultatják különleges, kézzel készített jelmezeiket. A Mardi Gras indiánok több törzset számlálnak, ők vonulnak Szent József napján (március 19.) valamint az ehhez legközelebb eső vasárnapon, azaz a ‘Super Sunday-en' is.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Megtaláltuk a körömmániások álmát!

ermiz 2016. május 16., hétfő 09:47

A C Chanel oldalra töltötték fel azt a videót, ami erős túlzással lázba hozta a körmök iránt lelkesedőket. Egy átlag ember meggyőződésünk szerint nem fogja tudni leutánozni a videón történteket, de egy ügyesebb körmösnek mindez nyilvánvalóan abszolválható. 

Ami biztos, hogy ne natúr körmökre tegye rá az installációt, mert perceken belül a bőrgyógyászaton fog ülni a szomorú körmeivel. A lényeg a videóban látható, azon lehet gondolkodni, hogy zselés vagy porcelán technikával menne-e jobban az applikáció, illetve kérdés, mennyi flittert gyömöszöl bele az ember. 

Nagyon várjuk az első hazai képeket. 

Kinek áll jobban: Cannes-i különkiadás

mzd 2016. május 16., hétfő 09:42

Mi más is lehetne szokásos hétfői posztunk témája, mint a 11-én elstartoló 69. Cannes-i fesztivál. Most a ruhák közötti teljes azonossága helyett inkább szín és anyagbeli hasonlóságokat kerestük – és találtunk is: Julianne Moore például olyan fekete, csillogó kiegészítőkkel díszített ruhában jelent meg a vörös szőnyegen, amit Caitriona Balfe-on is láthattunk, Julia Roberts-hez hasonlóan pedig Victoria Beckham is overálban jelent meg a filmfesztivál első napjaiban.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Hordjon nyáron is feketét!

aa 2016. május 15., vasárnap 15:35

A tavaszi ruhák hallatán a legtöbb embernek a virágos, élénk színű vagy pasztell árnyalatú darabok ugranak be, pedig idén épp olyan divatos a klasszikus fekete, mint például a zöld vagy a rózsaszín. Arról nem is beszélve, hogy a legfrissebb kutatások szerint még szebbnek és eszesebbnek is tűnünk feketében – hívja fel a figyelmet a trendre a HuffPost Style. A hajtás után néhány remek ízléssel megáldott Instagramozón keresztül mutatjuk, hogy milyen fekete darabokat érdemes beszereznie a tavaszi-nyári időszakban!

Távolról sincs vége, olvasson még »

Kvíz: Luxus- vagy fast fashion márka kampányfotóját látja?

mzd 2016. május 15., vasárnap 14:40

Azt, hogy egy márkáról milyen képet alakítunk ki, több dolog is befolyásolja. Ezek között található az, hogy milyen hosszúra nyúlik vissza a története, milyen minőségű és tervezésű ruhákat forgalmaz, hol helyezkednek el az üzletei és azoknak milyen a kirakata, hogyan fest a divatbemutatója (ha éppen van neki) és az is, hogy milyen hangulatot árasztanak a kampányfotói. Pár szezonnal ezelőtt például divat volt a komor hangulatú, fekete-fehér anyagok készítése, mostanában viszont szerencsére a tervezők visszatértek a színes változatokhoz.

Mivel főleg a magasabb árkategóriájú termékek esetében fontos, hogy a vásárló azonosulni tudjon az életérzéssel, amit a lookbook képek árasztanak, így azt gondolnánk, hogy a luxusmárkákhoz tartozó kampányfotók atmoszférája egyedi. Ez viszont nincs így: több olyan tizedannyiba kerülő fast fashion márka állt elő olyan fotókkal, amiről csak a név elolvasása után jöttünk rá, hogy bizony nem egy dizájnercéghez tartozik. Ez adta az apropót a mostani kvízünkhöz is: mutatunk 13 képet, önnek pedig el kell döntenie, hogy kihez tartozik. Ha válaszol a kérdésekre, utána ne zárja be azonnal az ablakot, ugyanis mindegyiknél megmutatjuk, hogy melyik cég érdeme. Hajrá!

Minden kérdés megválaszolására 30 másodperc áll rendelkezésére. Jelölje meg a helyes választ, majd vagy várja ki az idő végét, vagy kattintson a "Következő kérdés" gombra. A linkre kattintva elindul a játék.

Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbálja meg újra.
Indulhat a kvíz »

A Guccinak már a temetési papírtáska is szúrja a szemét

aa 2016. május 15., vasárnap 13:50

Csúnyán beégette magát a Gucci a közelmúltban azzal, hogy a védjegyük megsértésére hivatkozva levélben figyelmeztette a hongkongi temetkezési vállalatokat, hogy ne tüntettések fel papírtáskáikon a luxusház ikonikus logóját. Pedig a papírtáskákat ezúttal nem koppintásként értékesítették a piacon, csupán egy ősi kínai hagyományról van szó, miszerint a gyászolók olyan tárgyak papírmaséit égetik el, amiről azt képzelik, hogy az elhunyt szeretné magával vinni a túlvilágra. A felső osztály státusszimbólumai, mint a drága autók, okostelefonok és dizájner táskák mellett olyan hétköznapi dolgokat is a halottak mellé temetnek képletesen, mint például a zokni vagy műfogsor – elégetett papír formájában.

Az olasz márka 1974 óta 11 üzlettel van jelen a hongkongi piacon, tehát akár tisztában is lehetett volna a helyi szokásokkal, így nem sokkal a bicskanyitogató felszólítás után egy újabb közleményt adott ki a Gucci sajtóosztálya, melyben elnézést kért a kellemetlen félreértésért és kifejtette, hogy nem kívánja jogi útra terelni az ügyet, csupán a védjegyükké vált szellemi tulajdonukat szerették volna megvédeni, de maximálisan tiszteletben tartják a helyi temetkezési szokásokat – írja az ügyről a fashionmag.uk.co, mely arra is felhívja a figyelmet, hogy a helyi árusoknak nem igazán tetszett, hogy a divatház nyilatkozatából nem derült ki, hogy akkor tilos vagy sem rányomni a kamu papírtáskára a logójukat, így többen inkább levették polcaikról a bonyodalmat okozó kiegészítőt.

Szinte biztos, hogy ezentúl nem vesz bőrből készült cuccokat

mzd 2016. május 15., vasárnap 09:43

Miután megmutatta, hogyan lesz krokodilból luxustáska és részvényeket vett a Pradában, hogy megvédje a struccokat, a bangkoki Ogilvy & Mather ügynökséggel állt össze az ázsiai PETA, hogy létrehozzanak egy pop-up (pár napig létező) boltot. Az üzlet első pillantásra semmiben nem különbözik egy luxusbolttól: a visszafogott, minimalista enteriőrben egymás mellett várnak a vevőkre a drága bőrből készült kiegészítők (táskák, kesztyűk, övek és cipők egyaránt). 

Mivel azonban felmerül az állatvédő szervezet neve is, így a dolog nem áll meg ennyinél: a Behind the Leather, azaz A bőr mögött névre hallgató koncepció miatt az alkalmi vásárlókat a táskák kinyitása, a cipők és kesztyűk felhúzása, illetve az övek megfordítása után szokatlan kép fogadja. Ott ugyanis véres húscafatok fogadják őket, ami – mivel a szőrmével ellentétben sokan megfeledkeznek róla – emlékezteti a vevőt, hogy azért a darabért, amit ő próbálgat és megvesz, legalább egy állat adta az életét.

A legsokkolóbb viszont az, hogy a táskákban található belsőségek szívverést imitálva még mozognak is. Bár a videón valószínűleg statiszták láthatóak, nem lettünk volna azon nők helyében, akik a cipő- és kesztyűpróba után véres kézzel és lábbal szembesültek. Erős idegzetűeknek ajánljuk a PETA oldalát, ahol megnézheti, milyen sors vár egy pénztárcának szánt kígyóra.

Ön szerint hatásosak ezek a reklámok?

  • 603
    Igen, biztos van, aki ennek a hatására felhagy a bőr vásárlásával.
  • 504
    Vannak kétségeim, de egy próbát megér.
  • 828
    A bőrvásárlókat ennyi nem tántorítja el.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 ... 363

Blogok, amiket olvasunk

KETTŐS MÉRCE Percenként keres annyit, mint más havonta

Mészáros Lőrinc tavaly 96 milliárd forinttal gazdagodott. Napi 263 millió, percenként 183 ezer forint gyarapodás. Nem rossz!

KREATÍV PSZICHOLÓGIA Ezek a játszmák teszik tönkre a kapcsolatainkat

A játszmákkal nem csupán saját magunkat tehetjük boldogtalanná, de embertársainkat is az őrületbe kergethetjük játszi könnyedséggel.

HATÁRÁTKELŐ Hogyan szerezzünk barátokat külföldön?

Négy éve költöztünk Svédországba, nulla kapcsolattal. Innen épült fel a társaságunk. Tippek barátkozáshoz.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés