Szinte biztos, hogy ezentúl nem vesz bőrből készült cuccokat

Miután megmutatta, hogyan lesz krokodilból luxustáska és részvényeket vett a Pradában, hogy megvédje a struccokat, a bangkoki Ogilvy & Mather ügynökséggel állt össze az ázsiai PETA, hogy létrehozzanak egy pop-up (pár napig létező) boltot. Az üzlet első pillantásra semmiben nem különbözik egy luxusbolttól: a visszafogott, minimalista enteriőrben egymás mellett várnak a vevőkre a drága bőrből készült kiegészítők (táskák, kesztyűk, övek és cipők egyaránt). 

Mivel azonban felmerül az állatvédő szervezet neve is, így a dolog nem áll meg ennyinél: a Behind the Leather, azaz A bőr mögött névre hallgató koncepció miatt az alkalmi vásárlókat a táskák kinyitása, a cipők és kesztyűk felhúzása, illetve az övek megfordítása után szokatlan kép fogadja. Ott ugyanis véres húscafatok fogadják őket, ami – mivel a szőrmével ellentétben sokan megfeledkeznek róla – emlékezteti a vevőt, hogy azért a darabért, amit ő próbálgat és megvesz, legalább egy állat adta az életét.

A legsokkolóbb viszont az, hogy a táskákban található belsőségek szívverést imitálva még mozognak is. Bár a videón valószínűleg statiszták láthatóak, nem lettünk volna azon nők helyében, akik a cipő- és kesztyűpróba után véres kézzel és lábbal szembesültek. Erős idegzetűeknek ajánljuk a PETA oldalát, ahol megnézheti, milyen sors vár egy pénztárcának szánt kígyóra.

Ön szerint hatásosak ezek a reklámok?

Oszd meg másokkal is!
Mustra