Menő a cigi a Moschino szerint

Hiába állítja a Moschino vezetőtervezője, hogy javarészt a reneszánsz kori domonkos szerzetesek, a tűzvészek, a máglyahalál és a füst témája ihlette őszi-téli kollekcióját, azért csak becsúszott az aktív éjszakai életet élő Jeremy Scott kollekciójába egy-két olyan ruhadarab és kiegészítő is, melyből arra következtetünk, hogy hozzánk hasonlóan a 40 éves dizájner is visszasírja a cigi tilalom előtti fesztelen időket.

Legalábbis erre utal a kollekció egy része, mely a logómániás tervezőnek köszönhetően Marlboro dobozra emlékeztető pulóverruhát, gyufákkal díszített szoknyát, valamint cigaretta formájú fülbevalókat és odakozmált estélyiket tartalmaz, de az ismert kalaposmester, Stephen Jones is tervezett egy-két mutatós különlegességet a témában.

A világ egyik legismertebb cigarettamárkájának feldolgozása egyébként amellett, hogy nem túl eredeti, nem is olyan váratlan Jeremy Scottól, hiszen a tervező olyan ikonikus logókat épített már be kollekcióiba az elmúlt években, mint a McDonalds, a Barbie és a Super Mario. Kattintson a galériára és nézze meg, hogy hogyan néz ki egy dohányzás ihlette kollekció és szavazzon, menő a cigarettázás szigorításán keseregni vagy inkább már ciki ez a téma a 21. században?

Oszd meg másokkal is!
Menő! (1549) (1567) Ciki!
Mustra