Gyárilag átizzadt póló: menő vagy ciki?

Nem ciki izzadni a márka szerint
Nem ciki izzadni a márka szerintvvstore.jp

Úgy tűnik, hogy a japán márkák tervezői, ha egy kis csavarral is, de komolyan veszik a style.com trendelőjelzését, miszerint a fehér póló a nyári szezon egyik slágere. Legalábbis ennek tudjuk be, hogy nemrég az ekoD Works provokatív designere, Takayuki Fukuzawa egy csipkés melltartóval próbálta eladni egyszerű fazonú felsőit. A mókás „kukucs” néven futó pólót most a japán online áruház, a Village Vanguard izzadós és hátsó melltartó pántot villantós termékei követik a sorban, melyekért 27 dollárt (6330 forint) kérnek az üzletben – írja a rocketnews24.com

Bár nem pontosan értjük, hogy mi értelme van a nyári, 30-35 fokos hőségben egy ilyen izzadságot imitáló, szagtalan pólónak, de biztos lesz olyan, aki szerint semmi baj nincs azzal, hogy úgy néz ki a ruhánk, mintha csurom vizes lenne. A márka kamuizzadást imitáló nyomata egyébként meglepően jól sikerült, mi simán bevennénk, hogy viselőjének ennyire melege van, ha szembejönne velünk egy ilyenben az utcán. De döntse el ön, menő az efféle félrevezetés vagy inkább cikinek és nevetségesnek találja még a termék gondolatát is. Szavazzon!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Menő! (2162) (1898) Ciki!
Mustra