SZÜLŐSÉG

Apa hisztis hülyegyerek lesz, ha megfázik?

2017. április 5., szerda 17:17

Hónapok óta fut egy borzasztóan idegesítő tévéreklám, ami egy megfázás elleni szert hirdet. Szerencsére már nem kell sokáig nézni, mert itt a jó idő, és a náthaszezon vége, de azért még néhányszor fel fog menni miatta a pumpa. A sztori ugyanis a következő: ha megfázik, apa egy hisztis hülyegyerekké változik, anya pedig angyali, elnéző mosollyal az arcán tűri.

Értem én a reklámozókat, nyilván elég magasan van a fogyasztók ingerküszöbe, ezért mindig valami nagyobb blődséggel kell előállni, amire felfigyelnek, rendben. Amit viszont nem értek meg, hogy a férfiak miért nem tiltakoznak ez ellen a spot ellen egyáltalán?

Szerintem ugyanis borzasztóan káros és lesajnáló képet sugall ez a reklám a férfiakról. Az pedig egy még sokkal riasztóbb feltételezés, hogy ez valaki szerint vicces lenne. Eleve bántó az alapvetés, hogy egy egyszerű náthától egy férfi nem tud uralkodni magán, és egy tenyérbe mászó, hisztis kis gnómmá változik, aki semmivel sem különb egy dackorszakos kétévesnél. Arrébb löki a tányért, duzzog az asztalnál, és ez teljesen normális, mindenki tudja, hogy ilyenek ezek!

Elmagyarázom egy párhuzammal: vajon mit szólnánk egy olyan PMS-t enyhítő gyógyszer reklámhoz, aminek az a tételmondata, hogy ne közelítsetek anyátokhoz, mert menstruálni fog? Oké, ma egy tűzokádó sárkány (lángnyelvek, pokolbéli képek érkeznek), de beveszi a gyógyszert, és elmúlik. 

De hát a nők, természetesen, házisárkánnyá változnak, ha menstruálni fognak, ugyebár, nem kell őket komolyan venni, ezt mindenki tudja. A férfiak is csak mosolyognak rajtuk megértőn, kissé lesajnálón. Ki ne felejtsük a gyerekeket, mert ők is bele vannak vonva a buliba: a gyerekek is nyugodtan lesajnálhatják a szülőt, természetesen.

A házastársnak is teljesen természetes a szituáció, anya a reklámban a hisztis férjnek is az anyjává változik, és megértő mosollyal az arcán adagolja a gyógyszert a rakoncátlankodó kis bumburnyáknak.

De addig is, amíg teljesen meg nem gyógyul – és ez a harmadik nagy bajom ezzel a reklámmal – anya rábízza apát a gyerekekre, hogy vigyázzanak rá. Semmiképpen sem vagyok a sziklaszilárd és megingathatatlan szülői tekintély híve, tőlem nyugodtan lehet a gyereknek igaza a felnőttekkel szemben, de azt gondolom, hogy eléggé elhibázott azt sugallni, hogy apa egy náthától gyakorlatilag beszámíthatatlan lesz, és még a gyerekek is megfontoltabban tudnak döntéseket hozni, mint ő. És ez így van rendjén, így természetes.

A gyerekek nyugodtan kezelhetik hülyegyerekként az apjukat, mivel egyrészt úgy is viselkedik, másrészt anya mondta, hogy szabad, de főleg apának sincs ellene a világon semmi kifogása.

Pedig valójában nem, ez így nem normális.

  1. A férfiak nem lesznek hisztis hülyegyerekek, ha megfáznak, legalább is nem kellene, hogy azzá váljanak.
  2. A feleség nem anyja a férjének, akkor sem, ha éppen ápolja.
  3. A gyerekek pedig nem okosabbak és megfontoltabbak az apjuknál, nem ők vigyáznak rá, még akkor sem, ha éppen meg van fázva, és ettől sajnos elment minden esze.

Amíg pedig semmiféle visszhangja nincs egy ilyen férfi- és családképet sugalló reklámnak, addig tényleg nem is értem, hogy mit tépjük a szánkat egyenjogúság ügyben, amikor ennyire tök mindegy a társadalomnak, hogy kit miért, és hogyan kezelnek le és aláznak meg.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2017.04.05 17:56:52Tronald Dump

    Engem férfiként nem zavar a reklám, nem gondolom károsnak vagy elnyomónak. Talán a túltolt női egyenjogúsági hisztéria reflexe az, amely az ilyesmit is túlreagálná. Nyugodjatok le.

  • 2017.04.05 17:58:18open access

    Nekem szerencsére van humorérzékem, így semmi bajom a reklámmal, sőt egy kicsit magamra ismerek benne, mert néha én is rájátszok betegen a tünetekre.

  • 2017.04.05 18:04:00kisvirag78

    Nő vagyok, és a gyerekekkel értetlenül néztük. De szerencsére a reklámokat el szoktuk kapcsolni, nem nagyon számítanak.
    A férjem lázasan is megy dolgozni, ha néha úgy sem képes rá, akkor itthonról dolgozik, de sosem hagyja el magát.
    Amúgy sem hiszek ezekben a tüneti szerekben, túltolják, nyomd el a betegség látszatát, menj vele közösségbe és fertőzz meg mindenkit.

  • 2017.04.05 18:18:02//VV\\

    A hazai reklámok 90 százalékán fenn lehetne akadni valami miatt. De mint ez a cikk is mutatja van értelme megosztó és felkavaró reklámokat csinálni, mert ha nem fizetnek érte akkor is szóba fog kerülni:)

  • 2017.04.05 18:45:16Klesk

    Köszönöm, hogy végre valakinek feltűnt. Divat lett a férfiakat poénból megalázó helyzetben mutatni filmekben és néha reklámokban: itallal képen önteni, pofon vágni, kaját hozzávágni. Pedig ez kb. annyira vicces, mint amikor egy gyökér férfi azzal poénkodik, hogy 'pénz számolva, asszony verve jó.' Jó lenne, ha az egyenjogúságért való, amúgy nagyon helyes és bátor harc nem esne át a ló túlsó oldalára.

  • 2017.04.05 18:48:48Márcy

    Abban egyetértek hogy a reklámok 90%-ban lehetne kivetni valót találni. De ha ez fordítva lenne és a nő lenne ábrázolva negatív szerepben a megfázás miatt. El hihetitek hogy feministák tízezrei ostromolnák a médiát az elnyomó megalázó reklám miatt. Amúgy ha már ez a reklám szóba jött érdemes lenne megtekinte a többi reklámot is. Csak nekem tűnik fel hogy a férfiak kb a reklámok 90%-ban elvannak nyomva vagy hülye idiótának vannak nézve pl most legújabb amiben a kidolgozott testű férfi bekeni magát izzadásgátlóval majd végig húzza a kezét a hónalján akkor megszólal egy női hang valami megalázó és erősen lekezelő dumával, majd a férfi valami olyasmit mondd hogy csak megnézte hogy tényleg nem nedves, de azt is olyan hanggal és arckifejezéssel mint aki teljesen retardált. Anyu meg még úgy is beszél vele mintha az lenne. Fordított esetben persze ez ellen is olyan hadjárat indulna hogy még a csatorna se élné túl aki leadja nem hogy azok akik megalkották. Sajnos egy k.basz.tt p.naorientált világban élünk ahol a nőknek mindent szabad, a férfiaknak meg kuss a neve.
    Üdv, egy nő

  • 2017.04.05 18:51:32zizi77

    A reklám elérte célját, beszélnek róla. Bár sehol nincs Fluimucid Ábel, vagy Kasszás Erzsi mellett. :-)
    Az én férjem is bemegy egyébként betegen is dolgozni, de az is igaz, hogy nekem akkor sincs időm betegnek lenni, ha történetesen itthon vagyok, mert a 3 gyereket is valakinek gondozni kell.

  • 2017.04.05 18:53:25toto92

    Izé, tévé. Miért kell úgy csinálni, mintha ott minden a valóság pontos mása lenne? Ha a reklámokból indulunk ki, akkor mindenki konstans tudatmódosító szerek hatása alatt áll. Vihar egy kiskanálnyi vízben.

  • 2017.04.05 19:23:04bacsis

    Szerintem qrva jó ez a reklám... Van benne sarkítás de hát ez a lényege, hogy van benne némi kifigurázás, és ha így vesszük, néha milyen igaz tud lenni :-D
    Mondom ezt 2 gyereke családapaként.. poénra kell venni, fölösleges ezen túrázni...

  • 2017.04.05 19:45:08Sir Galahad

    A reklám olyan, amilyen, van, akinek tetszik, van, akinek nem. A jó kérdés tényleg az, hogy egy nőkön élcelődő reklám ellen miért tiltakoznak, ez ellen meg miért nem. A válasz valószínűleg az, hogy a nőknek vannak erős érdekképviseleti szervezetei, a férfiaknak még nincsenek. Ezen csak mi férfiak változtathatunk, más nem.

  • 2017.04.05 19:56:23demerson

    Apának lebasznék egy olyat hogy leszakadna a feje.

  • 2017.04.05 20:52:14RTB

    A reklámban szereplő apa napközben betegen dolgozott, de csak azért hogy otthon hős lehessen es hisztizhessen (gyerekesen viselkedhessen) este az asztalnál

  • 2017.04.05 20:55:00pefe

    A válasz a kérdésben van. Mivel a férfiak náthásan sem lesznek hisztis picsák. Az ilyen reklámokért sem fognak hisztizni.

  • 2017.04.05 20:55:01pefe

    A válasz a kérdésben van. Mivel a férfiak náthásan sem lesznek hisztis picsák. Az ilyen reklámokért sem fognak hisztizni.

  • 2017.04.05 21:32:15tutifruti22

    @pefe: sőt, kifejezetten szórakoztat. hasonlóan nevetek a nőket parodizáló vicceken is ... ha a stupid pc beszéd miatt mindent letiltanak, min lehet majd nevetni, szórakozni? Ha látta valaki (minimum 50x) Demolition mant, Stalloneval, annak beugrik az a kep, amikor a ket modern zsernyak, meg a kokori, butuska gyerekdalokra gerjednek, az onvezerlo rendorautoban ...

  • 2017.04.05 21:44:14Csőszbocskor

    Az ügynökség nem hülye. Nem véletlen ilyen a reklám. Célcsoport = nők. A nők nagy részének valószínűleg ez tetszik és ez az igazi baj.

  • 2017.04.05 21:53:28Balint133

    Hagyjuk mar ezt a kurvanagy felhaborodosdit.... vicces reklam, nem hiszem, hogy barmelyik ferfi kerne az emancipuncik segitseget. Meg a vegen nem lehet mar semmin se viccelodni. Manapsag mar nem lehet megszolalni se, mert azzal valami LMBTQKWURDSFNYLSKC kozosseg tagjait veletlen megsertem, vicc.

    Az a szo, hogy "karikatura" meg gondolom nem jelent a szerzonek semmit. Minden ferfi atmegy kicsit picsaba ha beteg (persze ez nem azt jelenti, hogy nem csinalnank a dolgunkat...), ezt nagyitja fel a reklam.

  • 2017.04.05 21:54:24Csipyke

    Valamelyik nap egy rádiómüsorban a saját fülemmel hallottam egy nőtől, hogy a férfiak egészsége a nők felelőssége-hát én ezen kiakadtam. Ez a reklám csak ennek a folyománya, szvsz. Btw. a férjem elég lekvár épp-valami hányóst szedett össze, ami a gyereknek meg se kottyant-értsd, végül nem hányt, meg semmi, de ugyanazokra panaszkodott, mint az apja. De a hányástól bárki lekvár lesz, szóval megyek ápolni.

  • 2017.04.06 07:56:38Magentax

    Határozottan felismerem a reklámban jópár férfiismerősömet, rokonomat.
    Kár ezen felháborodni, a férfiak többsége igenis teljesen elhagyja magát, ha beteg.
    Amúgy az orrspray-s reklámon miért nem akadsz ki? Dettó ugyanez....

  • 2017.04.06 08:22:33ibafaipap

    A férfiak leszarják.

  • 2017.04.06 08:51:46lyken

    Like, rühellem az ilyen reklámokat.

    "Gondolom vmi bafatlan macskás nőszemély alkotta egy késő esti meetingen a anno."
    :DDDD

  • 2017.04.06 09:07:16mirke74

    A barátom hívta fel a figyelmet pár éve arra, hogy mennyire megalázóan tudják ábrázolni a férfiakat az effajta reklámok, filmek, és igazat kell, hogy adjak neki. Ez annak a jele, hogy a feminizmus kicsit átbillent negatívba, ami már nagyon nem vicces, tekintve, hogy néhányan komolyan veszik ezeket. Egy vele történt esettel lehetne ezt jól leírni, mi ma a helyzet. Barátom fodrásznál. Rajta kívül volt még ott egy idősebb nő (vendég), valamint a fodrásznő. Fodrásznő: "Na, csináljunk egy jóképű pasit ebből a gyerekből!" (Barátom negyvenes férfi) Képzeljük el, mi lett volna, ha ugyanezt az idősödő nőre mondja: "Na, csináljunk egy jó csajt ebből az asszonyból!" Ez lehet az oka annak is, hogy ennyi férfigyűlölő nő van manapság.

  • 2017.04.06 09:24:18Lángharcos

    @mirke74 Ez nem a feminizmus túltolása. A feminizmusba EZ nem férne bele, az ugyanis egyenlőségről szól.

    Szóval a majonézes "te hibád ha ver az urad" reklámmal kéne egy kalap alá venni.

  • 2017.04.06 10:03:24mirke74

    @Lángharcos - oké, lehet, hogy rosszul fogalmaztam. A mellékelt linkben van egy videó, ez a vonal kezd erősödni, aminek lehet, hogy tényleg semmi köze a feminizmushoz (ha az eredeti célját nézzük), viszont feminizmusnak hívják és sokan átveszik ezeket az ártalmas nézeteket.
    [link]
    Nem vicces.

  • 2017.04.06 10:19:25Arcade Macho

    nincsen itt semmi latnivalo, feher kozeposztalybeli ferfi, szoval siman lehet "kritizalni"

  • 2017.04.06 10:25:34Terézágyú

    Nagyon ott a pont!!!!!

    A reklámok nagy része ugyanilyen szemétség egyébként, de igen, ez kifejezetten undorító.

    Mellesleg nyilván az a célja, hogy a nőket ösztönözze a gyógyszervásárlásra, mert az már csak úgy van, hogy a férfiak nem rohannak a patikába azonnal még komolyabb bajnál se, hát még egy kis nátha esetén...

  • 2017.04.06 10:30:33Guszty

    Ugyanebbe a sorba tartozik az a reklám, amikor anyu lesz beteg, a család meg teljesen széthullik, az apa képtelen kezelni a helyzetet (a fia lefocizza a lámpát, a vasalásnál kiégeti a ruhát stb.)

  • 2017.04.06 10:36:30frv

    Jaj, nem kell ezt ennyire komolyan venni már.... :) A nőket egyébként sem zavarja a menzesz, mert nőgyógyásznő által tervezett tampont használnak... (de senki sem hiszi azt, hogy ettől valóban szép hosszú szőke haja lesz)
    Ezeken a reklámokon én nem akadok fent.. engem azok zavarnak, amik idegesítőek (hangban, zenében stb). Ábelke ilyen volt, ez belefér.. bár tényleg nem minden pasi ilyen, de a nők sem egyformák, hát ebben nincs semmi új :) Nagyon sok nő szeret (néha túl) gondoskodni a párjáról, ez a reklám erre játszik rá.

  • 2017.04.06 11:01:25Terézágyú

    "Jaj, nem kell ezt ennyire komolyan venni már.... :) ... engem azok zavarnak, amik idegesítőek"

    Képzeld, mindenkit az zavar, ami idegesítő...
    De persze ami mást idegesít, az felőled mehet - de ami téged, akkor aztán....!!!

  • 2017.04.06 11:14:19frv

    amik idegesítőek (hangban, zenében stb). Halló! Volt folytatása! Nem ér szövegkörnyezetből kiragadni, és félremagyarázni!! :)

    Azok meg azért zavarnak, mert ha megy a tévé, hiába nem figyelsz, nem tudsz előlük menekülni, a füledbe mászik. Ezen vagy legyint valaki, hogy marhaság, vagy röhög (ha sok ilyen ismerőse van) de nem hiszem, hogy kikerülhetetlen lenne....

  • 2017.04.06 11:21:18Circus

    Engem is zavart, örülök, hogy itt és így jelent meg a megerősítés, miszerint nem vagyok hülye emiatt.

    Egyetértek a felettem/előttem szólókkal abban, hogy ez már túltolása a feminizmusnak.

    Ugyanígy zavarnak a hüvelygombás reklámok felvezetései, meg amikor a nőket mullázzák le - nem emlékszem pontosan, de volt valami reklám, ami cuki kis semmiségnek nyilvánította a vásárlás környéki bizonytalankodást, valami hasonló, ami a ciklus környéki hangulatingadozást... nem lehetne emberszámba venni mindenkit?

  • 2017.04.06 11:22:04Terézágyú

    "de nem hiszem, hogy kikerülhetetlen lenne...."

    Ja, hogy ha kikerülhető, akkor nem is baj?????

    "Ezen vagy legyint valaki, hogy marhaság, vagy röhög (ha sok ilyen ismerőse van)"

    Na itt a lényeg, szerinted ez a valóságot mutatja, tehát semmi baj vele...

  • 2017.04.06 11:29:45frv

    Te tényleg félre akarsz magyarázni? Azt írtam, hogy "legyint valaki, hogy marhaság" VAGY röhög, ha van ilyen ismerőse.

    IGEN, VANNAK ILYEN PASIK. DE NEM MIND ILYEN. Én úgy érzem, hogy egy értelmes nő ezt átlátja, és nem fog általánosítani, ugyanúgy, ahogy a másik hülye reklám hatására nem kezd el beszélgetni a saját vaginájával.

    Nők közül is vannak olyanok, akik minden hülyeségen fennakadnak, hisztiznek, de ez nem jelenti azt, hogy épp menstruálnak, azt meg végképp nem, hogy minden nő ilyen.

  • 2017.04.06 11:46:54Palladrin

    Mi nem kapcsolunk el a reklámokról. Ellenben minden egyes reklámot kivesézünk, hogy miben és hol hazudnak. Asszem öntudatos felnőttek lesznek a gyerekeimből :)

  • 2017.04.06 11:56:18metal

    "Amit viszont nem értek meg, hogy a férfiak miért nem tiltakoznak ez ellen a spot ellen egyáltalán?"
    Azért, mert nekünk férfiaknak rohadtul nem éri el az ingerküszöbünket egy hülye reklám. Szarunk rá, az élet fontos dolgaival foglalkozunk inkább. A posztolónak is inkább ezt kellene tennie!

  • 2017.04.06 12:15:29Jim Raynor

    egyrészről jól párba lehet ezt a reklámot állítani egy másik gyártó másik termékének reklámjával, mely szerint ha anyu beteg eluralkodik a káosz.

    aham. szóval ha apa beteg akkor egy hisztis hülyegyerek, de megy minden mintha mi sem történt volna, de bezzeg ha anya beteg akkor megáll a világ. végülis nem sértő kicsit sem.

    másrészről azoknak, akik itt harsogják, hogy de nem kell ezt komolyan venni, üzenném, hogy ezt mondják most az univer majonézes címkék miatt szexizmust kiáltóknak is. mert végülis mit kell fennakadni, a nőnek a konyhában a helye.

  • 2017.04.06 12:30:08frv

    Miért, nálatok megáll a világ, ha anya beteg? Nálunk sec nem, a család többi része átkapja a terhek nagy részét. Én sem rémülök halálra, mikor meglátom a reklámot, hogy holnaptól biztos nem fogják, ha megnézik...
    Hozzáteszem: nem tartom jó reklámnak egyiket sem, de egyik sem éri el az ingerküszöböm.

    Sőt, a majonézes reklám sem érdekel, mert nekem nem attól van valahol a helyem, hogy mi van egy majonézes címkére írva.

    Ha nagyon nem tetszik valakinek, most húsvétkor másik majonézt kell levenni a polcról, pont húsvétkor sok fogy, azzal "üzenik" a cégnek a legtöbbet azok, akiket ez feldühít.
    De nem hiszem, hogy az egymásnak esés sokat javítana a helyzeten...

  • 2017.04.06 12:34:09Kund Ereje

    Ez a poszt egy reklám a reklámnak. Fizetett érte a Wick?

  • 2017.04.06 12:43:27wkker

    Felháborodni nem háborodok fel, de amúgy van abban valami, hogy az ehhez hasonló reklámoknak van kártékony hatása.
    Nem a reklám miatt, mégis sokak fejében az van, hogy a férfiak kevésbé bírják a betegségeket és fájdalmakat, de szerintem az élet nem éppen ezt igazolja.
    De mindegy is, hogy ki mit gondol, az viszont már veszélyes, mikor valakiért a diszpécser azért nem küld ki orvost, mert "úgyis csak férfiról van szó, nagyon tudnak szenvedni" - amiből aztán két óra múlva kórház lett.
    Az ilyen nőket és a kálciumot allergiás reakcióra felíró orvosokat(nőket és férfiakat) viszont bottal kéne üldözni a Holdig.
    A fenti reklám pedig valóban ráerősíthet az említett hölgy véleményére. Értem a viccet, de ha az egy hazugságon alapuló gúny, akkor az nem túl nyerő. Hozzáteszem, sok ilyen van, sok reklámban a gyerekeket is idiótáknak mutatják.

  • 2017.04.06 12:59:32frv

    Ha igazad van, akkor az nagyon szomorú. A gyerekműsorokból pont azért akarták kitiltani a reklámokat, mert egy gyerek VALÓBAN nem tudja értelmezni azt a szót, hogy "reklám", valóságnak fogja fel, és megfelelő szülői felügyelet nélkül tévesen befolyásolja. (márpedig egy reklám túloz, idealizál, sarkít, életérzést sugároz, attól függően, hogy mit akar elérni)

    Ha egy felnőtt ember ugyanerre nem képes egy REKLÁMnál, ami megnevezetten és egyáltalán nem burkoltan REKLÁM, akkor az annyit jelent(ene), hogy döntésképesség szempontjából pont azon a szinten van még, mint egy gyerek.

    Kérlek ne ijessz meg... nagyon remélem, hogy felelős, döntési pozícióban ülő embereknek nem a reklámok formálják a világképét, mert akkor piszok nagy bajban vagyunk.....

  • 2017.04.06 13:06:04Egabi

    Aki a reklámot megrendelte,kifizette egy idióta (nátha nélkül is) aki legyártotta az még nagyobb idióta,mentségére szolgál, hogy áll mögötte egy hülye megrendelő.
    Amit a reklám elért az a következő.
    1.Nincs az a szenvedés vagy pénz amiért ennek a cégnek bármely termékét megvenném.
    2.Minden létező alkalommal lebeszélem ezt céget az ismerőseim körében.
    3.Azt javallom mindenkinek,hogy ezen terméken kívül egy tucatnyi más gyártó is forgalmaz hasonló hatásfokú (0) :) terméket, ha már mindenáron kiakarja dobni a pénzét tegye másnak.

  • 2017.04.06 13:08:09SD9

    Amíg a pasi ismerőseim állandóan arról panaszkodnak (néha viccelődnek), hogy a nátha a legnagyobb férfibetegség, addig ne csodálkozzunk, ha ilyen idióta reklámok születnek.
    Kicsit már idegesítő a rinyálásuk, de persze elhiszem, hogy vannak olyan férfiak, akiknek egy megfázás meg se kottyan. ;)

  • 2017.04.06 13:10:00SD9

    Egyébként miért nem lehet felfogni egy jó poénnak ezt a reklámot, és csak nevetni rajta? Mert nyilvánvalóan az akar lenni.

  • 2017.04.06 13:40:38Kun Derelye

    @Kund Ereje: a reklám a reklámban megbúvó pofonosláda ingerküszöbét feszegeti és fel is pattintja a fedelét, aztán ne csodálkozzon senki, ha Wicktől kábult anyámasszonykatonák valamint talpraesett nénik nyavalyognak és botladoznak a porba hulló észérvek között.

  • 2017.04.06 14:35:28ikri

    @SD9

    [link]

    Ez szerintem még viccesebb...

  • 2017.04.06 14:36:01ikri

    A TV reklámok 90%-a elsősorban vagy kizárólagosan a női vásárlókat célozza meg (nahát), akkor miért ne őket mutassák főnöknek?

    Apám szószerint belerokkant a munkába, volt olyan, hogy karbantartóként 24 óráznia kellett egy mészüzemben, olyan munkakörülmények között, amit a reklámban látható szuperanyu két percig sem bírna ki. Ennyit a férfinátháról.

  • 2017.04.06 17:23:29bElannaTorres

    nem nézek tévét, de nálunk fordítva van.

  • 2017.04.06 18:26:02Marvan

    "vajon mit szólnánk egy olyan PMS-t enyhítő gyógyszer reklámhoz, aminek az a tételmondata, hogy ne közelítsetek anyátokhoz, mert menstruálni fog? Oké, ma egy tűzokádó sárkány (lángnyelvek, pokolbéli képek érkeznek), de beveszi a gyógyszert, és elmúlik. "

    Jó reggelt kívánok:[link]

    (amúgy, szerintem humoros, meg nem általánosító, mert 1 db nő mondja el, hogy ő ilyen és ez a gyógyszer segít neki)

  • 2017.04.07 14:38:30sweety

    Pedig pontosan ilyenek a férfiak, ha betegek. Legalábbis akiket én ismerek.

  • 2017.04.07 15:55:38sírjatok

    -JzK-: ez egy tök jó összeállítás :D

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta