Babakocsireklám miatt hisztiznek az anyák világszerte

Zanza!

Ismét hőzöng a „mamavilág”, de ezúttal nem azért – mert egy nyolc hónapos várandós, egyben bombatestű anyuka pózol a tükör előtt – hanem, mert volt pofája egy babakocsit gyártó cégnek egy tökéletes alakú nőt – Ymre Stiekema 23 éves holland modellt - szerepeltetni legújabb futó-babakocsijuk reklámjában.

Fotó: Bugaboo

Ráadásul a modell saját gyermekét tolja maga előtt a fotón, ja, és persze, hogy nem csak úgy tologatja, de éppen a napi futását bonyolítja babakocsistól. Ugyanis ezt a babakocsit olyan anyukáknak fejlesztették, akik szívesen futnak gyermekükkel. 

Az amszterdami felső-kategóriás babakocsi gyártó cég a Facebook-ra és az Instagramra posztolta a fotót, melyen a modell fekete-fehér bikiniben edz, amíg két éves kislánya láthatóan élvezi, hogy elkísérhette anyukáját a túrára. 

Stiekema elmondta, hogy imádott a lányával együtt dolgozni és a kicsi, Lymée is borzasztóan élvezte. „Mindig szereti nézegetni a fotóimat és tudja, hogy ez a munkám, szóval nagyon izgatott volt, hogy jöhetett velem a fotózásra.” A modell azt is elárulta, hogy tökéletes alakjának visszaszerzéséhez nagyban hozzásegítette a szoptatás, és nem, nem rohant azonnal az edzőterembe, ezzel legalább hat hetet várt.

Elmondása szerint elég nehéz összeegyeztetni az edzést és a munkát az anyasággal, de mindent megtesz azért, hogy ez mégis sikerüljön.

„Amikor otthon vagyok, próbálok minden nap edzeni, és ugyanezt teszem mikor úton vagyok, ha van a szállodának edzőterme, vagy olyan helyen van, ahol lehet futni. Ez utóbbi nem is annyira meglepő, mivel Stiekema apja maratontávfutó volt, így amikor lehetősége volt, mindig edzett vele. „Természetesen nem a világ vége ha kimarad egy edzés, de nekem hiányzik, ha így alakul.” - tette hozzá a modell.

A reklámon (természetesen) sokan felháborodtak, hogy hogyan nézhet ki egy nő ilyen tökéletesen szülés után, és a legtöbb komment inkább volt negatív, mint pozitív. Nyilván ez nem akkora tragédia a cégnek, hiszen már az nagyon jó reklám, ha beszélnek a termékükről, és így vagy úgy, de megosztják a világhálón.

Egyébként meg, legtöbbször azok az anyukák lázadoznak a legjobban ezek miatt a fotók miatt, akik szenvedésnek élik meg, ha le kell mondaniuk az édességről, lusták edzeni, viszont utálják azt, aki jól néz ki. (Ismeri a típust?)

Persze, nem áll szándékunkban megmondani a nagyon tutit, mondja meg helyettünk Sarka Kata mit gondol azokról a nőkről, akik azért is sportolnak, hogy visszanyerjék szülés előtti alakjukat: „Csak szereti magát, és a családját, és szeretne hosszú ideig egészséges és szép maradni! Szerintem inkább követendő példa, hogy így is ki lehet nézni anyukaként!” Ezúttal minden szavával egyetértünk, és természetesen nem azt mondjuk, hogy mindenkinek legyen a modellhez hasonló tökéletes alakja, de legalább ne utáljuk nagyon azt, akinek az van, ha már ennyit dolgozik érte.

Az meg, hogy egy cég egy reklámhoz modellt alkalmaz? Szerintünk ez annyira azért nem sokkoló, sőt, kifejezetten jó üzenetnek tartjuk, hogy a képeken egy hús-vér anya és annak gyereke szerepel, nem pedig egy sosem szült lány, egy lízingelt babával.

Önök hogy gondolják? Menő vagy ciki a Bugaboo reklám?

Menő! (2362) (2893) Ciki!
Blogmustra