SZÜLŐSÉG

Babarendszám: menő vagy ciki?

2009. december 3., csütörtök 11:41 |

babarendszam

Már többször láttam babakocsin fityegő rendszámot, és sohasem tudtam eldönteni, hogy akkor ez most cuki, vagy inkább béna. Engem egy kicsit a kamionsofőrökre emlékeztet, akik kiteszik az ablakba, hogy „Józsi”, meg „Főnök”. Biciklire, rollerre már aranyosabbnak tűnik, meg akkor már a gyereknek is van némi beleszólása, hogy szeretné-e kiírni a nevét nagybetűkkel egy rendszámra. Ajándéknak is vicces lehet, hamarosan úgyis beindul karácsonyi ajándékötlet-dömpingünk, így a sorban elsőként ajánlhatnánk a babarendszámot is.

Több helyről is meg tudjuk rendelni, a rendszámon a gyermek neve szerepel (ha nem haladja meg a hét karaktert, így szegény Barnabások és Georginák bukták), születési dátummal, alatta egy nagy H betűvel.Van, ahol nem csak magyar rendszámot kérhetünk, hanem bármelyik európai felségjellel elláthatjuk a babarendszámot, máshol csak H-betűset gyártanak, viszont olcsóbban. A rendszámok ára egyébként 3000 és 3700 forint között van, mérettől függően, postaköltség nélkül. Én nem vagyok teljesen meggyőzve, döntsétek el ti: a babarendszám menő vagy ciki?

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.12.04 10:02:23jazmine

    Én pont az írom, h a nagyom kb. ilyen kinézetű baba volt, pedig sokat mozgott, fél éves koráig csak anyatej, aztán szép fokozatos ht, csokit kb. 2,5 évesen evett először, azóta sem sokat. És egyikünk sem nehéz, magasságunk átlagos.
    A kicsik totál mások, a lányom a ht óta kezdett kicsit hízni, ez azt jelenti, h 1,5 évesen már elérte a 10 kgt. Amit a bátyja 10 hónaposan... És pont ugyanúgy csinálok mindent :) A kicsi meg vékony, de nagyon izmos, most 11 kg és rengeteget eszik. Viszont még most is beleférnek a bátyjuk 1 éveskori ruháiba.

    El lehet rontani a gyerek etetését, de egészséges kaja/anyatej mellett is minden gyerek más mennyiséget eszik és attól más ütemben nő/hízik.

  • 2009.12.04 10:05:22jazmine

    2009.12.04 08:47:04Brumibaby,
    én is azért rakom ki, igaz, nem egész évben, meg nem lapostányérnyit. Aki mélymagyarnak néz, így járt. 3 gyerekkel ebbe amúgy is folyton belefutok, meg h vallási okokból szültem. No, ez utóbbi esetemben különösen nagy melléfogás :)

  • 2009.12.04 10:18:46nyina&mika

    green, amennyiben te megjelenésed alapján gyakran skinhead vagy, úgy valószínűleg ezt élvezed. ha én fekete vagyok és ezért engem negatívan ítélnek meg, csupán a bőrszínem alapján, akkor akik megítélnek, ostoba faszfejek, akikhez szeretném, ha soha semmi közöm nem lenne. de ha én fekete vagyok, akkor arról nem tehetek, sőt, megváltoztatni sincs módomban, akár szeretném, akár nem.
    ha én tudom, hogy a bomberdzsekimben és az acélbetétes martensemben fehér cipőfűzővel skinheadnek nézek ki, de nem teszek ellene, akkor vagy ostoba faszfej vagyok, vagy szeretem, hogy úgy nézek ki, mint egy skinhead. vagy mert szimpatizálok velük, vagy élvezem azt a fajta hatalmat, amit az öltözködésem által kapok, vagy mert szeretek megbotránkoztatni és mivel már elmúltam 16 és kihullott a hajam, ezért nem tudom tarajba állítani sörrel és szappannal, hogy aztán lilára fessem.
    ha tehát te szembejössz velem és én messzire kikerüllek, mert félek, hogy ha túl közel megyek, rámragad a hülyeség, akkor téged az meghat, még jó hogy meghat, hiszen azért csinálod. óigen, mert kényelmes, hát drágám, a skót szoknya is kényelmes, oszt mégsem azt választottad öltözéknek.
    örülök, hogy úgy érzed, mindezt azért csinálod, mert ez a saját döntésed, nem politikusok vagy úgynevezett értelmiségiek iránymutatása után mész, ha tényleg így van, hát ennyi sok eszed van, még steinbecket is tudsz vele olvasni, igazán elismerésre méltó.
    folyt.

  • 2009.12.04 10:19:28nyina&mika

    a "félelem" és "rettegés" szó esetemben nem igazán jelenik meg, bár őszintén amikor tavaly karámba szorulva sétáltam a melegfelvonuláson és elfogyott a záptojás kívülről, ezért nehéz uborkákkal (hogy dugjam fel a vaginámba, ott is legyen egyszer valami), majd később kockakövekkel dobáltak, akkor nem éreztem magam konfortosan. ettől viszont függetlenítem a hétköznapokban kevesebb fős csapatban, illetve egyedül tarsolylemezkedő honpolgárokat.
    ha már félelem, akkor sokkal inkább félek attól, hogy értelmes, felnőtt emberek hogy várhatják egy majomparádétól, hogy majd "rendet tesz", hogy gondolhatják, hogy a rasszizmus, az a fajta összekacsintós nem oda vezet, amikor igenis gyűlöletből ölnek - gyerekeket is, és hogy nem tartanak attól, hogy amennyiben egy kevésbé demokratikus, még inkább felülről irányított (bár látszólag nagyon is alulról építkezőnek beállított) országban fognak élni, akkor bármikor kerülhetnek ők maguk majd a bakancsok hegyére.

  • 2009.12.04 10:21:12nyina&mika

    Brumi és jazmin,
    én is jártam két copfba fogva a hajam, mindkettőn nemzeti szín szalag. de kontextusok között élünk, ami ellen becsülendő harcolni, nekem nem megy.

  • 2009.12.04 10:35:34Brumibaby

    nyina, én meg nem jártam így, kisebb részben azért, mert gyerekkorom óta nincs fonnivaló hajam, hanem mert nemzetiszín szalagot kötni a hajamba, azt idegennek éreztem volna "a kontextustól".

    "A kontextus", az számomra az, hogy magyar vagyok, ez nem érdem, se nem szégyen, ez egy tény, mindenesetre márc. 15-én, a nemzeti ünnepen kitűzni a kokárdát számomra annyi, mint kifejezni afölötti örömömet, hogy ez így van, kifejezni egyben azt is, hogy ez annak ellenére így van, hogy vannak honfitársaim, akik a nemzethez tartozást tőlem és másoktól, akik vagy hasonlítanak rám, vagy nem, megtagadják. Eszem ágában sincs harcolni, egyszerűen fenntartom magamnak a jogot, hogy meghatározhassam magam, úgy, ahogy nekem tetszik.

  • 2009.12.04 10:40:38szövetszöcske

    Brumi, legfeljebb önmagadnak határozhatod meg magad tetszés szerint. Az már ennél jóval komplikáltabb, hogy mások mit látnak belőled, nem csak rajtad múlik...

  • 2009.12.04 10:42:17Rosa Rugosa

    nyina
    Green védelmében. Az én férjem is majdnem kopasz, (mert hogy kopaszodik is), olyan rövid a haja, ráadásul a praktikum jegyében felvásárolt egy csomó terep színű cuccot a Dechatlonban a vadász részlegen, mert azokat egyben tudja mosni.:)))
    Most a nagy Németo.-ban az összes török katonának nézi (munkavédelmi bakancs nem Martens, de bakancs).:)
    Ő sem fajgyűlölő, de hogy ellensúlyozza a kopaszságát soha nem fog makkos cipőt hordani.:)

  • 2009.12.04 10:43:31nyina&mika

    na, ugyanezt kezdtem megfogalmazni, de frissítettem és láttam, hogy szszöcske már megírta.

  • 2009.12.04 10:44:41Rosa Rugosa

    2009.12.04 09:42:24szövetszöcske

    Hát ez sajnos igaz.
    Meg az is, hogy a magyar emberre jellemző, hogy régen megtanulta, hogy a maga kis életében csak magára számíthat. Egy ilyen mentalitástól nem várhatod, hogy olyan nagy ügyek mellé álljon, amiben a maga kézzel fogható hasznát nem látja.

  • 2009.12.04 10:48:47nyina&mika

    Rosa, és szokott azzal kérkedni, hogy mennyi török haverja van? :D
    na mindegy, fenntartom a véleményem, lehet hordani munkásbakancsot vadászszerkóval és lehet hordani acélbetkós martenst lonsdale felsővel. van különbség.

  • 2009.12.04 10:56:50Rosa Rugosa

    2009.12.04 10:48:47nyina&mika

    Igen, a munkahelyén vannak, török állványozók. Azt mondta, azok biztos nekem is tetszenének, mert olyan kidolgozott felsőtestük van.:)

    Azért nincs különbség, mert mesélte, nem értette miért néznek rá olyan furcsán, míg a kocsmában -ott nem voltak törökök- az egyik német meg nem kérdezte tőle, hogy ő most akkor katona?:)

  • 2009.12.04 10:56:54Veg_

    2009.12.04 09:11:22Rosa Rugosa:
    Ennek utána nézek, mert eszerint ott van ami nekem fontos lenne, és kipakolták, ami idegesit... Annyira imádom a kézmüves dolgokat, de tényleg mindig ott figyelnek az árpádsávos-nagymagyarországos bizbaszok mellettük :-(

  • 2009.12.04 11:01:35Veg_

    2009.12.04 09:42:24szövetszöcske:
    No ezért kéne a mostani garniturát kiakolbolintani, max két körig lehetne valaki képviselő, és nem lenne képviselőnek választható, ha nem mutat fel minimum 10 év munkát, és stabil anyagi hátteret...
    És akkor talán lenne esély, hogy nem lenne a politikusok 90%a olyan, hogy sose csinált mást, és azt se tudja, hogy néz ki egy villamos, ha nem kell felavatni :(
    Felmentésem volt politika órán, mert annyira látta rajtam az utálatot az első órán már a csaj, hogy megállapodtunk egy politikát épp csak hogy érintő házidolgozatban, és mehettem haza :D

  • 2009.12.04 11:03:55Rosa Rugosa

    2009.12.04 10:56:54Veg_

    Kimondottan színvonalas volt.
    Bőrt árultak táblában (bőrpáncél készítéshez:))), meg rengeteg fa játékot, sok olyat, amit eddig nem láttam, minden féle anyagokat, stb.
    De ez csak egy évben szokott lenni, minden szeptemberben.
    Működik ott egy egyesület (felnőttek játszóháza:)), akik mindenféle korabeli eszközt maguk készítenek, harcolgatnak, vándorolnak, ezzel szórakoznak.
    De nagyon komoly egy csapat.:))))

  • 2009.12.04 11:07:26Brumibaby

    szöcske, nyina: tudom. DE NEM ÉRDEKEL.

  • 2009.12.04 11:09:20Veg_

    Az ilyet nagyon szeretem, már a politika mentes hagyományörző programokat :-) Utána nézek, és ha nem megy ki a lökött fejemből, jövőre elmegyek :-) Köszi :)

  • 2009.12.04 11:13:19Rosa Rugosa

    A gyerekek csak lestek...
    Aztán hetekig csak kardoztak és nyilaztak.:D
    Egy kis ízelítő, ha érdekel:

    http://www.youtube.com/watch?v=4QlyaJ1pY1A

  • 2009.12.04 11:16:53szövetszöcske

    Veg_, ha ma lecserélnéd új garnitúrával a régit, gyanítom nem lennének sokkal szimpatikusabb arcok. A politikai garnitúra véleményem szerint szépen reprezentálja a mai magyar társadalmat. A saját okosban-svarcosan felújított fürdőszobádat, a jópénzért lerokkantnyugdíjaztatott nagybácsit, a műtétjét az orvosrokonnal levajazó szomszédot, a gyereknek felkapott óvodában férőhelyet ismerős útján szerző barátnőt, a közlekedési rendőrnek tízezrest csúsztató havert látod nagyban a politikában. Meg a kisstílű egymásramutogatást, általános panaszáradat, nullafelelőség, ami megint csak általánosan jellemző (legalábbis a környezetemben) az emberekre, na ez is látszik a politika szintjén.
    Ha ez megváltozik, akkor rövid idő alatt változni fog majd az elit is.

  • 2009.12.04 11:25:36Rosa Rugosa

    szövetszöcske

    Könnyű ezt mondani, persze.
    Csak ahhoz egy lottó ötös kellene, hogy ne kelljen egy 10-est csúsztatnom x.y. zsebébe, hogy vegye már át azt a kurva kéményt, és ne kelljen 6x kifizetnem a 6000.-ft-ot csak azért, mert már az elején nem adtam és szopat.
    Aztán kérjek mentességet az illeték alól, hogy én azért nem kaptam meg időre a lakhatásit, mert nem akartam perkálni senkinek és ezért húzódott el fél évvel a dolog.
    Egyébként meg nagyon tetszik, hogy itt mindenki milyen korrupt, de bizony pl. Németo.-ban is ez a helyzet, sőt, sokkal keményebben.
    Míg itt egyszerűen mindenkinek megvan a maga "díjszabása" ott még az is kell, hogy jó kapcsolataid legyenek, vagy tettszen a pofád.

  • 2009.12.04 11:34:44Rosa Rugosa

    Szóval ez ellen nem lehet tenni semmit.

  • 2009.12.04 11:42:41Rosa Rugosa

    2009.12.04 11:34:44Rosa Rugosa

    Megjött az alteregóm.
    De jó.

  • 2009.12.04 11:46:45Rosa Rugosa

    Átadom a terepet a kissé hiányos helyesírású RR-nek.
    További jó szórakozást.

  • 2009.12.04 11:48:28Rosa Rugosa

    Nem kell, majd most inkább átadom én.
    Hi

  • 2009.12.04 12:11:25Veg_

    2009.12.04 11:13:19Rosa Rugosa: Igy még szimpibb :-) Felvettem, akkor talán nem felejtem el :-)

  • 2009.12.04 12:13:47Veg_

    2009.12.04 11:16:53szövetszöcske: Azért álmodozni lehet, nem? :-)
    Annyit azért megteszek, hogy az aktuális legkevésbé unszimpikre szavazok, hogy moroghassak... De jó lenne egyszer szimpikre is szavazni... :(

  • 2009.12.04 12:18:32lm

    szöcske, ugyanez az én véleményem is. férjem meséli, hogy első hónapban a mostani munkahelyén BKV-botránnyal egy időben nagy egyetértés volt a kollégák között, hogy micsoda korrupció. Pár nappal később egyik kolléga lelkesen meséli, hogy a közelben épülő szélerőműből micsoda olcsó betont szerzett a házához. És nem értette, hogy miért mondja a férjem, hogy hát persze, mindenki csak azt lopja el, amihez hozzáfér, merthogy ha nem ő veszi meg, akkor megveszi más.
    És nem tudom Németország milyen, de mi éltünk pár évet Finnországban és ott bizony nincs ilyesmi.

  • 2009.12.04 12:55:24baudolinA

    Aki március 15-én mélymagyarnak néz a kokárda miatt, azzal legalább annyi baj van, mint a zászlóbaöltöző mélymagyarokkal...

  • 2009.12.04 12:56:31macskaszemű

    félelem
    sokféle lehet, van uborkától, tojástól való
    aztán van könnygáztól, viperától, rendőrbácsitól való, nem nagyon, de arra elég, hogy gyerekem nem merem bevinni a városba, merhogy utálom, ha gumibot van a hátmaban, na, fene a kényes formámat.

  • 2009.12.04 13:13:46Veg_

    Könnygáz és vipera??? Mi közöd lenne hozzájuk normál állampolgárként???
    Elöbbi akkor került hozzám a legközelebb, mikor a drága, ezzel találkozó uriemberek és uriasszonyok törvényesen tüntettek, és egy kulturális rendezvényre elkezdtek közben palackokat hajigálni, üvöltözni, káromkodni, stb, gondolom, mind szeliden tüntető körvényes urak és asszonyok... Az egyik a lábamtól pár centire robbant szét. Nagyon köszöntem a kedves mélymagyarok ellen bevetett könygázt - lehet hogy vipera is volt, nem tudom -, legalább egyben maradtam...
    És ki tudja, mi lett volna, ha bőven elöttük nem érnek oda a rendőrök, és a környező utcák bejáratánál nem állnak oda élő láncként.
    A tömeg teli volt gyerekekkel, nőkkel, és amig oda nem értek, vidáman hallgattuk az énekeket, táncokat, bolondozásokat. Igen, a Pesti Broadway rendezvénye folyt az Operett előtt.

  • 2009.12.04 13:21:19Veg_

    És ezuttal is nagyon köszönöm a páromnak, aki, mikor észrevette, mi folyik, a mellettem álló csaj pasijával szorosan egymás mellé állva, a sarok fele figyelve ovatosan hátraterelt minket, ki az üvegzápor tüzvonalából. Mikor pedig folytatódott a rendezvény, és elkezdtek árpád sávos lobogók beszivárogni, ketten kétfele figyelve fedezték hátunkat, hogy legalább mi élvezzük biztonságban, ami a szinpadon folyt. Tudod mit? Ha elfogyna a könnygázuk, boldogan adnék neki rá lóvét, hogy mielöbb beszerezzék. És hihetetlenül kedvesek voltak ebben a zürben is a rendőrök, páran külön figyeltek, és ha szülőtől távolabb kódorgó gyereket láttak, azonnal biztonságba terelték, az idegeseket nyugtatgatták, és teljesen urai voltak a szitunak a szomszéd utcában folyó örjöngés ellenére.

  • 2009.12.04 13:21:33lm

    Mondja el nekem valaki, miért van az, hogy ebben az országban az emberek totálisan részvétlenek az ún. ellenfél traumáival, félelmeivel szemben? Miért kell folyton egymás tyúkszemén ugrálni és közben állítani, hogy á, nincs is ott nekik semmi?

  • 2009.12.04 13:22:20lm

    Hogy itt saját bevallása szerint mindenki csak áldozat, de tettes sehol.

  • 2009.12.04 16:53:56macskaszemű

    besírok
    ha úgy érzed, nem elég adót fizetsz, akkor persze utalj még gázra, biztos megköszönik :)

  • 2009.12.06 22:36:14The Green Manalishi

    2009.12.04 10:18:46nyina&mika

    Tisztességgel szóltam hozzád, így ne faszfejezz itt, egyrészt, mert modortalanság, másrész, furcsán veszi ki magát, amikor fentebb a műveltségeddel kérkedsz.
    A Martensemben soha nem volt fehér fűző (mellesleg a mostani bő, hosszú szárú farmerekkel alig látszik), Lonsdale pulcsim sem volt soha, a pilótadzsekimet (nem az ún. bomber) pedig az alap skinhead-ellátó C&A üzletben vettem (gondolom, sok más skinheaddel együtt). Te is az a fajta vagy, aki, hogy korlátolt prekoncepcióit alátámassza, rögvest konfabulálsz minden sületlenséget.
    Soha, senki nem ijedt meg tőlem az utcán, erre nincs is oka, másfelől egy kétmilliós világvárosban akár tarajam is lehetne, ma már a nagymamák sem botránkoznak meg effélén.
    Pitiáner személyeskedésed, más topikból utalt, gunyorosnak szánt megjegyzésed (Stenibeck) nem vitaalap, legfeljebb frusztációd jele - hiszen az általad nácinak hitt személynek szükségképpen analfabétának kell lennie.
    Sajnálom ami a tavalyi melegfelvonuláson történt veled, én soha nem jártam ilyenen, de hogy mi közöm van (a mai napig) a fenti eseményhez, korlátolt, előítéletes gondolkodásoddal el sem tudnád képzelni...
    Na, ezt biztos nem olvassa már senki, de azért mégis...

  • 2009.12.07 06:11:44Veg_

    "2009.12.04 12:55:24baudolinA
    Aki március 15-én mélymagyarnak néz a kokárda miatt, azzal legalább annyi baj van, mint a zászlóbaöltöző mélymagyarokkal..."
    Nos pedig velem megtörtént. Azóta nem hordom. Kell nekem, hogy az egyik szélső miatt leköpjön a másik szélső? :(

  • 2009.12.07 08:41:17anyamadár

    Én sem vagyok hajlandó eldobni a kokárdát, pár hőzöngő miatt. Sőt a magyar íjamat sem cserélem le és a tartozékait sem azért, hogy nehogy valami szélsőjobbosnak nézzenek.

    Ezeket a dolgokat nem sajátíthatja ki semmilyen szervezet, irányzat, ahogy a régi magyar neveket, rovásírást és a többi dolgot sem.

    Tudjátok, hogy van íjász hagyományőrzés (pusztai íjak)? Tudjátok, hogy a ruha egyik alapvető tartozéka a tarsoly és egész jól elférnek benne a kis bizbaszok?

    Szerintem aki átmegy a túloldalra egy tarsoly miatt, vagy egy bomberdzseki, bakancs, kopasz fej miatt az ugyanolyan előítéletes mint az a bagázs akit megvet, akitől szeretne elhatárolódni.

  • 2009.12.07 09:06:08lm

    anyamadár, én is így gondolom.

  • 2009.12.07 09:26:29Rosa Rugosa

    anyamadár

    Igazad van.
    Veg, ha ilyen alapon mindenki levenné a kokárdát, akkor csak a taplók hordanák.
    Az miért lenne jó?

  • 2009.12.07 09:32:59anyamadár

    Egyébként külföldön is megvan az üvegdobálós, balhézós erős jobbos réteg. Itt Angliában a focihuligánok és Daily Mail hozzászólók között találni rengeteget, de bizonyos munkahelyeken is néha csak úgy repked a "bloody immigrants" meg a "fuckin' polish" szókapcsolat.

  • 2009.12.07 09:36:39anyamadár

    ...ja és az utóbbi megjegyzések az én jelenlétemben hangoztak el. Nemrég meg a boltba jött be két idióta, ahol dolgozom és kezdtek szívatni (nem részletezem de nagyon szar volt), mégsem mondom azt, hogy minden munkavédelmi bakancsos angol csávó rasszista állat...

  • 2009.12.07 09:48:28anyamadár

    Ja és ezt el is felejtettem, hogy a csendes, békés, angol falucskában parkoló magyar rendszámú autónkat ismeretlen tettesek szétbarmolták. Elvágták a benzinvezetéket is...
    A rendőrség szerint rasszista indítéka lehetett a támadásnak. Mindez a világ egyik legtoleránsabb városától három kilométerre, a világ egyik "leghippibb" egyetemétől párszáz méterre...

    Nem azt mondom, hogy a rasszizmus jó, meg a szélsőségesség eltűrhető, csak azt mondom, hogy ez nem hungarikum, sokan meg annak tartják.
    Az itteni normális angolok sem hajítják ki a zászlót, mert a jobbosok mindenhova azt tűzik ki...

  • 2009.12.07 09:56:20Rosa Rugosa

    anyamadár

    Ez így igaz.
    A férjem mesélte pl. hogy a legjobb hegesztőjük egy roma srác. Az összes minősítő munkát ő csinálja. A nagy Németo.-ban a 3 széttetovált kopasz meos egy varratot sem vett át.:)))
    Lehet keresni a jogainkat, csak ahogy a férjem mondaná, "Az erősebb kutya baszik", szóval hiába sajnálta ő a srácot, takarékra kellett tenni, megcsináltatták egy középszerű fehér hegesztővel, attól minden stimmelt.
    Itt Mo.-n ilyen probléma soha nem volt.
    Fel sem merült.

  • 2009.12.07 10:34:34anyamadár

    Áhh szegény srác...

  • 2009.12.07 11:25:10másutt

    anyamadár
    az angol pelda nem ugyanaz.
    az angolok agressziv allatok es a sajatjukkal ugyanugy vandalkodnak.
    a feher szomszedjukat ugyanugy szarra verik, mert rajuk mert nezni, vagy mosolyogni.
    a kasztrendszerukrol nem is beszelve.
    egy "toff twat" bottal sem nyulna hozza egy "chav"-hez, es forditva.
    Tiszta "Clockwork Orange".
    Szerinetm NEM utaljak jobban a bevandorlokat, mint egymast.

  • 2009.12.07 11:29:29baudolinA

    Veg_
    én megértelek, nem ítéllek el. De ha nem köpnének le (akár virtuálisan, akár konkrétan), akkor szívesen hordanád, nem? Engem is néztek mélymagyarnak (meg még sok másnak, hehe), de egy vadidegen véleménye nem érdekel. Ha a másik szélsőséghez tartozik, akkor meg még annyira sem. Fennebb is írtam már, hogy akkor ilyen alapon ruhatárat kellene cserélnem, hajat vágatnom stb., mert ezzel a felállással kívülről inkább látszom szende alávethetőnek, mint feministának. :)

  • 2009.12.07 12:57:12anyamadár

    Másutt,
    egy csomó dologban egyetértek veled.
    Igen és kasztok is vannak.
    Anglia messze nem az aminek messziről, vagy a regényekből látszik.
    DE nagyon sok szuper embert ismerhettem itt meg, többnyire a régészek között meg a férjem révén, akik szégyenlik, hogy ilyen meg olyan a nagy többség.

    :/

    Veg_ félreértés ne essék, én sem ítéllek el azért nem hordod.

  • 2009.12.08 19:00:00nyina&mika

    jaj de kár, hogy áztattam a seggem az elmúlt pár napban és már egyáltalán nincs kedvem tovább konfabulálni :D

    na mindegy, csak találtam és _annyira_ jellemzőnek vélem egy japán-brit kocsin.
    http://href.hu/x/ata7

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta