SZÜLŐSÉG

A gyerek miatt kevesebbszer szexelünk?

2009. április 28., kedd 14:06 |

Szexelni jó, sőt nagyon jó, s nem csak fiatal korban, amikor hajtják az embert a hormonok, hanem később is. Ezt általában mindenki tudja, a legtöbb ember hivatalos véleménye is ez, mert azt bevallani, hogy mostanában ritkábban bújunk ágyba, sőt, egyáltalán nem űzzük a malac sportot, nemcsak ciki, de a mai világban nem is trendi. Egy jól működő kapcsolat alapja ugyanis a jó és rendszeres szex, ezt pedig minden magazinban olvashatjuk is, háromoldalanként, máshogyan fogalmazva.Pedig a nők többségének egy vagy több gyerek után igencsak megváltozik a szexuális étvágya, függetlenül attól, hogy szülés előtt hányszor huncutkodtak apával a paplan alatt. Nincs ebben semmi szégyellnivaló, egy átrobotolt nap után sokszor tényleg nincs az embernek más vágya, mint egy pohár borral eldőlni a kanapén. Mert tíz órára végre elcsendesedett a ház, egy gyerek sem akar már semmit, méghozzá azonnal, végre csak magunknak vagyunk, a libidónk pedig az utolsó, akivel aznap még találkozni akarunk. Hol vannak már azok az évek, amikor végigszexeltünk egy egész hetet! Amikor reggeli előtt még belefért egy kis ágyakrobatika, s az ágy sem alvásra volt való alapvetően, hanem szeretkezésre.

A statisztikák szerint, ahogy egy kapcsolat „öregszik”, egyre kevesebbszer nézik meg a felek, hogy mi van a paplan alatt. És hát persze normális esetben mindig ugyanazt találjuk ott, az évek pedig múlnak, s csak reménykedhetünk, hogy valamilyen egészséges középutat minden kapcsolat talál magának. Egy harminc feletti magyar pár hetente átlagosan 2-2,5-szer szeretkezik (azaz leggyakrabban négynaponta), de egyáltalán nem ritkák az olyan szélsőségek, ahol havonta jön ki ugyanez a szám.

Sok kapcsolat központi problémája a házastársak egymástól eltérő szexuális igénye. Mert elmondva olyan igazságosnak tűnik, hogy egy igazán szerető férj alkalmazkodik a felesége megváltozott igényeihez és türtőzteti magát (azaz nem dug félre, vagy pedig nem teperi le az asszonyt, ha nem akarja éppen). Csak hát azok a fránya hormonok, nyomnak és feszítenek és különben is, hogyan lehet ennek az ősi ösztönnek ellenállni…De hát sok ezer éve kiemelkedtünk már az állatvilágból, s állítólag azért is vagyunk emberek, mert felül tudunk kerekedni az ösztöneinken. Legalábbis sokan. S hogy mi a könnyebb, elfojtani valamit, ami van, vagy úgy csinálni, mintha valami lenne, pedig nincs, ki tudja, mindenesetre tény, hogy sokszor csak elkezdeni nehéz az aktust (azaz lusták vagyunk nekiállni), hiszen evés közben jön meg az étvágy igazán.

Ennél a pontnál azonban felmerül az a kérdés is, hogy miért feltétlenül a férfinak kell leküzdenie a vágyát, egy valamirevaló feleség és szerető hitves miért ne tudná megerőltetni magát néha? Évszázadok alatt miért pont a férfi lett kikiáltva szexista ösztönlénynek? Olyan ez egy kicsit, mint a lehajtott vécédeszka esete. Miért nem az a természetes, hogy fel van hatva, ha pedig úgy normális, akkor a nőket lehetne üldözni azzal, hogy ne hagyják lehajtva. De ez már filozófia…

Vannak olyan nők, akiket egyáltalán nem frusztrál, hogy férjük kielégítetlen, a gyerek és az egyéb teendők tökéletesen kitöltik az életüket, apa pedig hallgasson. Ez véleményük szerint így van jól, hiszen ez a kialakult fontossági sorrend. Másokat feszélyez a ritka szex, ezért sűrűn végeznek fejszámolást, hogy mikor is rántották magukra apát utoljára, s ha fú, ha fagy, teljesítik asszonyi kötelességüket, nehogy rontsák a megszokott átlagot.

Vannak persze olyan kapcsolatok is, ahol akkor bújnak össze a felek, amikor mindketten fogékonyak és vevők egy jó szeretkezésre. Az évek során, s túl néhány gyereken pedig arra is rájövünk, hogy a szexnek nem feltétlenül a mennyisége számít, hanem a minősége.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.04.30 14:36:13másutt

    nyunyoke:
    "De arra még mindig nem írt senki semmit, hogy mi van, ha férfi kívánja kevésbé, pedig utánam már más is kérdezte."

    En irtam. A masodik oldal. 2009.04.29 20:40:08 Ugyanaz tortenik.
    Ugyanolyan szar a nonek, mint mashol a pasinak.
    Azzal a sulyosbitassal, hogy eleg nehez szexelni egy pasival, akinek nem all fel es nyalni sem akar, mert "faj a feje, faj a foga, masnap reggel ertekezlete van".

    A nok amikor nincs kedvuk, gyakran szetteszik a labukat es a masnapi bevasarlasra gondolnak. Egy pasi meg ennyit sem csinal, egyszeruen nincs szex, es kesz.

    2 evig eltem, aludtam egy ilyen pasi mellett (kb 2 ev OK szex utan!)

    Nem jo az sem, es SOKKAL tobbet fordul elo, mint hinnetek, plane heatherette, vagy sokan masok, 25 ev alatt.
    Nagyon sok pasinal 35 ev felett eleg komoly gondok vannak, es nem csak a berendezessel, de a kedvvel is.

    Asszem 40 felett a pasik felenel erekcioproblemak vannak.
    es a baratnoim beszelnek. sokat.
    10-15 hiaba probalkozas utan befordulnak, es kesz. Konyec.

  • 2009.04.30 15:00:43cozumel

    Nyunyoke draga

    ezt mar tisztaztuk tegnap este, de sebaj, valoszinuleg fesulve olvastad a kommenteket, en is szoktam igy tenni :)

    A muszaj szex SZAR. ELvarni valamit SZAR.
    En egyszeruen keptelen lennek elfogadni a kenyeztetest, szexet ugy, hgoy tudom: most nem lehet/birom viszonozni.

    Es a szex a noknel fejben IS zajlik, tehat nem csak testi folyamat, nem mindig jon be, hogy meglatom "apa" segget, oszt nedves a punci, ennel tobb/mas kell, maskor meg meg ennyi se kell. A pasiknal altalaban egyszerubb a vizualis inger----->allo cerka folyamat.

    Es igen, azt is tisztaztuk mar, hogy ha egy kapcsolatba nem fer bele, hgoy vannak fel-le idoszakok, az regen szar. Marpedig a fenn-lenn idoszakok marhara kihatnak az ember szexualis eletere. Nalunk boven elofordul, hgoy van egy het/tiz nap, amikor hajtunk mint allat, a ferjem olyan keson jon haza, hogy o is csak zuhanyzik/agyba zuhan, alszik, mert 5-6 ora mulva megint kelnie kell, es megint egy 12-16 oras munkanap all majd elotte.

    Aztan lecseng az orulet, es jon a naponta szex ket hetig.
    Szerintem az orszagos atlagot siman hozzuk :)

    Na most ott van a gaz, ahol a "lenn" idoszak allandosul, valamelyik partnernel, ott viszont megintcsak nem az a megoldas, hogy kedvem ellenere leszopom "apat", vagy szetteszem a labam, hanem az, hogy kitalaljuk kozosen, hogy valtoztathatunk a dolgokon, mert ez igy nem franko...

  • 2009.04.30 15:08:08másutt

    "A pasiknal altalaban egyszerubb a vizualis inger----->allo cerka folyamat."
    ez nem minden ferfinal van igy, es en ugy vettem eszre, hogy 35 felett 50-50 aranyban a ferfiak felelosek a szex nelkulisegert.

    de ez meg nagyobb tabu, mert egy pasi, akinek nem all fel, amikor akarja, es nem annyi idore, mint akarja, melysegesen elassa magat.

    amikor ilyen problemaim voltak az exsemmel, sok baratno bevallotta, hogy biza volt mar ilyen pasija, nem is egy.

  • 2009.04.30 15:16:42boszor

    nyünyőke, van olyan pasi is, aki egyszerűen csak nem és kész. Egyszer sajnos kifogtam egyet: simán képes volt hónapokig hozzám sem nyúlni (pedig én amúgy rendben voltam, sem terhes, sem beteg, sem semmi). Ha meg kezdeményeztem, fáradt volt. Reggel aludt, amikor felkeltem. Napközben én nem szeretem.

    Aztán miután szakítottunk, kiderült, hogy számára az én vonzóságom (és ezzel együtt kettőnk szexuális élete) nem pozitívum volt, hanem úgy fogta fel, hogy ezzel próbálom kendőzni a belső ürességemet.

    Pedig nem vagyok ám üres, csak nehezen nyílok meg, főleg ha közben nem szexelnek velem.

  • 2009.04.30 15:22:12cozumel

    Masutt

    az ALTALABAN szo feltunt a mondatban? :-)))

  • 2009.04.30 15:24:57másutt

    boszor, kifogas, kifogas, kifogas!

    ha a nonek kell a szex, es a pasinak nem, akkor az mindig a no hibaja! tul dundi, tul sovany, nem eleg nagy a melle, tul ez, tul az.
    az en ex-pasim mar le is nimfozott, hogy "mar MEGINT nyaggatsz?" akkor mar az is baj volt, hogy 2 naponta PROBALKOZTAM. szex nem volt, de mar az is zavarta, hogy nekem kellene.
    :D

    szerintem ez sokkal izgalmasabb es sokkal bonyolultabb tema, minmt amiokor a nonek nem kell a szex. de a pasikrol senki nem MER beszelni, ok sem, a noik sem! buszkeseg.

  • 2009.04.30 15:26:12másutt

    cozu, uhum...
    de mivel en a masik oldalon voltam erdekelt, en arra ugrom. meg vagyok gyozodve rola, hogy 30 felett nem "altalban" a nokkel van a galiba, hanem minumum 50-50, talan INKABB a pasiknal!

  • 2009.04.30 15:31:49boszor

    másutt, szerintem is valami elromlott abban a pasiban, aki nem akarja. Én ebből a szituból húztam, mint a vadkacsa, pár hónap után (főleg hogy beszélni se akart róla a szentem, mindent utólag tudtam meg/következtettem ki).

    Volt olyan is, aki az elején akár naponta többször is, utána jó, ha többnaponta egyszer. Onnan is húztam, mint a vadkacsa.

    Ja, meg olyan is, aki évekig azzal ébresztett, hogy igényt tartana egy kis szexre (nem mintha este ne lett volna:), aztán egyszercsak semmi. Ez volt az első jele annak, hogy húzni fog, mint a vadkacsa.

    Azt nem tudom, mi lenne, ha előtte sokáig együtt vagyunk, netán házasok, netán gyerekkel, és akkor ütne be egy ilyen mennykő. Mert akkor nem olyan kézenfekvő lelépni.

  • 2009.04.30 15:37:13boszor

    Bár összefoglalva, azt hiszem, ha a pasi nem akarja, úgy, hogy a nő igen (és ez nem terhesség alatt vagy valami a pasit érintő, súlyos, de ideiglenes probléma miatt van), annak a kapcsolatnak annyi.

    Mert nem nagyon tudsz vele mit kezdeni, nála ez nem lelki dolgokból ered, nem kibeszélhető/analizálható, nála ez egy kis akku, ami ha lemerült és a te vonzerőd nem tölti fel, ott csak egy másik nő vonzereje működhet már.

    Szexi fehérneműkben meg gyertyafényekben meg szerepjátékokban én sem hiszek, az Cosmo-baromság. Talán a szerepjáték a legnagyobb: ha első perctől nem volt, teszem azt, nővéregyenruha-fétise, egyik napról a másikra nem fog lenni neki.

  • 2009.04.30 15:38:26másutt

    en csak azt furcsallom, hogy itt van kisezer hozzaszolas, es mindenki azt tetelezi fel, hogy a pasik rangatjak a nok haloingenek a szelet, a nok meg nem akarjak...
    pedig minumum ketton all a vasar, es amikor a pasi nem akarja, akkor szinte garantaltan nem is fog semmi tortenni, ha meg a no kevesbe erdekelt, akkor meg talan.

    es igen, boszor, 1-2-3 gyerek utan nem olyan konnyen "vadkacsazik" az ember lanya, mint egy nyari szerelemnel. a pasi meg gyakran meg azt sem hajlando bevallani, hogy problema van, orvoshoz menesrol beszelni sem lehet, tema lezarva.

  • 2009.04.30 15:42:30másutt

    boszor, azt nem hiszem, hogy "semmi sem segit".
    A ferfiaknal IS lehet lelki oka a dolognak.
    A szerepjatek az egy dolog, de a stressz, a vitaminhiany, a sport hianya, mind belejatszhat.
    Egy pasinal a munkahleyi problemak, elbocsajtas, stb evekre hazavaghatja a ferfiassagat!
    es ezen lehet segiteni!

    ha pedig szervi a baj, akkor mas nore SEM fog felallni, legfeljebb egy hetre.

  • 2009.04.30 15:47:01boszor

    másutt, lehet, hogy lehet segíteni...de te is írtad, nagyon gyakran nem akar segíteni rajta, nem akarja elfogadni, hogy baj van vele.

    De valahol nem meglepő, elvégre rengeteg pasi egy fejfájáscsillapítót sem hajlandó bevenni, különbnél különb érvekre hivatkozva. Inkább szenved és hisztizik.

  • 2009.04.30 15:49:48másutt

    jaja, en ertem!
    egy kevesbe komoly kapcsolatban meg az ember lanya nem igazan akar rogton ezzel foglalkozni.
    de el sem tudom kepzelni, hogy hany szazezer no szenved csendben, 20-30 even at, mert az egyebkent teljesen jo fej, szereto csaladapa csak 2 percig tudja lengetni a zaszlot, utana szelcsend. es 2 honap szunet.

  • 2009.04.30 16:02:10Vakmacska

    másutt, a hsz-ek többsége azt mutatja, hogy általában vagy inkább a nőcik nem akarják, vagy a nőcik törődnek bele könnyebben hogy a pasik nem akarják.

    A szomorú helyzet viszont kishazánkban, hogy sztem mindkét nemnél a tudomány csak a viszonylag jól megfogható problémákat tudja bekeríteni (klinikai depresszió, hormonfelborulás bizonyos esetei, szervi bajok...)...a többinél hát....passz.
    Párkapcsolat-analízisre bevallom én se járnék szívesen (hálisten nincs rá szükségem...) valahogy úgy tűnik, ha nem bírjuk szűk körben megoldani (nem az egy-két hetes gondokról van szó), akkor bármi is az oka hosszú távon, megette azt a fene.

  • 2009.04.30 16:15:38másutt

    ez a noi belenyugvas dolog eleg szomoru, es nemcsak a szex hianyara igaz, hanem millio mas dologra is.
    a piara, a megcsalasra, az elhizasra.
    a noket gyakran arra nevelik, hogy turjenek, es oruljenek, hogy van egy krapek a haznal,

  • 2009.04.30 16:25:20fatál natál

    Régen. Manapság a nő előbb talál új partnert, mint a férfi.

  • 2009.04.30 16:33:03boszor

    Az is szomorú sztem, hogy a tűrésre nevelésnek megvan a nagyon is logikus alapja. Mert ha a nők nem, akkor ki más? Attól tartok, ha valamilyen csoda folytán holnaptól egy nő sem tűrne el többet a férjétől/pasijától, mind az tőle, hirtelenjében ezrével bomlanának fel a kapcsolatok.

    A jó hírem viszont az, hogy divatba jött az érzékeny pasi, a metroszexuális pasi, tiniknél az emó pasi. És egyre több kiskrapekot látok, akit arra nevel az anyukája, hogy kedves legyen, türelmes, elfogadó, ne pedig miniatűr rambó:)

  • 2009.04.30 16:35:33másutt

    fatal natal: gondolod, hogy egy 45-50-55 eves atlag magyar nonek jo eselye van uj pasit talalni, ha a 30 eve dedelgetett ferje mar nem tudja hetente 2-3-szor megkettyinteni?
    ugy csak a 20 evesekre gondoltal?

  • 2009.04.30 17:18:00ditakai

    boszor, mindamellett, hogy nagyonis agresszív, agilis lényeglátó és kockásfejű tudok lenni, nem tudom mit kezdenék egy pasival akibe alapvetően nem nevelték bele a férfi tartást (nem a faszánberúgunkmindenhétvégén-féle műmacsókra gondoltam a szpojleres 3-as Golffal)

    szerintem elég sok előnye van annak, hogy egy pasi máshogy reagál le bizonyos szitukat és nem pont úgy ahogy szívünk szerint mi nők tennénk - és egyszercsak azon vesszük majd észre magunkat, hogy "jédejó" együtt hisztizünk sminkelünk és lelkiélünk a metroszexuális pasinkkal :-D

  • 2009.04.30 18:48:27ready_real

    Tegnap este jót nnevettem rajtatok.Olyan vehemensen véditek mindkét oldalról az igazatokat, hogy azon már csak nevetni lehetett.
    Elképzelitek azt, hogy a másik mire gondol, és azon a fonálon lógtok, nem eresztve azt...
    Pedig...

    Én azért értettem , mi az amikor az embernek nincs kedve a szexhez, mégis megteszi a párjának.
    Ez nem önmagunk megerőszakolása, sőt.

    Nekem is volt már olyan, hogy a vaginális szexhez nulla kedvem és energiám volt, de mivel szeretek páromnak orálisan örömet okozni , ezért szívesen tettem neki, nem elvárta, erről szó sincs.
    Ez egyfajta ajándék, nekem is jólesik, ha örömet szerzek neki.


    El tudom képzelni -bár nehéz- hogy valaki undorodik az ilyen dologtól, igazándiból viszotn egy nagyon kellemes örömszerzéstől és adástól esik el. De ő tudja....

  • 2009.04.30 19:44:01Veg_

    "2009.04.30 13:20:22szövetszöcske
    A tehén bonyolult állat, de én megfejtem?"
    Megfejted? :)

  • 2009.04.30 20:19:34mpbm

    Jah, és nálunk az van, hogy ha nekem nincs kedvem a szekszhez, akkor a férjem rádumál, hogy csak had elégítsen ki, nekem nem kell semmit csinálni, csak élvezni. Ez a mániája :), sokszor már azzal poénkodunk, hogy azt mondja, neki az sem baj, ha közben alszom... Na, azért ez nem szokott megtörténni, és még egyetlenegyszer sem bántam meg, hogy belementem a mókába... Nyilván azért előfordul fordítva is :).
    A pasinak nem megy témával kapcsolatban nekem az a kérdésem, hogy ez ugye nem úgy megy, hogy szerdán kamatyolunk egy jót, és pénteken (azoknak, akik túlzásnak tartják a napiszexet ;)) meg már nem? Szóval, hoyg ez nem alakul ki csak úgy, és ha egyszer csak nem megy, sztem nem szabad annyiban hagyni. Szóval nem áll fel, akkor valamit másképp kell csinálni, stb, egészséges pasinál olyan nincs, hogy valami új, valami nagyon szekszi hatására ne történjen semmi. Csak a kudarcélményt nem szabad valahogy bennehagyni a dologban. Sztem...

  • 2009.04.30 21:26:01Temptation

    Veg_ : mi már lassan így vagyunk:-)) Egyfolytában egyetértünk:-))

    Boszor: a terhesség sosem volt kizáró ok, szülés előtti este is!

  • 2009.04.30 23:01:08másutt

    mpbm, nem, ez nem ugy tortenik.

    ugy tortenik, hogy eloszor haromszor egy heten, azutan ketszer egy heten, azutan egyszer egy heten, egyszer egy honapban, stb.
    es mire eszreveszed, eltelt 2 honap, es mar nem is erdekel teged sem.
    megtanulsz maszturbalni, mialatt zuhanyzik.

    es az ember total hulyet csinalhat magabol, szexi mifenekkel.
    te hanyszor vennel fel egy csipkes, derekig kivagott mizet, es ringatnad magad, stb, amikor a pasi azt mondja, hogy:
    "figyi, cica, holnap, jo, mert nekem 8-kor ertekezletem van".
    es masnap megismetlodik, mert az ertekezlet kiboritotta.
    harmadnap tul sokat iszik, es elalszik, mire agyba mesz.
    negyednap meg mindig ott riszalnad magad csipkeben?
    foleg, ha radszol, hogy "mar megint izelsz????"

    az "egeszseges" pasiba igen, belefer, hogy havonta egy is eleg. nobe is. vannak alacsony szex-indittatasu egyedek. mindenutt.

    ez a "minden ferfinak csak a szex kell, allandoan" dolog egy mitosz. nem hiszem el, hogy minden 3. pasi, akivel voltam, "beteg".
    mondjuk en mar sok mindent lattam, es nem is vagyok fiatal.

    de az egy nagy marhasag, hogy ha a pasinak nem kell szex, akkor TE nem probalod elegge. gyakran probalhatod, orrverzesig, avagy addig, ameddig az onerzeted birja.

    mondom, en ezt vegigcsinaltam, nem is egyszer, es nagyon-nagyon megalazo.

  • 2009.05.01 00:02:38cozumel

    "Tegnap este jót nnevettem rajtatok.Olyan vehemensen véditek mindkét oldalról az igazatokat, hogy azon már csak nevetni lehetett.
    Elképzelitek azt, hogy a másik mire gondol, és azon a fonálon lógtok, nem eresztve azt...
    Pedig...

    Én azért értettem , mi az amikor az embernek nincs kedve a szexhez, mégis megteszi a párjának.
    Ez nem önmagunk megerőszakolása, sőt.

    Nekem is volt már olyan, hogy a vaginális szexhez nulla kedvem és energiám volt, de mivel szeretek páromnak orálisan örömet okozni , ezért szívesen tettem neki, nem elvárta, erről szó sincs.
    Ez egyfajta ajándék, nekem is jólesik, ha örömet szerzek neki"


    Kunc, kunc, kunc.

    De jo hogy jottel, edes, most legalabb igazsagot tettel!!!
    Hogy ez nekunk hulyeknek nem jutott eszebe!

    Hat persze, csattt, erted, ez a homlokomra ment, most esik le, van megoldas: ha nem kivanok reszelni, leszopom.
    Annyira jo, hgoy a Poronty teli van bocsekkel!

  • 2009.05.01 00:03:55cozumel

    Csak hogy tisztazzak is valamit: ha neked szopni van kedved, de dugni nincs, akkor VAN KEDVED A SZEXHEZ. Pont.

    Ebbol meg ne hozzuk mar ki azt, hogy huuuu de mekkora jo fej vagyok, mert igazabol nekem a hatam kozepere se, de a dragaert mindent, mer' egy igazi parkapcsolatban ez a minimum...pffffffff

  • 2009.05.01 00:23:16ditakai

    cozumel, én úgy érzem, hogy itt elbeszél egymás mellett a két csoport ;-)

    eléggé megfigyelhető, hogy az "én nem vagyok szexéhes de a páromat szívesen leápolom" vonulat alapvetően az együttjárós/ dinki/ fiatalabb kommentelők véleménye,

    míg a "ma este no szex, hisz élni is alig élek éppen" jellemzően a többgyerekes/ lecsillapodottabb/ hosszabb házasságban élők véleménye

    Nem lehet, hogy az előbbieknek egyszerűen fogalmuk sincs még néhány fizikai és pszichés tényezőről, amit az utóbbiak esetleg már megtapasztaltak az életben? Nem cikizés, minősítgetés, hanem egyszerűen másként értelmeznek még néhány fogalmat?

  • 2009.05.01 00:54:59cozumel

    Ditakai

    nem hiszem, mert en is erzekelem-ahogy Boszorral vegulis olyan szepen megbeszeltuk-milyen az, amikor
    -jaaaaaj, de faradt vagyok, halni sincs kedvem, na jo, masszirozd meg a talpam, aztan majd meglatjuk (meg szoktuk latni :D:D)
    -es amikor csak annyit mondok, hogy NO.

    Es nekem is van olyan hangulatom, amikor nincs kedvem digidugizni, de oralkodni igen.
    De basszus, nekem az olyankor tok jol esik, imadom csinalni, szooooo sincs arrol, hogy ruhellem eppen a vilagot, de a ferjem lecummantom, mert az a jo hazassag alapja.

    S viszont el tudom kepzelni fiatal, gyermektelen parokrol, hogy van olyan idoszak az eletukben, amikor kegyetlenul leszivja oket a 16 orazas hataridos projekt a multinal, es epp mondjuk 10 napig nem jar az agyuk a szex korul tul surun...

  • 2009.05.01 07:32:35ready_real

    cozumel: Kunc, kunc, kunc-os hozzászólásod téged minősít.
    És igen, nevettem rajtatok, -felismerve korábbi önmagam is a vehemenciában- mert tényleg totál elbeszéltek egymás mellett.
    Pl. az aki a sárga földig le lett alázva, mert merte mondani, hogy eseteg azokon a napokon is érdemes adni párunknak valamit.


    Amúgy nemcsak orális kényeztetés van, attól még hogy szexhez ninc skedve az embernek, lehet egy kis simogatás vagy összebújás is, ez pedig nem szex.
    Majd 30 évesen amúgy nem tudom mennyire vagyok dinki fiatal, viszont azt tudom, hogy a férfiaknak baromi rosszul eshet, ha az asszony 1 hónapban egyszer kegyeskedik szétteni a lábát ,párom exe közt pl. volt olyan , aki kb. olyan szinten volt, hogy örüljön párom, hogy szexelhet vele...

    És igen, én is rengeteget melótom, sokszor megvan a napi 12 órázás, este 10kor is szoktak még itthon hívni, de nem esne jól hja egy este vagy intimitásilag vagy szex téren kimaradna ( külföldi kiutazás, projekt stb más tészta)
    No látod én is beszálltam a vehemensen dumálók oldalába.El is nevettem magam így a végére...

  • 2009.05.01 07:34:13ready_real

    "Es nekem is van olyan hangulatom, amikor nincs kedvem digidugizni, de oralkodni igen.
    De basszus, nekem az olyankor tok jol esik, imadom csinalni, szooooo sincs arrol, hogy ruhellem eppen a vilagot, de a ferjem lecummantom, mert az a jo hazassag alapja."
    Amúgy ugyanezt írtam pepitában, nem is értem miért kötöttél belém :)

  • 2009.05.01 08:45:27wish73

    egy egészséges pasi, ha havi egyszer kívánja meg a zasszonyt, akkor az vagy félrelép, vagy elintézi magának. ha sem egyik, sem másik, akkor nem egészséges. a hímeknek szórniuk kell az örökítőanyagot, ha havi egyszer teszik csak ezt, akkor könnyen lemaradnak a nő havi egyszeri fogamzóképességéről, és nem lesz szaporulat. de nőnél sem OK, csak mivel kevésbé kézzel fogható (sic), a nőnél rá lehet fogni mindenféle okokra. de ugyanúgy állhat az okok mögött hormonális probléma, bartolin mirigy gond, vagy pszichés-amit ma még nem az egészség-betegség kategóriába sorolnak, pedig a mentálhigiéné ugyanúgy ide tartozik. mindig sajnálom azokat a nőket, akik azt mondják, h nem olyan fontos az a szex, az csak egy része a kapcsolatnak, ha a többi jó, akkor jó ez így. nők esetében ezt frigiditásnak vagy elfojtásnak nevezik. persze, aki olyan, mint a hűtőgép, annak bőven elég havi egyet is túlélni, átvészelni, de, aki élvezi, el is élvez, az nem mondja már, h havi egyszer elég a tutiból.

  • 2009.05.01 10:56:20Heatherette

    ha a nőnek sosincs kedve, az érthető és elfogadható, ellenben ha a pasi szeretné, akkor egy önző geci. na egen. :)

  • 2009.05.01 11:05:47másutt

    Heatherette, ezt ki mondta?

    En ennek az ellenkezojet mondtam, azt mondtam, hogy UGYANOLYAN rossz a masik felnek. Ez egy csoportos foglalkozas, kerem, idealisan egyforma legyen a kedv. Es szenttul hiszem, hogy csak azert nem esik gyakrabban szo a pasikrol, mert sokkal nagyobb a tabu ez ugyben.

    Ez is olyan, mint sok mas dolog, az ember akkor tudja meg, hogy milyen elterjedt a problema, amikor maga is ateli. Fogalmam nem volt rola, hogy mas csajok is hasoncipoben jarnak, amig felreszegen el nem sirtam nekik, hogy mi van.

    Amit unok, hogy valamiert MINDIG A no hibaja a dolog. Ha neki nem kell a szex, akkor azert, ha a pasinak, akkor meg meginkabb (mert akkor biztosan mas no kell neki, tul nagy a csaja segge, stb.)

    Pedig tuitira sok nonek ATTOL a pasitol nem kell a szex, es masra meg ravetne magat, ez nem csak a paikra igaz!

  • 2009.05.01 11:08:01másutt

    Azt meg kulon viccesnek talalom, hogy az atlag 20-30 eves porontyozo azt hiszi, hogy ha nincs minden nap, vagy hetente 3-szor szex, akkor vege az eletnek, ott kell hagyni a masikat, szar a kapcsolat, stb.
    Nagy meglepetes var majd ratok 40 fele.
    Rad is heatherette, nem leszel mindig 22, de ferfi maradsz kesobb is.

  • 2009.05.01 12:47:27mpbm

    .

  • 2009.05.01 14:58:18cozumel

    Ready real

    konyorgom, akkor min kuncogtal? Ha ertetted?
    Ugyanis tobbszor leirtam, hogy ha HOSSZUTAVU (igen, keress ra erre a szora) a problema, akkor ott tenyleg tre a helyzet, ott tenyleg le kell ulni, megdumalni, hogy mit lehetne tenni, de akkor SEM az a megoldas, hogy kedvem ellenere tettetek.

    Ha meg 3 egymast koveto esterol van szo, azt el lehet fogadni, ki lehet birni, attol "apa" meg nem kaparja le a csempet a furdoszobaban, mert teli a zacsi (ill. ha mar ott van, akkor elintezi).

    Te es en nem ugyanazt mondjuk: ha ugyanis van kedved/kedvem oralra, akkor nem all fenn az az allapot, hogy ABSZOLUT NEM kivanod/kivanom a szexet.
    Amikor az ABSZOLUTrol van szo, az azt jelenti, hogy semennyire nem, tehat az oralt sem. Sot, igen, kepzeld el, olyan is van, hgoy egyaltalan nem kivanod a masiknak az erinteset sem.

    Az allando fizikai kontaktus is tud terhes lenni egy ido utan, es idonkent az ember szeretne csak maga lenni. Ket kisgyerek mellett ez baromi nehez amugy is, es ha pl. nekik van egy olyan napjuk, hogy betegek, es egesz nap valamelyik rajtad log, akkor estere orulsz, hogy nem vagy testkontaktusban senkivel. Pedig en meg testkontaktusos is vagyok, tehat nekem ezen a teren nagy a turesem, sot az igenyem is, de nem mindenki ilyen alkat.

  • 2009.05.01 15:17:46Tessina

    ami azt illeti, abban és is egyetértek másuttal, hogy arról is kellene beszélni, milyen az, amikor a pasi nem akarja. Illetve arról, hogy ilyen is van, nem is egy. Én is találkoztam ilyennel, a barátnőim is, nem is eggyel. Persze nyilván náluk is megvan az oka, csak mondjuk valójában, az általam tapasztaltak alapján soha nem az, hogy a csaj túl kövér, sovány, stb., mert akkor eleve össze sem jöttek volna vele, ugye... (a saját ismerőseim esetéről és az eyémről beszélek, együkünknél sem játszhatott be semmiféle drasztikus testalkati változás, stb.).
    Tök érdekes, hogy tényleg, ha egy-egy pasiról derül ki mégis valami ilyesmi, minden rögtön keresi az okokat, vagy amire rá lehet fogni, ha meg a nővel van ilyesmi, akkor meg rögtön jön az ez is csak egy frigid picsa, vagy a ja, most hogy már megvan, amit akart (értsd: a gyerek... lol), a szex már ne is kell neki, meg hasonló dumák.

  • 2009.05.01 15:29:57Heatherette

    az nem pasi, aki nem akarja. ott tényleg komoly gond van, ami egy pasi esetében könnyen lehet a nő. azért nem olyan vad feltételezés ez.

  • 2009.05.01 16:22:32ready_real

    cozumel: azon a viselkedésen kuncogtam, hogy vérre menő vitát csináltok , ráadásul úgy látom egy hatalmas félreértésből.

    Amúgy ne könyörögj , de ne is ironizálj. Mert akkor megint nevetnem kell.
    Túldramatizálod és félreérted amit mondok, de még csak hajlandóságot sem mutatsz arra, hogy felfogd amit mondok.
    Én felfogtam, és észrevettem : TÖK másról beszélünk mi ketten, elbeszélünk egymás mellett.

    Nekem az ha, abszolút nincs kedvem a szexhez az konrétan a normál szex nem igénylését jelenti.

    Én nem tartom normál szexnek sem az orális szexet, sem pedig a normál simogatást (err evan amúgy szó, petting) , te igen.

    Egyébként sehol nem vontam kétségbe, hogy ha hosszútávú a gond, akkor ott ne kéne dokihoz , vagy szakemberhez fordulni, de ezt miért is próbálod a számba adni?

    Amúgy meg kedv ellenére tenni nem egyenlő undorból tenni.

    Rossz példát hozok, de más nem kedvelni mosni, vagy undorodni a mosástól.
    Előbbi esetben nem biztos hogy rosszul fogom érezni magam, miközben megteszem, a másik esetben szinte biztos , hoy rosszul fogom érezni magam.

    Megerőszakolnia önmagát (tehát undorból,vagy kényszerítésből stb) cselekedni pedig tényleg hülyeség. Ahogyan tettetés is hülyeség
    Remélem most már érted miről írtam...

    Én amúgy , mitn írtam ex esetében ebből jöttem rá, hogy 1 hete nem volt szex, hogy megcsal... Pár nap alatt rájöttem.

    Aki havonta csak egyszer, annak még ez a támpont sincs...

  • 2009.05.01 16:48:28Heatherette

    ehh, na most naplózom egyet a chatponthus beszélgetésemből, mert egyszerre ez a poszt jutott az eszembe. bocs, de kurva tanulságos... egy (heteró) pasi nézőpontja...

    15:45 [Rosszfiu 28] bnőmmel hét éve élek együtt
    15:45 [If U Seek Casey] miért akarod csalni?
    15:46 [Rosszfiu 28] az emberek már csak ilyenek
    15:59 [If U Seek Casey] mi vonz a melegekben?
    16:00 [Rosszfiu 28] a nök valahogy szenvedélyesebb
    16:00 [Rosszfiu 28] öszintébb
    16:00 [Rosszfiu 28] immel ámmal csinálják
    16:00 [Rosszfiu 28] érzem hogy azért
    16:00 [Rosszfiu 28] hogy én érezzem jol magam
    16:01 [Rosszfiu 28] de nem azért mert ők is élvezik
    16:01 [Rosszfiu 28] aztán meg lehet hgoy csak beképzelem
    16:01 [Rosszfiu 28] nem tudom
    16:02 [Rosszfiu 28] engem az idegesit
    16:02 [Rosszfiu 28] hogy szex közben nem tudnak elélvezni
    16:03 [Rosszfiu 28] farka meg nincsen
    16:03 [Rosszfiu 28] ami jelezné
    16:03 [Rosszfiu 28] hogy tényleg élvezi
    16:03 [Rosszfiu 28] vagy amit huzogatni lehetne
    16:04 [Rosszfiu 28] nőnek nincs ilyen
    16:04 [Rosszfiu 28] pasinál hama kiderül
    16:04 [Rosszfiu 28] ott nem lehet kamuzni
    16:10 [If U Seek Casey] milyen gyakran szexeltek?
    16:10 [Rosszfiu 28] most már nagyon ritkán
    16:10 [Rosszfiu 28] fel sem áll mindig
    16:11 [Rosszfiu 28] szopni szeret
    16:11 [Rosszfiu 28] legalábbis ezt mondja
    16:12 [Rosszfiu 28] meg szokott is
    16:12 [Rosszfiu 28] de már nem tud felizgatni
    16:12 [Rosszfiu 28] ennyi idő után

  • 2009.05.01 18:53:46ready_real

    H: Az azért férfira nézve szvsz ciki, ha nem veszi észre, hogy kamuzik a nő vagy sem.....

  • 2009.05.01 21:08:15wish73

    pedig nem veszik észre. persze, ha egy adott pasival sosincs orgazmus, akkor nem tudja mihez viszonyítani, mert más nők nem igazi támpont, mindenki máshogy élvez. de nekem pl volt olyan, h hiába volt tök jó az egész, éreztem, h ebből ma már nem lesz semmi. és, h mindenkinek egyszerűbb legyen a dolog, kamuztam. és hiába ismertük egymást, és volt már számtalanszor igaziból jó, nem vette le, h ez most nem az.
    ami engem nagyon meglepett, voltam már olyan faszival, akinél, ha nem látom a kézzel fogható bizonyítékot, nem hiszem el, h tényleg jó lett neki

  • 2009.05.01 21:15:34anyamadár

    Erről az hamis orgazmusos dologról eszembejutott egy filmjelenet, Meg Ryan és Billy Crystal (When Harry met Sally).

    http://www.youtube.com/watch?v=5nNhOH4Y0bI

    Jó szórakozást! :)

  • 2009.05.01 21:24:18Tessina

    H, sok esetben igazad lehet, viszont minden hapsi más, nagyon más. Amit te tapasztalsz saját magadon vagy a pasijaidon keresztül, azt ugyanolyan butaság teljesen általánosítani, mint azt mondani, hogy a nők nem élvezik a szexet. szerintem.

  • 2009.05.01 22:26:26másutt

    Tessina, szerintem is.
    Minden mondat, ami ugy kezdodik, hogy "a pasik.."
    az eleve nem igaz.

  • 2009.05.01 22:35:16Tessina

    na ja:)

  • 2009.05.05 06:18:19Veg_

    2009.05.01 16:48:28Heatherette:
    Ez a pasi látens homoszexuális, aki tudat alatti rejtegetésből csajozik. Mit van meglepve, hgoy nem áll fel a nőre?

  • 2009.05.24 00:19:03andaxin1

    Sziasztok kezdő vagyok az oldalon hol tehetek fel kérdéseket pl érzelmekről kőszőnőm

  • 2009.05.24 00:39:38Heatherette

    #
    2009.05.05 06:18:19Veg_

    2009.05.01 16:48:28Heatherette:
    Ez a pasi látens homoszexuális, aki tudat alatti rejtegetésből csajozik. Mit van meglepve, hgoy nem áll fel a nőre?


    ezt nem is olvastam :))))

  • 2009.05.24 06:16:42Magenta

    andaxin, a Poronty-offon.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta