Vicces a gyerek: a házi videóktól a gyerekreklámig

Zanza!

Biztosan mindenki emlékszik még azokra az időkre, amikor a kereskedelmi csatornák a nép szórakoztatásának a csúcsát a különböző bakiparádékban látták. Persze vicces tud lenni, amikor a menyasszony beleesik arccal a tortába, vagy a nagyfater alól kitörik a szék, nekem mégis fenntartásaim vannak a műfajjal kapcsolatban. Egyrészt megértem a készítőket, mert beküldött videók lévén olcsó mulatság, másrészt a felét megrendezettnek tartom. Vagyis direkt tolja bele öcsi a motorját a medencébe, mert anya azt mondta, hogy bent lesz a tévében és hasonlók. Persze látunk néhány felejthetetlen, igazi röhögős bakit is, amit ha tehetnénk, megnéznénk még vagy hússzor, mert annyira röhögünk a szitun. Sőt, ha olyan állapotban kerülünk éppen a tévé elé, még a leggagyibb videón is remekül szórakozunk, elvégre leszívta az agyunkat az iroda, a gyerek, egyszóval nem akarunk mi shakespeare-i magasságokban szárnyalni. Az a mondás pedig igazán remek és találó, miszerint az élet a legnagyobb rendező. Nézzünk tehát pihentetésül néhány „gyerekbakit”!

Klasszikus homevideók



A gyerekek őszinték, s míg mi jókat röhögünk azon, hogy nyakon önti a vén szatyrot direktbe kávéval öcsi, vagy apát a szeretet ünnepén gumikalapáccsal csapja fejbe ezerrel, addig arra nem is gondolunk, hogy nem videóztunk le egyebet, mint a rejtett agresszió felszínre törését. Ne legyünk azonban szigorúak, mert vannak igazi gyöngyszemek, amik tényleg jók, sőt, bizonyára minden családban tüsszögős kézzel gyúródik meg a karácsonyi mézeskalács is.
 

Nem fáj, csak ha nevetek... 
 



A gyereknevelés csupa móka és kacagás, ezt minden szülő tudja. Ha kellő türelemmel és humorral éljük a napjainkat, akkor naponta nevethetjük könnyesre magunkat a gyereken, aki hihetetlen naivitással próbálja felfedezni a világot. Ráadásul, ha nem a saját gyerekünk, vagyis nem mi takarítjuk el a romokat a különböző események után, akkor még jobban szórakozhatunk rajta, amint például nyakon önti a két gyerek egymást tejjel. S ha megpróbáljuk úgy nézni a kis videókat, hogy nem gondolunk arra, mi történik a felvétel után, akkor nem aggaszt minket az sem, hogy a gyerek, vagy valaki más, a balesetin tölti az elkövetkező két napját. De legalább mi jót szórakoztunk rajta…


A reklámsiker kulcsa a gyerek



Ez a videó persze kilóg a sorból, mert megrendezett reklámblokk, de a lényeg ugyanaz: ha feltűnik valamiben egy kisgyerek, aki saját élethelyzetéből kibillenve produkálja magát, gyakorlatilag biztos sikerhez viszi a produkciót. Még tündér-aranyvirágnak sem kell lennie, elég, ha huncut, vásott kisördög, s a szemek már a képernyőre tapadnak. Hogy miért? Mert a legtöbb reklámrajongó a gyerekek körében található, amíg mi elkapcsoljuk a szünetben a tévét, addig ők élvezettel figyelik, a szerintük nekik szóló kisfilmeket. A felnőttekből pedig könnyedén előtör az ösztönös szülő, amikor egy kisgyerek tűnik fel a színes-szagos reklámvilágból, s azonnal ellágyulunk. Még ha történetesen a srác éppen most bontotta le a képernyőn a garázst, akkor is, mert milyen jó, hogy nem a mi gyerekünk.

Blogmustra