SZÜLŐSÉG

Szültél? Ki vagy rúgva!

2009. január 7., szerda 17:50

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy nő. Ennek a nőnek volt egy jó állása, majd szült 2 gyereket és amikor lejárt a gyes, vissza akart menni dolgozni. Csakhogy a munkahelyét is elérte a gazdasági válság és finoman szólva kirúgták. Egy mondattal elintézve: - Sajnáljuk, a munkaköröd már be van töltve és semmi mást nem tudunk ajánlani, így alá kellene írnod a közös felmondást, és kapsz némi végkielégítést.



Tudom, tudom elvileg nem kirúgható egy darabig…de ez csak idő kérdése Azt mondták, hogy majd találsz magadnak másikat. Na persze csak úgy kapkodnak a két gyereket szült nők után. Azon kívül, hogy anyagilag hogy érinti ez a családot, kétségbeejtő a helyzet, hogy „Nincs rám szükség”. Ahova szerettem dolgozni járni, ahol jó volt a társaság.

10 éve, amikor a céghez kerültem, még nem volt HR, az igazgató titkárnője vett fel engem, ma a HR-s úgy rúgott ki, hogy valójában fogalma sem volt, hogy ki vagyok. Pár hónap múlva lehet, szükség lesz valakire, de nem számít, én már nem kellek, ugyanis van két gyerekem, majd felvesznek valaki mást, egy fiatalt, aki ugyan pár év múlva esetleg szintén elmegy szülni, mint én, akit ugyanúgy nem fognak visszavenni esetleg.

De ez az élet rendje, ha gyereked van, már nem kellesz? 

Katinka 

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.01.09 17:31:10cantaloupe

    Masutt, ejnye, nincs ehhez meg egy kicsit koran? Hihi. :) Jobnak job, aki penzert csinalja. :D

  • 2009.01.09 17:32:32Heatherette

    eh. az én értelmezésemben a takarítás vagy a gyereknevelés nem lesz munka. és kurvára nem tudok definíciót a munkára, de én akkor sem tudom annak venni. ez van. szar vagyok, tudom.

    (a szex meg lehet munka, másutt :)

  • 2009.01.09 17:33:44B-

    Egyébként H, te tényleg a Promod kirakatáért felelsz? Mer elmondanám, hogy bár iszonyat márkahű vagyok és imádom a Promodot, a hajam hullik ki, hogy állandóan francia szövegek vannak a kirakatban meg a díszletben.



    Ez az új szürke dizájn meg kifejezetten deprimáló.



    Viszon nem tudom, ki csinálja a zenét, de az tutiszuper!

  • 2009.01.09 17:35:36cantaloupe

    B,



    nem ertek egyet azzal, hogy a munka kizarja, hogy azt tennenk, amit akarunk...hiszen akkor senki nem elvezne a munkahelyet, ami eleg szomoru lenne, nem?

  • 2009.01.09 17:36:49Heatherette

    1. a kirakat egyenkirakat. mind a fő-, mind a másodkirakat, mind az eseményfal

    2. amit küldenek, azt kell kirakni. a franciáknak sok esze nincs, és gondolom, a rengeteg angol feliratot szeretnék ezzel kompenzálni. nekem is gáz, mert én sem értek franciául, és a saját netünk meg francia

    3. a szürke volt pár éve a divat. 4-5 évente van felújítás, most majd vmi szar barnás-drappos szín jön.

    4. a zenét vmi agyatlan barom állítja össze a fő-fő központban, és műholdról sugározzák. mi meg rühelljük, mert ilyen lehangoló, monoton szar máshol nem megy. de van, akinek bejön ezek szerint.

  • 2009.01.09 17:38:21B-

    Szerintem a munkában 2 dolog lényeges



    1, az értékteremtés (szellemi is, ahogy cantaloupe is mondja)



    2, a kötöttség (hogy nem állhatsz csak úgy fel, nem mehetsz el olvasgatni vagy tévétnézni, ha hirtelen eszedbe jut közben. Nem tehetsz meg olyasmiket, amiket munka után vagy hétvégén gond nélkül - mozizás, alvás, keresztrejtvényfejtés vagy bármi, amit minden haszon nélkül csak úgy a MAGAD ÖRÖMÉRE csinálsz).



    Ilyen szempontból a házimunka és a gyereknevelés munka. A szex már neccesebb, a kötöttség oké (ha ez a szakmád) az étékteremtés meg .. ha az ügyfél szerint megéri a zsét, akkor biztos van ott valami érték, ami nála képződik :-) Csak nehéz feltakarítani a szőnyegről :-) (Bocs)

  • 2009.01.09 17:40:14B-

    cantaloupe: árnyaltam ezt a nem csinálhatod, ami jól esik dolgot a fenti hozzászólásomban. Nyilván a munka is okoz örömet, de legtöbbször nem lehet egy munka kellős közepén felállni és elmenni kirándulni. Szombaton meg igen :-) Remélem, így már érthetőbb, mit értek kötöttség alatt.

  • 2009.01.09 17:41:47B-

    Érdekes, hogy a szürke falak nem deprimálnak, a zene meg igen :-))



    Nekem az elcseszett bölcsésznek egy átlagplázában megváltás bekeveredni a Promodba, ahol végre nem a tucc-tucc üvölt a teleképből.

  • 2009.01.09 17:41:51másutt

    cantaloupe, itt mar besotetedett. cocktail-hour van.

    a blow-job duma akkor mar mehet. :)



    egyebkent kerem en egy vilagismert multi vezeto poziciojabol es oltony-nyakkendo-utazas-bonusz vilagbol (15 even at) csoppentem a kakas pelenkak boldog kis vilagaba es isten engem ugy segeljen en meg ilyen kemenyen eletemben soha nem dolgoztam.

    soha nem volt olyan, hogy delutan 6-ra ugy kifaradok, hogy sirni tudnek.

    akkor is, ha nem munka, amit csinalok. ;)

  • 2009.01.09 17:42:45cantaloupe

    B-,

    oke, igy mar egyetertek, a kotottseg valoban fontos megkulonbozteto jegy.

  • 2009.01.09 17:45:02cozumel

    Masutt



    igenigenigen



    soha nem voltam ilyen faradt a 12 oras melomtol

    mint most a "HOBBIM"tol...

  • 2009.01.09 17:47:03Heatherette

    B-, a jó, pörgős zene feldob. lehet, hogy vásárlóként idegesítő, de elviselni ezt a depis zenét nagyon nehéz. sokszor felnyomjuk a hangerőt, ha végre vmi pörgőset hallunk. amúgy nekem tetszik a szürke fal, én elégedett vagyok ezzel a stílussal. csak lehetne több lámpa, mert vannak pontok, amik elég sötétek.

  • 2009.01.09 17:47:54Heatherette

    mármint vásárlóként élvezhető :)

    azt akartam írni

  • 2009.01.09 17:48:15Heatherette

    uh, már félrebeszélek, megyek is inkább

    egy élmény volt ma is, csajok :)

  • 2009.01.09 17:50:33kriszi

    2009.01.09 17:19:56 Heatherette:

    én nem vagyok bölcsész, nem tudok definíciókat írni. én csak egy primitív eladó vagyok.



    Ezt nem ajánlom, hogy elővezesd a suliban ;) (Pláne hogy a töri az bizony bölcsészszak...)

  • 2009.01.09 17:51:32cantaloupe

    Heatherette,



    sooot, a porgos zenerol kimutattak, hogy a ritmikus dob, basszus a zeneben vasarlasra osztonoz, osszehasonlitva a lagymatag, lassu dallamokkal. Marketingbol tanultuk.

  • 2009.01.09 17:51:58Heatherette

    ehh... a suliban titkolnod kell, hogy dolgozol, max akkor hozhatod fel, ha valami hiperszupermenő állásod van. amúgy lenéznek érte. szóval ott én is meghúzom magam :)

  • 2009.01.09 17:52:48Heatherette

    "Heatherette,

    sooot, a porgos zenerol kimutattak, hogy a ritmikus dob, basszus a zeneben vasarlasra osztonoz, osszehasonlitva a lagymatag, lassu dallamokkal. Marketingbol tanultuk."



    tudom. én is tanultam. de a vásárlóinknak ez jobban bejön, az a tapasztalat. lásd: B-

  • 2009.01.09 17:53:01kriszi

    Hm, ez úgy hangzott, mint aki nem érti az iróniát... Csak én ma épp erre ugrottam. Bejött egy hallgató vizsgázni, szó és betű szerint egy értelmes kukkot nem tudott hozzászólni az anyaghoz, és amikor definíciót merészeltem kérni, közölte, hogy ő sportoló, ő ilyeneket nem tud :) :( Azt hittem, ott tépem ki a hajamat.

  • 2009.01.09 17:54:08Heatherette

    kriszi... én is ironizáltam azokban a sorokban

  • 2009.01.09 17:56:58kriszi

    Ja, én meg magamra gondoltam, hogy én hangoztam iróniát nem értőnek :) A vizsgasztori viszont vérkomoly.

  • 2009.01.09 17:58:20cantaloupe

    H,



    az lehet (en sem szeretem a dumdumot), de nem is en vagyok a technos boltok celkozonsege, feltehetoleg B- sem. A lenyeg pedig az eladasi mutato, nem az, hogy a vevonek bejojjon a zene. :)



    Na, ezek fenyeben jo MUNKAT.

  • 2009.01.09 18:02:23másutt

    en imadom a jo hangos zenet, imadok tancolni, es gyakran koszontottem a hajnalt a Szigeten a rave-satorbol kifordulva.

    de boltokban utalom.

    a gyerekkel, kulonosen, ha hangos a zene, az ajtobol visszafordulok.

    (ha alszik, akkor plane!)

    ha valaki elvenne tolem a gyereket a megorzoben, a kezembe adna egy cocktailt, egy cigit, es kikapcsolna a villanyt... az mas lenne... :)

  • 2009.01.09 18:03:37B-

    Tök kíváncsi vagyok, hogy láthattalak-e már, Heatherette! De gondolom, at nem árulod el, merre fele vagy fellelhető.



    Vásárlóként abszolút a megnyugtató zenére szavazok. A tucc-tucctól olyan érzésem van, mintha becsöppentem volna egy buliba, ahol senkit sem ismerek, és senkinek sem vagyok szimpi. A Promodban hallható zenék engem a teaházak zenéire emlékeztetnek, arra ösztönöznek, hogy kicsit lenyugodjak, minél több időt töltsek el a boltban. A hangerő azt is lehetővé teszi, hogy az esetleges barátnővel megdumáljuk, jó-e a cucc :-)



    Az olyan boltban, ahol a tucc-tucctól nem hallja az eladó, hogy mit kérek, nem igazán érzem úgy, hogy az én igényeimet is figyelembe veszik.



    De nyilván nem minden bolt célozza meg ugyanazt a réteget. Szerintem kevés tucc-tucc imádó rajong a Promodért.

  • 2009.01.09 18:07:12B-

    Hát igen, más körülmények között szeret az ember vásárolni, mint bulizni.



    Egyébként az nem baj, ha van némi élet a zenében, de talán a túl pörgős zene felpörget, tehát kevesebb időt maradsz, végigrohansz a sorokon aztán átszambázol máshová. Nem az a hívogató-marasztaló hangulat.



    A Promod zenék viszont különlegesek. Nekem nagyon bejön ez a vokálközpontú stílus. Nem az a Sláger-rádiós tucatzene, mint a többi boltban.

  • 2009.01.09 18:10:46Norx

    "vagy ennyi erővel miért olyan lenézendő szakma a takarítónői munka?"



    Nem lenézendő, de sajnos lenézett.

  • 2009.01.09 18:10:53Norx

    "vagy ennyi erővel miért olyan lenézendő szakma a takarítónői munka?"



    Nem lenézendő, de sajnos lenézett.

  • 2009.01.09 18:14:45másutt

    valaki ossza mar meg a kiszakadt expatriotakkal, hogy milyen zene van a Promodban!

    ;)

  • 2009.01.09 18:24:49Asmtrong429

    Eleve nem kellene fél-egy évnél tovább otthonmaradni (igazából annyit is csak azért, mert addig nincs Magyaországon bölcsőde). Abban az időszakban pedig igenis lehet otthon vagy levelezőn tanulni, továbbképezni magad, otthonról munkát vállalni! Akkor vissza tudsz menni azzal, hogy ezt és ezt is tudom, plusz megmutatdod, hogy nem csak lazsáltál otthon, hanem csináltál is valamit az elmúlt évben. Ja, és ha úgy mész vissza, hogy túlóra kizárva, akkor ne csodálkozz! Azt másnak is kell! Ha neked nem kéne, az pont mással szemben lenne igazságtalan!

  • 2009.01.09 18:25:04Norx

    "2009.01.09 15:57:00 madz

    ha valaki tudja, hol lehet itthon kapni cidre-t, szóljon már, lécci. évek óta vadászom"

    Javaslom helyette a fröccsöt - én itthon még nem találkoztam vele. Esetleg Auchan, Cora? Ott néha vannak ilyen népi termékek.

  • 2009.01.09 18:39:26B-

    Asmstong: te mit tettél le az asztalra, amíg gyesen voltál?

  • 2009.01.09 18:40:20másutt

    Asmtrong

    "Eleve nem kellene fél-egy évnél tovább otthonmaradni.." ezt mifele gyermek-pszihologia tanulmanybol vetted? Remelem ironikus.

    (ha nem, akkor hadd tippeljek: eletedben nem voltal meg 3 even aluli gyerek korul tobbet, mint mondjuk egy utazas a buszon a szemkozti ulesen)



  • 2009.01.09 18:44:33ditakai

    Amstrong,

    elárulom, hogy a bőlcsödék többsége nem vesz fel 12-18 hónaposnál kisebb gyereket

  • 2009.01.09 18:46:04B-

    Egyébként én olyan szakmában dolgozom, ahol minden megbízásnál előre lepapírozzuk, hogy a megbízás X órára szól, ha Y idővel ezt túl lépik, még fél napot kifizetnek.



    Érdekes módon viszonylag keveset túlórázok:-) a megbízók X óra alatt megoldják, amit meg kell. Ha mégis tovább tart, nincs vita, nekem se keserű a szájízem, mert plusz 2 órás munkával 4 órának megfelelő óradíjat kerestem meg.



    Így is lehet.



    Könnyű más zsebére túlóráztatni, de ha szorít a pénztárca, csak befejezed időre.



    De itt megint arról van szó, hogy csak azt a munkát becsülik meg, amit keményen megfizetnek. Amiért nem kell felárat fizetni, vagy megkapják ingyen, az "természetes", és a munkavállaló a geci, ha "másra akarja hárítani".

  • 2009.01.09 18:51:54zolnaid

    2009.01.09 18:24:49 Asmtrong429



    Levelezőn mégis, mit tanulnék fél év alatt?

    Valami ELO tanfolyamra gondoltál?



    (és nehogy azt hidd hogy savanyú a szőlő, diplomát szereztem, nyelvet tanultam gyes alatt)

  • 2009.01.09 20:32:55amarilo

    ELMÉLETEIM nekem is voltak, MIELŐTT gyereket szültem.



    Azóta sorban megváltoztattam őket.



    Hethearette, nem tudom szavakkal megcáfolni sok állításodat, mert olyan logikusak, de mégis ÉRZEM, hogy máshogy vannak a dolgok, mint ahogy te elgondolod.



    A KÉSZENLÉT szó pedig szerintem is kulcsfontosságú.



    Én sem érzem, hogy halálra dolgozom magam itthon a gyerekem mellett. Nem, tényleg nem.



    Csak mindig a frontvonalban állok, az első sorban, egyedüli felelősként.



    A netezésről pedig: úgy tűnik, hogy a sok láblógató kismamának még erre is jut ideje. Pedig nem "MÉG ERRE IS jut ideje", hanem "CSAK ERRE jut ideje".



    Hadd mondjam el, hogy bár élvezem a netezést, de sokszor csak kínomban netezek, mert nem tudok mást csinálni.



    Mert a kis 10 perces idő-lyukban, vagy az előre nem kiszámítható időblokkot (amíg felébred, előre nem látható időpontban a gyerek) nem tudom egyszerűen értelmesebben eltölteni.



    Nem kezdhetek bele elmélyült tanulásba, nem állok neki sütit sütni, sem nagytakarítani, sem nadrágot varrni, stb.



    Engem épp ez a lötyögés fáraszt. Sokkal pihentetőbb lenne nekem valami elmélyült, 2-3 órás tevékenység, amire viszont NINCS lehetőség itthon.

  • 2009.01.09 20:33:40rita a felcser

    Sziasztok.Kezdek felni hogy vege lesz hamarosan a jo gyerek periodusnak.Nem mintha komoly jelek lennenk erre,de en nem hiszek abban hogy ennyire szerencses lennek.

    Van olyan nap hogy egyszer sem sir a baba.Minden este 9 kor fekszik le es kilenkor kel.Altatas nincs,leteszem es elbeszelget magaba ameddig elalszik.Rendesen eszik.Es eleven szoval nem retard hogy ilyen jo baba,mar kezdi felrugni magat hogy alljon fel az olomben.De biztos vege lesz es lesz es rettenetesen rossz kisfiam.

    Nem az en erdemem hogy ilyen jo baba,egyszeruen igy van.

    HA jatszom vele ugy jo,ha nem ugyis jo,legfeljebb szomoruan nezi hogy epp mit csinalok.

    A sok okos azt mondja jol nevelt,nevelte a franc,igeny szerint szopott es soha -soha nem hagytam sirni.

    De majd kamaszkoraban meglatjuk mennyire lesz angyali.:DDDD

  • 2009.01.09 20:40:21cozumel

    Rita



    mindenkinek mast oszt az elet.

    Nekem a csecsemokor pokol volt, meg az 1-2 se volt alom, de a 2-3 a dackorszak ellenere is elviselhetobb volt (mert vegre ataludtak az ejszakat).

    MOST aranykor van.



    Masnak meg minta-csecsemoje van, de ahogy megindul a gyerek, felkotheti a gatyajat ...

    Majd meglatod.

    Az tuti, hogy ha elobb nem, akkor kamaszkorban :D:D:D

  • 2009.01.09 20:43:49rita a felcser

    Kerdes : ez az ejjeli felkolteses vallatas komoly? Van ilyen kinzasi modszer?Utana kell nezzek.

  • 2009.01.09 20:50:39zolnaid

    Igen, nagyon szép hagyományokkal rendelkező kínzási és vallatási módszer, a boszorkányperektől kezdve a kommunista diktatúrákon át guantanamóig vonul végig a történelmen. (Lehet hogy "már a régi görögök is" de ennek tényleg utána kell nézni)

  • 2009.01.09 20:58:34Magenta

    #

    2009.01.09 17:15:12 Heatherette



    2009.01.09 17:09:02 B-

    nem, hanem ő akkor munkát végez...de ha te a saját lakásodban teszed ugyanezt, az nem minősül munkának. az egy normális, természetes, a minőségi élethez tartozó cselekedet. de pl ott vannak az indiai béranyák, akik megszülik a nyugati pénzeszsákoknak a babájukat. ők akkor dolgoznak, ezzel munkát végeznek. de ha te megszülöd a sajátodat, az munka? nem. pedig akár más is megtehetné neked.



    ---------------------------



    Tehát munka az, amiért pénz jár (mondjuk jár a gyereknevelésért is, ha már itt tartunk, ld. főállású anya).

    Eszerint a strichelő ribi is munkát végez.

  • 2009.01.09 21:17:10psyché

    irtam egy hosszut, de elszallt. A lenyeg az volt, h Cozumel, Masutt tudom, h miröl beszeltek. Ismerem ezt a kellemes kialvatlansagot, ismerem azt, h eppen csak elaludtal, vki felebreszt es szoptatni kell, nyugtatni kell zugo fejjel. Es ismerem azt is, h bizony lognak a gyerekek rajtam, h semmit sem tudok megszakitas nelkül vegigcsinalni, h abszolut nem az en vagyaim, igenyeim iranyitjak a napomat. Bizony a ferjemnek is nehez volt elfogadni, h ez most mar igy van egy jo darabig: a fontos dolgokat kizarolag akkor tudjuk elintezni, amikor alszanak a gyerekek, amugy az ö igenyeik iranyitjak a napjainkat.

  • 2009.01.09 21:20:32madz

    amarilonak annyira igaza van



    rita, nekem is olyan a fiam, mint a tiéd. már kezdek gyanakodni, mert ennyire mázlista én soha nem voltam :)

  • 2009.01.09 21:29:48Tessina

    jaja, amariloval en is total egyetertek

    rita, az en lanyom tok ugyanilyen volt kb 7 honapos koraig, akkor jott a szeparacios szorongas meg a fogak folyamatosan, most epp 4 egyszerre, meg az allastanulas, stb. Ha most is mindenki el van ajulva tole, hogy milyen kiegyensulyozott (nagyon szerencses termeszettel szuletett, nem igazan a mi erdemunk), csak eppen aludni nem tud szegeny, ha alszik osszesen 10-11 orat egy nap, en mar tok boldog vagyok, es kozben latom rajta, hogy almos szegeny, es nem tudok segiteni... szoval lenyeg a lenyeg, hasznald ki, ami ilyen:))

  • 2009.01.09 21:33:11B-

    Nálunk is egy csomó probléma akkor jött elő, amikor a gyereknek kezdet kinyilni a csipája. Most 20 hónapos, ez az a kor, amikor kezdi a szavakat egyszerű kis 2 szavas mondatokba rendezni.



    A lefektetés kb 1 hónapja gond. Addig betettük az ágyba aztán csá. Most vagy elalszik az ölemben, vagy kettőnk közé kell tenni az ágyba. Gyakorlatilag nem alszik el anélkül, hogy fizikai kontaktusban lenne velem.



    Az akarata is erősödött és most, hogy kb szavakba tudja önteni a vágyait, kitartóbban is tud hisztizni.



    Ugyanakkor kicsit hosszabban tud játszani önállóan.



    Szóval nem stabil a dolog, van, ami javul, van, ami romlik. Semmit se lehet tutira venni. Én már egy-két dologban pofira estem, amikor kifejtettem, hogy "ó az én gyerekem soha... az én gyerekem mindig" "Milyen jó, hogy nálunk az a rutin alakult ki, hogy..." "Milyen jó, hogy mi nem szoktattuk rá a gyereket, hogy..."



    Ja. 24 óra alatt 180 fokos változás állhat be bármiben, amiről eddig azt hitted, mindig úgy lesz.



    Ugyanakkor ez a rossz szokások terén váratlan kellemes meglepetést jelenthet :-)

  • 2009.01.09 22:35:25Heatherette

    "Eszerint a strichelő ribi is munkát végez."



    így van. abszolút. az valóban munka. fizikai munka. ahogy a pornó is.



    B-

    hát sztem emlékeznél rám, ha már találkoztunk volna, mert hát azért kilógom a "női táborból", nem gondolod? :)

    nekem végülis nincs fix üzletem, illetve van, de járkálok át. ahová kellek. vmint nem vagyok eladó, így legtöbbször nincs rajtam jelzés sem. pont amiatt,h végezhessem a munkámat szépen, csendben kint anélkül, hogy nekem segítenem kéne a vevőknek. bár gyakran megesik, hogy van kint 5 kolléganő pólóban, és engem szólítanak meg :) ami nem baj, nem azt mondom, csak ha épp nagyon koncentrálok vmire, akkor kizökkent, és ilyenkor nehéz ott folytatni, ahol abbahagytam.

    amúgy B-, ha már a fanok táborát erősíted :) neked is felajánlom azt a lehetőséget (most ezt már megint ne értse félre senki, nem önreklám!), hogy ha írsz nekem e-mailt, akkor megosztok veled dolgokat. mármint olyan témában, hogy miket érdemes venni, milyen ruhákkal vannak gondok, mik jönnek, minek mikor várható, hogy lemegy az ára, és még sorolhatnám. ezt nem írhatom le egy nyilvános helyre, mert ugye üzleti titok, de e-mailben szívesen segítek egy törzsvásárlónak :)

    szóval, van a blogos e-mailem (ne erre, amivel itt reggeltem, mert ez nem az én e-mailem), arra nyugodtan írjon az, akit ilyen érdekel, mert erről szívesen beszélek. de tényleg csak P ügyben.

  • 2009.01.14 00:06:10PeTi-SeRk

    2009.01.07 21:47:43 emzéperiksz



    Tudod, ha az anyaddal ezt tettek volna, amit most te itt mondasz, akkor te most egy ehezo senki lennel es nem lenne ennyire nagy pofad.

    Persze, ha ez a felesegeddel es a gyerekeddel fog majd megtortenni, akkor aztan sirni fogsz egyfolytaba es mindenki szemet lesz.

    Az ilyen emberek miatt oregszik a tarsadalom. Gratulalok! Buszke lehetsz magadra. Ulj le 1-es.

  • 2009.01.14 00:08:59PeTi-SeRk

    2009.01.07 21:40:23 bmbsz



    Rossz babbol csak szar bablevest lehet csinalni...

  • 2009.01.17 01:21:47emzéperiksz

    Petiserk, tudod ha az apád férfi lett volna, nem lennél ilyen hülye.



    Az a baj, hogy a te férfi fajtád, sem a családot nem akarja eltartani, sem a gyereket nem akarja nevelni, ezért vannak a nők meglőve, és követelsz a nőknek nonszensz kedvezményeket. Inkább vidd el párszor a gyerekedet dokihoz, menj el a szülőire, kérdezd ki a leckét, menj vele táppénzre, ha beteg (mert nem tilos ám a férfiembernek gyereket nevelni!), és anyuka máris tudna túlórázni, rendesen melózni.



    Vagy keress annyit, hogy ne kelljen az asszonynak dolgozni, és kész.



    Mert hiszti az van, hogy a kisgyerekes anyuka ezért meg azért nem jó munkaerő, táppénzen van, nem túlórázik, óvodába rohangál stb. - és ez a munkáltató részéről jogos is, mert így van. Bezzeg a kisgyerekes apukákkal kapcsolatban nincs hiszti.



    Miért is? Mert szarnak a gyereknevelésre!

    Előbb ezen változtass barátom, aztán kezd el a süketelést. Egy kisgyerekes nő akkor tud a legjobban visszamenni melózni, ha a férje támogatja, vállalja, hogy amíg jól be nem dolgozta magát, gyerekezik. Jár az oviba, megy táppénzre stb. Ha azzal megy egy nő az állásinterjúra, hogy semmi gond, jöhet túlóra, bármi, mert a férjem támogat a gyereknevelésben, máris más szemmel néznek rá.

  • 2009.02.28 18:21:21csillader

    nokéremszépen, két apróság:

    1. az anya nem ajándékból kapja a tgyást, gyedet, gyest, gondoljunk bele, mennyit kéne egy olcsóbb bébiszitternek is kifizetni ugyanekkora munkáért (a nyugdíj sem szívesség, azért is hívják társadalomBIZTOSÍTÁSnak).

    2. számomra (anyaként) az a dermesztő, hogy a társadalom (és az itt hozzászólók) egy része úgy tesz, mintha a gyerekszülés és -nevelés valami unikális és ritka szokás lenne, és aztán ehhez a furcsa hobbijához vár el az illető úgymond mindenféle szívességeket, előnyöket meg támogatásokat.

    meglep a nagy csodálkozás egyrészről, hogy furcsa népek gyerekeket csinálnak, másrészről meg az a természetesség, ahogyan a munkavállaló egy 25-40 közti nőnél erre a témára (ha nem is kérdezi meg) gondol.

    álszent egy társadalomban élünk, az tuti.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta