SZÜLŐSÉG

Söralátétekkel rettentenék el az alkoholtól a tiniket Németországban

2008. december 9., kedd 10:30

Söralátétekkel akarják józanítani a fiatalokat Németországban: arra szeretnék rádöbbenteni őket, hogy mivel jár a túlzott ivászat. Az alátéteken részeg ifjak fényképei láthatók - fiúk és lányok egyaránt akadnak - nem éppen vonzó állapotban: részeg ájultságban, hányadékukban heverve, példázva, hogy miként végződhet egy igen görbe este. Országszerte több millió ilyen alátétet osztanak szét bárok, klubok és egyéb szórakozóhelyek között, írja az MTI az Ananova brit hírügynökség alapján.



Németországban immár járványos a tizenévesek ivászata, amelyet sok szórakozóhely is ösztönöz "svédsöntés" jellegű akcióival: a belépésért fizetni kell, de cserében annyit ihat mindenki, amennyit csak bír. Sokan nem bírnak megállni és túlisszák magukat.

Egy korábbi felmérés szerint az olasz fiatalok 92 százaléka rúgott már be idén, ők azt gondolják, hogy a nevelésnek nagy szerepe van az alkoholfogyasztás mérséklésében, viszont az eddigi alkoholellenes kampányokkal elégedetlenek. Úgy vélik, az alkohol mérséklésére ösztönző reklámok túlságosan antialkoholista beállítottságúak, komolykodók, nem a fiatalokhoz szólnak, holott arra lenne szükség, hogy a kampányok nevetségessé tegyék azt, aki sokat iszik, mert így ösztönzik leginkább a tiniket, hogy kevesebb alkoholt fogyasszanak. A söralátét talán nem is volt rossz ötlet.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2008.12.10 14:31:48Heatherette

    btw, mi köze a piálásnak a tanuláshoz??? ha ő szépen csinálja a sulit, teljesít, lediplomázik, akkor ki a francot érdekel, hogy közben piált-e vagy sem? ha minden este szétcsapta magát, az se számít.

    és nem mondtam, hogy nem értek egyet azzal, hogy ezernyi normálisabb szórakozási lehetőség létezik, pl. a kempingezés, bár igaz, ott is lehet piálni. sőt, szerintem a földeken dolgozni is jó buli, tettem ezt 5-6 évig minden nyáron, jó buli volt, és még zsebpénzt is kaptam érte. sőt, a haverjaim is jöttek ingyen! nem gondoltátok volna, mi? aztán este beültünk a presszóba és piáltunk. reggel meg kezdtem elölről, és nappal kiizzadtam magam a tűző napon a munkában. és ez jó dolog volt! ezt szoktam is ajánlani nyári munkára másoknak! nem fizet olyan jól, mint a sok más plázameló, de egészséges, fitten tart és lebarnulsz.

    nem mindenki bűnöző vagy a szülők pénzén élősködő parazita, aki szétcsapja magát alkalomadtán. az értelmesebbje megszervezi a dolgokat maga körül.

  • 2008.12.10 14:36:27Magenta

    2008.12.10 14:14:29 Heatherette

    Magenta

    ja igen, én meg úgy 6 éve egyszer láttam egy önmaga hányásában fetrengő 4 gyerekes anyukát a saját háza előtt, miközben a gyerekei nézték őt az ablakból...

    más meg a Szigeten találkozik egy terhes tinivel, aki úgy szétcsapta magát, hogy ez lett belőle...

    vágod a párhuzamot?





    Igen, aki a Szigeten szétcsapja magát, úgy mint a kiscsaj, akiről írtam, abból lesz az ilyen anyuka.

  • 2008.12.10 14:36:48anyamadár

    Jaj Heatherette nem is tudom miért beszélgetek veled... lehet mazoista, vén, szemét, szaranya vagyok csak... :)))))))

    nem mondtam, hogy bűnözők hanem, hogy hülyék...

  • 2008.12.10 14:36:51Magenta

    Bocs, NAGY ESÉLLYEL abból lesz, nem törvényszerű persze.

  • 2008.12.10 14:37:25Magenta

    Mindig írni kell valamit, hogy az előző komment látszódjon, blabla...

  • 2008.12.10 14:39:00Heatherette

    de az az anyuka nem járt még soha a Szigeten, Magenta

  • 2008.12.10 14:41:42Magenta

    Levágtad a lényeget.

    Pont nem az a fontos, bazze, hogy Sziget vagy nem Sziget.

    Mármint nem a helyszín a lényeg.



    Én is ismerek olyan embereket, akik sűrűn b....tak be istentelenül fiatalabb korukban, mostanra meg "tisztes állampolgárok". De abba beleragadni is kurva könnyű.

  • 2008.12.10 14:50:04másutt

    Magenta, jelentkezem.

    Izgalmas ifjusagunk volt Parommal, nem maradtam ki egyetlen bulibol sem. Ami volt, azt kiprobaltam. Es ami jo volt, tobbszor is.

    De abban a masodpercben, hogy meglett az Orokosno, ennek vege lett. Mindketten azonnal leraktuk a cigit, piat, mindent.

    Es bevallom, neha hianyzik. Nemcsak a bodulas, hanem az eletvitel is. Mert jo volt nemtorodomnek lenni. Jo volt azt csinalni, amit akartam.

    De nem osszeegyezheto azzal, ami most van. Es azzal sem, hogy nem akarok koran kinyuvadni. Legszivesebben orokke elnek. Most mar van miert. Most mar nem "mganugy, hogy mit csinalok".

    (es nalunk nem lazadas volt, egyikunknel sem. meno mano, szereto szuleink voltak. el is engedtek, barhova. egyszeruen bulizos nepek vagyunk.)

  • 2008.12.10 14:50:48Heatherette

    tudom, hogy nem a helyszín a lényeg, csak én most abban a hitben éltem, hogy ez az új kor szülötte, nem mertem belegondolni, hogy régebben is megeshetett, hogy valaki berúgott. mert ugye... bezzeg az ő korukban, hallom, olvasom eleget... amúgy meg kell nézni azok szüleit, akik tényleg belekeverednek ebbe a témába... ez egy személyes tapasztalat, amit fenntartok, akármennyire is kapálóznak ellene sokan... igenis meg kell nézni a szülőket, az otthoni környezetet, sokszor a zárt ajtók mögé kukucskálni... azt mondjátok, mindig csak hárítom a felelősséget, bár sosem tettem, sőt elmondtam, hogy bár közrejátszottak egyéb dolgok is nálam, a felelősség az enyém, na de tartom azt, hogy egy gyerek életéért, viselkedéséért a szülő a felelős. a mai világ arra tanít, hogy ez nem így van, ebben viszont én konzervatívan gondolkozom. ma a tévé azt mondja, nincs a szülőnek felelőssége, a gyereket hamar elragadja a gaz társaság, de ez csak önámítás.

  • 2008.12.10 14:57:27Magenta

    2008.12.10 14:50:04 másutt



    Én is jártam bulizni (minden áldott hétvégén), engem tényleg az tartott vissza az ivástól, hogy láttam a barátnőimet és nem akartam odáig lealázni magam. Legalább volt, aki vigyázzon rájuk. :)))



    Amikor kíváncsi voltam, milyen az, otthon leültem, megittam egy üveg gint, hozzá egy üveg sört, mert ezeket találtam otthon. Még jó, hogy nem kaptam alkoholmérgezést, mindenesetre közel volt a wc a hányáshoz és nem látott senki, mire anyám hazajött, már aludtam.



    Szoktam inni most is, ha valahova elmegyünk, de egy-két ital bőven elég ahhoz, hogy vigyorogjak folyamatosan, mint a vadalma, ennél jobban elszállni meg nem vágyom. :)



    A gyerektelen, "felhőtlen" életvitel meg szerintem mindenkinek hiányzik néha. :)))))

    (na, ezért mit fogok kapni!)

  • 2008.12.10 14:59:46Magenta

    Heatherette, de, a mi korunkban is volt iszunk-hányunk-belefekszünk kombó (öreg vagyok, mint az országút, vazze, krisztusi korba léptem idén)



    A szüleim is piáltak. Sokat. Az apám a harmadik elvonó után tette le az italt. Sokszor láttam őket részegen és pont ez tartott vissza az ivástól!

  • 2008.12.10 15:00:31Nilüfer

    Heatherette..már megbocsáss, felnyihogtam: "konzervatívan gondolkodom" :DDDD

    Mi lenne, ha nem gondolkodnál konzervatívan..jaj már:)) Kis konzervatív pornózó, drogozó meleg ..már megbocsáaa, ne bírom ki vigyorgás nélkül..

    ha te konzervatív vagy, én mi lehetek??????????:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



    És persze, hogy van a szülőnek felelőssége..de a fiatalnak is van.

  • 2008.12.10 15:02:16Heatherette

    ez övön aluli volt!

    egyébként meg azt írtam: "EBBEN viszont én konzervatívan gondolkozom"

  • 2008.12.10 15:03:19Nilüfer

    Magenta, mindenki szeret kicsit lazítani..nekem speciel nem az igyunk-hányjunk a lazítás, sose volt, akinek az kell, az ő élete:) Közöm???



    csak akkor vagyok rosszul, ha utána panaszkodnak:DDDDDDDD



    De sose értettem, mi benne a jó. Ok, az én bajom:)

  • 2008.12.10 15:04:46Magenta

    Most kicsit elgondolkodtam és próbálom előszedni, miket látok a tévében: hol mondja, hogy a szülőnek nincs felelőssége?

  • 2008.12.10 15:05:58Nilüfer

    Heatherette, én OLVASOM a blogodat.. na most a szülő felelőssége mi?? Neked azt mondták, menjél, fiam, legyél az ami lettél?? Vágtak volna pofán? vagy mit kellett volna tenni??



    Nincs szülő, aki örvendezne, ha a gyereke " kileng"

    övön alul meg nem volt, ezeket te magad írtad le magadról, elhiheted, hogy nem a kisujjamból szoptam...

  • 2008.12.10 15:06:16sztroberi

    Nilüfer:

    valakinek a melegségét mint nem konzervatív gondolkodásmódot felhozni nem hogy nem PC, de baromi ronda dolog, és köszönő viszonyban sincs akár a pornóval, akár a droggal.



    Továbbá valakit azért sajnálni, mert szeret valamit, amit te nem, szintén nem toleranciáról árulkodik. Ilyen alapon én sajnálhatok mindenkit, aki szereti a banánt, az ananászt meg az epret, mer szerintem ehetetlen mindhárom.

  • 2008.12.10 15:07:09sztroberi

    Nilüfer:

    valakinek a melegségét mint nem konzervatív gondolkodásmódot felhozni nem hogy nem PC, de baromi ronda dolog, és köszönő viszonyban sincs akár a pornóval, akár a droggal.



    Továbbá valakit azért sajnálni, mert szeret valamit, amit te nem, szintén nem toleranciáról árulkodik. Ilyen alapon én sajnálhatok mindenkit, aki szereti a banánt, az ananászt meg az epret, mer szerintem ehetetlen mindhárom.

  • 2008.12.10 15:07:22sztroberi

    Nilüfer:

    valakinek a melegségét mint nem konzervatív gondolkodásmódot felhozni nem hogy nem PC, de baromi ronda dolog, és köszönő viszonyban sincs akár a pornóval, akár a droggal.



    Továbbá valakit azért sajnálni, mert szeret valamit, amit te nem, szintén nem toleranciáról árulkodik. Ilyen alapon én sajnálhatok mindenkit, aki szereti a banánt, az ananászt meg az epret, mer szerintem ehetetlen mindhárom.

  • 2008.12.10 15:08:31sztroberi

    bocs a 3 miatt

  • 2008.12.10 15:10:09Nilüfer

    Egyébként meg tele van a balettcipőm a felnőtt gyerekektől, akik nem átallják a saját elcseszett életüket a szülők nyakába varrni..ok, egy 10.15 éves még hivatkozhat a szir-szar szüleire, meg a rossz mintára, de nekem egy felnőtt ne jööjn ezzel..

    Nagyon gáz huszonharminc évesden azzal védeni a devianciánkat, hogy jaj, szegény elváltszülők válási árvája vagyok...



    de most inkább el is navigálok, megy felfele a vérnyomásom...nem kell ez nekem..egy kriptaszökevény , aki nem is italozott, mit szól bele itt mindenbe:))))

  • 2008.12.10 15:12:28Heatherette

    Nilüfer, én nem ennyit írtam magamról. bár megszoktam, hogy ennyi, amit láttok. infógyűjtés, ami aztán a képembe lehet vágni. ezek szerint hiába írtam le ezeket a dolgokat, neked nem jutott el belőle semmi olyan, ami hasznos volna, max. az egódat növeltem vele kicsit. nem én vagyok az egyetlen innen, aki blogol, mégis csak én kapom vissza úton-útfélen, amit ott leírtam, holott én magam is olvastam már mások blogját, de eszembe nem jutna, hogy személyeskedjek vele. a kommentek alapján, amit itt leírnak, úgy alkotok véleményt, és semmi más nem érdekel belőlük.

    amúgy meg kérnélek arra, hogy akkor fejtsd ki, mi lettem!

  • 2008.12.10 15:12:49Nilüfer

    Sztroberi..ok. a meleget visszavonom...mármint az tényleg nem illik a konzervatívságba, mert arról nem tehet senki.

    Aki banént meg akármit eszik, azt nem sajnálom, az alkoholistákat sem..a hányásban fetrengőket LEsajnálom....ok, és most megyek,

  • 2008.12.10 15:19:39Nilüfer

    Illik válsszolni..heatherette, te magad írtad le a drokról szóló posztodban a blogoson, miken mentél keresztül, ha gondolod, kikeresem, és bemásolom..arról írtam, hogy arra aztán nem bíztatott se apád, se aqnyád..akikről szintén érdekesen írsz..konkrétan erre gondoltam.Hogy az lettél, ami.Akkor, és ott.Hogy nem ők küldtek.

    Ok?

    Másrészt, ha valaki nyilvános blogot ír, és itt is hivatkozik rá, sőt, beírja ide a címét, ne érzékenykedjen már, ha az ott olvasottak nyilvánosak..annak szántad, nem?

    na, mára ennyi:)

  • 2008.12.10 15:19:59Jedenew

    Az én teóriám, hogy Heatherette egy kommentgenerátor.

    Ha kicsit megnézitek a hozzászólásait, látszik, hogy kb. úgy kapcsolódik a vele vitatkozók mondandójához, ahogy az ikeás robotlány válaszol a kérdésekre a honlapon.

    Ez szerintem azt is megmagyarázza, hogy miért is olyan hajlíthatatlan a véleménye.

    Szerintem programkísérletnek egész jó. :P

  • 2008.12.10 15:25:33Heatherette

    na figyelj, Nilüfer! a blog azért készült, mert olyan dolgokat tudok leírni benne a saját életemről, tapasztalataimról, amiket sok más nem. nem olvasol máshol ilyen témákról ebből a szemszögből. a blogom nem részekben, hanem egészben értelmezhető. hogy olvass valakiről, akinek rohadtul más az élete, mint a tiéd, és akiről pont hogy ellenkezőleg gondolkozol, ha csak kiragadott momentumokat ismersz, de aki olvassa, az előbb-utóbb rájön, hogy semmi sem fekete-fehér. én leírom az érzéseimet, gondolataimat mindezekről, és sokan, akik elolvassák, átgondolják. lehet, hogy már nem ítélkeznek olyan gyorsan egy drogossal vagy egy meleggel kapcsolatban, sőt látják, hogyan él, aki pasi létére pasival van, és rájönnek, hogy ez nem is annyira vad. képzeld, erről szól a blog. nem arról, hogy te a szememre hányd, hogy mi voltam. ezért nyilvános, e célból, de igen, azt számításba kell vennem, hogy az üzenet nem mindenkihez jut el, tényleg nem egy bulvárblog olvasói a célközönség. a linket mikor is raktam be? a drogtémában. hogy gyere, bazmeg, és olvasd el, gondolkozz el, talán kicsit más, mint ahogy gondolod!

  • 2008.12.10 15:31:26Magenta

    sztroberi, a nicked alapján tényleg nem gondolnám...

    :)

  • 2008.12.10 15:33:40dodóó

    Engem is engedtek anyuék.

    16-17 évesen mondtam hova megyek mikor jövök kikkel leszek és mehettem.(Előtte szigorúan sötétedésig).

    Ez természetesen csak a hétvégére volt jellemző.

    Na de ehhez úgy is kellett viselkednem hogy megbízhatónak számítsak.

    Voltak bulik bizony.Szuperek.



    Amúgy volt egyszer olyan is hogy Földszinti lakosként este ki éjjel buli után be másztam.



    Sajnos már akkor is készítettek képeket a helyi lapok a party arcokról.Gáz...

  • 2008.12.10 15:35:51dodóó

    Heatherette!

    Én is olvasom a blogodat,de eszembe sem jutott volna hogy itt valamit is felhozzak belőle.

  • 2008.12.10 15:39:59Nilüfer

    Heatherette, látom, kezd kiviláglani az igazi személyiséged..nem én tévedtem.További szép napot:)

  • 2008.12.10 15:40:18sztroberi

    magenta: az konkrét kannibalizmus lenne, nem?:)

  • 2008.12.10 15:43:50Heatherette

    remek. örülök, hogy ennyi jutott el már megint abból, amit írtam. higgy, amit akarsz!

  • 2008.12.10 15:47:01dodóó

    Nem mindegy milyen Heatherette igazi személyisége?

    Hogy jön ez ide?

  • 2008.12.10 15:47:10Magenta

    sztorberi: :))))))

  • 2008.12.10 15:47:14sztroberi

    amúgy meg még van vm, ami engem elgondolkoztat. én nem nézem le, meg nem érzem megalázottnak azon barátnőimet, barátaimat, akiket láttam már hányni, akár nagyon rossz állapotban (durva és vicces történeteket tudnék mesélni). ha úgy adódott, segítettem, másnap ha volt, amire nem emlékeztek, megbeszéltük, ha valami pasi került a képbe, és nem volt beszámítható, azt elhajtottuk stb., és igen, nevettünk is utána a történteken.

    Mikor velem történt ilyen (egyszer családi bulin), utána is max. azért éreztem rosszul magam, mer a bátyám másnap nem tudott a saját meccsére elmenni (játszani), mert éjjel mellettem virrasztott, nem azért, mert de gáz, h berúgtam.



    Ha valaki naponta rúg be úgy, hogy se kép, se hang, abban sem az a szomorú, hogy ezt teszi, hanem hogy olyan üres (?) az élete, vagy annyira nem találja a helyét/a kiutat, hogy nem talál más szórakozást még harmincx évesen sem.

  • 2008.12.10 16:27:02Subbantósdi

    1. a piálásban nincs semmi rossz;

    2. nem lesz mindenki terhes és nemi beteg, aki bulizik;

    3. a szabadidő fogalma nem egyenlő a répakapáláséval és a tanuláséval;

    4. a szombat esti bulizás nem azért van, mert unatkozunk;

    5. a fiatalság örökké megbocsáthatatlan bűn marad az öregek szemében.

    Heatherette:

    Nézzük a pontjaidat.

    Az elsővel minden feltétel nélkül nem tudok egyetérteni, mert bizony fontos a mérték, a minőség és hogy milyen helyzetben iszik az ember, pl. utána járműbe ül és vezet, vagy munkába áll vagy gyerek közelébe kerül, stb.

    A másodikkal sem minden esetben tudok egyetérteni, mert sajnos sok lány esik teherbe és/vagy kap meg nemi bajt, mikor részegen összebújik egy fickóval.

    A harmadik és negyedik pontoddal nagyrészt egyetértek, az ötödiknél meg van benne sok igazság, de nem általánosítanék, van olyan, aki elégedetten öregszik meg és bizony nem kíván újra fiatal lenni, a mai korban meg pláne.

    Ilyen pl. a nagyanyám, aki szerintem jól megvan úgy, ahogy van, nem hiszem, hogy valamiért is utálná a fiatalokat, kivéve ha azok tényleg okot adnak rá, mondjuk viselkedéssel az utcán, járművön, ahogy azért idősebbekkel szoktak elég bunkón fiatalok viselkedni, ismerjük el, de nem lenne most és egyáltalán újra fiatal, azt hiszem, mert látja, mondja nekem is, hogy azért nem lehet nekem sem most egyszerű, a mai világban és nem irigyel sok mindenért, szóval a háború előtt sokszor előnyösebb volt fiatal lenni, mint most. :o)

  • 2008.12.10 16:29:16Subbantósdi

    Egyébként én valahol azért drukkolok Neked, bár nem mindenben osztom a véleményedet, de engem is itt számtalanszor megcibáltak már és minősíthetetlen személyeskedő, durva és unintelligens reakciókat kaptam már, hogy így mondod eztán, nem kullogsz el és kiállsz amellett, amit gondolsz, széllel szemben is.

    Ez azért akárhogy is nézzük, bár lehet, ezzel nem vagyok itt most "trendi", de tiszteletreméltó. Hangsúlyozom, nem értek egyet minden gondolatoddal, de voltam ilyen helyzetben nemegyszer itt a Porontyon és nagyjából érzem, milyen most ez... :o)

  • 2008.12.10 16:36:06Subbantósdi

    "én nem szólok mindenkihez, ha ilyet írok, az csak bizonyos személyeknek szól, ragaszkodom hozzá, hogy "kinek nem inge, ne vegye magára". és aki visszakiabál, annál tudom, hogy fején találtam a szöget :) de persze az is előfordulhat, hogy ő totál nem ilyen, de mégis valami oknál fogva magára veszi, holott ő tudja magáról, hogy nem ilyen... és utána kezdődik a magyarázkodás, és már megint csak kummogatnak azok, akiket voltaképpen megcéloztam a kommentemmel."

    Az a helyzet, hogy ilyet én is szoktam érezni, mikor olyan helyzetbe kerülök, mint most Heatherette itt... :o( Szóval lehet szórni a követ egymásra, de én azt hiszem, aki hangos valamilyen vélemény nyílvánításban és ezzel támadni is akar, az valamit el akar nyomni, talán maga előtt, talán más előtt is, talán tud róla, talán nem, de érzi, hogy valami nem stimmel és mindent elkövet, nehogy érződjön valamit, amit nem akar, hogy érződjön...

    Ezt az érzést és már sokszor éreztem az életben is, emberekkel kapcsolatot tartva, és hát erre is utaltam, mikor jeleztem, hogy sajnos sok felszínes és teátrális viszony van, ami elől lehet, az érzékeny fiatalok és ez most lehet Németország, Anglia vagy akár Magyarország, teljesen mindegy, italozásba menekülnek...

  • 2008.12.10 16:37:27Subbantósdi

    Jedenew: mi az, hogy kommentgenerátor? Lehet, hogy én vagyok a hülye, de még az IKEA-s példáddal sem, pedig járok oda elég sokat, nem vagyok teljesen tisztában. Felhomályosítanál? :o)

  • 2008.12.10 16:43:53Subbantósdi

    Egyébként az én egyik nagyapám, jelesül az apai májzsugorban és egyéb "csatolt nyavajában", ami az alkoholtól keletkezik, halt meg, mivel egész álló életében ivott, mint a kefekötő, bizony alkoholista volt és eléggé rá is nyomta a bélyegét ez apám fiatalságára, gyerekkorára.

    Benne ez úgy jött le, hogy egy csepp alkoholt nem ivott felnőttként és úgy tudom, fiatalon sem nagyon iszogatott, anyám elmondása szerint.

    És engem is óva intett az ivászattól. Amúgy nekem is volt egy gondolatom, mikor azért tényleg iszogattam rendesen, és nemcsak buli alkalmával, hanem azért még hétközben is borozgattam, gimi negyedik osztályában, stresszoldás, bár jó tanuló voltam, csak matekból nem és az érettségim is főleg ötösökből állt, pedig oda is kicsit spiccesen mentem el, na mindegy, szóval anyám egyszer jelezte is, mikor látta, hogy azért iszogatok, hogy bizony nehogy nagyapám sorsára jussak...és ez nekem akkor elrettentő volt, mert ha már apám sem lett alkoholista, pedig elég sok mindenen ment át+ezt látta az apjától, akkor pont én nem válhatok azzá.

    Úgyhogy aztán már tényleg csak hétvégén és alkalmakkor italoztam és azért jobban megválogattam, mit és mennyit és főleg, mit mivel, mert már nem annyira a buli volt a lényeg, hanem hogy jól érezzem magamat, asztal alá ivás nélkül... :o)

    Amúgy meg férjemmel is a gyerekek születés előtt is havonta egy-két üveg bort ittunk csak meg, azóta meg még kevesebbet, szóval vissza lehet ezt azért fogni, valahogy az élet is hozza, hogy már nincs rá szükséged, hogy minden nap akár csak egy pohár bort igyál.

    Szerintem...de lehet, ez alkati kérdés, ugyanígy voltam a cigivel, 16 éves koromtól cigiztem kb. 10 éven át, kicsit tovább, különféle intenzitással, mindenféle light cigikkel főleg, de szinte egyik napról a másikra le tudtam tenni, mert úgy akartam, hogy letegyem, pár évvel az első terhességem előtt.

  • 2008.12.10 17:38:12dodóó

    "én nem szólok mindenkihez, ha ilyet írok, az csak bizonyos személyeknek szól, ragaszkodom hozzá, hogy "kinek nem inge, ne vegye magára". és aki visszakiabál, annál tudom, hogy fején találtam a szöget :) de persze az is előfordulhat, hogy ő totál nem ilyen, de mégis valami oknál fogva magára veszi, holott ő tudja magáról, hogy nem ilyen... és utána kezdődik a magyarázkodás, és már megint csak kummogatnak azok, akiket voltaképpen megcéloztam a kommentemmel."







    Bárcsak ezt tegnap írtad volna le így.

    Nagyon be passzolt volna nekem egy helyre.

  • 2008.12.10 19:49:58Jedenew

    Kommentgenerátor (amire én gondoltam) - nem valós személy, hanem programozók által létrehozott mesterséges intelligencia. Egy kis kommentelő program, ami próbál válaszolni a mások hozzászólásaira. Csak azért, hogy egyre több hozzászólás legyen.

    Az ikea oldalán van az a "Kérdezd Annát" rovat, ahhoz hasonlítottam.

    Uff, bocs, ha nem volt érthető. Viccet magyarázni jó béna dolog... :)

  • 2008.12.10 20:20:01Magenta

    dodóó, hová?

  • 2008.12.10 20:39:32Subbantósdi

    Jedenew: köszi, már így értem. :o)

  • 2008.12.10 23:25:11Heatherette

    Subbantósdi, én attól vagyok már rosszul, hogy ha leírok egy 25 mondatból álló kommentet, abból 1 van kielemezve, az az 1, ami mondjuk kétértelmű volt, és persze azok az emberek szállnak rá, akikre nem is gondoltam. Mert ha itt, mondjuk, szó esik a ducikról, nem fogok kapálózni, nem veszem magamra, azt írnak, amit akarnak, nem érzem személyes sértésnek, max. ha nem értek egyet, akkor jelzem, hogy szerintem nem így van, de itt nem jelezgetnek az emberek, hanem kikérik maguknak. És ez a nagy különbség.

    Nem értem Nilüfer betámadását sem, hogy még az utolsó kommentemből is valami mocskosul negatívat szűrt le, amivel szerinte kimutattam a fogam fehérjét, bár nem indokolta a véleményét. Pedig kíváncsi lennék rá!

  • 2008.12.11 10:52:49Subbantósdi

    Heatherette: Én is sokszor megjegyzem, hogy kiragadják itt a gondolataimat a szövegkörnyezetből, direkt félremagyarázzák és kiforgatják a szavaimat, aztán olyanokat is vágnak a fejemhez, amit akármeddig is pörgetem vissza itt a kommentjeimet, én ugyan nem mondtam... persze mikor ezt az ember elmondja, még jobban "haragszanak rá", ez már ezzel jár.

    Sajnos vagy ezt kell megszokni vagy inkább ne írogassál ide, ahogy én is néha szüneteltetek vagy már van egy pár ember, akinek egyszerűen nem reagálok a kommentjére, mert tudom, eleve ugrásra készen vár és csak úgy fröcsög a rosszindulattól és alig várja, hogy személyeskedjen és alázzon, én meg tartom magamat annyira intelligensnek, hogy már megválogatom, kikkel is beszélgetek itt, mert az idő pénz és aranyat ér, nem érdemes olyanokra pocsékolni, akik aztán jót röhögnek a markukba, hogyha látják, hogy kihoztak Téged a sodrodból. :o)

    Nilüferrel nekem is állandó csatáim vannak, de már mi eljutottunk, legalábbis szerinte, arra a szintre, a sok box után, hogy már csak kicsit csípked és inkább csak legyint rám... :o)

    Az a lényeg, hogy egyet mindig szem előtt kell tartani, ez nekem amúgy vezérfonalam: olyan nincs, hogy mindenkinek megfelelj, a legfontosabb, hogy magad előtt meg tudj felelni magadnak.

    És ha ezt nem feleded, akkor itt minden csak "móka és kacagás", nem vérre menő dolog, mert annyira különböző korú, helyen érő, helyrő érkező, értékrendű, temperamentumú emberke jön itt össze, akinek a nagy részének a bőrébe sem bújnék, amúgy viszont kb. ugyanez lehet a vélemény, hogy akkor meg mi is a gond? Mindenki úgy jó magának, ahogy van, és csak attól fogadjon el építő jellegű és kulturált, intelligens hangvételű kritikát és azt is csak mértékkel, nem túlspirázva, akivel vannak azért kapcsolódási pontok a saját személyiségével.

    További szép napot Neked és a többieknek is! :o)

  • 2008.12.11 11:46:28dodóó

    Sziasztok!







    Magenta!

    IWIW-re.





    Írtam valamit valakinek.Egy másik ismim meg magára vette.

  • 2008.12.11 11:54:29Magenta

    Legközelebb ne üzifalra tedd, amit egyvalakinek szánsz. :))

  • 2008.12.11 18:21:43megtalált

    2008.12.10 14:23:58 anyamadár



    Ilyen kijelentésekkel vigyáznék. "Normális" szülők gyerekei is le tudnak részegedni, és a "normális" szülő meg főleg fizeti a tandíjat, mert szeretné, ha a gyerekének diplomája legyen.



    És azért meg anyuka kifizeti a tandíjat, attól még lehetnek nézeteltérések a gyerek és közte.

  • 2008.12.11 18:32:03megtalált

    meg = mert

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta