SZÜLŐSÉG

Kurvának öltözött kislányok riszálják magukat a tévében

2008. július 30., szerda 11:00

Szombat délelőtt az oroszlánok vadászási szokásaitól kezdve a milliomosok idióta mániáiig rengeteg műsor közül választhat másnaposan az ágyban fetrengve az ember. Ha eddig még megúszta a hányingert, akkor biztosan felfordul a gyomra, ha véletlenül a Budapest tévé csatornájára kapcsol. A Kid’s Star Showban kurvának öltözött kislányok riszálják magukat és próbálnak karaokezni.



Sosem értettem azokat a szülőket, akik a gyerekeiket válogatásról válogatásra, próbafelvételről próbafelvételre hurcolják és már korán médiasztárt igyekeznek belőlük faragni. Persze ha a gyerek akarja és élvezi, a műsor pedig színvonalas, akkor miért ne? De a szombat délelőtt a BP tévén látott műsor minden képzeletet alulmúl, pedig azt hittem, hogy a Mónika-show mindennek a legalja.

A Kid’s Star Showban húsznak sminkelt tíz év körüli kislány énekelt brutál hamisan egy magyar slágert, miközben szűk nadrágba bújtatott vékony testét erotikusan tekergette. A pedofilok biztos verték rá a farkukat, én kis híján a porcelán mikrofonhoz rohantam. Szerencsétlen gyereknek fogalma nincs arról, mit csinál. És a kedves szülők vajon büszkén mutogatják az ismerősöknek, hogy a kislányuk a tévében szerepel?

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2008.07.31 14:34:47kéksárga

    másutt :)) De a párodnak tök igaza van. A szülei felnőttes göncbe öltöztetik. Náluk a csador a felnőttes, itt a top-miszoknya meg a smink.

  • 2008.07.31 14:38:32B-

    Hűbele: ez tutira az adott fazontól függ. Vannak nagyon aranyos gyerek fürdőrucik, amiknek a felső része tulajdonképpen egy kis trikó, és teljesen a kislányok testalkatát követi.



    A kifejezett melltartót már hülyeségnek tartom, mert a kislányoknak nincs mellük, tehát nem praktikus (kűzdenek is vele rendesen, ahogy ugrándoznak és elcsúszik). Bizonyos fazont én a 4 éveseknek gyártott bikinifölsőkben már ízléstelennek tartok.



    Egyébként tényleg szokásom sarkosan fogalmazni, mert mindig azt hiszem, hogy az emberek ezt rugalmasan tudják értelmezni az egyes szitukban, de nem tudják. Azt hiszem, hogy elég annyit írnom, hogy " a rúzs a szexről szól", és mindenki érti, hogy milyen mélyen szunnyadó szexuális ösztönökre meg ingerekre gondolok, de közben meg nem értik, és jönnek azzal, hogy "de én nem a szex miatt rúzsozom a számat".



    Szóval pontosabban kellene fogalmaznom. De azt nagyon fontosnak találom, hogy ne hozzuk a gyereket olyan helyzetbe, aminek szexuális összetevői is vannak (pl: "ribancos" csípőgatya), mert ő még nem tudja, hogy miért pont a csípőnket hangsúlyozzuk, és miért nem a fülünket pl :-) Egy gyerek a szexben csak kihasznált, vesztes szereplő lehet (kivéve, amikor megfogan :-) ), szóval óvjuk, ne adjunk rá "kurválkodási kellékeket". Szerintem nem az az ember mocskos, akinek egy kirúzsozott gyerekről a lolita jut eszébe, hanem aki hagyja, hogy a saját gyereke kirúzsozva parádézzon mások előtt.



    Az természetes dolog, hogy egy szexuálisan érett nő hangsúlyozza a nőiességét, de egy gyereknek nincs "nőiessége", biológiailag, hormonálisan, anatómiailag nincs kész a szexre. Ezért szerintem helytelen olyan ruhadarabokat ráadni, amelyek egyértelműen arra hivatottak felhívni a nagyközönség figyelmét, hogy egy nő/lány termékeny korba lépett.

  • 2008.07.31 15:11:06kéksárga

    B- az az érdekes, hogy én is azt gondolom, hogy bizonyos ruhák ízléstelenek a gyerekeken. Nálam is átlépik ezt a határt eggyes darabok. Én pl rosszul vagyok az ovisokon a sexy feliratra. Csakhogy ez a határ mindenkinél máshol van. Nekem a kirúzsozott 10 éves nem fér bele. Másnak igen. Én továbbra is azt gondolom, hogy a felnőttek felelőssége nem szexuális tartalmat ehhez hozárendelni. (mondjuk a sexy felirattal megáldott poló esetén igen nehéz, de akkor is)

  • 2008.07.31 15:13:30kéksárga

    Ja a fiam ( nincs még 2 éves) kapott a tesómtól egy pólót "Ne röhögj ki, a szüleim öltöztetnek" felirattal. Szerintem poén, de a szomszédcsaj (szintén anyuka) teljesen kiakadt. Nem vagyunk egyformák.

  • 2008.07.31 15:20:39B-

    kéksárga: "Én továbbra is azt gondolom, hogy a felnőttek felelőssége nem szexuális tartalmat ehhez hozárendelni."

    Igen, de ahogy te is írod, nehéz ez az olyan holmiknál, amelyeket direkt, kifejezetten azért találtak fel, hogy szexuális tartalmat rendeljen jozzá mindenki - tudatosan vagy tudat alatt. Ezek azok a holmik, amik zavarnak, a többi nem.



    Amikor "szexuális tartalmat rendelek hozzá" egy melltartó fazonú gyerekruhához, akkor nem a gyereket tartom szexuálisan túlfűtöttnek nyilván, vagy nem gondolom, hogy akkor szabad préda, és ha így öltözik, megérdemli, hogy elkapja valaki - egyátalán nem ezt gondolom! Csak azt gondolom, hogy nem helyes a gyerekekre ilyen holmit aggatni. A gyereket ebben áldozatnak látom, és még csak jobb esetben hasonlítanám a ruhába öltöztetett majmokhoz, rosszabb esetben igenis a felnőtt felelőtlensége, szexuális öntudatlansága (vagy éppen ferdesége) nyilvánul meg ezekben, aminek a gyerek, ismétlem, öntudatlan áldozata.





  • 2008.07.31 15:21:02B-

    Ja, és a póló szerintem is vicces :-)

  • 2008.07.31 15:25:43peppermint

    Bizony. Azért hívják a nadragulyát egyébként Atropa Belladonná-nak. Merthogy a belladonna szépasszonyt jelent.

    Aki pedig még mindig nem érti a lényegét Shake felfortyanásának, nézze meg a Taxisofőrt Jodi Fosterrel. Biztosan világossá válik minden.

  • 2008.07.31 15:32:28míramira

    Jajj,a szomszédasszonyok már csak ilyenek.

    Na nekem mondhat amit akar.

  • 2008.07.31 15:34:51B-

    Okoska: a 33 éves ismerősöd szexuálisan érett nő?

  • 2008.07.31 15:41:00kardiomaca

    Nehogy már azzal is baj legyen ha egy kismamának kilóg a hasa a rétegek közül. Pláne rohadt nagy melegben.

    EZT tartom iszonyatnak, lecikizni aki kövér és tangát vesz meg a kismamát aki hasat lógat. Azt csinálnak amit akarnak. ÉRtem hogy ha tetszeni akar valaki akkor valszeg nem tangában fog 90 kiló felett (ez sem biztos egyébként, van aki azt szereti), jó ha tudja hogy nem egyértelműen ítéli mindenki tetszetősenek de attól még joga van hozzá. A kismama meg pláne, mi is a baj azzal ha látszik a hasa?

    Nem, én nem lógattam ki a hasam terhesen, nem, nem hordok tangát pedig ötvenakárhány kiló vagyok. De szerintem bárki aki óhajt ilyesmit tenni, nyugodtan.

    Kicsit sokat foglalkozunk azzal hogy kinek mit nem kéne felvenni, kinek hogy nem kéne kinézni, aztán csodálkozunk hogy alig akad már aki jólérzi magát a bőrében.

  • 2008.07.31 16:02:53summer

    Okoska: igen, a gyerek nem öltöztetős baba, igenis választja, hogy mit vesz fel. A mi felelősségünk viszont, hogy mi az a választék, amit elé teszünk... Hogy bátran választhasson.



    Kéksárga és B- teljesen egyetértek. Folytatva az előbbi gondolatmenetet: a szülő felelőssége. Mert az is igaz, hogy a felnőtteknek kéne nem belelátni a szexualitást, csak az a baj, hogy vannak beteg felnőttek... És nem tudhatod, hogy mikor és ki az.



  • 2008.07.31 16:16:36Szilva26

    Little Miss SunShine!!!! KÖTELEZŐ!!

  • 2008.07.31 16:29:00mpbm

    Sztem egy beteg embernek tök mindegy, h mi van egy kislányon, egy egészségesnek mege szébe sem jut olyasmi, én pl. ha látoke gy kislányt, eszmbe sem jut, sőt még ha rákoncentrálok sem. Jó, én nő vagyok, d emondjuk meg tudom állapítani egy másik nőről, h vonzó-e.

    Az más kérdés, h izléstelen, nem való, sztem tök gáz, stb, mondjuk az én kislányomnak most a parfüm lett a mániája, nem szoktam befújni, csak sziszegek, de sztem nem baj, ha egy kislány foglalkozik magával mondjuk ilyen szinten.Én a sminket azért sme nyomatnám rá, mert nem egészséges, ugyanez a véleményem a rövid cuccokról stb, kényelmetlen, a derékkilógás pedig megfázáshoz vezet. Éne zt szekszuális vonalat annyira nem erőltetném, mert szerintem egy pedofil nem ettől lesz oda egy kiscsajért, mert rövid a szoknyája.

  • 2008.07.31 16:38:04mpbm

    De mondjuk pont a Lolita vonalon elindulva a szülő felelőssége abban is kellen legyen, hogy elmagyarázza a kiscsajnak, h ez nem játék. Lolita, ha jól emlékszem - tinilányként olvastam, és aztán láttam is - azért szépen besétált a dologba puszta kiváncsiságból, és játékból. SZóval sztem ahelyett, h zsákba bújtatnánk a gyerekünket, enhogy megkívánják, inkább arra kellene felhívni a figyelmüket, h ez egy veszély. Mondjuk, nem tudom, hogyan :(

  • 2008.07.31 16:49:32B-

    mpbm: nem zsákról van szó, hanem olyan ruhákról, amik még egy felnőtt nőn is kiverik a biztosítékot, mert olyan ribancosak. Ha ezeket elkerülöd, attól még lehet a gyereked szép, csinos, menő és teret is engedhetsz a bimbózó nőiességének.



    Szerintem vannak olyan ruhadarabok, amit ha ráadsz a gyerekedre, nem az a beteg, perverz ember, akinek a pedofília jut róla eszébe, hanem az, akinek nem.

  • 2008.07.31 16:58:06mpbm

    B- én ezt értem, de nem hiszem. Egy ruhára nem gerjed rá senki. Ugyanúgy ahogy egy nagy dekoltázsú poló egy vékony, mell nélküli lányon nem vonzó, ugyanúgy egy kislányon se.

    Ezt sztem nem jól látod. Illetve, nem is értem, nagyon radikálisan, vagy nem tudom.

  • 2008.07.31 17:08:36Cheyenne

    B-



    "Attol, hogy egy kisfiunak nincs merevedese, izlestelen dolog ovszert huzni ra, na"



    Ha ennek az altalam nem teljesen megertett mondatnak az a kiindulopontja, hogy a "kisfiuknak" nincs merevedese, akkor vagy nincs fiad es ez egy sima tevedes, semmi gond, vagy van, de akkor mondd el az orvosanak, hogy meg sosem lattad, hogy allna a cerka. Nem ertek hozza, felreertes ne essek, csak azt tudom, hogy az en 3 eves fiamnal ez pici koratol gyakorta elofordul spontan is, de ujjabban, ha veletlenul gatya nelkul marad, rendszeresen o maga is bekemenyiti a szerszamot, aminek az a vege, hogy szo nelkul rahuzok egy nadragot es ennyi.



    Ezek bizony ferfiak mar es nok tehat, csak arra kell vigyazni, hogy ezt minel tovabb gyerekkent es ne mini felnotkent eljek meg. Csak hogy a kommentemet a poszthoz kapcsoljam...

  • 2008.07.31 17:09:44I. Pipi

    Szerintem sem gerjed egy ruhara senki. A pedofiloknak amennyire tudom a bor meg a pihek, meg a babaillat a lenyeg, nem a ruha.

    Az meg hogy mi esztetikus es mi nem, mindenki maga donti el. Persze meg lehet mindenen botrankozni is, azt sem tilthatja senki ;)

  • 2008.07.31 17:19:34Cheyenne

    A kommentem utolso bekezdeseert elnezest! Elolvastam ujra, es rajottem, hogy a szovetszocske szokott ilyen kerek, bepalott bolcs mondatokat idevetni hanyagul.



    Gyere, uram, ugyis tudom, hogy ott olvasod!!!

  • 2008.07.31 17:19:48B-

    Akkor ezek szerint tök egészséges dolog push-up melltartót adni egy 8 évesre, mert aki nem beteg, erre úgysem gerjed rá?

  • 2008.07.31 17:31:53I. Pipi

    Mondjuk ugy, hogy aki beteg sem erre fog ragerjedni szerintem.

    Igy aztan ez csak amolyan ' a felnottek majmolasa ' dolog, mivel anya is olyat hord... vagy nemtom. Gyartanak push-up-ot oteveseknek?

    Meg nem lattam.

  • 2008.07.31 17:38:56Sanima

    B-

    Szerintem ezt nagyon túlreagálod.

    Persze, nem egészséges push-up melltartót adni egy 8 évesre, de ne mondd már nekem, hogy ribanc az a kiscsaj, és kerítőnő az anyja, akinek a pici körmei rózsaszínre vannak lakkozva!

    Szerintem ez nem gáz!

    Én kb. 10 évesen kaptam egy kislánysminkkészletet, és nagy örömmel,bőszen festegettem magam otthon, meg anyám ruháit felvettem, és a tűsarkúiban is tipegtem otthon, mégsem lettem ribanc.

    Egyszerűen a kislányoknál van egy olyan korszak, mikor nagyon akarnak nagylányok lenni. Na és? Szerintem ez természetes.

    Nem értem, miért baj továbbá a bikini.Most legyen egyrészesben? Miért is? És ahhoz mit szólsz, mikor a 3-6 éves kislányok LEPLEZETLENÜL MEGMUTATJÁK AZ EMLŐIKET A STRANDON? Ugyanis sokan egyáltalán nem is veszik fel a bikini felsőjét, csak a bugyit.Ez is perverz, meg ribancos? Szerintem nem.

  • 2008.07.31 17:39:07mpbm

    Nem, nem. Én nem azt mondom, h jó hordani, hanem, hogy nem azért nem jó, mert valaki rágerjed. Mondjuk sztem pl a push up annyiranem is izgató, főleg nem önmagában. Push up-ot azért nem kell sztem még a gyerekre adni, h ne érezze magát nőnek, melltartót a nők hordanak, és nem a kislányok. Inkább azzal a részével foglalkoznék, h egy 5 éves gyerek (az enyém 4) ne akarjon és ne is érezze magát felnőttnek. Ennyi, olyan jó volt gyereknek lenni, én soha nem akartam felnőtt lenni, akkor meg mia francnak rövidítenénk meg ezt a kort. Mindig koszos voltam, fára másztam, amikor szoknyát adtak rám, ugynaúgy viselkedtem, mitn nadrágban, folyton kilógott a bugyim, úgyhogy többet nem adtak rám. Szeretném, ha az én gyerekem is örülne annak, h gyerek, sé nem vágyódna el a felnőttkorba. Ennyi.

  • 2008.07.31 17:49:09I. Pipi

    De ez meg olyan dolog, hogy amig gyerek, utanoz. Attol meg gyerek marad, es nem lesz hirtelen koraerett venseg. Sot, pont ettol gyerek, nem? mindenki felnott akar lenni, amig gyerek. Aztan amikor meg mar felnott, arrol abrandozik, hogy milyen jo volt a suliban, meg a gondtalan gyermek evek, stb...

  • 2008.07.31 17:50:56madz

    push-up melltartó egyszerűen rohadtul kényelmetlen lehet egy kislánynak. meg az összes ilyen cuccal van egy ilyen gond is. az tök rendben van, hogy félmeztelenül rohangálnak a strandon (akinek nem, az olvassa el a Mario és a varázslót...), itt nem erkölcsi, hanem ízlésbeli problémákról van szó

  • 2008.07.31 18:04:18I. Pipi

    Igen. Na de hat nem lehet mindenki olyan jo izlessel megaldva, mint mi.

    :)

  • 2008.07.31 18:54:34cantaloupe

    Keksarga, miramira:



    Azt azert szogezzuk le, hogy nem azt irtam, hogy egy kislany riherongy, hanem hogy lehet annak oltoztetni.

    A kulonbseg eg es fold.



    Nem tudom, miert ertetlenkedtek, nem igaz, hogy nem lattatok meg fenekig sem ero miniszoknyat, mely dekoltazsu topot, nunit alig takaro csipofarmert kislanyoknak...

  • 2008.07.31 20:31:16hallohallo

    szerintem ott van a kutya elásva, hogy hol húzzuk meg a korbeli határt, amikortól már elfogadott ez az öltözködés.

    alapvetően B-vel értek egyet, kivéve a pedofil-vonalat. merthogy a pedofiloknak nem kell a nagylány-(nagyfiú-)kinézet, épp az ellenkezője, hogy azt érezze, a másik kicsi, éretlen.

    viszont: láttam ukrán gyerekszépségversenyről dokumentumfilmet, a belem forgott, amikor a 12 éves kislányok latin táncát a közönség férfi része kéjenc vigyorral bámulta. ők már nem a gyereket látták a gyerekben. és nem voltak pedofilok sem. a kislányok némelyikének meg volt már egy picit nőies alakja, másoknak nem, de attól még ezek a nem pedofil alakok úgy érezték, szexuálisan elérhető és nekik felkínált dolgot néznek.

    ugyanez lehet a távol-keleti gyermekprostitúció, szexturizmus mögött, ahova zömével nem pedofilok járnak, hanem "normál" férfiak, és ott nagyon fiatal, felnőtt módon öltöző és viselkedő prostituáltakat (gyerekeket) találnak.

    és szerintem itt van a veszély ebben a dologban, hogy 8 évesként még lehet, hogy senki nem néz szexuális tárgyként a gyerekre, hiába van rajta miniszoknya, 11-12 évesen már simán. és nem lehet meghúzni élesen a határvonalat.

    a másik a "nőiség mint hatalom". ami szerintem azért csapda, mert korlátozott hatalom, ugye mást kell érte befolyásolni (jellemzően ugye férfiakat), ami vagy bejön, vagy nem, és ezzel az erővel már az ember akár maga is megszerezheti a célt, közbeiktatott és esetleges férfi nélkül is (csak ez a fránya patriarchális társadalom ne lenne).

    és, ráadásul, ez a "női hatalom" elmúlik. nagyon hamar. még huszonöt éves koromban is szinte mindent el tudtam érni férfiaknál egy mosollyal, most még mindig szép húst kapok a hentesnél, de erre asszem nem lehet alapozni.

  • 2008.07.31 22:10:15eino.

    hallohallo, igazad van sok mindenben

    --------------------------

    Egy városi fesztivál átvezető programjaként fellépő, 9-13 éves kislányokból álló mazsorettcsoportot (smink, miniszoknya)nézve hallottam az alábbi beszélgetést két, kb. 40 éves pasitól:

    -Aszta, ezeket már akár meg is lehetne húzni, bomba alakjuk van!

    -Jaja, majd legközelebb is kijövünk, van mit nézegetni.



    A párbeszéd , bár vagy 8 éve volt, szóról szóra megmaradt bennem, annyira undorított. A legtöbb kislány még nem lehetett 12 sem...



    Buszon, általam ismert , családos , negyvenes pasas a mellette ülőnek egy 14 éves lányról, akit születése óta ismert, ráadásul a felesége tanítványa volt:

    -LÁttad az Évát (fiktív név)? Eszméletlen , milyen alakja lett, azok a mellek! Tudnék vele mit kezdeni, az biztos!



    A válaszra nem emlékszem, kisebb sokkot kaptam, a lányt én is jól ismertem.



    A mára szélsőségesen riherongy irányba elmenő öltözék, smink nem biztos, hogy javít a helyzeten. De: a férfiaknak ettől függetlenül is meg kellene végre tanulniuk, hogy a gyerek tabu, a serdülő lány számukra szintén, az a serdülő fiúkra tartozik max. . A felnőtt férfiak felnőtt nőkre vessék a tekintetüket, és róluk fantáziáljanak.

    A nők pedig legyenek annyira öntudatosak, hogy nem hagyják magukat testként kezelni. Emellett lehet valaki csinos, nőies, de ne alázza meg magát egy sor helyzetben. Lehetne mondani, hogy magánügy, de nem az, mert mintát mutat (főleg a média által), a férfiakat pedig felbátorítja.

  • 2008.08.01 09:21:19hallohallo

    "De: a férfiaknak ettől függetlenül is meg kellene végre tanulniuk, hogy a gyerek tabu, a serdülő lány számukra szintén, az a serdülő fiúkra tartozik max. . A felnőtt férfiak felnőtt nőkre vessék a tekintetüket, és róluk fantáziáljanak.

    A nők pedig legyenek annyira öntudatosak, hogy nem hagyják magukat testként kezelni. "

    tök igazad van. és ez mennyire összetett dolog! spec én azt sem szeretem, hogy bármelyik férfi úgy érzi, joga van rólam fantáziálni, bármilyen helyzetben, és ennek pl hangot adni. (példa: lehetsz te bármilyen többdiplomás, szuperiq-s nő, elmész egy építkezés előtt, és az agyatlan faszkalapok hangosan a puncidat emlegetik. vagy kijön egy ugyanúgy agyatlan szerelő, és végigmér, és lekezel. csak mert ő férfi, te meg nő vagy. broáf.) szóval szerintem az ezt elkerülő nevelés is gyerekkorban kéne kezdődjön, de nem csak a kislányoké (sőt), hanem a kisfiúké ugyanúgy.

  • 2008.08.01 10:08:25summer

    Biztos igazatok van, nam ismerem szerencsére a pedofilok észjárását.

    Az öltözködési kultúrával viszont valami probléma van. Amerikai ismerőseim hüledezve utaznak a bkv-n: ennyi kitett húst otthon nem látnak. Itthon is írtak róla pszichológusok, hogy a párkapcsolatoknak sem tesz jót, hogy a férfiak úton-útfélen olyan vizuális élményt kapnak, hogy otthon már nem tudunk nekik újat mutatni. Ez a mi hibánk. És nagyon egyet értek, hogy ez a "hatalom" igencsak kétélű fegyver.

    A lányaink meg ezt utánozzák...

    Mi, nők neveljük a jövőbeli nőket és férfiakat. Miénk a felelősség nagy része. Legyen szó öltözködés- vagy viselkedés kultúráról.

    És még egy gondolat: mit gondolunk arról a 70 éves nőről, aki párducmintás sztreccsnaciban és hálós topban sétál a városban? Ugyanaz, mint a melltartós-magassarkús-lakkozottkörmű kislán: próbálgassa otthon. Vagy ha felveszi utcára, szembe kell nézni a következményekkel.

    A különbség az, hogy a kislánynak (szerencsés esetben) ott van az édesanyja, aki segíthet neki dönteni.

  • 2008.08.01 10:23:32másutt

    summer:

    igen, Magyarorszagon rengeteg a "kitett hus" a vilag legtobb orszagahoz kepest!

    nekem tobb amerikai ismerosom mondta, hogy sok az "eye candy". (cukorka a szemnek)

    ami NEM azt jelenti, hogy szebbek, mint a lanyok mashol a vilagon, hanem azt, hogy tobb hust mutatnak.

    ami nem ugyanaz, sajnos. :(

  • 2008.08.01 11:42:10Békanőci

    Valahol ott kezdődhet a gond, mikor a pár hónapost csak talpigrózsaszín diznis-barbis-hercegnős-szoknyás-csipkés ruhába (?) öltöztetjük.

    Adok a lányra rózsaszínt, de nem ccsak azt, szegény Micimackót és az én kicsi pónimat pedig lassan az ördögtől valónak tartom. nem veszek neki olyan ruhát, és megkértem a rokonságot is, hogy felejtsék el az ilyesmit. Előbb-utóbb kéri majd magától, elég lesz akkor ezügyben csatákat vívni.

    Egyébként a gyerekek szeretik majmolni a felnőtteket, mert amíg mindenhez kicsik, addig egy csomó ajtó zárva marad előttük(ugye kopogós cipő, pörgős szoknya volt a "mi" időnkben, örömünnep volt, ha megkaparintottam valami kencét és én még azt is vártam, hogy megnőjjön a cicim). De! Attól, hogy úgy öltöznek, még nem lesznek felnőttek! Egy csípőnadrágtól, haspólótól, szájfénytől még nem lesz érett semmilyen tekintetben, pedig ezek a holmik ezt sugallják.

    Nem tudom, más miként van ezzel de én mostanában nem látok 10-15 éves gyerekeket az utcán. Vannak kisebbek, azokat megismerem. Plusz vannak meghatározhatatlan korú mininők, akiket 15-20-ig bármennyinek lehet nézni. Még a hajuk is úgy van levágva, hogy csak sejtelmesen lesnek ki alóla.

    Mi vár még ránk? De nem?

  • 2008.08.01 11:44:15Békanőci

    Ó, azt kihagytam, hogy amelyik 20-nak néz ki, nem ritkán csak 12, és ha úgy szólnak hozzá, megmondja apukájának... :(

  • 2008.08.01 11:57:10summer

    És ezért van az, hogy 30 felé is megkérdezik akár a szupermarketben is, hogy van-e nálad személyi, mert ugye alkoholt akarsz venni :D Aztán szabadkoznak, hogy hát nem tudhatják, mert sok tizenéves lány úgy kisminkeli magát, hogy akin nincs smink, azt automatikusan fiatalabbnak nézik... De én ennek örülök, mert odafigyelnek, lelkiismeretesen végzik a munkájukat. Csak hogy mondjunk valami pozitívat is! :)

  • 2008.08.01 13:08:18Maja Papaya

    A lányom egyelőre hátrányos helyzetű smink-ügyben, mert nincs a lakásban erre alkalmas termék. Pár év, és majd tőle megtanulom a fogásokat.



    Most jut eszembe, hogy körömlakk van, mert azt még az apja vett műcsalit festeni. Ha még nem száradtak be teljesen...

  • 2008.08.01 14:40:22pantufül

    Én is gusztustalannak tartom, hogy szülők pláza-cicát csinálnak 6-10 éves lányaikból és közben felhördülnek, ha pedofiliáról hallanak. Én már azon is kiakadok, hogy szülők regisztrálják a gyereküket az iwiw-en (akik még írni sem tudnak)és felraknak róla egy csomó képet. Ez olyan, mintha tálcán kínálnák a pedofil hajlamú egyéneknek.

  • 2008.08.01 15:16:47másutt

    nzs

    azert nehogyma el kelljen rejteni a gyerekeket a zart szobaba!

    az egy dolog, hogy ne oltoztessuk olcso kurvanak egy 12 evest, es egy teljesen mas dolog (nyakig feloltoztetett) gyerekkepeket megosztani az interneten.

    a pedofilia NEM a szulok hibaja!

    ne aggodj, pedifiloknak rengeteg gyerekkep all a rendelkezesere, nem attol lettek olyanok, hogy valaki gyerekkepeit nezegettek az iwiw-en!

  • 2008.08.02 11:30:10míramira

    Valahol ott kezdődhet a gond, mikor a pár hónapost csak talpigrózsaszín diznis-barbis-hercegnős-szoknyás-csipkés ruhába (?) öltöztetjük.



    nem itt kezdődik a gond!!!



    Tudod mi nagyon rózsaszín fehér mániások vagyunk a kislánnyal,szinte mindig efféle színekbe öltöztettem/öltöztetném,de igényli a kantáros farmert is.

    Szeretem rajta ezt a szint jól áll neki.

    Természetesen nem arra gondolok mikor 6 féle cucc közül mindegyik más árnyalat.



    Igenis az anyának kell segíteni a gyereket,hogyan mit mivel.



    Én például megtanultam hogy a pirosat a lilával NEM.



    Tényleg nem jó,de annak idején ezt anyám többször hangoztatta nálam.

    Mindig normálisan öltöztetett.

    A mai napig ha találkozunk megdicsér hogy csini vagy.

    Vagy a lányomnak súgja oda a papa hogy de szép anyád van.

    :-)

  • 2008.08.02 14:55:30Normi

    Ne aragudj, Míramira, de valamiért olyan érzésem van, hogy neked nem sok jött le ebből a posztból, és a kommentelők soraiból.Kár...

  • 2008.08.02 14:57:56míramira

    na miért????

  • 2008.08.02 21:06:17miramira

    Nem "aragszom"

  • 2008.08.02 21:20:07Normi

    Hát, ez a második nekem szóló hozzászólás vicces kissé tőled... :)

  • 2008.08.02 21:54:14miramira

    No miért???

  • 2008.08.04 13:20:53B-

    Bocs, hogy most térek vissza, most vagyok gépközelben.



    Tehát: NEM az zavar, ha egy lapos mellkasú kislány fürdőbugyiban fürdik, felsőrész nélkül. Az zavar, ha ugyanerre a kislányra feltűnő melltartót adnak, és abban parádéztatják idegenek előtt.



    Nem az a baj, ha egy kislány OTTHON a tükör előtt próbálgatja a sminket, nőies öltözködést, ez teljesen normális dolog! Az a bajom, ha ugyanezt a kislányt kifestve, szexi cuccokban arra bíztatják, hogy riszálja magát közönség előtt.



    Szerintem elég nagy különbség.



    Még egyszer megfogalmazom: azok a gyerekek, akik a pubertáskoron innen vannak (vagy éppen a közepében), nem jó, ha olyan holmikat vesznek föl, amelyek kimondott célja, hogy szexuális gondolatokat ébresszenek. Mert bemocskolja őket. Nem ő lesz a ribanc, hanem az a szemét ember, aki ráadja.



    Nem való a kislányra a smink, a buja parfüm, a tanga, a bugyivillantó csípőgatya, semmi olyasmi, ami, ha egy felnőtt nő viseli beindítja a férfiak fantáziáját. A gyerek hordjon gyerekruhákat, attól még lehet csinos, elegáns, ízléses és nagyon jól megtanulhatja, hogy hogyan lehet valaki ápolt, csinos, és majd ha kicsit idősebb, nőiesen szexi.



    És sajnos azok a pasik, akik a mazsorettezős kislányokra azt mondták, hogy egy patront megérnek, azok egyáltalán nem pedofilok voltak :-(



    Angliában pl ezzel bővült a szókincsem: old enough to bleed, old enough to fuck :-(



    Ilyet sok pasi gondol és kimond. Sajnos.

  • 2008.08.04 14:50:16cozumel

    Szegeny B-



    Te meg mindig magyarazod, ami annyira egyertelmu (kellene, hogy legyen) ?

    Jol birod....

  • 2008.08.04 14:51:43B-

    Jót tett a 3 napos pihenő :-)

  • 2008.08.04 15:01:53cantaloupe

    B-,



    egyetertek en is! :)



    Meg Bekanocivel is, nekem is herotom van a diznihercegnoktol. Jo, nem az a baj, ha egy-ket cucc rozsaszin, de ha allandoan abban van es nincs egy vagany sapija, farmere, hanem csak a puccparade...na mindegy, a Disney-t amugy sem szeretem. :)



    Meg valami: itt, Amerikaban, ahol a pedofiliat igen szigoruan veszik es buntetik, a legkisebb babaknak sincs furdobugyi, csak furdoruha vagy ketreszes bikini, tankini stb.

    Hat ez meg a lo masik oldala. Amig nincs azon a pottynyi mellen egy cicifix, addig kisgyerek, viszont a felsoresz epp hogy azt sugallja, hogy itt NOROL van szo.



    Eloszor 1992-ben voltam itt az USA-ban, 8 eves unokatesom atoltozott egy to partjan, torulkozok takarasaban. De meg igy sem volt jo, mert odajott egy parti vigyazo, hogy legkozelebb menjunk a kabinokhoz oltozni. SEMMI nem latszott amugy belole.

  • 2008.08.04 15:35:38yukikoka

    B-, szerintem se izzadj tovább, mert aki akarja, az érti, amit írsz )pl. én is:)



    Én azért futok egy kört: tehát, míg egy kihívóan öltöztetett 8 évesre csak egy pedofil gerjed (illetve az akárhogyan öltöztetett gyerekre is ráugrana sajnos), addig pl. egy fejlettebb 12 évesre, aki szexis nőcis cuccokat visel, már sok "egészséges" férfi is felfigyel (míg ugyanez a kislány egy farmerban, pólóban vagy korának megfelelő egyéb öltözékben nem tűnne ki a tömegből). Fontos a nevelés, az öltözködési kultúra szempontjából is, hogy a gyermek megtanulja az ápolt, csinos külső fontos voltát, ugyanakkor tisztában legyen azzal, hogy mindennek megvan a maga ideje.

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta