SZÜLŐSÉG

Tizennyolcadik gyermekét várja egy amerikai anya

2008. május 14., szerda 08:00

Újra terhes az az amerikában ismert édesanya, akinek tavaly nyáron született meg a tizenhetedik gyermeke. A tizennyolcadik babát 2009 január elsejére várják.



A Duggar-gyerekek keresztneve J betűvel kezdődik. A legidősebb, Josh 20 éves, a legkisebb, Jennifer 10 hónapos. A szülők a weboldalukon szavazásra bocsátották az új baba nevét, az olvasók hat fiú- és hat lánynév közül választhatnak.


Michelle Duggar eddig 135 hónapig, azaz több mint tizenegy évig volt terhes. Jim Bob Duggar és felesége idáig körülbelül kilencvenezerszer pelenkázott. Havonta 200 adag mosást tesznek be a gépbe és minden gyermekük hegedülni és zongorázni tanul, olvasható a család honlapján. 

A hét lány és a tíz fiú a szülőkkel egy 650 négyzetméteres házban lakik az Arkansas állambeli Tonitownban. A házat családi vállalkozásban, hitelek nélkül építették fel és jelenleg sincs adósságuk, az apa ingatlanügynök. A Duggar családot egész Amerika ismeri. A 18. terhességet is egy tévéműsorban jelentették be, amelynek témája a család életét bemutató valóságshow új évadja volt.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2008.05.15 12:21:24szövetszöcske

    Sue : Mar korrigaltam, azt hittem meg az egyik elso abortuszos sztorin folyik a nyelvek koszorulese. En voltam a hulye, elneztem, de ennyi hozzaszolas nekem tul tomeny, lusta voltam elolvasni.

  • 2008.05.15 12:21:49énis

    Egyébként a sok komment hatására elfogadom, hogy árnyaljuk a bűnösségét. Hibázott és nem kell emiatt egész életében börtönben rohadnia, de nem vagyok képes felmenteni, egy 8 v. 11 éves vagy szellemi fogyatékos leányanyát felmentenék, őt nem!

  • 2008.05.15 12:22:01Sue

    Psyché,

    "senki nem mondta, hogy maradjon el a felelössegre vonas."



    Akkor nem tudom miről beszélünk, mert ezt én is így látom. Felelős a lány meg a család, majd a bíróság eldönti,hogy mi lesz jó elrettentő példa, hogy ilyen többé ne nagyon történjen.

  • 2008.05.15 12:22:16psyché

    enis: nem hiszem, hogy a 9 honap alatt egyszer is eszebe jutott, hogy majd, "akkor megölöm, ha megszületik". pont ez az, hogy a pillanat hatasa alatt cselekedte, nem elöre megfontolt szandekbol.

  • 2008.05.15 12:24:24psyché

    nem hiszem, hogy a birosag döntese megakadalyozna a következö leanyt az ölesben. nem hiszem, hogy miközben vajudik es kitolja a gyermeket arra fog gondolni, ha most megölöm, börtönbe fogok kerülni. ilyen esetekben az elrettentes nem jelnet semmit, söt.

  • 2008.05.15 12:25:33psyché

    csak ugy mellekesen: a fiu, aki felcsinalta nem felelös???? elvegre ö is huzhatott volna gumit.

  • 2008.05.15 12:27:29baud

    psyché, kösz a legutóbbi hozzászólást. Már azt hittem, csak néhánynak csípi a szemét, hogy igenis ketten vannak ebben a történetben.

  • 2008.05.15 12:28:20énis

    az abortusznál (csak, hogy ebből a témából se maradjak ki, bár gondolom sokan azt kívánják :-) ) a 12. hétig egyáltalán nem nevezhető babának mondjuk én utána sem nevezném, amíg képtelen használni a saját szerveit.. (persze, tudom vannak olyanok is..)

    Fogadd el a tényt, zigóta és a gazdatest /nevezetesen az anya/ működteti.

  • 2008.05.15 12:29:28psyché

    enis: oke, elfogadom.:-)

  • 2008.05.15 12:33:01énis

    psyché

    Értem,akkor nyilván azt gondolta, hogy majd valami titkos helyen megszüli és a határban berakja a kukorica közé és ő lesz, Kukorica János, a pillanat hevében.

  • 2008.05.15 12:34:56énis

    mellékesen a fiút, aki felcsinálta beraknám a lány mellé.. persze nem azért...

    Ugyanaz a felelősség.

  • 2008.05.15 12:37:14Sue

    "csak ugy mellekesen: a fiu, aki felcsinalta nem felelös???? elvegre ö is huzhatott volna gumit."



    Psyché, most maga a terhesség a "bűn" vagy a gyilkosság? Szerintem is felelős a csávó, de a gyilkosságot ha nem tervelték ki, nem ő felelős jogilag.

    Hát én tuti százszor meggondolnám a terhesség alatt, hogy mit tegyek, ha tudnám, hogy egy ilyet nem lehet megúszni letöltendő nélkül, míg ha tudnám, hogy ebből nem lesz semmi, máshogy állnék a dologhoz. Ezzel minden ember így van szerintem. Ezt ki kellene nyilatkoztatni, hogy tudja mindenki, hogy mit vállal. Ha beállítunk valakit a médiában áldozatnak és vki hasonló helyzetbe kerül, jogosan mondhatja, hogy az ő esete sem olyan más.

  • 2008.05.15 12:39:19énis

    "Hát én tuti százszor meggondolnám a terhesség alatt, hogy mit tegyek"

    Erről van itten szó, ezt ugatom már mióta. :-)

  • 2008.05.15 12:44:19psyché

    enis: ez igazolt teny, hogy a nök/lanyok, akik ilyet csinalnak sokk alatt cselekednek. nem ertem, miert nem lehet ezt elfogadni. ettöl meg nem mondom azt, hogy jol tette. de miert nem lehet ezt egy kicsit empatikusabban nezni? hogy mit gondolt, nem tudom. biztosan voltak inkabb almodozasszerü elkepzelesei arrol, hogy majd vhogy magatol megoldodik a helyzet, hogy majd minden szep lesz es jo. de ezek inkabb almodozasok voltak, valojaban semmilyen konkret megoldast nem latott maga elött. Naprol napra tolta a döntest maga elött. Mi ezen annyira erthetelen? Veled meg nem törtent ilyesmi kicsiben? mindig mindent azonnal helyesen megoldottal? mindig minden szituacioban igazat mondtal? sosem csaptad meg be önmagadat? szerintem mindenki csinal ilyet. az egszsegesebb megall egy pontnal, ahol latja, hogy mar minden hiaba, a gyengebb pedig ad abszurdumig viszi tovabb ezt a helytelen gondolkodast.

    Es en igeneis hiszek abban, hogy ez lany nem rossz, hanem rosszul cselekedett. Ezert termeszetsen meg kell büntetni (bar en inakbb kezeltetnem vmi pszichiatrian), de nem kene egy egesz eletre megbelyegezni. Miert nem tudtok egy kicsit embersegesebbek lenni vele? Valoszinüleg pont ettöl a megbelyegzestöl rettegett, ezert nem merte elmondani senkinek. Mas kerdes, hogy igy meg rosszabul jart ö is es a csecsemöje is. Sorry, de a lany sajnalatra melto, nem pedig egy satani teremtmeny.

  • 2008.05.15 12:46:26psyché

    OKE ELMONDOM MEGEGYSZER: A LANY NEM AZT TERVEZTE A TERHESSEGE ALATT, HOGYAN FOGJA MAJD AZ UJSZÜLÖTT CSECSEMÖJET ELTENNI LABALOL. NEM ELÖRE MEGFONTOLT SZANDEKBOL ÖLTE MEG - AKAR HISZITEK AKAR NEM.

  • 2008.05.15 12:48:32cantaloupe

    Cozumel,



    bocs, hogy felhuztam magam, de azt az egyet nem viselem jol, hogy hulyenek neznek.

    Annyira azert mar ismerhetsz a kommentjeim alapjan, hogy az a boldog Pampers-baba leirasod felesleges volt, mert ilyen gondolatokkal csak egy butuska ember keszulhet az anyasagra, hogy egy az egyben azt kapja, amit a tevereklamokban lat.

    S ezert is hasznaltam tobbesszamot, mert szerintem Sue is tudja, hogy nem ilyen lesz.

    Oszinten, olvastal mar olyan hozzaszolot a porontyon, aki azt hiszi, hogy majd boldog reklambabat kap?

    Az a bekezdesed pedig ugy indult, hogy "Cantaloupe, szerinted..." ugyhogy igenis magamra vettem. Na.



    De a vegere azert irtam azt a bibiiis mondatot neveto :D szmajlival, mert a hangulatot kivantam enyhiteni, erre azt is komolyan vetted...;)



    Mellesleg nekem nincs rossz kapcsolatom anyummal, de a fiuugyeimet nem vele targyaltam meg, es a szexualitasrol sem benseges beszelgetesek jutnak eszembe...volt egy poszt a Porontyon, ahol kiderult, hogy sokan vagyunk igy. Vagy tabu a tema, vagy nem eleg bensoseges a kapcsolat, hogy mindent a szulok orrara kossunk.

  • 2008.05.15 12:52:11Sue

    Szerintem sem sátáni teremtmény, csak nagyon nagy tudatlanságra utal, ha valakinek 16 évesen "mesés" elképzelései vannak arról, hogy majd a terhesség elmúlik vagy magától fog vmi is rendeződni. Tanítottam 12-14 éveseket és egyiknél sem vettem észre, hogy ilyen szinten állna tudatilag. Számomra ez nem logikus magyarázat. Az a baj ezzel, hogy mikor valami kitudódik, a tettes még mindig tagad, pedig egyértelmű, hogy ezen nincs mit. Ergó semmit sem tanult a hibájából, továbbra is hazudik. Én ebben egy nagy adag önzést látok, "mindent magamért, semmit másokért vagy a gyerekemért" alapon.

  • 2008.05.15 12:56:42énis

    psyché

    egy szóval nem mondtam, hogy azt tervezte volna,hogyan fogja megölni a csecsemőt.Azt mondtam, hogy azért 9 hónap elegendő idő a rettegésből, a félelemből átmenetet képezni a tanácstalanság, tehetetlenség, segítségkérésig.

    Ha egy gyereknek bármit bedugok a szájába, nem egyből hal meg (nem tapasztalatból mondom), pár perc azért kell hozzá és talán még újra lehet éleszteni vagy legalább megpróbálni. A pillanatnyi elmezavar meg az, ha falhoz-földhöz vágom, vagy rálépek a puha fejére.

  • 2008.05.15 12:57:29psyché

    En nem erzem ugy, hogy hazudik. Egyszerüen ki volt fordulva önmagabol, es fogalma sem volt, hogy mit tegyen. Krizis helyzetben volt. nem tudom van-e meg pl osztalyfönöki ora, de lehet, ha ott beszelgettek volna ilyesmikrol valaha is, akkor nem törtenik ilyesmi,es tudja hova fordulhat.

  • 2008.05.15 12:59:59psyché

    enis: a legtöbb esetben elegendö a 9 honap erre. van amikor nem. vki irta, hogy azert dugta a szajaba a WC-papirt, hogy ne sirjon. Biztos hülye vagyok, de ezt el tudom kepzelni. Nem az eszevel nem tudta, hogy ezt nem lehet, mert meghal a baba, hanem csak azt erezte, hogy ha sir, akkor minden kiderül, akkor mindennek vege.

  • 2008.05.15 13:00:56Nilüfer

    Az a gyereklány szánalomra méltó, és a kisbabája is.Persze, büntetni fogják, de méltányosan.

    hanem azért akit én alaposan elővennék, és akár büntetnék is, az a szülei...nem és nem tudom elhinni, hogy nem veszik észre a gyerekük terhességét.Akrárhogy titkolja, akárhogy jár bő lebernyegben, számomra abszolút hihetetlen.Mellesléeg egy pszicháter írta valahol, hogy a terhességet nem lehet titkolni, csak a környezete dönthet úgy, hogy nem hajléandó meglátni.Kérdezem, milyen szülők az ilyenek??????????Én nem a lányon akadtam ki, szegény, még képzelni sem tudjuk, miz élt át, egyedül, titokban, aki szült, annak tudnia kell.16 évesen!!! Megbüntette ő magát egy életre:(

  • 2008.05.15 13:09:05énis

    oké, elfogadom, hogy csak el akarta hallgattatni, de én és szerintem más is ha el akarok hallgattatni valakit, befogom a száját, nem egyből párnát szorítok a fejére, ennyi erővel bedughatta volna a wc-be is.

  • 2008.05.15 13:17:18psyché

    Nilüfer, tökeletesen igazad van. Nem hiszem, hogy senkinek sem tünt fel a 9 honap alatt, hogy mitöl hizik mar ennyire ez a lany? Es mi az, hogy ilyen furcsan hizik? a szülei es a többiek nem akartak eszre venni. könnyebb volt igy.

    enis: mar nem tudok, mit irni. ha vki nem akarja megerteni, az nem erti meg akarmennyit is koptatom a billentyüzetet.:-)

  • 2008.05.15 13:26:23Pandi

    Psyché



    Valahogy bennem is motoszkál ez a lehetőség, hogy végig a "megúszásra" utazott a lány.

    Szinte érthetetlen, de mégis elképzelhető.

    A terhessége is lezajlott úgy, hogy a kutyát nem érdekelte, ahogy teltek a hónapok és még mindig nem vette észre senki, még mindig, még mindig...



    Aztán egyszercsak ott találta magát, a fürdőszobában, hogy szül. Egyedül.



    Nálam ez nem úgy működik, hogy ha a szexhez elég nagy volt, akkor legyen a többihez is.

    A szex egy ösztön, ami persze tanulható és jobbítható, de az alapképességek azért működnek, hogy úgy mondjam.

    A többire viszont igenis fel kell készíteni a fiatalokat, mert nagyon sokan nincsenek tisztában a következményekkel, legyen az terhesség, vagy betegség.

    Sokan közülük megússzák következmények nélkül, de akik nem, azok bizony segítségre szorulnak.



    Az én környezetemben is van egy lány, aki 17 évesen, szintén középiskolásként szült.

    Az édesanyja későn ugyan, de észrevette, hogy valami nem stimmel, elmentek orvoshoz, majd miután kiderült, hogy a lány babát vár, szépen EGYÜTT végigcsinálták az egészet.



    Ma ez a baba már egy 9 éves nagylány, okos, szép és persze iskolába jár és az anyja és a nagymamája szeme fénye.

    De ehhez nagyon kellett az édesanya, ma nagymama támogatása, segítsége.

    Így is lehet.



    Nilüfer, örülök, hogy leírtad a véleményedet, kíváncsi voltam rá (bár nem volt meglepetés).

  • 2008.05.15 13:28:59psyché

    Pandi: köszi.:-)

  • 2008.05.15 13:34:19énis

    psyché, ugyanígy vagyok ezzel én is...

  • 2008.05.15 13:37:46énis

    és úgy látom, van olyan post, ahol még egyet is értünk.. még sincs veszve minden :-))

  • 2008.05.15 13:41:24psyché

    enis: nem bantaskent irtam, csak szerintem eljutottunk a vegpontra es mindkettönknek megerösödött a sajat velemenye. az enyem nem fog valtozni, a tied sem. akkor meg minek ismetelgessük magunkat?:-)) mindenkepp hasznos es tanulsagos beszelgetes volt egyebkent.:-))

  • 2008.05.15 13:45:36énis

    Ó, ha ismernél meg sem fordul a fejedben, hogy esetleg megbántasz.. :-)) Profi módra fejlesztettem a vitázó képességeimet. Még akkor is hajlandó vagyok a másik oldalt képviselni, ha neadjisten nem is értek vele egyet,(bár ez most mondjuk nincs így) pusztán a vita kedvéért amiből nagyon sokat lehet tanulni embertársaimról/tól..

    És az utolsó mondatodból ítélve te is így gondolod :-)))

  • 2008.05.15 13:48:18psyché

    pontosan igy gondolom.:-)) vitazni jo!

  • 2008.05.15 15:16:01szanna

    1. A lány nem éltanuló, legalábbis nem abban az értelemben, ahogy a fogalmat használjátok.



    Abban a suliban tanítok én is, nem másodkézből vannak az infóim. Itt (vidéki szakközép) 4-es átlaggal is lehet valaki osztályelső, úgy hogy a készségtárgyakból ötös, a többiből közepes. (A lány ennél azért jobban tanult.)



    2. Másrészt: éltanuló voltam, a szüleim segédmunkások akkoriban. Az apám a mai napig nem bocsátotta meg, hogy továbbtanultam, mert szerinte egy nőnek az a kötelessége, hogy gyereket szüljön, majd álljon a családi tűzhely mellett. (És majdnem megkéselt, mert úgy vállaltam a fiam, hogy nem mentem férjhez.) Ergo: azért mert a csaj jól tanult nem biztos, hogy a szülei kedves emberek, akik megfelelő hátteret biztosítottak neki.



    3. az osztályfőnökét a barátomnak tartom, beszéltem vele a történtek után. Borzasztóan érzi magát, pedig többet tett az osztályáért, mint egy átlag oszifő. A legtöbben nem vállalják fel, hogy a szexről beszélgessenek (ebben a suliban konkrétan rám és egy kolléganőmre tolták ezt a nemes (én mindig így érzem!) feladatot), ő igen, de annyi minden belefér ebbe a témába, hogy nem hiszem, hogy hibául róható fel, hogy pont ilyen tragédiáról még nem beszélt a srácokkal.

  • 2008.05.15 15:24:05cozumel

    Szanna





    Neha megall az eszem, hogy az emberek milyen parhuzamokat kepesek huzni...Jo tanulo volt--->

    rendes megerto szulei vannak...



    Que????



    SENKI nem hallott meg olyan csaladrol, ahol mar a negyesert is veres jar???

    Nekem volt gimis osztalytarsnom, akinek mindket szuloje elismert pedagogus volt, az apja iskolaigazgato, H.-t viszont megvertek, ha nem volt kituno.



    16 evesek voltunk, es allandoan rohogcseltunk H.-val, hogy mar megint milyen bena volt, mar megint nekiment a kilincsnek, a nyitott ablakszarnynak, meg legurult a lepcson...mar megint kek-zold folt...18 evesen mondta el, hogy nem o volt bena, hanem apuci okle eros :-(((((((

  • 2008.05.15 15:24:54cozumel

    A fiu felelossegerol:



    En is ugy gondolom, hogy a szex mindenkor mindket fel felelossege.

    Ugyanakkor ebben az esetben nem sok ertelmet latnam, hogy a bulvarmedia a fiut is szetcincalja.

  • 2008.05.15 15:26:40psyché

    szerintem a boulvardmedianak a lanyt sem kene szetcincalnia...

  • 2008.05.15 15:27:19psyché

    a törtenet az osztalytarsnödröl szörnyü.......

  • 2008.05.15 16:32:58csepke

    Én is nagyon sajnálom a lányt. Az eltitkoláshoz pedig: De elképzelhető hogy úgy el lehet titkolni, hogy tényleg nem veszik észre. Én is el tudtam volna titkolni az enyémet, pedig testes nem vagyok. Még a 7. hónap végén is aggódtam és kérdeztem a dokit hogy nem túl kicsi ez a gyerek, ugyanis alig volt hasam. Szerintem lehetnek olyan feszesek az ember belső részei főként fiatalon az első terhességnél, hogy egész egyszerűen nem látszik rajta. A legvégén persze már azért kicsit rá kell játszani hogy ne látszon. MOndom nekem simán ment volna. Én persze arra kellett hogy rájátszak,hogy vegyék már észre hogy kismama vagyok.

  • 2008.05.15 16:40:38másutt

    hehe.

    nekem olyan hasam volt, hogy egy sotet ejszakaban, omlo hoesesben 100 m-rol is nyilvanvalo volt, hogy terhes vagyok.

    az emberek ijedten ugrottak el elolem (nyilvan attol felve, hogy barmely pillanatban rajuk omlik a magzatviz)

    az a no, akitol napi 100X kerdezik meg, hogy "biztos, hogy csak 1 gyerek van odabenn?" (igen, es mindjart radlepek es agyonnyomlak, gyoker)

    :DDDDD

  • 2008.05.15 16:49:38énis

    Ebből le is szűrhetünk egy olyan következtetést, hogy a természet jól elbánt a csajjal, mert senki nem vette észre rajta, hogy terhes, vagyis peches volt emiatt és akár fel is menthetjük....

    a környezetét.

  • 2008.05.15 16:54:12másutt

    az osztrak remen sem latszott, hogy van egy lanya, akit fogva tart.

    szoval...?

  • 2008.05.15 16:55:42cozumel

    Csepke



    egy 9 honapig tarto terhessegnek azert a pocakon kivul egyeb tunetei is vannak...

  • 2008.05.15 17:02:43énis

    másutt, nem érzed, hogy ez egy kicsit erőltetett összehasonlítás??

  • 2008.05.15 17:03:40énis

    ennyi erővel a fiún sem látszott, hogy terhes a csaj akit megdugott...

  • 2008.05.15 17:09:54Pandi

    Csepke



    Tényleg nem kötözködésből, mert elhiszem, hogy van, akinek a szokásosnál kisebb a pocakja, de azért a vége felé, a 8-9. hónapban már csak máshogy gömbölyödik, mint egy egyszerű hízásnál.

    Merthogy azon a fényképen, amit láttam a lányról nem tűnt egy dundi alkatúnak, akiknél talán kevésbé feltűnő.



    Ráadásul tavasszal ez a lány csak nem télikabátban vagy vastag bő kötött pulóverben ült álló nap az osztályban, vagy otthon.

    Nem is tudom, hogyan ülte végig az órákat, ha nem is látszik úgy, de a végén már mindent nyom belül a baba, meg ami körülveszi.



    Aztán meg csak változik a viselkedése is, ha akarja, ha nem.



    Nem tudom. Minden esetre én nem értem, az biztos.

  • 2008.05.15 17:42:33eino.

    2008.05.14 12:05:59 mirna



    Szerintem meg van ez az arrogáns és számomra visszataszító szokásuk a vallásos embereknek (tisztelet a kivételnek), hogy majd ők szépen eldöntik, mit akar a jóisten. Ez a faszi például a kefélésre és az egészségtelen mennyiségű gyerek nemzésére érez felhatalmazást.





    ------------------

    Mirna, abszolút arrogáns és visszataszító a hsz-ed. Tisztelet nélküli, és nem is kivételes.



    Valójában sokféle vallásos ember van, még felekezeteken belül is (az agyrém, gyógyítást ellenző szektákat nem számítva).Hiszen ha csak kevés kivétel lenne, hemzsegnének a 15-20 gyerekes vallásos családok a nyugati civilizációban is. Itt pedig még a három gyerekes ismerősömre is ocsmány tekintetet vetett egy asszonyság ,,kedves" szöveg kíséretében. És hát egyelőre ateistából jóval kevesebb járkál a Földön (hát még a süllyedő hajón)...



    Mellesleg mi bajod a - házasságon belüli - gyakori szexszel? Csak nem IRIGYLED??? Az, hogy a gyerekek mennyisége mennyire egészségtelen, mivel vagy hivatottabb eldönteni, mint a szülők avagy a Jóisten (szaporodjatok és sokasodjatok - talán rémlik...)? Igaz, a többség - velem együtt - nem választaná ezt az életvitelt,de ez még nem jelenti azt, hogy kizárólag csak rossz lehet. Valaki említette a tanyán élő magyar óriáscsaládot, ismerem egy közeli rokonukat, azt mondja, tényleg úgy élnek, ahogy azt bemutatták.



    Még valami: ma reggel fél 7 körül vajon ki számolt be élőben recsegő vonalon keresztül a kínai földrengésről? Csak nem egy baptista, aki a csapatával már megint hamarabb kint volt a helyszínen segítőként, mint mondjuk Tótawé?

  • 2008.05.15 18:25:55Sue

    Einoval egyetértek. Minden embert az alapján kell megítélni, hogy milyen, egy közösségből nem lehet kiragadni az embert, hogy csak azért mert ez vagy az olyan, akkor az egész közösség rossz. A baptisták a világ legnagyobb adakozói és a legszebb dolog, hogy tényleg próbálnak emberi módon élni, mert nincs cölibátus és arra koncentrálnak, ami az embereknek tényleg kell (alapvető földi dolgok is idetartoznak a földi élethez). Kár, hogy nem ismerek olyan sokat közülük, de akiket ismerek, mindannyian nagyon segítőkészek.

  • 2008.05.15 20:38:34csepke

    Pandi.

    Kolléganőm amikor megmondta a munkahelyén hogy terhes egy hónap múlva ment szülni. És végig hordta. És huszan dolgozunk vele napi 8 órában. Tényleg nem látszott. A viselkedésén sem. Egyébként egy nagyon vékony lány volt, pólókban járt egyébként is. Megjegyzem semmi oka sem volt titkolózni, csak neki épp így esett jól hogy nem kötötte senki orrára.

  • 2008.05.15 21:20:45Pandi

    Csepke



    Elhiszem és el is képedek.

    Tényleg óriási különbségek vannak, rólam már a 4-5. hónapban pusmogtak a kollégák.

    Ettől függetlenül azt hiszem, hogy 16 éves gimnazistaként anyum előtt ha akartam volna sem tudtam volna titkolni.

  • 2008.05.15 21:54:44Magenta

    Rajtam már a második hónapban látszott, igaz, nagy titkot se akartam csinálni belőle. :)

  • 2008.05.15 23:04:53evaandrea

    Azért nem látszott a lányon a terhesség, mert el akarta titkolni. Valószínűleg beszorította a hasát. Hasonló eset történt a közelemben, csak ott 17 éves volt a lány, szintén jó tanuló, akiről senki nem gondolta volna...

    Utólag is csodálkozom, hogy nem láttam rajta, hogy 5 hónapos terhes?! Ugyanolyan szűk farmerben járt.A faluban valaki megmondta az anyukájának, erre ő orvoshoz vitte, és lerángatta róla a szűk rucikat, és persze mellette volt. Nem kellett tartania veréstől, megvetéstől stb, mégis titkolta. Talán a szégyen miatt.

    Kérdeztem később, miért titkolta, mit gondolt, azt mondta, nem akarta elvetetni a babát. De a beszűkült tudatállapot tény, mert nem akart tudni a babáról, iskolába akart járni...aztán rendeződtek a dolgok, segítségre volt szüksége, anélkül nem ment volna.

  • 2008.05.15 23:15:46miramira

    Háát én február 4.én tudtam meg hogy 6-hetes terhes vagyok.Anyukámnak anyáknapján árultuk el.

    A virágcsokorhoz mellékeltük az uh-képet.

    Másnap anyám felhívott hogy ráérek-e ?

    Taláálkoztunk és elvitt kismamarucikat venni,onnantól kezdve látszódott a hasam!!!

    Nem titkolt terhesség volt csak anyáknapi meglepi.

    Dédimamám a 9.héten rájött,igaz nem volt nehééz mert ez volt a főtémám és abba hagytam a dohányzást.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta