SZÜLŐSÉG

Egykezes babakocsik anyukáknak

2008. február 28., csütörtök 08:39

Mi a teendője az egyszeri anyának, ha úgy hozta sorsa, hogy liftes, tárolóhelység nélküli házban kell majdan lavíroznia babakocsival? Választhatja a mindennapos közelharcot egy százkilós monstrummal, amit lehetőleg még a lépcsőházban összecsuk és így trógerol fel a félemeleten található lifthez (persze, mivel a legtöbb kocsit csak két kézzel lehet összecsukni a gyerek eléggé útban lesz), vagy rácuppan az internetre és megpróbál egy olyan babakocsit levadászni a fellelhető ezer féléből ami 10 kiló és 40 ezer forint alatt marad. A korábbi tesókocsi-elemzés után most a könnyű, kétfunkciós babakocsikon a sor. Tapasztalatait olvasónk osztja meg.


Íme az általam fellelt, megfizethető, praktikus, könnyen kezelhető sportos kétfunkciós babakocsik:

Elméletileg mindegyik:
- Kifejezetten könnyű
- Jól használható tömegközlekedésre
- Egy kézzel tolható
- Egy kézzel/könnyen összecsukható
- Újszülött kortól jó
- Elég kicsi, hogy beférjen a liftbe, ha nincs babakocsitároló a házban.

Most már csak el kellene menni és körbejárva a város bababoltjait (persze, hogy nem árulják mindet egy helyen) kideríteni, hogy az elmélet mennyire tükrözi a valós tulajdonságaikat.

CAM Apollo Shopper
Ár: 28.790 Ft

Jellemzői:
- könnyen nyitható-csukható váz
- felül a tolókarra pattintható cumisüveg-tartó tálca
- a fekvő és az ülő pozíció között 4 fokozatban állítható háttámla
- párnázott, 5 pontos biztonsági öv
- vízhatlan, könnyen mosható, hátra hajtható kupolatető
- kivehető, mosható, bőrbarát anyagból készült belső fekvőbetét
- nagyméretű peremes tálca a baba előtt
- lehajtható lábtartó
- extra méretű bevásárló kosár külön zárható rekesszel
- hátul központi fékkel felszerelt, elöl dupla, rögzíthető bolygókerekek
- méretek: 85 x 55 x 103 cm
- súlya: 8,7 kg

Neonato ** Piuma
Ár: 36.990 Ft

Jellemzői:
- 4 pozícióban állítható háttámla
- fektethető
- újszülött kortól használható
- könnyen összecsukható
- ötpontos biztonsági övvel
- napfénytető
- különösen nagyméretű kosár
- állítható magasságú tolókar
- a hátsó két kereket közösen működtethető fék rögzíti
- praktikus hordozókar
- nagyon kicsire összecsukható
- összecsukva önmagában megáll
- összecsukva tolókarnál fogva húzható
- ajándék esővédő és lábzsák
- méretei nyitva: 48, 5x 80x 95, 5 cm
- méretei összecsukva: 50x 38, 5x 89 cm
- súly: 7,7 kg

Graco Cocoon CitiSport
Ár: 35.900 Ft

Jellemzői:
- újszülött kortól használható
- 5 pontos biztonsági öv
- naptető kukucskáló ablakkal
- fokozatmentesen, vízszintesig dönthető háttámla
- lábtakaróval
- egykezes összecsukó mechanizmus
- nagy bevásárló háló
- összecsukva önmagában megáll
- állítható magasságú tolókar
- elöl bolygósítható duplakerekek
- mosható huzat
- leszedhető hordozófül
- könnyű és kompakt
- alumínium váz
- ülőfelület szélessége: 25 cm
- háttámla hossza: 47 cm
- kerék: átm.: 15,5cm
- kinyitva 70 x 46 x 100 cm
- összecsukva 46 x 46 x 83 cm
- súly 6,6 kg


Graco Mirage Plus
Ár: 23.500 Ft 

Jellemzői:
- újszülött kortól használható
- 3 pozícióba dönthető háttámla
- 5 pontos biztonsági öv
- gyermektálca
- naptető kukucskáló ablakkal
- egykezes összecsukó mechanizmus
- nagy bevásárló háló
- leszedhető és mosható huzat
- ergonómikusan kialakított tolókar
- nagyon könnyű
- első kerekei bolygósítható duplakerekek
- ülőfelület szélessége: 29 cm
- háttámla hossza: 46 cm
- kerék: 19 cm átm.
- kinyitva: 92 x 49 x 103 cm
- összecsukva: 86 x 49 x 36 cm
- súlya: 7,46 kg


CAM Portofino
Ár: 35.990 Ft

Jellemzői:
- 4 pozícióban állítható háttámla
- fektethető
- újszülött kortól használható
- könnyen összecsukható
- ötpontos biztonsági övvel
- napfénytető
- különösen nagyméretű kosár
- állítható magasságú tolókar
- a hátsó két kereket közösen működtethető fék rögzíti
- praktikus hordozókar
-egy kézzel könnyen lapra csukható
- nagyon kicsire összecsukható
- összecsukva önmagában megáll
- összecsukva tolókarnál fogva húzható
- Közepes méretű kerekei elől bolygósítható illetve fixálható, a hátsók fékezhetők
- ajándék esővédő és lábzsák
- méretei nyitva: 48, 5x 80x 95, 5 cm
- méretei összecsukva: 50x 38, 5x 89 cm
- súly: 6,55 kg -7,7 kg

Nektek mi a tapasztalatotok ezekkel, vagy más hasonló paraméterekkel rendelkező babakocsikkal?

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2008.02.28 09:54:17babuci73

    Én pont tegnap vettem meg a legkönnyebb babakocsit, Chicco simlicity, (használtan) de itthon a chicco Poone xs modell kapható, csak annak nem tettszett a színe. (33.000.-) Ez összesen 5,5 kg. Ennél könnyebb ami újszülött kórtól jó nem létezik. Nekem fontos volt, hogy könnyű legyen, mert a belvárosban lakunk a 2. emeleten, ez olyan mint egy panel 4. emelete.

    Egyébként a következő a Peg Perego Aria 5,8 kg ( 38.000). De mivel nekem már tapasztalatom van hogy szinte csak fél évet használtuk a fekvő kocsit, nem akartam sokat költeni rá.

  • 2008.02.28 10:00:13NmI

    Jané nomad, újszülött kortól használható, 6.5kg!!! Csatlakoztatható mózes, gyerekülés. Ára 100 körül, Jané Energy5.5kg, kis sportkocsi ára 30körül, quinny zapp: háromkrekű könnyű sportkocsi, tárolótskval, amiben viheted...50e körül stb..stb..

  • 2008.02.28 10:35:27MrsEarnshaw

    Jajj és mi van azzal, aki lift és tárolókamra nélküli házban lakik a negyediken? :(

  • 2008.02.28 11:05:11Erika Zangolna

    Nos az én vagyok :(((

    Lift és tároló nélkül a 4. emeleten...most kénytelen vagyok valami könnyebbet keresni a 9,8 kilós kocsinál, mert konkrétan megszakadok, viszont a kisasszonyt még nem lehet hosszú távra gyalog vinni.Viszont mivel már kis ideig kell csak a kocsi, így a lehető legolcsóbb és legkönnyebb megoldást keresem...már totál kigyúrt karjaim vannak...

  • 2008.02.28 11:13:05MrsEarnshaw

    Szóval nehezen, de kivitelezhető... :( A férjem is ezt mondja, de én önző módon hiperparázom, mi lesz velem, 55 kiló vagyok és nem hiszem, hogy 10-15 kg-t csak úgy felröppintenék naponta többször... :(

  • 2008.02.28 11:40:24220volt.hu

    Ikerkocsiból melyiket ajánljátok? Az lső fl éven lassan túlestünk, jöhet az ülő, sport verzió, de milyen is legyen?? nagy a dillemám, hosszú, vagy széles. Egyenlőre széles volt és továbbra is inkább amellett vagyok, mert a hosszúban a hátsó gyerek nemigen lát ki. Nem lehet jó ott hátul szerintem. A legkönnyebb amennyira láttam kb 15 kg. Szerencséra van lent babakocsi tároló, így "csak" a két gyereket kell lecipelnem a harmadikról és fel persze az jelenleg 2x8,5 kg. nagy a dilemma.

    jelenleg erre szavazok www.firstwheels.nl/en/city_twin/



    szerintetek??

  • 2008.02.28 12:18:23mid24

    Valaki tud valamit a Hauck Sprinteréről vagy Shopperéről? Azon kívül, hogy viszonylag könnyűek... Kinek hogy vált be?

  • 2008.02.28 12:59:22amarilo

    Nekem Hauck Sprint van.



    Az előnyei:

    - tényleg könnyű

    - vízszintesig dönthető

    - írtó nagy kosara van

    - a hátrányai ellenére meg lehet szokni

    - jól néz ki

    - a bolygósítható kerék lefixálhatók

    - asszem minden része mosható

    - olcsó

    - elég kicsire összecsukható



    A hátrányai:

    - nem tolható egy kézzel

    - nehéz irányítani még két kézzel is

    - alacsony a tolókarja, letörik a hátam (176 cm vagyok)

    - nem tudok lépni a keresztpánttól, ami alul van

    - nem lehet fél kézzel összecsukni

    - elkezdett nyikorogni a kereke

    - nem lehet úgy felemelni pl járdaszegénynél, hogy símán rátámaszkodsz a tolókarra, hanem a lábaddal is segíteni kell (macerás)



    Elég sok hátránya van, de meg lehet szeretni.

  • 2008.02.28 13:16:45KétHerceg

    Mi már a második gyerekünket toljuk Hauck Shopper-ban.

    Amarilo jól összeszedte az előnyöket és hátrányokat, ezekkel egyetértek.

    Az előnyöket azzal egészíteném ki, hogy jól bírja az erdei ösvényeken, macskakövön, komolyabb terepen a kiképzést, ebből a szempontból olyan mint egy tank, mindenen átmegy anélkül, hogy a gyerek agyrázkódást kapna benne.

    A mi típusunknál komoly hátrány, ha autó csomagtartójába akarod betenni (lapra csukható) akkor a többi csomagot otthon kell hagynod. (de szerencsére feltalálták a tető boxot)

    Summa: vannak sokkal jobb, praktikusabb kocsik is már a piacon.

  • 2008.02.28 13:28:07babuci73

    Nekem az első gyerkőcnél, már 7 hónapos korától sport kocsiba toltuk, sima kina Bé-Bé go. Azért volt jó, mert a háta merevített volt és ha elszunyált egy kicsit meg lehetett dönteni. A barátnőmnek Hauck sport kocsija volt, de mindig úgy görnyedt benne a gyerek,(nem volt hátsó merevítés) hogy rossz volt nézni. Jól lehetett tolni egy kézzel is, a járdákat is jól vette és 3 pontos biztonsági heveder volt benne, ami nagyon kellett az elején. A karfa levehető volt, igy mikor nagyobb volt simán ki-be mászott. Ja és a páromnak is kényelmes volt a magassága. Ez esernyőre csukható fazon volt. 2 és fél évig használtuk, mert nagyon lusta fiam volt.(és van)

  • 2008.02.28 13:35:10hanna

    velvet.hu/poronty/2007/11/13/tesokocsi_egymas_alatt_mellett_vagy_mogo/

  • 2008.02.28 13:41:24amarilo

    Nagyon szeretném, ha lenne egy olyan honlap, ahol gyártónként ott vannak a babakocsi-modellek, és mindhez ott van sok-sok komment, hogy kinek hogy vált be.



    Amikor a Hauck Sprint babakocsit vettük, próbáltam én utánanéznia dolgoknak, de olyan szanaszét vannak, nincsenek a tapasztalok összeszedve, hogy szinte megint vaktában vásároltunk.



    Hiába a bolti részletes leírás, az nem ér semmit.



    Pl még most sem tudom, hogy miért jobb egy esernyőre csukható, mint egy lapra csukható, vagy fordítva.

  • 2008.02.28 14:38:14bi

    Az esernyőre csukható előnyös nagyon,ha sok helyre jársz autóval,amibe be kell rámolni a b.kocsit és még más cuccokat is.Az első babakocsink egy 3 funkciós nagy kerekü v.milyen márka volt,nem számit.Elment a család a Balatonra b.kocsistul,hát alig tudtuk betuszkolni a csomagokkal együtt...

  • 2008.02.28 14:53:05Katarina

    A Bé-bé go nálunk is bevált, két gyereknél használtam, most az unokahúgomat tologatják benne, strapabíró, tartós, könnyen, valóban egy kézzel összecsukható, hátránya, hogy nem ez a legkönnyebb modell, és ha belepakolod a gyereket meg a hétvégi bevásátlást, nehéz vele a lépcsőn fel-le szaladgálni.

  • 2008.02.28 15:40:17Popimami

    amarilo: én is megvettem a hauck sprint hatost, de egész egyszerûen megutáltam.

    tényleg jó lenne, ha ki lehet próbálni egy nagy terepen õket, mert az áruházban nem tûnik fel, hogy pl pont ezt a hauckot, ahogy amarilo is írta, képtelenség felemelni a járdaszegélyre: vagy iszonyatos sebbeséggel megrántom, és a gyerek elõre majd hátra csapódik, vagy egész egyszerûen gyerekestûl felemelem, ami bpi viszonylatban a kocsi állandó kézben tartásával jár:)

    a babakocsiügy (fõleg egy örökmozgó anyának) szenvedély, én szenvedélyes graco-rajongó vagyok...

  • 2008.02.28 16:03:51tüdőveréb

    Sziasztok, babakocsi ügyben egyszer valahol olvastam, hogy előre, pláne első gyereknél az ember úgyse tud rögtön jót venni. Nekünk volt egy "terepre való" nagykerekes Hauck, valami régebbi típus gondolom (használtan vettük 30 e körül), azt rengeteget használtuk az első héttől kezdve egészen kb egy évesig vagy picit tovább. Igaz, gogy nem mentem vele sehova csak a saját kertünkben aludt meg picit sétált benne a gyerek, de arra nagyon bevált!! Ha elmentünk, kendő. Aztán 6 hónapos körül volt amikor vettem egy Hoco márkájút, esernyőre csukható, de dönthető, nem volt 6 kiló és huszonvalahány ezer, nagyon szerettem. Egészen tegnapelőttig, amikor se szó se beszéd eltört az egyik rúdja, a buszról leszállás közben. (Baj nem történt, de siettünk haza!)A fiam másfél éves, muszáj volt még venni egy kocsit , mert szalad, jön-megy, de egyszer csak elfárad vagy elálmosodik és be kell tenni valahova. Szóval a legkönnyebb, legolcsóbb, legpraktikusabb...errea 9.900-ért esernyőre csukható, egész picit dönthető hátú valami Top Rider (lehet hogy ez nem is komoly márka, de mindegy, naná!) Asszem a hátra lévő hónapokra jó lesz.

    Ja, én a Hoco márkájút (asszem osztrák) itt vettem: www.bababorzee.hu. Nézzetek körül, van boltjuk is, meg rendlni is lehet.

  • 2008.02.28 16:04:16tüdőveréb

    Jó, persze a címet elrontottam: www.bababorze.hu

  • 2008.02.28 17:03:51micisapka

    MacLaren (a mienk quest, ami majdnem vízszintesre dönthető) kb 130 euro, NÉGY kiló!! (gyerek nélkül) és ugyan az egy évi garancián belül eltörött a fék, de szó nélkül vázcseréltek. Annyi a baj a könnyű kocsikkal, hogy borulékonyak, edződni kell a tapasztalatban, hava akaszthatók pl piacos szatyrok. Egy kézzel nyitható, klassz. és a (nagy)papa a neve miatt is szeret vele sétálni

  • 2008.02.28 17:16:53Hicudzsi

    Micisapka nekünk is MacLarenünk van (az eggyel "kisebb" Triumph) de első babakocsinak nem vettem volna meg, sport- meg esernyőkocsinak nagyon tuti, de újszülöttkortól nem használnám.

  • 2008.02.28 21:35:20animani

    Jané. Cserélhető (vázra kattintható) mélykocsival, babahordozóval 119-ért vettük - ez kedvezményes ár. Anyám adta rá a pénzt és ragaszkodott hozzá, h. jót vegyünk... Hát... Amikor az ember először vesz babakocsit, nagy a dilemma, h. az ezer közül melyiket, milyen szempontok alapján válassza. Nekem az volt a fontos, h. erdőn-mezőn használhassam, ezért esett 3 kerekűre a választás, aminek az első, "szingli" kereke forog, (de rögzíthető is), így szinte siklik a kocsi, szinte szó szerint szlalomozni lehet vele, üzletben vásárláskor tök gyorsan, hangtalanul lehet vele haladni. A babahordozót is rögzíteni lehetett rá, imádtam. Könnyen összecsukható, de sztem nem túl könnyű és nem elég kicsi összecsukva. Gumikerekei természetesen felfújhatók, jól bírják a buckákat. Az itteni anyukák közül én voltam az egyetlen, aki nyomulhattam a mezőre, atöbbieknek nem bírta a kocsijuk. Az óriási különbséget akkor éreztem, amikor másik babakocsi(ka)t toltam, leírhatatlan. Még saját márkán belül is ordenáré a különbség: a négykerekűt sokkal nehézkesebb tolni, nehezebben veszi az akadályokat, folyton figyelnem kellett, nehogy elakadjak. A sajáttal ha nem veszek észre vmit, a ruganyos kerék miatt nincs huppanás. A nóném műanyag kerekű meg, ami még a kezemben volt, hát... nem tudtam megszokni fél óra alatt,(míg a sajátot azonnal.

    Mondjuk a huzata színétől (sötétkék-drapp) nem ájultam el.

    Mi - leszámítva a babakocsit - nem veszünk semmilyen drága cuccot a gyerekünknek, mert sok rossz tapasztalatunk után - hazai viszonylatban legalábbis - nem hiszünk a "drága, tehát jó" elvben. Ez a kocsi szerencsére jó szabályerősítő kivétel - ajánlom is neki ennyi pénzér', szóval nem bántuk meg, de elvárásunk, h. legalább 3 kölköt kibírjon. Akkor a tartozékokkal együtt sztem nem is olyan drága.

    Viszont sztem arra a bő egy évre, míg megtanulnak járni, sztem nem kell ennyit áldozni, sőt. Ha most kéne kocsit vennem, mindenképpen olcsóbbat választanék - a viszonylag rövid használati idő alatt. persze ez az egész gyerekesdi, meg végső soron az életünk is olyan, h. a döntéseket a kellő tapasztalat híján, előre kell meglépnünk, nem? .-)

  • 2008.02.28 21:36:24animani

    használati idő MIATT, pardon

  • 2008.02.28 23:37:55szanna

    Milyen kocsit javasoltok nagyocska gyermeknek? A lányunk 15 hónaposan a 2 éves környékbeli gyerkőcöknél fél fejjel magasabb, mindenki 2-3 évesnek nézi. A mostani kocsiba (Graco, a típusát nem tudom) már nem tudjuk bekötni, pedig már a párom szétvágott egy varrást is, hogy kijjebb eressze az övet.



    Néha még szükségünk lenne arra, hogy kocsiban vigyem, hiszen még csak 2 hónapja tanulgatja a járást. A kocsi súlya nem számít, nem kell felcipelni lépcsőn.



    Létezik ilyen nagyméretű kocsi?



  • 2008.02.29 08:30:02Katarina

    Szana: akkor tényleg a Bébégo-t, mert a karfája is levehetős, a biztonsági öve meg elég hosszú ahhoz, hogy jól bővíthető legyen.

  • 2008.02.29 10:00:41E-ke

    Sziasztok!

    Én az aluminium váz csodáját, a Bugaboo-t ajánlanám mindenkinek.

    Egy kézzel tolható, úgy lavírozol vele ahogy akarsz, egy mozdulattal átfordíthatod a tolókart ha úgy könnyebb lavírozni. Ugyan 8 kg, de már a mózeskosárral együtt, ami nagyon sokáig jó. Én a mienket már átalakítottam a sport változatra- 4 hónaposnak, és lehet benne vízszintesen is hagyni, de még így is 3 fokozata van. Gumikerekes a kicsi, ha akarod fixálhatod, felfújható kerekű a nagy, így a gyerek sem esik ki a rázós úton. Adnak hozzá pumpát, nyomásmérót, ápoló szilikont és vazelint a vázhoz és az elforduló részekhez.

    Leteszteltem, nagyon jól megpakolható a csomagtere-két hatalmas szatyrot belepakoltam, és még így is jól irányítható.

    Ha nincs lift, az minden kocsival elég nehézkes. Viszont az ára miatt, tuti nem hagynám babakocsi tárolóban:o) 191e-től kezdődik, de lehet már használtan is venni.

    A Bugaboo Cameleon-t használom, ami jó 3 éves korig, de van egy viszonylag új típus is a Bee, az már kifejezetten nagy kölyköknek való, igen könnyű. Nah ezt még nem láttam itthon, csak külfölödön.

    Már kapható a Brendonban is, csak ajánlani tudom.

  • 2008.02.29 11:11:21Békanőci

    Animani!

    Anyámos mondatod dettó...

    Nekem is arra fájt a fogam,de nem fért be a csomagtartóba.Maradt a Carrera pro,négy dupla kerékkel,igen praktikus járgány,meg jó,meg szép is...Ajánlom bátran!

  • 2008.02.29 14:38:13micisapka

    Hicudzsi; nekunk is volt egy mozeskosaras elso kocsi a MacLaren elott. Viszont van egy a Questnel is kifinomultabb fajta, amelyik vizszintesre dontheto; talan ha nem osszel/telen szuletik a gyerek, jo lehet elso kocsinak is.. meretben, sulyban, kezelhetosegben nekem meggyozo.

  • 2008.02.29 15:00:39cs1

    Römer Verve.



    Imádjuk.



    11 hónapos koráig autósülésben fuvaroztuk benne (plusz kenguru, nyaralásnál nagy babakocsi), most meg ráraktuk az ülésrészt. Ez tényleg! egy mozdulattal csukódik, alig foglal helyet a kocsiban és fél kézzel is tökéletesen navigálható.



    Hátránya: max. pihenőpozícióig dönthető, nincs hozzá mózes. Ha viszont az ember arra használja amire kitalálták (bevásárlós - rohangálós nagyon pici könnyű kocsi) akkor tökéletes.

  • 2008.02.29 15:04:51cs1

    (ja... és mi is 4. emelet nuku lift. Az esetek 99%-ban kenguruzok (Ergo). A gyerkőc még csak 8+ kiló de abszolut nem érzem nehéznek -vagyok vagy 44 kiló és 152 centi. Ha nehéz lesz akkor a hátamon fogom cipelni. Ilyen esetre szerintem nincs tökéletes babakocsi - én még a Römert se vagyok hajlandó felvonszolni pedig az marha könnyű kiskocsi...)

  • 2008.02.29 19:43:17Dortje

    Mi a 3.-on lakunk, nincs lift, régi ház, magas emeletekkel. A babakocsi választásnál a könnyű, dönthető volt a szempont. Végül Graco Mosaic-ot vettünk. És újszülött kortól használtuk, mondjuk behelyeztünk egy összehajtogatott játszószőnyeget alá, hogy egyenesebb legyen.

    Nekem tetszik, kicsit nehezebb, mint a fentiek, talán egy kilóval, de minden kütyű volt hozzá, esővédő, lábzsák, és 37e-be került. Ja igen, és volt hozzá autósülés is, amit be lehet pattintani, bár azt sohasem használtuk így. Egy kézzel nehéz, de megtanulható, hogyan kell menni vele. A kosara kicsi, és nem strapabíró. Most 10 kilós csöpséggel szaladok fel nap mint nap.

    Szerintem szkanderben verném Fekete Lacit.



    A fentiek közül szerintem a Graco Cacoon veri, de akkor, amikor mi vettük a kocsit, azt nem lehetett kapni.

  • 2008.03.02 14:52:14Ysu

    Nekünk egy régebbi Graco-típusunk volt, használtan vettük, így nem tudom a nevét. Kinézetre a Cam Apollo Shopper emlékeztet rá, csak más színben. Nagyon jó állapotú volt még, mikor megkaptuk, és két gyereket szolgált ki nálunk, mielőtt kilehelte a lelkét. Pedig nyúztuk rendesen, tömegközlekedtünk vele rengeteget, cipeltük ide-oda, megrakodtuk bevásárlásokkor, amikor a második megvolt már, és az első még hamar kifáradt, ráültettük a tolókarjára, és úgy mentünk. Imádtam, bár nem volt a legkönnyebb kocsi, de stabil volt, és könnyedén mozgatható. Sokkal kényelmesebbnek találtam, mint a drága sokfunciós, mózeskosaras, rugózós modelleket, amiket megmozdítani alig bírtam. (A húgom külföldön él, az enyimekével azonos korú gyerekekkel, és mikor itthon volt, ismerőstől kapott kölcsön szuper, márkás, drága babakocsit - de nem voltam elájulva tőle, mert arra, amire nekem kellett, arra az én kétfunkciósom jobban megfelelt.)

    Ha lesz még harmadik, akkor új kocsit kell majd nézni neki, de akkor is maradunk ebben a körben. Pierre Cardin márkából jelentek meg pár éve kisebb, könnyebben mozgatható kocsik. Nem sportbabakocsira, hanem erre a kétfunkciós típusra gondolok. Valakinek valami tapasztalata ezekkel?

  • 2008.03.06 09:23:00madanna

    Ha a könnyűség szempont, akkor szerintem Maclaren.

    Viszont a Quest tuti nem 4kiló!!

    A Triumph, ami egyel könnyebb, az 5. A Quest a hivatalos honlap szerint 5,2. Ezek a számok kupola nélkül értendők. A Volo a legkönnyebb Maclaren (és márkás, minőségi kocsi a piacon), az 3,9kg!!!!

    Mondjuk az nem dönthető, tehát nagyobb gyereknek, rohangászós kocsinak való. Én ilyet tervezek venni, csak Bécsig kell menni a 2008-as modellekért.Viszont mivelvan egy Peg Perego Plikonk (8 vagy 8,5 kg, NEM TUDOM),így dönthető, "masszív,de könnyű" kocsi márnem kell még egy, viszont kell egy olyan,amitmeg tudok emelni gyerekkel együtt,ha muszáj. Brendonban van 2007-es modell,egy kézzel a fejem fölé emelem, szinte sújtalan!!! Detényleg csak 6hónapos kortól okés. De szerintemolyan kocsi nincs, ami végig jó. Mert mi ugyan olyat vettünk a Plikoval,de hiába imádom, elkezdett munkálkodni bennem a kisördög,hogy kéne egy könnyebb, És a Volo súlya a Pliko fele! MErt én jelentős különbséget akartam, hiszen egy 6kilóssal a 8-hoz képest olyan nagyon nem vagyok kisegítve.

    Ja,azt mondja meg valaki, miért a Peg Perego az egyetlen gyártó, aki 5 pontos övet ad, mégsem szögeziki a gyerek vállát a támlához??? (a pántok végigfutnak a hátán és az övrészhez rögzülnek), ez alegjobb ötlet, a gyerek előre tud hajolni,meg minden.

    Miért csak a Peg Perego csinál ilyet????? :(((((

  • 2008.03.06 09:24:17madanna

    súLYtalan

  • 2008.03.06 09:25:35madanna

    Ja,látom,minden bemutatott kocsi "egyben tolókaros". Miért él az a tévhit,hogy az esernyőkocsit nem lehet egykézzel tolni?????

    Simán lehet!!!

  • 2008.03.13 18:26:32flink

    Sziasztok! Tudtok olyan babakocsit, ami rendelkezik a cikkben leírtakkal viszont két irányból tolható?

    Ja, és lehetőleg ne kerüljön több százezerbe...

    Vagy ne akarjak mindent egyszerre?? :))

  • 2008.07.14 00:18:37Yasmin

    Sziasztok!

    Teljesen ki vagyok akadva, hogy miért nem lehet olyan babakocsit kapni Szegeden, amiben látom a gyerekem. Magyarul átfordítható tolókarút, ami nem monstrum. Az anyák nem szeretik látni a gyerekeiket? Indiában nem tudnak babakocsit eladnió, mert annyira visszataszítónak tartják a nők. Mi meg látni sem akarjuk csimotáinkat. Borzasztó!

  • 2008.07.14 04:53:18másutt

    yasmin: Stokke Xplory



    www.stokke.com

  • 2008.07.14 09:49:07AncsiPancsi

    Flink!



    Átfordíthatóban nekem egy leharcolt pikolóm van.

    Szerintem könnyű és kicsi ahhoz képest hogy lapra csukható.

    Nem is olyan horror az ára.



    bambino.hu/shop_artdet.php?shop_id=3968&cikk=K_719



    Ha jól látom ez már az új típus.Nekem a régebbi van.

  • 2008.07.14 13:00:24Yasmin

    másutt: én konzervatív vagyok ilyen téren, nem bírom nézni ezeket az új dizájnos babakocsikat, még a szemem is fáj tőle :)

    AncsiPancsi: köszönöm az ötletet, csak így katalógusból nem merem megrendelni, szeretem megfogdosni, hogy milyen élőben :)

    Azt hiszem, hogy az lesz a vége, hogy a kis Szegedről felmegyünk a nagy Budapestre egy normális kocsiért.

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta