SZÜLŐSÉG

Ismerősének adta gyerekét egy pécsi nő

2008. január 7., hétfő 12:35

Ismerősének adta kétéves kislányát egy asszony vasárnap Pécsett azzal az indokkal, hogy nem tud gondoskodni róla - közölte a baranyai rendőrség sajtóreferense az MTI-vel hétfőn.


Az édesanya telefonon felhívta a férfit, hogy fontos dolgot akar mondani neki. Egy bevásárlóközpont parkolójában találkoztak, ahol a nő az ismerős kezébe nyomta a lányt a kicsi születési anyakönyvi kivonatával, ruhákkal, némi élelemmel és az ellátásához szükséges dolgokkal együtt. A férfi a gyermekkel együtt még aznap jelentkezett a rendőrségen - mondta el Takátsy Zoltán.

Hozzátette: a kislány egészséges, az éjszakát egy egészségügyi intézményben töltötte. Az ügyében a gyámhatóság jár el, az eddigi adatok szerint azonban nem történt bűncselekmény, számol be az MTI.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2008.01.08 07:55:40Atina

    §7-én este még itt volt, most nincs. VAgy hallucinálok? (tam?)

  • 2008.01.08 08:00:35Nilüfer

    Nem tudom, m iért adta odsa a nő a gyereket, azt sem tudom, ki a fickó.De a rendőrségen/ vagy gyámhat-on/ a saját érdekében is be kellett jelentenie, hiszen a gyermek családi jogállásának megváltoztatása olykor , ha olyan a tányállás, bűncselekmény.És hogy egy férfi váratlanul nem képes egy kisgyereket pikkpakk elvállalni, hatérozatlan időre, azon annyira nem vagyok meglepve.Az anyán kicsit igen, de még mindig jobb, mintha kiugrott volna vele a tizedikről.



    Hnora, ez már így van..ez a poronty:DDDÉs azt gondol bárki, amit akar, sőőőőt:DD azt is ír.....

  • 2008.01.08 08:20:23Dexter68

    Nem is értem... hiszen itt mindenki a véleményét írja. Nem? Valakinek az a véleménye, hogy a nő egy felelőtlen céda, másnak meg az a véleménye, hogy az előző véleményező egy hülye. :o) [ez csak egy példa volt, mielőtt valakinek az a véleménye támadna, hogy én meg egy barom vagyok (persze lehetek, de legalább ne ettől ;o)]

  • 2008.01.08 08:28:15Pandi

    Dexter:))))

    Ez az, mostanában maga a vita a legnagyobb vitatéma.:)

  • 2008.01.08 08:52:56Kékfelhő

    nos, a nol-os cikkhez annyit: nagy az Isten állatkertje...

  • 2008.01.08 08:58:20huhhh

    Atina, a magzatvédő vitaminos cikket 2007. január 3-ánál keresd (vagyis a tavalyiak között), csak azért került elő megint, mert valaki hozzászólt.

    Szép napot neked!

  • 2008.01.08 09:09:15hnora

    Igazatok van, az is egy vélemény, hogy mit képzelek én, hogy véleményem van... :)

  • 2008.01.08 12:35:42eino.

    Guruljka, higgadj. Első indulatból beír ki ezt, ki azt. Mert ez egy felkavartó történet! Pl. én már visszaszívtam, hogy a pasi tehetett volna mást is, mint amit tet. Csak azt tudom, én mennyire szánnám a kölyköt, de ez megint más, főleg, hogy nagyon szeretnék gyereket (ezt írtam máshol). És túlzottan beleéltem magam a helyzetbe. A nőről is változott a véleményem , mert eleinte el tudtam volna képzelni a rá jobbik verziót, de minél több az infó, annál kevésbé valószínű ez, sajnos.



    Te mikor leszel rugalmas, és látod be, ha meggodolatlan vagy?





    Hát igen, nehéz. Én csak egy gyereket látok, aki rosszabbul járt, mint amit bárki szeretne a saját gyerekének, de kisebbet, mint amiről már hallottunk (ablakból ledobás stb.).



    Saját magam osztályzása: kérem , én liberális vagyok, nem tartom egészségesnek egy ember 5 számjegybe való besorolását!



    Másokat meg főleg nem akarnék, még iróniából sem.



    -------



  • 2008.01.08 13:30:17Yuki

    Nem vagyok járatos a családjogban, de szerintem senki nem tarthat meg csak úgy egy kezébe nyomott gyereket. A gyereknek van egy hivatalos gondviselője, ami normális esetben az apa vagy az anya. Ha a gondviselő lepasszolja a gyereket, ettől még nem lesz az illető ismerős hivatalosan is gondviselő. Egy csomó dologban nem járhat el. Szerintem az egyetlen normális döntés ebben az esetben, hogy értesíti a hatóságot.

  • 2008.01.08 13:39:16másutt

    Yuki, egyetertek de csak akkor, ha nem volt 'nagy gaz'.



    Ha eldontotte, hogy 'koszi, 2 ev ebbol eleg volt' akkor nem. De ha gaz volt, nagy gaz volt (lasd spekulaciokat fenn) akkor melyikunk nem csinalt olyan dolgot, amit 'nem lenne szabad?' (plane ha ideiglenesen)

    Aki soha nem szaladna at az uttesten a tilosban, ha a beteg az anyja, az vesse az elso kovet.



    Ha oddaadom a gyerekemet nyarra a nagymamihoz (vagy a baratnomhoz), hogy szaladgalhasson a kertben videken, az sem a 'hivatalos gondviseloje, huh?

  • 2008.01.08 14:15:56Guruljka

    Liberális eino!



    Én mint rugalmatlan és meggondolatlan, (biztos az vagyok, hiszen alaposan ismersz)mondanék valamit:

    Tudod én nem szólítottalak meg, csak válaszoltam a tetemre hívásodra. Most utoljára leírom, én nem egy személyt osztályoztam ha nem tűnt volna fel. Ha magadra vetted szar ügy:(

    De igazából lenne is egy konstruktív megoldásom kettőnk problémájára: szerintem nem kéne erőltetnünk a kommunikációt:) úgyis látsz egy valamilyennek és hozzágondolsz a dolgaimhoz valamiket. Aztán jólmegaszondod én meg azt jól letojom!

    Ne fárasszunk már ezzel más kommentelőket meg egy csomó olvasót!

    Ugorj át egyszerűen! Más is ezt teszi!

    Én meg majd itt maradok rugalmatlanságom és meggondolatlanságom szégyenében!

    (Szerencse hogy nem minősítesz:DDD)



    UI: ne aggódj, te engem nem tudsz felbosszantani;)



    További szép napot!

  • 2008.01.08 14:31:31Dexter68

    Na, akkor képzeljük el, hogy van egy naív, picit bizonytalan, útkereső 18 éves lány, aki szívesen jár szórakozóhelyekre. Egy szép estén egy jóképű, jólöltözött csávó elkezd italokat fizetni neki és nagy dumával, meg egy nagy autóval leveszi a lábáról. A lány másnap arra ébred, hogy mindene fáj, azt sem tudja, hogy hol van, és ahogy tisztul a feje, elkezd rájönni, hogy azt sem tudja, hogy másnap van-e. Viszont egyre rosszabbul érzi magát. Új barátja néha meglátogatja, ad neki tablettákat, amiktől jó nagyokat szunyál és nem érzi rosszul magát. Aztán egy szép napon közlik vele, hogy nem finanszírozzák tovább zsebből a narkotikumait, ki kéne álljon a sarokra, a keresményt szépen leadni, ami meg abból marad, vehet magának anyagot. Ekkor már nincs is ereje máshoz. Persze néha eszeébe jut, hogy ki kéne szállni, de ilyenkor néhány nyomós érvvel meggyőzik, hogy talán mégse. Eltelik így pár év, nagy titokban megismerkedik egy pacákkal, jól teherbe is esik tőle. Terhesen bújkál rettegve, megszüli a gyereket, de rátalálnak. Menekülne, de a gyereknek is életben kéne maradni, ezért felhívja egy ismerősét...



    Most itéljük el, hogy milyen aljas, szemét? Meg, hogy konzummeló?

  • 2008.01.08 14:36:26másutt

    valami ilyesmi.



    en nem ismerek olyan embert, SENKIT, aki nem tett meg nagyon nagyon elitelendo dolgot... ha nem ismerjuk a hatteret, az egesz tortenetet.

    minden a korulmenyektol fugg!



    a sajat fejeben senki sem bunos. nem kel fel ugy az ember reggel, hogy "ma valami iszonyu aljas, rohadek, megbocsajthatatlan dolgot szeretnek tenni, amit a Porontyon orakig kibeszelhetnek!"



    o azt tette, ami neki, szamara helyenvalo volt. a pasi is. a vilag meg itelkezhet.



  • 2008.01.08 14:37:30másutt

    akartammondani "elitélendő"

  • 2008.01.08 14:50:54Dexter68

    Na, ezért nem szeretem azt, ha valaki a tények pontos ismerete nélkül bárkit elitél, és megmondja a tutit, mint valami elszabadult Magdianyus ;o)



    Az itélkezésre megvan a kinevezett szerv (bíróság) nekik lehet, bár velük szemben is vannak kétségeim.

    De a fő itéletet nem is ők mondják. Fent ül az Öreg a felhő szélén, és ha rosszak voltunk, akkor leküld a Ferkóhoz, hogy dugjon mán egy ananászt a fenekünkbe. Minden nap. Zölddel előre. ;o)

  • 2008.01.08 15:03:42ruju

    Ha tudtok vkit, aki le akar mondani a gyerekéről, szóljatok!

  • 2008.01.08 15:04:43Guruljka

    másutt

    Én nem olvastam utána az ügynek, már csak azért sem, mert úgysem igaz amit leírnak, meg úgyis ellentétesek az infók. Mindig ez van. Ráadásul nem is számít szerintem, hogy mit miért.

    Én nem hiszem, hogy van ember, aki a 2-3 éves, addig általa nevelt gyerekét, teljes menetfelszerelésben átadná egy akárkinek, ha ép az elméje.

    Ezért arra jutottam, hogy vagy hórukkos a csaj, vagy érvénybe lépett az az alapszabály, hogy szar az élet!

    Valójában bármi is történt és bármi is az oka, ez a sztori mindenhogy egy szar történet. Minden szereplő számára az, és az is marad. Az én kisebbikem most lesz kettő. Ha csak egy kicsit is belegondolok az jut eszembe, hogy inkább vágatnám le a karom mint, hogy átadjam a gyerekem valakinek! Ugyanakkor azt is gondolom, hogy ha _képtelen_ lennék valamilyen okból a gyerekeimet én magam megvédeni és ellátni, akkor a legidiótább verziókat is megpróbálnám, hogy mégis elérjem, hogy biztonságban is legyen a gyerek, és mégse vegyék el tőlem. Mindezek alapján, hogy jól kiindultam magamból arra jutottam, hogy olyan könnyű egy ilyen csajt lefikázni. Innen a meleg szobából, a szélessáv mellől, miközben a gyerekem ott szundít a fullra pakolt gyerekszobában, bármikor megsimizhetem, hallgathatom ahogy szuszog...

    Nagyon sajnálom azt a gyereket. Ezt nem is kell magyarázni... De én sajnálom a pasast és a csajt is. Ha csak "egyszerű" a csaj és ostoba, akkor is! Azért, mert nem jutott el odáig, hogy igazi anya legyen. Az nagy veszteség egy nőnek szerintem. Bár kétségtelenül nem kötelező. Ha szar az élethelyzete és az vitte idáig, akkor azért. Ha beteg azért. Nincs verzió amiben ne látnám szánalmasnak. Ugyanez igaz a pasasra is. Ha egy régi hapsi, ha egy barát, ha az apa, mattot kapott. Akkor meg már csak meg lehet köszönni a partit és kész.

  • 2008.01.08 15:26:08másutt

    szepen megirtad.



    en nem hitegetem magam azzal, hogy barkit meg tudok erteni a vilagon. Draga Paromat altalaban megertem, de ot sem mindig. pedig ot az eletem tobb mint fele ota ismerem.



    anyammal valahanyszor beszelek, osszekapunk valamin egy kicsit, mert olyan idegem szamara amit gondol, amit csinal. mintha egy marslako lenne. van, hogy megprobalom felfogni, hogy o mas ember es sosem fogom megerteni. olyankor nem veszunk ossze annyira.



    meg sem probalom erteni azt a tobbezer embert, akik a szemetbe dobnak ujszulotteket. vannak orszagok, ahol millioszamra.



    Kinaban minden evben 1,7 MILLIO lanycsecsemot hagynak el a szulei. Ez tobb, mint egy nagyvaros lakossaga. Kiteszik oket az utcara. Nagyon sokszor nagyobbacska kislanyokat talalnak, 1-2 eveseket, vagy nagyobbakat. szepen feloltoztetve. valaki szerette oket.. szoptatta oket... amig ra nem jottek, hogy csak 1 gyereket enged meg az allam, es az jobb, ha fiu.

    (van errol egy nagyon meghato konyv, angolul a "The Lost Daughters of China")

    hogy jovok en ahhoz, hogy ezt megertsem? Hogy hogyan jut el egy anya ahhoz, hogy kihord, megszul, oltoztet, puszilgat egy bebit 2 evig, aztan muszajbol elvesziti a piacon, es imadkozik, hogy eljen meg masnap? 1,7 MILLIOSZOR!



    A sajat lanyomat csak a kihult halott kezembol kitepve kapna meg barki.

    De en en vagyok.



  • 2008.01.08 16:20:11Dexter68

    Ők meg ezt nem értik. Nekik ez a természetes. Ebben nőttek fel, hogy ilyen a világ.

    Emlékszem, 4 éves voltam, amikor nagyapáméknál kismacskák születtek. Teljesen természetesnek tűnt, hogy a kismacskákból csak 1 nem végezte a vizesvödörben. Megmondta a nagymamám is, hogy ennyi macskával nem tudunk mit kezdeni. Ott csinálta az öreg az orrom előtt. Mint ahogy az egereket is bedobálta egy kombináltfogó segítségével a kazánba. És ez is természetes volt. Mentünk a pincében és szedtük ki őket a cserepek alól. Ja, és nagyapám nem volt egy brutális vadállat. Tök szelíd ember volt, meg jólelkű, meg minden. Nagyon bírtam. Ma persze biztos kikötné magát a grínpísz a kazánház ajtajához ;o)

  • 2008.01.08 17:14:58aranyhajú

    Bármi is vezette erre a tettre a hírben szereplő nőt, én mégis azt érzem, felelőtlen. Sajnálom mindhármukat és remélem, van esély arra, hogy a kicsi szerető nevelőszülőkre találjon.

  • 2008.01.08 17:41:41másutt

    hat PERSZE hogy felelotlen! ez teny. meg az is, hogy 'nem volt szep tole...'!

  • 2008.01.08 17:58:08Eledh Laure

    Mondjuk, ha autója volt, akkor akár a gyereket el is elvihette volna máshova, rokonokhoz. Ami a fentiek szerint jogilag megint csak nem OK, de könnyebben indokolható, hogy ideiglenesen a körülmények rendeződéséig a nagyinál van a gyerek, mint egy ilyen-olyan ismerős (DE végső soron a gyerek számára idegen!!!) embernél.

  • 2008.01.08 18:37:02verkaverka

    Azert konnyen lehet hogy volt valami oka hogy nem rokonhoz vitte hanem ehhez a pasihoz... lehet hogy a rokonok kozoltek, nem vallaljak tobbet, lehet hogy egesz mas, ha meg ok nelkul csinalta akkor nyilvan tenyleg nem epelmeju. Az is lehet hogy megis valahogy veszelyben erezte a gyereket es rokonnal ugye konnyebb megtalalni. Annyira nem tudunk semmit az egeszrol. Lehet hogy tenyleg csak egy onzo ribanc, de tudni nem tudom. Beleelni se tudom magam, itt ulok, a gyerek az apjaval autozgat hogy en itt mulathassak, persze hogy nem tudok olyat elkepzelni hogy igy kiadjam a kezembol a gyereket egy ismerosnek. De annyit en is tudok hogy nem minden csalad olyan mint az enyem, sot ez a ritkabb hogy sok emberre szamithatok.

  • 2008.01.08 19:15:33aranyhajú

    " .. ideiglenesen a körülmények rendeződéséig.. "

    Szerintem nem erről volt szó, a nő véglegesen meg akart válni a gyerekétől. Különben mi célból mellékelte volna a születési anyakönyvi kivonatot is a kicsi mellé?

  • 2008.01.08 19:38:18Dexter68

    Ezaz! Mondjuk is meg egy ismeretlen körülmények között élő ismeretlennek, hogy mit csináljon pontosan.

  • 2008.01.08 20:26:18marcangoló

    Azt írták a cikkben, hogy eddig is nagyon sokszor hagyta már rokonokra, barátokra a gyereket/eket, talán már nem volt hova adnia...

  • 2008.01.08 20:56:17mimi

    ha már fantáziálgatunk, én azt is lazán el tudom képzelni, hogy a lány maga is állami gondozott volt, és nem nagyon volt mintája, na meg háttere...

  • 2008.01.08 21:15:56hoel

    1) Mi az, hogy " odaajándékozok " vkinek egy gyereket?( nem macskát, nem hörcsögöt, gyereket)2) Mit jelent az, hogy " ismerős"? Ő a z apuka? Vagy munkatárs? Vagy csak a piacról ismerte? Vagy ki a halál? 3)Miért férfi is" ismerőst" válaszott- hamár- egy csaknem csecsemő koru gyereknek? 4) A pasas miért adta át a rendőrségnek a kölyköt- hamár átvette a nőcitől? 5) És egyáltalán: iszonyú hülye, életszerütlen sztori. Vajon mi történhetett igazából???? ( olyan mintha a médiumok egymástól vették volna át a hirt egy az egyben. De ki tudja, mi történt valójában?)

  • 2008.01.09 03:39:13glad az egyetlen

    Hoel



    Az új információk/hírek tükrében:



    1, nem ajándékozta hanem a kezébe nyomta.

    2, Régi szerető/ügyfél

    3, Kurva volt, csak férfi ismerősei voltak lényegében.

    4,Nem vette át, kezébe nyomták. A pasi a lehető legésszerübben döntött az adott szituban.

    5, Az élet már csak ilyen.



    Mindenesetre úgy néz ki a dolog (ahogy sejthető volt) hogy nem anyagi akadálya volt a gyerek megtartásnak hanem gondolom a "munkájában" (kurválkodásban) zavarta.

  • 2008.01.09 03:52:16glad az egyetlen

    Dexter68



    Ne romantikászunk már hogy a kurvák azok mind áldozatok és hogy "jaj szegénykék".

    Tény hogy van olyan hogy valakit akarata ellenére húznak bele, de ők ha akarnak akkor rövid időn belül lelépnek,

    Minden esetre 2 évég nevelte gyerekét és a illetékes hatóségok tudtak a gyerekről szóval ezekszerint ebben az időszakban nem nyomta az ipart.



    Már korábban is írtam egy másik témában, hogy tettekben mutatkozik meg, hogy ki milyen ember és igen is van olyan hogy X ismeretlen személyt bizonyos cselekedetei alapján megitélhető, hogy helytelen volt a cselekdete.



    Abban egyetértünk, hogy a végső szót az "öreg odafent" mondja ki.

  • 2008.01.09 03:53:08glad az egyetlen

    Dexter68



    Ne romantikászunk már hogy a kurvák azok mind áldozatok és hogy "jaj szegénykék".

    Tény hogy van olyan hogy valakit akarata ellenére húznak bele, de ők ha akarnak akkor rövid időn belül lelépnek,

    Minden esetre 2 évég nevelte gyerekét és a illetékes hatóségok tudtak a gyerekről szóval ezekszerint ebben az időszakban nem nyomta az ipart.



    Már korábban is írtam egy másik témában, hogy tettekben mutatkozik meg, hogy ki milyen ember és igen is van olyan hogy X ismeretlen személyt bizonyos cselekedetei alapján megitélhető, hogy helytelen volt a cselekdete.



    Abban egyetértünk, hogy a végső szót az "öreg odafent" mondja ki.

  • 2008.01.09 07:33:49Dexter68

    Glad: Mondtam én, hogy mind áldozatok? Igazán csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ez is benne lehet a pakliban. És mielőtt megkövezünk valakit, célszerű ismerni a cselekedetei körülményeit.

  • 2008.01.09 09:48:45Maja Papaya

    Tipikus félinformációs szenzációhajhászás, gááááz!

    Nekünk meg addig jó, amíg más életén csámcsoghatunk, és jól megmondhatjuk, hogy ki mit és miért tesz szarul. És közben jóóót borzonghatunk. Kinek kell ez?!

  • 2008.01.09 12:45:48verkaverka

    "Ne romantikászunk már hogy a kurvák azok mind áldozatok és hogy "jaj szegénykék".

    Tény hogy van olyan hogy valakit akarata ellenére húznak bele, de ők ha akarnak akkor rövid időn belül lelépnek"



    Baromire NEM tudnak lelepni altalaban, es iszonyu iszonyu dolog ilyet mondani, kvazi erzekeltetve hogy aki benne ul az ilyenben nyakig az maga tehet rola. Bizony jaj szegenyek, bizony altalaban aldozatok. Persze tudom azt is szokas gondolni hogy akit ver a ferje az maga tehet rola, na ezek miatt a nezetek miatt vannak meg mindig felesegek meg kurvak elnyomva meg bantalmazva.

  • 2008.01.09 13:29:54Guruljka

    OFF

    glad, ha van rá módod kerísd elő a Matrioski című sorozatot és nézz bele. Anno egyszer ment a Viasaton. Valós sztori.

    Mióta abból láttam pár részt, azóta nem csak mély empátiás érzésből hiszem, hogy sokszor nem tehetnek róla, hanem tudom. Nekem pl. előtte mindig homályos pont volt, hogy miért nem tudnak lelépni az elrabolt lányok. Hát ott kiderül... Ott megmutatják, hogy hányszor és hogyan próbáltak szökni... Meg azt is, hogy aki nagyon szökni akar és nem dolgozik, az igen hamar hulla lesz. Vagy gyilkos esetleg...

    Melyik jobb?

    Azér offoltam mert nem a konkrét csajt akarom itt védeni csak úgy általában nem látom olyan egyszerűnek ezt a kurva kérdést.

    Másrésztt az is igaz, hogy nem mindenki kényszerített vagy rabolt kurva. Van aki szar és fos közül maga választja ezt a létet.

    ON

  • 2008.01.09 13:31:51Guruljka

    bocsi helyesen "kerítsd"

  • 2008.01.09 14:19:01k.arika

    Gurujka!Köszönet, hogy igen sűrűn megírod a véleményemet, így nem kell bajlódnom vele!

    Csak annyit még, hogy a másik ember megítélésében tapasztalható túlkapások soha nem fognak változni.Ősi állati ösztön vezérli a másik megbélyegzését.Talán aki már volt elég mélyen elkövetett bűnök miatt, az megérti, hogy mennyire nincs jogunk egymást megítélni."Az vesse rá az első követ..."és hasonló eszmefuttatások.

    ...ezért nem értem én az ilyen témákat!Hová is fogunk a végén kilyukadni?Tartunk egyáltalán valahová a vitával?

  • 2008.01.09 14:36:23Anura

    Ősi állati ösztön vezérli a megbélyegzést? Ezt nem hiszem.

  • 2008.01.09 14:48:51glad az egyetlen

    A hatóságok szemében a rabolt/kényszerített prosti egy külön kategóriát alkot, amit ember kereskedelemnek / kényszerítésnek hívnak. Ha valakinek van energiája nézen utánna satatisztikáknak, mennyire szük szegmensét adja a prostituciónak nálunk vagy általában a nyugati világban.



    Mindenesetre sajna nekem egy baromi nagy Deja Vu érzésem van.

    Gyermekkori barátomnak volt egy szakmából kilépő exprosti párja akinek egy üzemi baleset folytán szintén volt egy kisgyermeke.

    A srácnál lakott, nevelgették a gyereket, azán gondolt egyet a csaj X hónap után visszament Hollandiába, a gyereket pedig a pasinál hagyta.

    Nem voltak anyagilag rákényszeritve.

    A srác nem tudta feldolgozni a dolgot.



    Egy másik:

    Főiskola mellett kerestem valami izgalmasabb melót, mint átlagos diák munka, ami egy Casinó lett.

    Ott megtalálható volt az éjszaka minden gyöngyszeme és sara.

    Volt ott is egy exprosti, aki éppen próbált új életet kezdeni. Nem nagyon akart sikerülni.

    Gyakorlatilag semmi felelőség teljes melót nem tudott elvégezni, nem szokta meg, de legrosszabb az volt számára hogy azért a pénzért amiért egész nap visszeresre ülte fenekét az korábban óra alatt megkereste.

  • 2008.01.09 14:53:15glad az egyetlen

    Megbélyegzés/vélemény/tolarencia



    Mindenki alkott véleményt, ha úgy tetszik megbélyegez. Az is aki nem valja be.

    Ha nem így lenne ott komoly gond lenne a pszihózissal.



    Persze egyesek itt a porontyon csacsognak végtelen toleranciáról is, de jónéhányuk ha kibillenteték őket a lelkinyugalmukból akkor mindjárt véges lett az a tolarencia. :)

  • 2008.01.09 14:59:10Anura

    Na oké glad, de állati ösztön? Szerintem ez nagyon is emberi dolog. Mármint a megbélyegzés.

  • 2008.01.09 14:59:54szövetszöcske

    Nem tudom eszrevettetek-e, hogy ezt az ugyet meghaladta mar a tudomany, az indexen mostmar a vasalozsinorral elvert fiu van kis szines hirnek (a parkoloban lepasszolt gyerek mar teljesen sullyesztos, kutyat nem erdekli mi lett vele). Szoval szerintem lehetne a vasalozsinoros eseten is szornyulkodni, mer az meg nem volt, meg egy kis uj sztori jot tesz delutani kave elott.

  • 2008.01.09 15:02:06Anura

    Hú, ez szörnyű, micsoda állat.. stb.stb.stb.. Engem nadrágszíjjal vertek gyerekkoromban. Csak akkor ez nem volt hír. :)

    Azért sztem a verés még mindig nem olyan horderejű, mint az elhagyás.

  • 2008.01.09 15:17:18k.arika

    Felülbíráltam a szövegemet, és tényleg nem stimmel az "állati".(39fokos lázzal én, gyerkőc szintúgy, nem forog az agyam túl gyorsan, bocsi)

    Valami olyat akartam kifejezni, hogy fejlettebb szintnek tartom azt, ha valaki nem ítél meg másokat.És a toleranciáról való csacsogás általánosabb témáknál még előkerül, de konkrét esetekben mindig kiderül a valós hozzáállás.Az enyém többnyire az empátia, és slussz.És mielőtt még jönne valaki azzal, hogy hű de szép is ez tőlem, elmondom, hogy kemény sztorik estek meg velem, hogy így érezzem.



  • 2008.01.09 15:39:10Atina

    Rengeteg gyereket vertek régebben vasalózsinórral. Ezzel nem az apát védem, csak nekem úgy jön le, hogy míg régebben tényleg "nevelő célzattal vertek" gyereket (ami persze szintén ne jó), manapság egyre több a BRUTÁLIS bántalmazás. Mintha a szülő saját frusztrációjából, vagy önbecsülése hiányából eredne. ???

    Nem vagyok pszichológus. Az is lehet, hogy csak jobb a hírközlés, mint régebben.

  • 2008.01.09 16:03:19verkaverka

    Szerintem nem biztos hogy tobb a brutalis bantalmazas, csak most mar ha kiderul Aprajafalvan egy ilyen akkor nem csak a szomszed faluig megy a hire hanem az indexig...

  • 2008.01.09 16:59:47glad az egyetlen

    Anura



    Kategórizálás olyan szempontból állati, hogy már ott is van hogy az adott a barátságos/ellenséges vagy a ehető/nem ehető kategória.

    Aztán az hogy ez mennyire elvont vagy mélységi az már egy másik kérdés.

  • 2008.01.09 19:29:28bmbsz

    Kedves Dexter, nem tartom magam istennek.



    De igenis undorítónak tartom, amit a nő csinált. És tudod miért? Mert én a kicsit nézem, és az ő életét, és ebben a sztoriban egyáltalán nem érdekel a nő lelkivilága - a cikk alapján. Az is lehet, hogy ilyen hölgy valójában nem is létezik, de a hír nálam kicsapta a biztosítékot. És nem értek egyet azokkal, akik a "szegény, biztosan valami nagy-nagy gond van a háttérben" véleményen vannak. Gondolj arra, hogy 2 éves a pockod és lepasszolod valakinek - szerinted mi megy végbe a kicsiben? Megérti? Feldolgozza? Ugyan, ne legyünk már naivak. Itt egy kicsi életről van szó, akiért felelőséggel tartozik az anyja (ha már megcsinálni volt késztetése, akkor tessék nevelni) és akinek isten és én sem tudom, mi lesz a sorsa.



    A sztoriban az dühít a legjobban, hogy egy tehetetlen, gondoskodásra, szeretetre szorult gyerek nem dönthet a sorsáról, mert a hülye anyja kénye-kedve szerint döntött róla. Nem tudok sajnos semmit felhozni az anya javára, mert ha vannak is okok, nem hiszem, hogy ez volt a lehető legjobb megoldás, és azért nem hiszem, mert ismerek nem egy, nem kettő olyan családot, ahol szinte lehetetlenek a körülmények, de valahogy megoldják gyerek-lepassz nélkül is. Ráadásul ez már (elméletileg) a második lepasszolt gyereke...



    Hogy ne mondjak negatív véleményt? Ennél azért jobban érdekel a GYEREK sorsa. Nem értem, hogy kisgyerekes anyák és apák, akik szeretik a porontyaikat hogyan foghatják egy ilyen anya pártját. Hangsúlyozom, nem értem, de nem köpök a nickjükre, mert elfogadom, hogy más a véleményük.



    Ja, és persze, lehet továbbra is leszólni azért, mert ezt gondolom. Csak jó lenne, ha elfogadnád, hogy ez a véleményem - és ugyan visszaolvasva a hsz-emet én is leszólom a tiédet, de ez a "ki vagy te, isten" után talán belefér. Nyilván azt gondolsz, amit akarsz és én ezt elfogadom, csak ne ugass le. Köszönöm.

  • 2008.01.09 20:14:58Dexter68

    Nem hiszem, hogy köpködetm, meg ugattam volna. Sztem az nem én vagyok.



    A sztori úgy, ahogy van, gáz, és borzasztó, hogy egy ember, pláne egy gyerek ilyen helyzetbe kerülhet.



    Nekem most van egy 3 éves pockom (meg egy 14 és egy 16 éves), aki(ket)t természetesen nem adnék senkinek semmiért, és ha elvennék tőlem, vagy törnék-zúznék, vagy belehalnék. De ha az egyik lábamat egy pitbull rágja, a másikat egy krokodil, bizony az első idegen kezébe nyomnám, hogy vigye gyosran messzire. Tényleg pusztán arra szerettem volna rávilágítani, hogy ennyi infó alapján nem lehet tudni biztosan, hogy tényleg nem volt-e más kiút, vagy valóban egy elmebeteg egoista hülyep*csa az illető hölgy (merthogy ez is ugyanúgy benne van, természetesen).



    Ja, és: BEÜ! Hogy ez is meglegyen ;o)

  • 2008.01.10 00:04:13weeyoulee

    Szegény gyerek...valóban nem ismerjük az összes indítékot, az öszes részletet, de akkor is...jó, egy kétéves igen okos és sok mindent megért, de ezt talán akkor sem...egy 3 vagy ötévrsnek is nehéz megemészteni, hogy miér ment el az anyja (jó, őket nem nyomták egy idegen kezébe egy áruház parkolójában)hát még egyilywn picikének..mondjuk, ha az anyja eddig is lepasszolta, akkor szokva volt az idegenekhez, a változáshoz...de azért akkor is az édesanya bolt a biztos pont.

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta