Reklámzabáló trendi anyukáknak

Zanza!

Ha nekünk is összejött volna a babakocsi tesztelés múlt hét végén, akkor nyilván legalább olyan filmet készítettünk volna belőle, mint a nagyon trendi új Bugaboo Bee reklámja.

A szlalom, gyorsasági verseny, videósok, összecsukás fél kézzel mind benne volt az eredeti programban is, igaz, koreográfiával és zenével, no meg fotómodell apukákkal nem készültünk, de még pótolhatjuk.

De kérdem én, minden modern táncművészeti fifikával és kreatívkodással együtt, láttunk-e itt olyat, hogy két lépcsőfokkal és küszöbbel nehezített, kifelé nyíló ajtós bankba bejutás? Na ugye! Kilógott-e a taxi csomagtartóját elegánsan imitáló ember-báb öléből az az összehajtott kocsi, avagy nem?

Azért persze elfogadnék az ehhez képest nyominak tűnő Graconk helyett egy ilyen kocsit, amely jövőre már nálunk is kapható lesz. Tekintve, hogy elődjének ára újonnan kétszáz-, használtan százötvenezer körül mozog, nem biztos, hogy felírom a Mikulásnak. Esetleg az egyik csini apukát a mosolyával együtt.

Blogmustra