SZÜLŐSÉG

Terhesnapló: beszippant a babakocsiörvény

2007. július 5., csütörtök 14:35

Ezidáig azt gondoltuk, leendő gyernekük volt életünk eddigi legnagyobb vállalkozása, de most már tudjuk, hogy a babakocsi vásárlás valószínűleg még ennél is nagyobb. Soha életemben nem képzeltem, hogy a babakocsi vásárlásnak ilyen mély bugyrai vannak, hogy nem elég a babakocsi, mint funkció, mert van két, meg három, meg négyfunkciós, dönthető, állítható, hajlítható, emelhető, összecsukható, teleszkópos, alumíniumvázas, négykerekű, háromkerekű, miközben a leendő anyát tulajdonképpen csak egy dolog érdekli, hogy szép legyen a színe.


A nézelődést egy erre szakosodott boltban kezdtük, ahol teljesen magunkra hagyatottan szemléltük a kocsikat, tologattuk, próbálgattuk, végül súlya, fogása és színe alapján kiválasztottunk egyet, - mint később kiderült a bolt legdrágább kocsiját, amiért 179 ezer forintot kértek. Hát, nem adtuk meg érte, elmentünk viszont egy mások által ajánlott babakocsi szaküzletbe, ahol további két és fél órát töltöttünk el az egyik eladó segítségével. Ez a két és fél óra arra volt elegendő, hogy az eladóhölgy prospektus alapú részletességgel magyarázta el az üzletben kapható mind a harminc kocsi előnyeit, hátrányait és egyéb tulajdonságait.

További két óra fogdosás és tologatás után végül kiválasztottunk egyet, - lényegesen mérsékeltebb áron, mint az előző - természetesen egy olyat, amire az eladókisasszony is próbált minket rábeszélni, külön hangsúlyozva, hogy ez az utolsó darab, és már nem is jön több belőle. Ezzel a kocsival csak egy bajom volt, akárhonnan néztem, egyszerűen nem hittem el, hogy belefér majd a gyerekem, mert annyira szűk volt. A gyors válaszból azonban kiderült, hogy nem szűk az, csak szűknek látszik, mert a fejénél meg a lábánál ugyan nem túl tágas, viszont a derekánál kiszélesedik, és ennek demonstrálására az eladó hölgy bele is tömött egy játékbabát a kocsiba. A baba szegény még mozdulatlanul is teljes hosszában kitöltötte a kocsit, a kezei pedig a helyhiány miatt kétségbesetten meredtek az ég felé. Így hát erről a kocsiról is lemondtunk, viszont legalább kiderült, miért nem jön több belőle.

Ekkorra már kezdett az a gyanúm lenni, hogy most tulajdonképpen egy egészen új világ nyílik meg előttünk, és ez az egész babakocsi biznisz egy hatalmas kasztrendszer, amiben uralkodnak a quinnysek, meg a pegperegósok, és vannak azok a márkák, amiknek a nevét még az eladókisasszony is csak halkan és lesütött szemmel ejtette ki, így természetesen meg sem jegyeztük őket.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2007.07.07 18:04:23Alicelány

    Hát igen, sajnos nem átfordítható a tolókar.

    Nekem is azért szimpi, mert hordozó és kocsi egyben, és nem kellene külön venni ilyen autóba rakható hordozót.

    Az a baj, hogy mivel abszolút tapasztalatlan vagyok, nem tudom, hogy konkrétan nekünk milyen kocsit lenne érdemes vennünk. Mi vidéken lakunk, de annyira azért mégsem vidék, szóval csodálatosan aszfaltozott, akadálymentes utak vannak mindenhol. Valószínüleg babakocsival csak a közeli ABC-be mennénk, meg a nagyszülőkhöz, ill. dédszülőkhöz látogatóba (az egész családom itt lakik tőlünk 10-20 perces sétára). :)Nameg-gondolom-ebben tenném ki a teraszra levegőzni. Ha meg autóval akarnánk menni valahová, akkor beteszem a kocsiba hordozóstul. Szóval szerintem mi így használnánk ki. Egyébként, ha valaha valami ordas nagy baromságot mondanék, szóljatok rám! :)

  • 2007.07.07 19:47:46mamafáni

    Alicelány, a helyedben olyat vennék, ami jó széles. ha tényleg ilyen helyeken fogod használni, akkor ez fontos szempont. Az én fiam pl. csak hason fekve volt hajlandó aludni pár napos korától kezdve!, és szuper volt, hogy széles volt a kocsink, olyan volt neki, mint egy ágy.(Bergon márkájú, nem túl drága, imádtuk és minden extrával felszerelt. Állítható ás átfordítható tolókar, teljes vízszint, stb. Viszont tényleg jó nagy.)Van bolygós és nem bolygós változat is, és van hozzá hordozó is, bár mi azt nem vettünk hozzá, mert kaptunk kölcsön.nézz utána!

  • 2007.07.07 20:47:09boribon

    Opti,

    most olvastam csak, köszi szépen a tippet, én eddig csak 5000-ért láttam kendőt, úgyhogy ez tényleg nagyon jutányos ár.

  • 2007.07.07 21:10:17Alicelány

    És a hordozóban nem lehet hasra fektetni a gyereket, igaz? Monnyuk elég bután nézne ki, ha így jobban belegondolok. Ha hordozós a babakocsi, akkor csak háton tud benne feküdni. Akkor olyan kéne, amiben hasra is lehet fektetni. Hmm...Sejtettem, hogy nem lesz ez olyan egyszerű. Még szerencse, hogy bőven van még időm feltérképezni a piacot. :) Utánanézek ennek a Bergon-nak! :)

  • 2007.07.07 21:31:49Alicelány

    Közben találtam egy ilyet is:



    www.brendon.hu/ProductSearch/viewer.aspx?mainmenu=8&submenu=4&thirdmenu=182&empty=1&productid=156192&pageno=1&whid=32



  • 2007.07.07 21:54:29Guruljka

    Aliceleány, olvastam a "paramétereidet" és ez utóbbi valszeg jobban paszol majd a Te igényeidhez:-)))) Nem kell cipelned, emelgetned és helyed is van hozzá. (ha jól értettem)Ebben tudod hasaltatni is:-))). Amit érdemes megnézned, hogy összecsukva mekkora, hogy fér be a kocsiba. Ha nem hordozóst választasz, esetleg érdemes elgondolkodnod egy két irányba beköthető gyerekülésen, ami kb 0-3 éves korig jó és általában dönthető is. Utána már elég 1 gyerekülés, amely később magasítóvá egyszerüsíthető. A hordozó olyan szempontból praktikus első gyermekülésnek, hogy egyszerűen hordozóstól veszed ki a bébit a kocsiból és viszed, könnyen le tudod rakni bárhol. Nálunk soxor aludtak megérkezéskor és jó volt, hogy nem kellett őket mozgatni. De mi sokat-sokat autózunk, Te azt nem írtad mennyit.

    Ja és nekem biztos hiányozna a bolygókerék, de mint feljebb látod ez is nagyon ízlés kérdése, és igazán csak a fordulékonyságot befolyásolja.

    Egyébként szerintem nagyon jó kalaúz Tori hozzászólása a legelején:-)))))) Jó nézelődést és vásárlást:-))))))

  • 2007.07.07 22:18:37opti

    Akiceleány, én inkább erre szavaznék, bár most a bolygókerék hiányozna. Amúgy amit Mamafáni is írt, a Bergon kocsik kb ilyenek, és azoknál van bolygós is. És szerintem a minőségük is szuper. Több ismerősömnek is kiszolgáltak két gyereket is, és utána még el is tudták adni. Nekem Pierre Cardin van, annak is van hasonló, bár az inkább kisebbet gyárt (de az enyém még a bergonnál is nagyobb, vagyis tágasabb)

  • 2007.07.07 22:19:20opti

    Jajanyám! Bocsi, ALICELEÁNY!!!

  • 2007.07.07 22:25:51opti

    Na nekem ilyen van, csak más a színe (bézs-sötétkék és nem kockás). Állítható a tolókar, mélykocsivá lehet alakítani, van lábzsák is. Imádtam. Én az a fajta csaj vagyok, aki nem bír magával, és szereti lecserélni a dolgait ha jobbat lát (és megtehetei), de ezt a kocsit a következő gyerek is tesztelheti, az tuti. Az új modell meg még klasszabb, de azt már nézd meg te egy boltban, ha érdekel :)



    elado.slando.hu/budapest/pierre_cardin_babakocsi_elado_P_992790.html

  • 2007.07.07 22:30:01opti

    Lii, idesüss:



    elado.slando.hu/budapest/osztrak_iker_babakocsi_P_991096.html



    Amúgy a neten még nem nézegetted? Nagyon sokszor vannak új kocsik is harmadannyiért!



    Na leállok, velem lesz tele a poszt:) És az apróhirdetésekkel...

  • 2007.07.07 22:49:43lii

    opti: köszi! egyelőre még adok egy esélyt ennek a nagydarab ikerkocsinknak (holnap lesz a főpróba, sétálunk egyet vele a környéken, mert holnap állítólag nem lesz ilyen erős a szél).

    mondjuk amit küldtél az nagyon jópofa konstrukció, meg nem tűnik nagyon szélesnek meg nehéznek, csak nem akarok mindenfélét megvenni, aztán használt babakocsi raktár leszünk a végén. :)

    szóval lesz gyaloglós próbája a kocsinknak, a bkv-s kipróbáláson meg szerintem semmilyen ikerkocsi nem válna be, már ha az egyedüli közlekedésről van szó. ott kezdődik, h. az orvosom egyik "parancsa" így hangzott császár után: ne nagyon emelgessek nehéz dolgokat, ha lehet. hát ja.. :))

  • 2007.07.07 22:57:41lii

    ja amúgy meg nézegettem a neten, a mostani is a vateráról van - csak nem akartam hónapokig várni, amíg megtalálom a tökéletes darabot, így amikor úgy láttam, na ez nagyjából jó lesz, megvettem. viszont utána direkt nem nézegettem ilyen odalalkat, h. ne legyek ideges, ha mégis valami jobbat találnék.

  • 2007.07.07 23:02:08Hicudzsi

    Lii!

    Csak megnyugtatásképpen.

    Alacsonypadlós bkv járművekre simán fel lehet szállni ilyen meg olyan iker- vagy tesókocsival is.

    A felfújható, háromkerekűek többnyire baromi nehezek ezért ajánlottam neked a Gracot.



    :)

  • 2007.07.07 23:04:12Hicudzsi

    Alicelány! Ez a babakocsi amit belinkeltél magában 13 kiló!

    Több mint az én tesókocsim :) :) :)

  • 2007.07.08 07:11:28diaz

    Aliceleány!

    A másodszorra belinkelt babakocsihoz: én egy ehhez nagyon hasonló modellel jártam úgy, hogy átfordított tolókarral képtelen voltam irányítani a kocsit. Számolj csak: 13 kg a kocsi, vegyél hozzá még alaphangon 6-8 kg-ot (az ülni tudó gyerek súlya), számítsd hozzá, hogy a fix kerekek miatt amúgy is nehezebb a fordulás és nézd meg, hogy átfordítva milyen rövid a tolókarja. Lehet, hogy csak én vagyok béna, de nekem nem ment... nyílegyenesen még csak-csak, de a fordulás, pláne keskeny helyeken kész rémálom volt.

    Persze nem muszáj átfordítani (de akkor meg minek átfordítható kar), ülhet a baba veled szemben is, de azt nem mindegyik pici szereti...

  • 2007.07.08 09:17:08Alicelány

    Báááh. Azt hiszem, a gyerekemmel kb.3 éves koráig nem fogok kimozdulni otthonról. :DD És akkor nem kell babakocsi. :)

    Megnéztem a Bergon honlapját, tényleg jó cuccok vannak! Ha aktuális lesz, mindenképpen elmegyek oda!

    Elolvastam Tori hozzáaszólását is. :)

    Asszem, lassan kezdem összerakni a dolgokat: ha nehéz a babakocsi, jó, ha van bolygósítható kereke. Ha nem autózunk sokat, nem kell, hogy feltétlenül hordozós legyen. Közben rájöttem, hogy a mi kertünkbe csak a nappalin és a teraszajtón keresztül lehet kimenni, tehát olyan kocsi kellene, ami átfér a teraszajtón (feltéve, ha lesz hordozó is, mert akkor nem fontos). Jóvan, lassan képbe kerülök. :)

  • 2007.08.19 13:55:23jidele

    Hátha van valakinek tippje egy kocsihoz, ami az alábbi paraméterekkel bír:



    kb 6kg

    esernyőre/nagyon kicsire összecsukható

    különálló tolókaros

    bolygó kerekű

    legalább 150°ig dönthető

    5pontos öv

    kupola/naptető

    elöl karfa

    új, kb 20ezerért



    várom a tippeket

  • 2007.08.19 14:40:07Hicudzsi

    Jidele!

    Én mindenképpen a Graco termékeket ajánlanám. Nagyon kitartóak és kicsire csukhatók a könnyű változataik.

    Pl. a Graco citysport ez azt hiszem 6 kilós.



    A tolókar ugyan nem különálló, de én azt nem szeretem, mert megfájdul a csuklóm tőle hosszútávon és ott is van a gyenge pontja, nekünk eltört már két különtolókaros babakocsi is.

  • 2007.08.19 14:42:27Hicudzsi

    Megnéztem közben a paramétereit a Citysportnak, 28 cm magasra csukható és kb. 4,5-5 kiló.



  • 2007.08.19 16:31:06Anyatünde

    Okoska: Egyik lakótársnak van Stokke Xplory (ugye így írják?) babakocsija, így már többször láttam egész közelről. Tolni nem próbáltam.



    Ami tetszett benne:

    1. Az ötlet, hogy ennyire magasan legyen a baba/kisgyerek. A legtöbb levegőszennyező cucc koncentrációja a talaj közelében a legnagyobb. (Bp-i vagyok, kéremszépen...) Az is igaz, hogy nyilván mindenki próbálja elkerülni babával a forgalmasabb helyeket, de ez időnként egyszerűen kivitelezhetetlen.

    2. A dizájn.

    3. Az illető kisbaba nagymamáját is láttam többször ezzel a kocsival, fél kézzel lazán tolta. Nekem, mint külső szemlélőnek úgy tűnt, hogy abba az irányba, amerre szeretné.



    És ami nem:

    1. Tömegközlekedni - egyedül - ne akarj vele. Nem fog menni. ;-)

    2. A "felépítményeket" cserélni kell, ahogy nő a baba.

    3. Az ára. Jóóó nagyra nyisd a pénztárcádat, ha szeretnéd. E-bay-en nem néztem. (Ha jól emlékszem, lakótárs 180e Ft-ot mondott, újonnan.)



    Még egy: Ha terveznék venni ilyet, valahogy (nem tudom hogy) kipróbálnám, mennyire borulékony, pont a szokatlanul magasan lévő felépítménye miatt.

  • 2007.08.19 17:56:52opti

    Jidele!

    Nekem egy ilyen kocsim volt csak más színben (Pierre Cardin PS 625):



    gportal.hu/picview.php?prt=169761&gid=644024&index=5&PHPSESSID=d3c3a766eb4eee7bd03a7f387e6b93f4



    ez most 17000, és nincs 7 kg, fektethető, karfás, nézd meg. Én nagyon szerettem, de annyit megjegyeznék, hogy 1 évig használtam, napi több órát, és teleaggattam-pakoltam minden bevásárlásnál. A végén már nagyon jobbra húzott.



    A tapasztalatom alapján én ha megint esernyőre csukhatós kocsit akarnék, akkor csakis egy kicsit nagyobb, masszívabb, drágább darabot választanék. Pl a chicco ct4-et. De ez én vagyok, én vidéken élek, nyírom a kocsikat. Amúgy azért ezt vettem, mert ez a legkisebb kocsi, ami megfelel az általad is említett paramétereknek, én minden nap buszoztam vele, simán. Viszont megjártam vele Pestet, és a villamosra pl nem tudtam volna felrakni egyedül a korlát miatt. Az, hogy esernyőre csukható, nekem semmi előnnyel nem járt, szerintem ebben az árkategóriában sajnos nem olyan stabilak mint a lapra csukhatók.



    Sok sikert!

  • 2007.08.19 19:21:46jidele

    köszönöm a javaslatokat, azért kéne mert a meglévő Pierre Cardint nem szívesen reptetném a nyaraláskor (lévén hogy dögnehéz és batárnagy). Viszont Dina akkor is csak 5hónapos lesz, tehát azért kell, hogy legyen vmi tartása a kocsinak. De ha már veszek, akkor nem szeretnék még egyet venni Dinának, tehát legyen könnyű és strapabíró.

  • 2007.08.19 20:24:54Hicudzsi

    Jidele!

    Ha van egy megbízható kocsitok, akkor szeritnem érdemes egy olcsóbb, egyszerűbb kocsba befeltetni, párezer forintért lehet kapni jó esernyőkocsikat pl. a babadiszkontban is.

    Szerintem vegyétek nyakatokba avárost és próbáljatok ki párat az olcsó kategriásokból is :)

  • 2007.08.19 20:27:41Hicudzsi

    én a kinti bohapiacon vettem két fontért egy sima esernyőkocsit és párszor repültünk már vele :) egész strapabíró :)

  • 2007.08.19 22:19:38jidele

    nem jól fogalmaztam-szeretném a pc-t lecserélni. Csak az utazás miatt hamarabb cserélnék, mint terveztem. Eredetileg azt gondoltam, akkor veszek egy párezreser, ha Dinu már ül. De most előrébb jött a vásárlás, ezért vmi masszívabbat keresek, mint egy párezres. De azért túl sokat se akarok adni érte. Amibe beleszerelmesedtem, az a Graco Mosaic. Most lesz 5hónapos a hölgy, tehát még jó darabig nyűni fogom.

    Viszont találtam egy Pikolo nevű kocsit, ami abszolút minden igényemet kielégítené (csak azt nem, hogy graco mosaic legyen;). Viszont nem tudok róla semmit, és 20ezret nem szívesen adok ki egy noname-re.

    Szóval, mai körkérdésünk: ismeri-e vki azt a Pikolo kocsit, ami esernyőre csukható a tálcájával együtt?

  • 2007.08.19 22:34:15kovvacs

    jidele,

    konkrétumok esenyőbabakocsi-ügyben.

    Enyim: Chicco Caddy 0.6, kb. 5,5kg, kb 13e Ft, itthon januárban még nem volt kapható. Saját napvédője és "esőkabátja" van, sajnos semmilyen tárolója nincs, a kerekei nagyon jól bírták a római kockakövet is, fél kézzel is tolható, mert jó a szerkezete.

    Sógornőmé: Top Rider nemtudommilyennevű, totál koppintása a Chicco Caddy-nek, súlyra is sacc, kb. 10e Ft, valamelyik hiperben vették. Van valami tárolója, nincs esővédője, van napvédője, a kereke annyira nem tutter, nem lehet fél kézzel tolni, de különben rendben van.

    Húgomé: MacLaren Volo, kevesebb mint 4 kg, van tárolója, nem emléxem esővédő-napvédő dolgokkal hogy áll, kb. 30e volt Bécsből, mintha azóta a Brendon is tartaná. Stabil jószág, de nagyon kicsik a kerekei, és ez picit vacak úton is rossz tolhatóságot és kevés babakényelmet jelent. Érdemesebb talán az eggyel nagyobb Triumph-ot venni.



    Nem tapasztalat, hanem csak gyűjtés, tévedés lehetséges:

    Neonato Matteo, 4,5 kg körül, kb 23e, valószínűleg Matti Depo;

    Neonato Piuma 6,5 kg körül, ár passz, valószínűleg Matti Depo és az előzőhöz képest anniyval tud többet, hogy merev a háta és 4 pozícióba dönthető;

    BéBé Go KS608A, 5,5 kg, 9e Ft;

    Cam Speedy 7 kg, 25e Ft;

    Pierre Cardin PS625, 7 kg, 16e Ft;

    Chicco Ponee XS 6kg, 37e Ft, nem ernyős.

    Brevi B-light 4,8 kg



    Honlapok:

    www.maclarenbaby.com

    www.neonato.it

    www.chicco.com

    www.pegperego.it

    stb,



    most hirtelen ezeket találtam.

  • 2007.08.19 22:39:35kovvacs

    jidele,

    ha angolt bírod: hátétépékettőspontperer uk.shopping.com/xPP-strollers

    ha németet bírod inkább: hátétépékettőspontperer de.shopping.com/xPP-kinderwagen-



    Bár nem minden kapható ezekből idehaza,

    de arra nagyon jó, hogy ár illetve kategóriák alapján össze tudj hasonlítani;

    és képet kapjál az általános kínálatról.





  • 2007.08.19 22:42:32Guruljka

    jidele, én asszondom top ridert ne. Nekünk az van. Szerencsére lassan befejezzük a babakocsizást...

  • 2007.08.19 23:04:38opti

    Még jó hogy ilyen sokféle babakocsit gyártanak :)

    Én öt hónapos babának egy okból nem vennék esernyőset, vagy csak nagyon hiperszupert: mert az esernyősnek csak azért van ülőrésze meg háttámlája, mert az anyag megfeszül a kinyitott vázon. De nincsen benne semmi merev lap. Az én pici fiam ezt a megoldást egy év alatt kiülte, a végén már egy nagy süppedésben kuporgott, úgy megnyult az anyag.

    Mi amúgy egy óriás pierre cardinnal repültünk, nem volt vele semmi gond. Felszállás előtt leadtuk, leszálláskor visszakaptuk, és a fiam is épp öt hónapos volt.

    Viszont Jidele, ha még ilyen sokáig akarod használni, akkor tényleg inkább valami strapabíróbbat vagy ne esernyőset, nekem most kellett új kocsit vennem, pedig már csak pár hónapot kell használnunk (na nem mintha bánnám, hogy vehettem egy újat, háromkerekű csoda:))

  • 2007.08.19 23:20:19kovvacs

    Kétségtelenül igaz, hogy önmagában a repülés miatt nem érdemes az esernyőset választani.

    Ott tényleg elég a "nem túl nehéz", ami úgy kb 8-9 kg-ig bezárólag elfogadható.

    Márkásabbak közül a PegPerego tud több ilyet mutatni, amelyek lapra csukhatók és szinte mindent tudnak, merev háttámlát, téli lábvédelmet, hatalmas bevásárlóhálót stb.



    (Nekem azér jó az esernyős, mert pl. a mesterségek ünnepén bizony volt úgy, hogy becsuktam, fel a vállamra mint egy tarisznyát (ok, inkább mint egy puskát vagy golfütőt mérete szempontjából, de tényleg könnyű), aztán iszkoltam a tömegben a lányom után. Ezt egy nehéz kocsival vagy lapra csukhatóval nem lehet megcsinálni. Ahogy azt se, hogy úgy döntöttem bizonyos szakaszokon, hogy akkor most gyaloglás a saját lábán, hadd fáradjon, én meg vittem a vállamon a cuccot.



    De repülőnél nem kell vinni, ott tolhatod a beszállásig, ott összecsukod - akár lapra -, sőt, rendes személyzet maga igyexik csukni, majd leszállás után megkapod és kinyitod. Azt kell végiggondolni, hogy a célállomáson milyenek a viszonyok. Autózás, tömegközlekedés, ha ez utóbbi akkor melyek a helyi szokások(!), össze kell-e csukni a kocsit a buszon vagy normális hogy felszállsz vele; milyen lesz az időjárás (lábzsák kell-e) stb.

  • 2007.08.20 09:26:14jidele

    igen, de amikor leszálltunk a repülőről, be kell rakni egy bérelt autóba/sógoréba/taxiba. és ugye a többi cuccunknak se ártana hely. Most a Pikolo-Pierre Cardin 265-Graco Mosaic vonalon mozgok. A graco 35körül van, viszont Dinát garantáltan végig kiszolgálja (már ha kegyeskedik megülni benne, jelenleg utálja a kocsiját). Szerintetek egy 5hónapost bele tehetem egy 150°ig dőlőbe amúgy?

  • 2007.08.20 09:28:51jidele

    Izraelbe megyünk, ott nem zavar senkit a babakocsi akárhova is teszem, csak ugye a csomagtartók. 2-3éjszakánként máshol fogunk aludni, bérelt autóval közlekedünk valszeg, tehát sokat kell utaztatni csomagtartóban lennie. MUSZÁJ, hogy ici-picire csukódjon.

  • 2007.08.20 10:19:45opti

    Hű, jól néz ki a Graco mosaic. Azt nem tudom, hogy ha lefekteted, akkor van amit fel lehet hajtani a lába alá, hogy az ne lógjon?

    Amúgy a 150fok az szerintem elég, ha nem alszik mindig ebben.

  • 2007.08.20 13:53:19kovvacs

    jidele, akkor vszínűleg a legjobb a lapra csukható verzió, nem az ernyős. Általában azok jobban berakhatók autóba. Kicsit nehezebbek, de többet tudnak.

  • 2007.08.20 20:18:05jidele

    beleszerettem ebbe a gracoba, és találtam viszonylag jó áron újat. Ma a várban minden babakocsit megnéztem, és láttam több ilyet is, és mit mondjak...csudás;)

    Bár még a PC625 is versenyben van

  • 2007.08.20 20:22:40jidele

    de a graco ANNYIRA SZÉP...

  • 2007.08.20 20:50:41kovvacs

    jidele, menthetetlennek tűnsz:)

  • 2007.08.20 21:00:33kovvacs

    jidele, biztosan babafüggő is, de én be mertem volna rakni az 5hónaposomat egy 150 fokosba.

    Amúgy meg van a brendonban, menjetek el, rakd bele a bébit, és nézd meg. Hogy mennyire kényelmes/kényelmetlen neki. Ha már picit nézelődős, akkor úgyse bírja a fekvéssel járó unalmat.

    Kipróbáláskor nézd meg, hogy tudod-e tolni fél kézzel (manőverek, kanyarok!), mennyi cuccot tudsz bele rakni, milyen minőségű a csatt, amivel bekötöd (nem fogod becsípni a kezedet?), ne csak végignézd de próbáld is ki a ki-be csukást. És ha tartósan ez lesz a kocsi, van-e hozzá téli szerkó, fontos az esővédő meg a napvédő.

    Amúgy meg valószínűleg megtaláltad a Neked valót :)

  • 2007.08.20 23:23:41opti

    nekem a pc rendszeresen becsípte az ujjamat :( De én béna kapkodós vagyok ezekkel a kütyükkel.



    Jidele, szerintem engedj a szerelemnek, ezt fogod tolni sok-sok hónapon keresztül.



    Ja, és a pc-t egy idő után nem nagyon lehet tolni egy kézzel.

  • 2007.08.21 12:08:17kovvacs

    azért majd írd meg, jidele, hogy megvetted-e az álomkocsit :)

  • 2007.08.25 08:53:15klaara

    Sziasztok!

    Nekem egy hatalmas Wampol kocsi volt az első, 6 hónapos korunkig használtuk. Nagyon jó a rugózása, remekül elfér benne a gyerek, még hasra s tudott benne fordulni. :) Most cseréltük le, mert akartam egy mérettel kisebbet, és szereztem egy Graco Quattro Tour babakocsit. Sokkal kisebb a fekvőfelület, a gyerek szinte nem tud megmozdulni benne, a bolygókerekek csörögnek, mintha szét akarna esni az egész kocsi. Borzasztó a változás. :( A design remek, de amit nyújt az áráért a kocsi, az szánalmas! Ha egy héten belül nem szokom meg, el fogom adni. Most nagyon utálom!!!

  • 2007.08.25 09:38:21Grrrrrrr

    Náunk az első 2 gyerek a rokonságból örökölt babakocsit nyúzta. Na ez az elúlt 10 év után nincs már meg. De most jönn a 3., és már tudom, hogy a helyi bizomyányiba fogok bemenni, és kiválasztom ami ott akkor a legjobban tetszik. És kész...

  • 2007.08.25 10:54:30opti

    Aki nem akar sokat szánni a babakocsira, annak érdemes szétnéznie a tescoban, plusban, hasonló helyeken. Sokszor lehet nagyon jó kocsikat és egyébb felszereléseket olcsón kapni. Én nemrég vettem a plusban egy kiddi-o márkáju 3kerekű nagyon vagány kocsit 10ezerért. Felfújható kerekek, profi rugózás, kényelem a köbön. Megnéztem a neten, egy használtat árultak 22ezerért. Azóta láttam már szintén a plusban hauck etetőszéket szintén 10ezerért. Csak ezek be vannak dobozolva, nem nagyon veszik észre az emberek. Egy bababoltos ismerősöm mondta, hogy érdemes a hipermarketekben is szétnézni, ott is ki lehet fogni nemegyszer akár ismertebb márkákat is olcsón. És ezek legalább újak, és később el is lehet adni, lehet, hogy még az árát is visszahozza.

  • 2007.08.25 11:34:12Hicudzsi

    Klaara!

    Engem meglep amit írtál a Gracoról nem lehet, hoyg egy hibás széria lehet? A Quattro tournál kisebb kocsink van (tesókocsi, Stadium Duo), de a gyerek még 2,5 évesen is kényelmesen alszik benne, ahogy a mellékelt ábra mutatja: gfx.babaszoba.hu/albums-upload/11/0066/011063/325004m.jpg



    :)



    Volt Graco Kite meg egy nagyobb egyszemélyes Graco és sosem volt gond vele. Azaz egy probléma néha előjön, hogy meghülyül a tesókocsin az első bolygókerék. Be kell rúgni és kész :)

  • 2007.08.25 14:12:05Guruljka

    klaara, csatlakozom Hicudzsihoz, lehet, hogy egy selejtes darabot fogtál ki. Nekünk is Graco, volt ez első sport babakocsink és két gyereket kifogástalanul kiszolgált. Csak akkor vettem másikat amikor naponta kellett tömegközlekedéssel járnom két gyerekkel, mert ahoz nehéz volt. Akkor vettem esrnyőre csukható, könnyű és kicsi kocsit.

    Lehet, hogy vissza kéne vinned kicseréltetni.

  • 2007.08.25 15:28:59klaara

    Ez nem olyan egyszerű. Nekem ez volt az álomkocsi, de nem éreztem, hogy tényleg erre van szükségünk. Ezért lett a Wampol kocsink. Nagy, hatalmas rugókkal és hatalmas kerekekkel. Mondhatni középkategóriás kocsi, majd 50-et fizettünk érte. Cserébe volt hozzá mózes, lábzsák és pelustáska. A gyerkőc szinte meg sem érezte a járdák kátyúit, olyan jó volt a rugózása. Már picikém lassan ül, én pedig elvágyom a községből be a városba, a munkahelyemre, csavarogni. Ezért gondoltam, hogy lecserélem olyanra ami kicsit kisebb és könnyebb, de még fektethető. Épp találtam használtan ( fél évet volt használva )egy quattrot jó áron. Álom! Így is 43-at fizettem érte. És amikor a szőnyegen, vagy parkettán kipróbálod, nincs baja. Ha nem kátyúkon megyünk keresztül, nincs semmi baja, de ha egyetlenen is keresztül kell menni, a gyerek rázkódik, és a kocsi meg csörög. :( Bosszant. Mint amikor a laza műanyagok összekoccannak.

    Hát ez van. A párom megöl, ha megint lecserélem. :)

  • 2007.08.25 16:47:38Guruljka

    klaara:((( tényleg nagyon sajnálom, mert én meg a kíváló minőségű(naná, hogy viccelek;) budapesti járdákon koptattam és tényleg pont az volt a jó benne, hogy árkon bokron átmegy. De így nincs sok választásod. Mindenesetre, külön neked is leírom, hogy ha mégis újat vennél, hogy top rider-t ne. Az nagyon-nagyon... Szóval ne járj így mégegyszer.

  • 2007.08.25 17:35:10Hicudzsi

    klaara! tényleg fura ez az élmény, de simán hiszek neked.

    Nekem - most néztem meg - van egy Graco Mirage-om amit 1,5 évesen vettünk, simán letolom a tengerpartra a kavicsokon át, pedig az elég durva elhiheted. Nem nyeklik-nyaklik hanem lemegy simán.



    A kétszemélyes Graconkra - amiből már kettő is van :))) - nincs szó annyira strapabíró, a Kite ugyan eltört, de ott a Zuram volt a hunyó, nem kellett volna 15 kiló macskaalmot pakolnia a gyerek alá a csomagtartórészbe és utána nem kellett volna rátehenkednie a karfára, hogy feltegye az elejét a járdára :)))



    Lehet, hogy ez a Quattro Tour rossz konstrukció???



    Én azért megnézetném szervízben, mert ha újat nem vehetsz, ezt nézzék már meg.

  • 2007.08.25 18:15:13klaara

    Megkérdeztem e-mailben egy csajt, aki most adja el a teszveszen a sajátját, azt írta, hogy az övé is csörög. :( Én ezt nem értem. Mindenhol azt olvasom, hogy milyen f.sza kocsi, megéri a pénzét, mennyire jó... Ehhez képest levettem a huzatot, hogy kimossam, kb. 10 percembe tellett, és még csavarhúzót is kellett hozzá használnom. Alig bírtam visszatenni. Kb fél napom ment rá a kocsi mosására. Az anyagra is azt mondanám, hogy csak 2-od osztályú, mégegyszer nem merném levenni, mert a patentok mentén tuti elszakadna. A kerekeket meg ugye írtam. Micsoda átverés ez 70-100 ezer forintért. Azt hiszem nagyon nagyon ideges lennék, ha ennyit adtam volna érte.



    Jah! A graco mosaic ( mintha feljebb olvastam volna, hogy vki ezt szeretne venni ), a Soroksári úton van a Brendon Outlete, ott most 25 000-ért lehet venni. Ha jól láttam, akkor csak a kék-fekete van.

    www.babyoutlet.hu

  • 2007.11.05 15:26:45jidele

    ha már előjött ez a topic, leírom, hogy graco lett az új, már lassan 1hónapja dúl a szerelem, így vagyunk mi négyen egy nagy boldog család: Apa, anya Dina és a szuperGraco

Blogok, amiket olvasunk

KERTÉSZ Ötletek zöldségágyások beültetéséhez

A nyár általában a pihenés időszaka, ezért a legtöbben ilyenkor már nem akarnak intenzív gondoskodást megkövetelő zöldségeket vetni. Lássuk, mint lehet tenni!

OTTHONTÉRKÉP Hagyd le a képről apu sörhasát!

A nappali ajtaján belógó hatalmas sörhas, egy csak félig látszó kutya vakarózó hátsó lába, lerágott csirkecsont a könyvespolcon – biztosan mindenki látott hasonló vicces vagy visszataszító fotókat ingatlanhirdetésekben.

MÁS TÉSZTA Búzadara dal - megyek panírozni

A nyár minden bizonnyal legújszerűbb dallamos hip-hop slágerében réteslisztről, búzadaráról és kenyérlisztről énekelnek a debreceni egyetem afrikai származású hallgatói. Ne hagyd ki!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta