Válasszon vezetéknevet tízezer dollárért!

Zanza!

A háromgyerekes Karen teljes munkaidőben dolgozik, egyetemre jár, háztartást vezet és egyedül neveli gyermekeit. A megfeszített munka ellenére alig tudja fizetni a hitelrészleteket, nem tudja megjavíttatni az autóját és időnként ételre is alig futja. A gyerekeknek pedig szükségük van nyári ruhákra és cipőkre is, ezért érdekes pénzszerzési lehetőség jutott eszébe az anyának: áruba bocsátja vezetéknevét.


Az eBayen olvasható ajánlat szerint a licit nyertese választhatja ki Karen új vezetéknevét, amit anyakönyveztet a hölgy és naponta használni fogja. Tízezer dollárért 10 évig él a névvel, ez után évenként ezer dollárért megtartja a választott nevet. Szerinte ez óriási reklámlehetőség: a következő tíz évben akárhányszor megmutatja a személyijét vagy kitölt egy űrlapot, az emberek beszélni fognak róla. A nyertes ezzel segít három gyönyörű és okos kisgyereknek is. Mi lehetne ennél jobb?



A kikötés annyi, hogy a választott név nem lehet diszkriminatív, illegális és obszcén, nem tartalmazhat speciális karaktereket, valamint a vezetéknevet csak az édesanya veszi fel, gyermekei nem.

Karen az ajánlatban röviden megfogalmazza eddigi életét, amelyben beszámol a 18 évesen kötött házasságáról, annak tönkremenéséről, munkáiról, iskoláiról és vágyairól, valamint levezeti matematikailag, hogy a 10 ezer dollár, bár soknak tűnik, valójában reklám szempontjából igen kedvező: egy évre 1000 dollár, havonta 83,33, napi 2,78 és óránként mindössze 11 centbe kerül a reklámnév.
Blogmustra