SZÜLŐSÉG

Viagrával mentették meg a koraszülött babát

2007. február 16., péntek 16:10

Sok más, bajban lévő férfitársához hasonlóan a newcastle-i illetőségű Lewis Goodfellow-t is a potencianövelő Viagra segítette át a nehézségeken, de nem "úgy": neki az életét mentette meg, írja az MTI.


Az egy kilónál is kisebb súllyal, 16 héttel a rendes idő előtt született Lewisnak ugyanis éretlen volt a tüdeje, vagyis nem indult meg a normális véráramlás a légzőszerv érrendszerében.

Szülei a pénteki Daily Mirror beszámolója szerint már a kisfiú temetésére készültek, amikor az orvosok utolsó próbálkozásként, infúzió formájában a vérkeringést serkentő, eredetileg anginás panaszok kezelésére kifejlesztett Viagra hatóanyagát kezdték adagolni - teljes és azonnali sikerrel. A tavaly augusztusban született, azóta ötkilósra hízott Lewis most, félévesen végre hazatérhetett a newcastle-i kórházból.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2007.02.19 13:50:06Leona

    hanna: "Pl a vidékieket a bpi dolgozók szja-ja.": na ez kicsit sziven ütött, nem tudom mire gondoltál. Igen, itt vidéken u.arra a munkára kevesebbet kapunk, de azért ez túlzás.

    Egyébként egy rokonom két éve végzett el egy egyetemet (meg azóta egy igen komoly tanfolyamot), azóta nem talál munkát. Szóval nincs "öt éves munkaviszonya". De próbálkozik, keres. Olyannyira, hogy a munkaügyi központ beutalta egy "önismereti tanfolyamra", mert szerintük az, hogy mindenféle munkára jelentkezik, azt jelenti, hogy nem tudja mit akar. Egyébként nem kap semmiféle juttatást, az anyukája tartja el. A barátnője meg azon kesereg, miért nem egy idősebb fickót keresett magának, mert mikor lesz így neki gyereke?

  • 2007.02.19 13:57:34hanna

    Úgy értettem, hogy bp-en termelődik az ország szja-jának egy jelentős része (sokan vagyunk, soka munkahelyünk is, meg itt az a rengeteg bejelentett közalkalmazott) de ebből a város csak 8%-ot kap vissza, a többi megy bele az újraosztó fazékba. És a szegényebb megyék is kapnak belőle pl.

  • 2007.02.19 13:58:45katampusz

    konkrét példa kommentár nélkül:



    két gyerekes család panellakásban, amit hitelből vettek. férj feketén dolgozik és tök jól keres, feleségnek befizetik a gyedet (mert az asszony előtte legálisan bolti eladóként dolgozott, abból nem sok gyed járna)



    gyed lejár, közben férjnek rosszul megy, szinte semmi pénzt nem keres. lakáshitelt nem tudják fizetni, ki kell adják a lakásukat és rokonokhoz költözni. fehér munkával együttesen sem keresnének annyit, amennyi fedezi a kiadásaikat. asszony inkáb bevállalja a harmadik gyereket, mert legalább kapja megint a gyedet, ami családi pótlékkal több, mint amennyit két gyerek mellett vállalt pénztárosi állással keresne. (és akkor ki viszi hozza őket, mi van ha betegek stb stb...)



    és a három gyerekkel gyetre mehet amivel 8 évig biztosítva van egy kis havi fix bevétel.



    véleményem inkább nem írom le, de nyilvánvaló hogy sokan brazíroznak az állami támogatásra.

  • 2007.02.19 14:02:54Azurka

    Katampusz, azért szerintem a ti gyeremekeitek nem éheznek, és feltételezem, ha nektek nem is jut, a gyerekeknek próbáltok mindent megadni, nem?

  • 2007.02.19 14:03:44Azurka

    Szerintem a Ti helyzetetek nem összehasonlítható a fent említett 12 gyerekes családéval...

  • 2007.02.19 14:04:45hanna

    és ugye a példádból az is kiderül, hogy nem elvetemült emberekről van szó.

    nekem pl kevesebb lesz a kezdő tanári keresetem, ha elsz egyáltalán, mint a gyed+csalpót.

    de ettől még nem tudnék a férjem keresete nélkül normálisan gyereketeltartani belőle

  • 2007.02.19 14:06:24Azurka

    És nem is azokról a családokról van szó, ahol hitbeli meggyőződés miatt jönnek a gyerekek (mielőtt még emiatt is besértődik valaki :-)

  • 2007.02.19 14:07:22zsuli

    fekete munka: sajnálatos módon összes felmenőink és mi is mindig hivatalosan dolgoztunk, semmit nem tudunk eltitkolni

    így aztán nem kicsit zavar, amit a múltkor a nyugdíjakkal kapcsolatban mondott vmi főokos: a minimálbéren bejelentettek nyugdíja mai árakon huszonpárezer ft lenne, tehát az állam nem teheti meg, hogy ne támogassa majd őket...

    tehát még nyugdíjasként is mi fogjuk eltartani az összes "szegény" fodrászt, kozmetikust, ügyvédet(!igen, ilyen is van!), stb.

    mert a pluszpénzt könnyebb elkölteni, mint félretenni...

  • 2007.02.19 14:20:26Katalma

    Sokat beszélgettünk annak idején a párommal arról, hogy milyen lehetne az igazságos családi támogatás, amikor nem adókedvezményekkel pont a gazdagabbakat segítjük, és a 12 gyerekes családi-pótlékért-szülünk típusú embertelen "szülőket" se támogatjuk.



    Valami olyan ötletünk támadott, hogy a családtámogatási rendszer csak akkor tud jó lenni, ha tényleg célzottan a gyerek kapja a támogatást. Nem a szülő, nem az iskola, stb., hanem a gyerek. Pl. legyen ingyenes az étkeztetés minőségi kajából az első x (14-18) évben, minden gyerek ingyen kapja a tankönyveket, füzeteket az iskolában, ilyesmik.



    Persze ezzel is lenne baj, mert azon kívül, hogy az ilyen rendszert ki kellene építeni, persze, rögtön megjelennének a hiénái is, akik meg tudnák oldani, hogy a gyerekeknek szánt pénzből hogy sikkasszanak a maguk hasznára (ld.: kakaóbiztos számítógépek pl.). De ez az ötlet elvileg legalább rendben van, sztem. A becsületes szülőknek tényleges segítség, hiszen költségei csökkennek, a hiéna-szülők kétszer is meggondolják a pénzért való szülést, a minimálbérből élők is kapnak támogatást szemben az adókedvezménnyel, és nem a gazdagokat segíti jobban.



  • 2007.02.19 14:34:28katampusz

    nem a saját példámat írtam le.

    a példa lényege az volt, hogy _átlagosnak_ tekinthető családról van szó.



    a gond ott van, hogy megszoktak egy bizonyos életszínvonalat, (nem kell olyan nagyon nagy dolgokra gondolni), amit bejelentett tiszta jövedelemből nem tudnának fenntartani. így _meg sem próbálkoznak vele_ (mármint a legális munkával)



    a harmadik gyereket egyértelműen azért tartják meg mert támogatásokat kapnak utána, még akkor is, ha jelenlegi kettőt sem bírják eltartani :(



    szóval sajnos sokan támaszkodnak inkább állambácsira, mint magukra.

  • 2007.02.19 14:38:51katampusz

    és ellenpéldaként álljon az adóügyi ismereteket oktató tanárnőm, aki a 70-es évek végén nem vette fel a szocpolt, mondván:

    ő nem az államnak szülte a gyerekeit, hanem saját magának :)

  • 2007.02.19 14:41:06Azurka

    Igen, hasonlókon gondolkodtam én is, mint Katalma, de ez csak a gyerek nagyobb korában műxik. Nem oldja meg azon kisbabás szülők problémáját, ahol a baba születése előtt két kereső volt, majd hirtelen kiesik xezer forint a háztartásból, és az anya nem tud/akar visszamenni 8 órában dolgozni.

  • 2007.02.19 14:41:27katampusz

    katalma egyetértek,

    és igazatok van , mert akkor a konyhásnénik szatyrában vándorolnak majd haza a rúd bio csirkesonkák és egyebek. (nálunk általánosban volt ebből botrány még évekkel ezelőtt, de azt hiszem nem változott azóta sokat a helyzet)

  • 2007.02.19 14:49:48Azurka

    És ezt még tudnám folytatni, ezekhez meg kellene pályáztatni cégeket, hogy kik legyenek az étel/tankönyv/stb beszállítók, és itt megint olyan mocskos dolgok játszanak, hogy nem is álmodunk róla. Az szinte természetes, hogy úgy írnak ki egy tendert, hogy előre le van játsza. Meg az is, hogy a nyertes a megnyert pénzből visszafolyat az elbírálónak x százalékot... Nincs jó megoldás, mindenki ott és úgy cselezi ki a törvényt és a szabályokat a maga hasznára, ahogy tudja, és kész.

    De nem szabad ilyen pesszimistán hozzáállni a dolgokhoz, mert az életkedvem is elmegy.

  • 2007.02.19 14:51:52zsuli

    igen, azt hiszem az a baj, hogy Mo-on vagyunk...máshol hogy oldják meg, nem tudjátok?

  • 2007.02.19 14:56:47p.eszter

    Az egy dolog, hogy más (urambocsá' fejlettebb) országokban a szociális háló is átfogóbb, meg a rászoruló is kevesebb, de az is tény, hogy ot az emberek a saját boldogulásukkal vannak elfoglalva és nem azzal, hogy a másik miből-hogyan-mennyit-miért? De erről annak biztos több tapasztalata van, aki huzamosabb időt kint élt. Gyöngy1? Cozumel? Vélemény? (Több időlegesen, v végleg külföldre szakadt porontyos hazánkfiára most nem emlékszem. Bocsi.)

  • 2007.02.19 14:58:51potyeszka

    Memme és Vöröske.

  • 2007.02.19 14:59:58Leona

    hanna: azta, nem is tudtam, hogy az én szja-mat az a város kapja meg ahol élek!

    Nem lehet, hogy a vidékiek szja-ja is megy a közösbe? (Na jó, legalábbis nagy része.) Bár hozzáteszem: a választ NEM TUDOM, csak elgondolkodtam, vajh hogy is működhet ez.

  • 2007.02.19 15:04:47hanna

    sokkal több marad (arányaiban) a városnál, mint bp esetében, de egy része minden városnál megy a közösbe

  • 2007.02.19 15:09:15Azurka

    Én is kíváncsi lennék, hogy a külföldi Porontyosoknál ez hogy működik.

    Az egyetlen megoldás: menesszük az egész országot, és kezdjük elölről :-))

    Svédországról hallottam, ott olyan a szociális háló, hogy akárhogy nyiszálod, nem tudsz keresztülesni rajta :-)

  • 2007.02.19 15:20:51katampusz

    az én stratégiám az, hogy igyekszem környezettudatosnak, törvénytisztelőnek és szociálisan érzékenynek nevelni a gyerekeimet és igyekszem persze én is az lenni. és akkor majd ők is így nevelik a gyerekeiket és az unokáim is, és így tovább...



    és ha egyre többen gondolkodnak így akkor hatványozottan fog növekedni a létszám...

    pár generáció csupán...

  • 2007.02.19 15:21:18katampusz

    az én stratégiám az, hogy igyekszem környezettudatosnak, törvénytisztelőnek és szociálisan érzékenynek nevelni a gyerekeimet és igyekszem persze én is az lenni. és akkor majd ők is így nevelik a gyerekeiket és az unokáim is, és így tovább...



    és ha egyre többen gondolkodnak így akkor hatványozottan fog növekedni a létszám...

    pár generáció csupán...

  • 2007.02.19 15:39:01Azurka

    Engem nem úgy neveltek, hogy lopjak, csaljak, hazudjak, és ne vegyek tudomást a környezetemről, sőt, a gyerekemet sem erre fogom nevelni, és a környezetemben sincs ilyen. De valahogy mégsem érzem, hogy növekedne a normális "stratégiával" gondolkodók létszáma. A hiba biztos az én készülékemben van.

  • 2007.02.19 15:48:58katampusz

    muszáj optimistán állni a dologhoz, mert ha mi sem hiszünk benne, akkor nem várhatjuk el a gyerekektől sem

  • 2007.02.19 15:51:17Azurka

    Hát ebben nagyon egyetértünk. Másrészt meg élni sem lehet, ha mindenben és mindenkiben a rosszat látjuk.



    Na megyek, babó reklamál, hogy nem vele foglalkozom, szép napot mindenkinek!

  • 2007.02.19 15:52:54Kékfelhő

    "s megértem, ha valaki nem megy el minimálbérért fizikai munkát végezni, hogy aztán pontosan ugyanúgy ne tudjo megélni, mint előtte, és még a lelkét is kiköpje."

  • 2007.02.19 16:09:24mókusfácán

    Én szociálisan elég érzékeny vagyok, rendesen dolgozom 19 éves korom óta, fizetek adót, mert állambácsi látja a bérem. Férjem szinté. Becsületesen élünk, dolgozunk, csemetét is a munka tiszteletére fogom nevelni. DE az nem járja, hogy nekünk nem jár majd semmi, mert jó a végzettségünk (tanár,mérnök), rendesen fizetünk mindent és nem tudjuk átb...ni az APEhot!

  • 2007.02.19 16:11:43Katalma

    Azurka: hát pont ez az, ami miatt a gyakorlatban ez a remek ötlet mégsem működne... nem véletlen emlegettem fel a kakaóbiztos számítógépeket. Nagyon durva, amit ott történt, szerintem.

  • 2007.02.19 16:12:00Kékfelhő

    látod

    ez a lényeg

  • 2007.02.19 16:12:25Kékfelhő

    no, ez kirának szólt

  • 2007.02.19 16:19:59Katalma

    Nálunk a szakmában komoly gondot és harcot jelent a munkáltatóval, hogy minél fehérebb legyen a fizetésünk, és nagyjából reális is legyen. A tipikus megoldás, amit javasolnak mifelénk:

    1. minimálbért + fekete lé
    2. hozzál számlát (értsd: álcázott munkaviszony)

    Nnamost, ki szeretne egy APEH-os vagyonosodási vizsgálatot. Szóval mennek a meccsek rendesen.

  • 2007.02.19 16:20:49Azurka

    Katalma, igen, pont ezért írtam én is, hogy van egy-két kivitelzhetetlen 5letem.

    Kékfelhő, szívemből szóltál.

  • 2007.02.19 16:23:02Azurka

    Szerintem más országokban sem működik nagyon máshogy a dolog, külföldében esetleg annyi lehet a különbség, ha valami piszkos dolog kiderül, ott belebuknak az illetékesek, míg nálunk nem biztos.

  • 2007.02.19 16:58:51olgi

    ... és akkor most mi van a viagrával? :DD

  • 2007.02.19 16:59:26mókusfácán

    Szerintem külföldön sincs kolbászból a kerítés, pl. nincs 3 évig otthon anyuka fizetéssel, hanem 6 hét után megy dolgozni, vagy apa eltartja az igen jó pénzéből, van remek bölcsihálózat. De nem vagyok szakértő.
    Katalma
    Melyik a nekem szóló? Lemaradtam!:(((((
    GYerek szétrágja cipőket! Nekünk hódunk van,nem gyerekünk:((((((

  • 2007.02.19 17:00:18mókusfácán

    az engem is mindig érdekelet,honana tudja agyógyszer,hogy nekem hol fáj?
    Van fájdalomfelismerő szenzora?:))))))))))))))))))

  • 2007.02.19 17:04:13Katalma

    kira: az Kékfelhő volt :)

  • 2007.02.19 17:09:28mókusfácán

    Mondom,hogy lemaradtam:)))))))))))))))
    És még én cseszegetem apát,hogy mindent félig csinál meg! El ne mondjátok neki!:))))))))))))))

  • 2007.02.20 09:28:21Kékfelhő

    "kira 2007.02.19 16:09:24

    Én szociálisan elég érzékeny vagyok, rendesen dolgozom 19 éves korom óta, fizetek adót, mert állambácsi látja a bérem. Férjem szinté. Becsületesen élünk, dolgozunk, csemetét is a munka tiszteletére fogom nevelni. DE az nem járja, hogy nekünk nem jár majd semmi, mert jó a végzettségünk (tanár,mérnök), rendesen fizetünk mindent és nem tudjuk átb...ni az APEhot!

    ----------------------------------------------

    Katalma 2007.02.19 16:11:43

    Azurka: hát pont ez az, ami miatt a gyakorlatban ez a remek ötlet mégsem működne... nem véletlen emlegettem fel a kakaóbiztos számítógépeket. Nagyon durva, amit ott történt, szerintem.

    ----------------------------------------------

    Kékfelhő 2007.02.19 16:12:00

    látod

    ez a lényeg

    ----------------------------------------------

    Kékfelhő 2007.02.19 16:12:25

    no, ez kirának szólt"

    ----------------------------------------------



    ez azt jelentette, hogy egyetértettem a szavaiddal, csak közben megjelent Katalma hozzászólása, és így nem volt elég egyértelmű.

    Nem mintha a kakaóbiztos számítógéppel Katalmának ne lett volna igaza... :)

  • 2007.02.20 10:15:20mókusfácán

    Kékfelhő
    AHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • 2007.02.21 09:00:11Memme

    zsuli 2007.02.19 14:51:52

    igen, azt hiszem az a baj, hogy Mo-on vagyunk...máshol hogy oldják meg, nem tudjátok?



    Norvégiában minimum fél éves munkaviszonynak kell lenni mielőtt szülni megy az ember lánya. Én eddig egy évről tudtam, de hétfőn fel lettem homályosítva, hogy az csak fél. TEhát, ha van 6 hónap munkaviszony, és hirtelen megterhesedik a hölgy, akkor jár a pénz.

    Egy évig az állam a teljes fizetést adja az otthon lévő anyukának, egy év után az anyák visszamennek dolgozni 4-6 órába, ezzel arányosan kicsit kevesebb a fizetés, de nem gond, mert apa jól keres :-) . Gyerek megy az oviba, ahol olyan jó dolga van, mint egy királynak. (dolgoztam két napot oviban, az első félórában a számat tátottam és szóhoz sem jutottam)

    És biztosan van még családi pótlék, meg egyéb gyerek után járó lóvé, de erről nem sokat tudok, mert nekem se munkám, se gyerekem :-( De apa jól keres :)

    Ja, az oviért fizetni kell, nem is keveset, de a fizetéshez képest ez az összeg nem megterhelő. Pl: egy átlagfizetés 1/5-e megy csak el lakásbérlésre. Otthon egy egész fizetés.



    De megkeresem a neten, hogy pontosan ez hogy megy, és megírom, ha komolyan érdekel.

  • 2007.02.21 09:13:29Memme

    p.eszter 2007.02.19 14:56:47

    "....... de az is tény, hogy ot az emberek a saját boldogulásukkal vannak elfoglalva "

    Ez Norvégiára nem annyira igaz. Rendszeresen gyűjtenek pénzt afrikai országok számára, az Üdvhadsereg rendszeresen üríti a gyűjtőkonténereit és hidd el, mindig tele van - azt tudni kell, hogy itt nem a lukas és szar motyót dobják bele, hanem azt, amit lehet még min. 2-3 évig használni. Továbbá el kell mondjam, hogy megjelent néhány szlovákiai cigány és koldul. Nem ám rendőrség, és hazaküldés, nem. KÉTOLDALAS (!) újságcikk, hogy jajj szegények kell nekik a munka (egy hangot nem beszélnek se norvégul se angolul) és láttam nem egyszer, hogy 20 koronást adtak... az 600Ft. Itt szociálisan érzékenyek az emberek és naivak. És igen, szeretik gyarapítani a családot, a javaikat, de azért figyelnek a másikra is, aki nehezebb helyzetben van.



    "és nem azzal, hogy a másik miből-hogyan-mennyit-miért? "

    Ez igaz. Megkérdezik, mivel foglalkozol, szereted-e, és ez az eredeti szakmád? És ha azt mondod, jó neked, akkor örülnek. Ha azt mondod nem jó, akkor beszélgetnek, és megpróbálnak a maguk módján segíteni. (pl amikor oviban voltam két napot az egyik ovónénivel sokat beszélgettünk rólam, oviról, gyerekekről, stb... aztán mondta, hogy a férje a mérnökirodájába keres egy okos embert. Kiderült, hogy én pont megfelelek, adtam CV-t az ovónéninek, ő továbbadta a férjének, aki kész volt tőle, és fog hívni. Itt kicsit lassabban mennek a dolgok, de a segítő szándék ott van.)

    Ehh, ma szófosásom van :-)))

  • 2007.02.21 09:19:29zsuli

    memme: mostanában nem készültünk kiköltözni, de a példa érdekes :) ha nálunk is meg lehetne élni másfél fizetésből, sztem senki nem háborogna semmin

  • 2007.02.21 09:30:38Memme

    Ahhoz kéne találni egy kis kőolajat meg főődgázt :-) Itt is csak a 70-es évek óta van ez a marha nagy jólét..

  • 2007.02.21 09:37:33potyeszka

    Memme te Norvégiában mentén férjhez?és szeretsz ott élni?a férjem is kapott év elején egy Új Zélandi munkaajánlatot,csak nem mertük bevállalni igy kicsi gyerekkel.talán ha mondjuk 2évvel ezelőtt kapta volna még bevállaljuk,bár az én angol tudásomat lahetne csiszolgatni,de hát azért a Gyűrük Úra hazája csodálatos lehet.

  • 2007.02.21 10:15:29gyöngy1

    Potyeszka! Szerintem pont akkor kell még mozdulni amikor még kicsi a gyerek; amíg a suli és a baràtok nem kötik valahovà.

    Mi egy évet töltöttünk Brusszelben (férjem belga). Felemàs érzelmekkel, de azért eljöttünk.

    Belgiumban is àllandóan folyik a gyüjtés valamiért. Minimum 2féle ruhàskonténer is van: egyis az afrikai orszàgoknak, a màsik a belga szegényeknek (ez utóbbi szervezet bùtorokat is elfogad). Es ott vannak az Oxfam üzletek ahol a szegényebb orszàgokból való, jó minöségü, nagyobb nyereség nélküli termékek kaphatóak.

    Igen, ez egyàltalàn nem a "dögöljön meg a szomszéd tehene" filozófia. Pedig Belgiumban sem mennek nagyon jól a pénzügyek.

  • 2007.02.21 10:19:08potyeszka

    gYÖNGY1 biztos igazad van,meg neked van már tapasztalatod,meg hát 2005-ben vettük a lakást és fájt volna aszivünk itt hagyni.de azért a kapcsolatok megvannak és ha úgy érezzük még mehetünk.

  • 2007.02.21 10:59:47gyöngy1

    Potyeszka! Igaz nekünk itthon nem volt lakàsunk és munkànk sem, így könnyen utaztunk el. Ha a lehetöségetek megmaradt akkor az szuper.

  • 2007.02.21 13:26:11Memme

    Nemnem. Egy teljesen magyar pár egyik fele vagyok :-) Lakásunk nem volt, csak béreltünk, a bútorokat a baráti ár feléért elpasszoltuk egy barátnőmnek, akinek akkor lett kész a háza (el is adósodott szegény vagy 30 évre), gyerek nincs. Még. Így mondhatni könnyen ment a költözés, de a családom, a barátaink... hát, hiányoznak na, hiába msn, skype meg blog.

    Szeretek itt élni de csak nyáron. Ma -12°c van, és vízszintesen esik a hó :-))) Amúgy tényleg jó itt, kedvesek, aranyosak, és marhára értékelik, hogy 6 hónap alatt úgy megtanultam a nyelvet, ahogy. Na, nem tökéletesen, mert a nyelvtant még most kezdem felfogni, de mindent megértek.

    Szerintem egy két éves gyerekkel még simán neki lehet lódulni a nagyvilágnak, bár meggondolandó a távolság, az anyagi veszteség-nyereség, stb... mi 2500km-re vagyunk otthonról/tól. 2 nap autózás + 6-7-8 óra komp.

  • 2007.02.22 08:37:09Memme

    teljesen off:
    ma -8°C van, mivel garázsunk nincs, a kocsi az utcán áll. Most takarta be a hókotró, mehetek ásni.
    ÉS! az ovónéni férje tegnap hívott, jövőhéten találkozunk. Teccik látni, segítenek :-)

Blogok, amiket olvasunk

KERTÉSZ Ötletek zöldségágyások beültetéséhez

A nyár általában a pihenés időszaka, ezért a legtöbben ilyenkor már nem akarnak intenzív gondoskodást megkövetelő zöldségeket vetni. Lássuk, mint lehet tenni!

OTTHONTÉRKÉP Hagyd le a képről apu sörhasát!

A nappali ajtaján belógó hatalmas sörhas, egy csak félig látszó kutya vakarózó hátsó lába, lerágott csirkecsont a könyvespolcon – biztosan mindenki látott hasonló vicces vagy visszataszító fotókat ingatlanhirdetésekben.

MÁS TÉSZTA Búzadara dal - megyek panírozni

A nyár minden bizonnyal legújszerűbb dallamos hip-hop slágerében réteslisztről, búzadaráról és kenyérlisztről énekelnek a debreceni egyetem afrikai származású hallgatói. Ne hagyd ki!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta