PORONTY

A gyerekkori bébiszitter miatt dugnak félre a pasik

2010. március 29., hétfő 10:30

Érdekes elmélettel állt elő egy brit pszichiáter, Dr. Dennis Friedman. Szerinte ugyanis azok az anyák, akik egy másik nő, azaz egy bébiszitter gondjára bízzák a fiukat, akaratukon kívül házasságtörő férfiakat nevelnek. Úgy gondolja tehát, hogy egy fiúból azért lesz szoknyavadász, mert az anyja más nőre bízta, írja a Time magazin. A pszichiáter szerint ugyanis az a tény, hogy egy kisfiúról két nő gondoskodik párhuzamosan, azt az ideát kelti benne, hogy egyszerre két nő elégíti ki az igényeit. A bészitter, - vagy dadus, angolul nanny, - intézménye ugyanis megismerteti vele a másik nő fogalmát, írja könyvében Friedman, (The Unsolicited Gift: Why We Do The Things We Do), melyben azt próbálja feltárni, hogy az anya szeretete gyermeke iránt hogyan befolyásolja majd a gyermek felnőttkori vislekedését. (Nagy-Britanniában az anyák viszonylag hamar kényszerülnek visszatérni a munkahelyükre, ezért sokan bízzák dadusra a gyermeküket, amíg ők dolgoznak.)

A dadus természetesen a lányokra is hatással van, Friedman szerint anyjuk távolléte a „szükség vákuumát” alakítja ki bennük, mely ürességet később túlkapásokkal, vagy akár promiszkuitással tölthetnek ki. De véleménye szerint igazán a fiúk számára lehet aggályos az, ha anyjuk nélkül kénytelenek lenni. Az ilyen kisfiú számára ugyanis a kettős női lét lesz természetes, egyik a családi, a másik pedig a testi igényeit elégíti ki. És ha ez a minta rögzül benne, felnőttként a családon kívülre kóborol, ha szükségleteit nem érzi otthon kielégítve.

Friedman szerint az anyáknak nem kellene dolgozniuk, de ha mégis szükséges, akkor se térjenek vissza  a munkába a gyermek egyéves kora előtt.  A kritikusok, és főleg a dolgozó anyák szerint azonban Friedman nem sok adatot tud felmutatni elmélete bizonyítására, ráadásul a kérdés merőben teoretikus, hiszen sok anya vagy visszamegy dolgozni szülés után, vagy egyszerűen nem tud enni adni a gyerekének. Emellett sok nő szerint Friedman ezzel felmenti a férfiakat a hűtlenség terhe alól, és a felelősséget átruházza a nőkre: vagy a figyelmetlen feleség hajtja más nő karjaiba a férfit, vagy a nemtörődöm anya.

Emellett a Time-nak nyilatkozó más pszichológusok hangsúlyozzák: a csecsemő nem kizárólag az anyjához kötődik érzelmileg. Jelen van az életében az apa, a nagyszülők, a testvér és még sok mindenki más, és ezek a kapcsolatok mind fontos részei az egészséges fejlődésnek. Ráadásul az, ha valaki érzelmileg erősen kötődik a bébiszitteréhez, még nem jelenti azt, hogy ne kötődne az anyjához is, a kettő tehát nem zárja ki egymást.

KOMMENTEK

  • 2010.03.29 11:53:337esbusz

    A "Brit tudósok" vajon tudják, hogy a világ többi részén nevük az idióta, hatásvadász, minden tudományos alapot nélkülöző szinonimája lett? Valaki szóljon nekik....

  • 2010.03.29 11:58:21Szarazinda

    Hát 7esbusz a világ többi része ez esetben az Index, egyébként szerintem humoros címkéjében ölt testet maximum.

  • 2010.03.29 12:06:44bajor gizella

    óh végre edinának is lesz mivel nyugtatgatnia magát a tükör elött hüppögve. röhej, mert múlt héten szitteltem elöször kisfiút. barátnőm 11 hónapos sarját. meg is mondom neki hogy nem leszek a megrontója. szerintem én maradok a csillagjegyek hűségleírásánál.

  • 2010.03.29 12:08:05Zamat

    Ritának igaza van itt a kulcsmondat: "ha szükségleteit nem érzi otthon kielégítve"-az asszonyállat nem úgy teszi a dolgát, ahogy a hős, munkában megfáradt férfiembernek tetszik:)))))))))))))), de hogy ehhez minek kellett a nannyket és a szittyókat idekeverni én nem is értem:)))))))))

  • 2010.03.29 12:16:46devadel

    nálunk nagyon ritka, hogy dadus van a gyerek mellett. tehát nálunk nagyon ritka a férfiak félrelépése is.

    értem.

  • 2010.03.29 12:17:01bajor gizella

    na itt most kifeministáskodhatja magát mindenki. nem úgy mint a zaklatásos cikknél. már elkezdtétek, folytatom. ezek a mocskos férfiak, főleg a brittek, főleg a tudósok, de úgy mindegyik. főleg azok akiket szitter nevelt, majd megkúrták a saját gyerekük szitterét. van olyan is tudjuk. igaz két sorral arrébb még mi osztottuk szegényeknek a kegyelemszexet, a mocskoknak. h minden férfi 1 centit vesztene a farokméretéből félreszex közben azt is csak mi szívnánk meg. járhatnánk össze leszbi ollózásra velük. kikérem magamnak. mondjanak le. mind.

  • 2010.03.29 12:18:31Auguszta Romanova

    Bajor Gizi,te smaroltal valaha novel??

  • 2010.03.29 12:24:32neddie

    Dadus vigyázott rám gyerekkoromban. Manapság félredugok. Igaz az elmélet.

  • 2010.03.29 12:24:46bajor gizella

    rita ne provokálj.:)
    színházi darabban.

  • 2010.03.29 12:25:10Lottie

    Szerintem lehet benne valami..én tutira nem bíznám másra a gyerekemet, max. alkalomszerűen egy rokonra.

  • 2010.03.29 12:25:28bajor gizella

    küldjek képet?:))

  • 2010.03.29 12:28:18Auguszta Romanova

    :DDD
    Az is hulye darab lehetett.

  • 2010.03.29 12:33:52bajor gizella

    na rá akartam keresni a vaginamonológ című színházi előadásra, erre ezt adta gép. ritának ma sok szeretettel munka elött:
    Kedves Soma!

    Szívesen olvasom az újságok, magazinok "az orvos válaszol” rovatait, de az enyémhez hasonló problémával soha nem találkoztam még... nem is könnyű belefogni, mert hát mondjuk ki: 24 éves múltam, és tény, hogy soha életemben semmi nem volt még a vaginámban, sőt, a puszta gondolattól is kiráz a hideg, hogy valami legyen.

    Négy nőgyógyász próbált eddig számos alkalommal megvizsgálni - sikertelenül. Ami a szexet illeti: hat éve van tartós kapcsolatom, nem vagyok szégyenlős típus, a szexben mindent élvezek, kivéve a közösülést. 6-8 éve próbálom elveszteni a szüzességemet - ehhez minden egyes alkalommal három üveg bor kell, hogy elzsibbadjak és ne tudjak magamról -, és fogalmam sincs, technikailag szűz vagyok-e vagy sem. A pénisz soha nem jut tovább a bemenetnél, úgyhogy inkább nem is kísérletezek, elintézem máshogy.

    Óvodás koromban, amikor először "játszottam magammal" a jóleső érzés miatt, fogalmam nem volt arról, mit csinálok, és mások mit csinálnak. Csak pubertáskorban (amikor elkezdtem könyveket olvasni és a barátnőkkel is megvitattuk a dolgot) döbbentem rá arra, hogy minden bizonnyal a nagyvilágban az egyetlen lány vagyok, aki soha semmit nem dug fel a hüvelyébe, még a saját ujját sem. Már 10-12 éves koromban is meglepett, mi lehet a jó abban, ha valaki betesz "oda" valamit, hiszen a csiklódörzsölés tökéletes, intenzív, hosszú orgazmusélményt nyújt a "dugdosással" járó fájdalom helyett. Természetesen tampon se játszik be, de még egy mezei hüvelykúp is komoly lelki rákészülést és pozitúrákkal való kísérletezgetést igényel.

  • 2010.03.29 12:34:59bajor gizella

    A női test szembetűnő szépsége mellett mindig is "szimpatikusnak" találtam a két nő felállást, azon egyszerű okból kifolyólag, hogy ott hála istennek nem kell semmit sehová dugdosni... végtelenül megdöbbent, amikor leszbikus nők vibrátort vesznek. Vibrátort! Ahelyett, hogy örülnének, hogy nem kell szenvedniük. Ezzel együtt a vicces dolog az, hogy kívánnám a péniszt - sokszor érzem úgy, hogy jó lenne, ha valaki maga alá gyömöszölne és "jól helyben hagyna", mint az ősasszonyt az ősember, de tudom, hogy ilyesmire nincs esély, hiába is vágyom rá. Jobb tehát nem is vágyni rá.


    Persze senkinek sem tudtam elmondani ezt a dolgot, hiszen senki nem feltételezi, hogy esetleg szűz vagyok 25 évesen, állandó kapcsolattal a hátam mögött, még a nőgyógyászom sem (akinél jóval korábban gyógyszert is írattam, tehát ciki lenne, ha kiderülne, hogy 6 év után sem volt rá szükség ugyebár). Nem tudom, hogy kezdhetném tiszta lappal: bocsánat, eddig csak hazudtam???

    Ma egy orvosi vizsgálat hatására azonban kiborultam és mindent elmondtam a nagynénémnek. Életemben először beszéltem a dologról. Ő azon a véleményen van, hogy csak lúzerrel volt eddig dolgom, és szűz maradtam a próbálkozások hosszú sora ellenére, mert nyilván az átlagosnál vastagabb a szűzhártyám. Szerinte, ha egyszer kibírom a fájdalmat hiszti nélkül és egy tapasztalt partner "elintéz" vagy pedig művi úton eltávolítják a "falat", nem lesz gond. Az utóbbi szerinte "csak egy injekció". Hát nem tudom... Ez mind szép és jó, de magamat ismerve kizárt dolognak tartom, hogy bármit is beengednék oda, pláne egy nagy fecskendőt. De úgy érzem, soha senki nem fogja megérteni, hogy nem félek, nem vagyok szégyenlős és nem hisztizek. Én magam sem értem, mi van.

  • 2010.03.29 12:35:31bajor gizella

    Természetesen nem érzem magamat teljes értékű nőnek mindezek fényében... Pozitív pólusként másra sem vágyom ösztönösen, mint hogy alázatos rabszolganője legyek valakinek, de eljött az a pont, amikor már nem áltathatom magamat azzal, hogy a dolog két évtized után változni fog.
    Kihez lehet ilyenkor fordulni? Segítség nélkül nem megy.

  • 2010.03.29 12:36:10Diablo XR

    "2010.03.29 11:44:31Vin

    Mikor fogom már azt olvasni, hogy a pasik megcsalják a nőjüket, mert meg akarták csalni. Megkívánta, felkínálkozott, levadászható volt, kihívó volt, egyszerű volt stb. És hogy igen, hibázott, vállalja a felelősséget, teljesen korrekt dolog emiatt válni. Érthető a feleség reakciója, ő is nyugodtan menjen kalandozni, ha jólesik. Tartok tőle, hogy soha...

    2010.03.29 11:47:49hallohallo

    Vin, szerintem se fogsz ilyet olvasni."

    Nem, csak 24 perccel előtte lehetett volna.

    De az nem számít, a lényeg, hogy a férfiak köcsögök. Meg a nők, akik felkínálják magukat. A szinglik. A gyerektelenek. Akik nem porontjoznak.
    Mert az igaz, hogy itt a félredugó nők még nem bukkantak fel. Azok az egyébként kitűnő anyukák sem, akiket olyan mosolyogtatóan könnyű rávenni egy kis jókedvű hancúrra. Létezik, hogy akik ide írnak, sose dugtak félre? Ugyanmár, ezt ti se gondoljátok komolyan! Akkor meg mit kell itt szemforgatni, ohl vagytok félredugó csajok? Gyertek lányok, mondjátok el, hogy nálatok hogy működik ez, ne lapuljatok az erkölccsőszök zászlajai tövében, mint fos a lapulevél alatt!

  • 2010.03.29 12:41:29Auguszta Romanova

    női test szembetűnő szépsége mellett mindig is "szimpatikusnak" találtam a két nő felállást, azon egyszerű okból kifolyólag, hogy ott hála istennek nem kell semmit sehová dugdosni...

    a NOI TEST....NEMTOM,LETEPERED,RALEPSZ A NYAKSZIRTJERE ES MAR VEGE IS VAN A PALYAFUTASANAK.BEZZEG EGY FERFIE.
    a LENYEG PEDIG A SZALAMI,DE NEMCSAK.
    A KEMENY ALLKAPOCS,A SZELS VALL.HOZZA NEM NYULNEK EGY NOHOZ.
    JA HACSAK VALAMI JOTEKONYSAGERT NEM,VAGY ELONYERT,DE MAGAMTOL,BLEEEEEE.

  • 2010.03.29 12:45:41mazsola84

    Rita, nem vagy elég kísérletezőkedvű :)))

  • 2010.03.29 12:46:15nevetőharmadik

    Hát, felnőtt férfiak olykor tényleg felrekúrnak a bébiszitterrel. Láttam egy tudományos pornófilmben.

  • 2010.03.29 12:47:41Magenta

    Szerintem ha egy férfinek lépsz a nyakszirtjére, annak is vége, de még nem próbáltam.

  • 2010.03.29 12:48:54Auguszta Romanova

    Nekem mit tudna csinalni egy no,hogy elvezzem?
    Ja .Egy rizskochot.Az jo lenne. vagy egy rantott májat.

  • 2010.03.29 12:52:11Auguszta Romanova

    Vagy egy vargabelest,igan, ezt nagyon tudnam ma elvezni.

  • 2010.03.29 12:57:18mazsola84

    Rita, én kíváncsiságból sok mindent kipróbáltam a barátnőimmel 18 évesen. Megtudtam, hogy nem lennék leszbikus, ennyi. Semmi trauma, nem kell rajta rugózni.

  • 2010.03.29 12:58:28Balchee74

    Csak úgy, közbevetőleg egy kiragadott mondat a cikkből: "...felnőttként a családon kívülre kóborol, ha szükségleteit nem érzi otthon kielégítve."
    Hát, mint pasi állítom, hogy ez dadussal, anélkül, bárhogy megállja a helyét. És a nőkre is igaz. És még csak fel sem lehet róni hibának...max akkor, ha nem azzal kezdi valaki, hogy megpróbálja az otthoni dolgokat rendezni, hanem egyből félretosz.

    Hát sziasztok... jöhet a trillió kattintás, érti a Velvet a nézettségnövelést :)

  • 2010.03.29 13:01:41Balchee74

    Bajor Gizella: Ezt nem mondod komolyan...nem tudom, h sírjak, vagy nevessek (elhihetem, vagy sem).

  • 2010.03.29 13:03:36Brumibaby

    Szia izé.

    A félredugós lányok nem érnek rá a félredugós posztokban osztani az eszet, mert csekélyke szabadidejükben félredugnak. A maradékban meg a hozzátáplálásról, a játszóterekről és a gyerekcipőkről szóló posztokhoz kommenteznek.

  • 2010.03.29 13:04:20bajor gizella

    remélem mindenki bevallja az edinasága mellé hogy biszex. mire viszajövök mindenki írja be a legmagasabb -nem iskolai- biszexuális végzettségét. köszönöm.:) rita, maradj a szaláminál, bár azért tudd hgy nem lenne többé gon a szafaládé mérettel, mert lehet kétkilós pickrudakat ráaplikálni egy filigrán női derékra. izgi mi?:)

  • 2010.03.29 13:11:37farkasokkal tancolo

    Tudtommal - de már ugye öreg vagyok, és leginkább arra emlékszem, hogy tánc közben a férfiak azok akik vezetnek - egy dugáshoz kettő ember kell, egy férfi meg egy nő.

    Mert ha magányos a dolog, akkor annak más a neve.

    És pontosan ezért azt is utálom, amikor az útszéli kuvbákat megbüntetik ugyan a rendőrök, de a kuncsaftjaikat nem (vagy legyen legális, vagy legyen tilos, de akkor mindenkinek ám), de attól is a falra mászom, ha csak úgy általában "félredugós férfiakról" beszélnek.

  • 2010.03.29 13:21:23keke80

    Na, akkor az anya hibája, ha késöbb hütlen a pasi. Remek.

    Még egy ok, amiért lehet anyóst szidni!!!

    Nem hiszem, hogy régen olyan sok bébiszitter vigyázott a gyerekre, mégis felcsinálta apuci a kiscselédet...

    Most akkor ne is keressek sintért Mini mellé???

    Ekkora baromságot!!! :DDD

    Nagybátyámra nem vigyázott sintér, mégis orrba-szájba csalja a feleségét...

  • 2010.03.29 13:28:18cso zsi

    Az én korosztályom még gyes nélkül kezdte, biztos a "hetes" bölcsi tehet a dolgaimról. A nagyfiam az már élvezte az anyjával a gyes-t.
    Inkább a génekben lehet, hogy 25 éves korunkig túl voltunk pár dolgon, az épp folyamatban lévő mellett is. :))))

  • 2010.03.29 13:45:05nanemárrr

    BG, Rita, látom témánál vagytok! ;)

  • 2010.03.29 13:46:17nanemárrr

    Most ahogy végig gondolom a feleségcsalókat, egyikükre sem vigyázott szitter gyerekkorában, mondjuk azokra sem, akik nem csalnak...akkor most itt mi a helyzet kedves tudósok?

  • 2010.03.29 13:53:53nemezisazis

    ez felhasználható a bíróságon?
    én kérem áldozat vagyok nem elkövető *fátyolos bociszem*

  • 2010.03.29 14:10:25Felicitasz

    A nagymama is számít? És mi lesz Ladó Gyula Lajossal?
    A felvetést értem, csak valahogy nagyon egytényezősre szűkít le valami nagyon soktényezős dolgot. Biztos faktor ez is - de hogy döntő, összefüggésvezérlő dolog volna, ezt egyszerűen képtelen volnék elhinni.

  • 2010.03.29 14:25:00hinta-palinta

    Ladó Gyula Lajos Kengyel feleségére rá is volt mozdulva...

  • 2010.03.29 14:32:38Ribizlee

    Felicitasz, LGYL beceneve önmagában választ ad a kérdésre! :-DD

  • 2010.03.29 14:41:18SZNR

    Az az egy biztos, hogy a korai anya- gyerek (akár fiú, akár lány) kötődés nagyon fontos tényező egy ember életében.
    Az, hogy az anya éppen kinek passzolja le újszülöttjét, az már mindegy.

  • 2010.03.29 14:51:48velkedravce

    Aki többet akar tudni az angolok szellemi szinvonaláról azoknak ajánlaom az Eden.Lake.2008 című mozgóképalkotást.

  • 2010.03.29 15:15:28tanger

    Vajon a Tőkés gyerekeket is dadus nevelte?
    [link]

  • 2010.03.29 15:22:13panu

    Azt miért nem vizsgálják mostanában, hogy nem véletlenül nem ajánlják három év előtt visszatérni a munkába?!
    Miért kényszerítik azokat az anyákat a miharabbi munkába visszatérésbe, amikor elvileg mindenféle vizsgálatok szerint nem jó a gyereknek, ha az anya hamar visszamegy dolgozni?
    Sőt azt kéne megvizsgálni, hogy ki nyomja és miért a mielőbbi munkába visszatérést, és most nem a kormányra gondolok... hanem van egy oldala a nőknek, akiket nem érdekli a nők azon része, aki inkább a gyerekét nevelné és nem bölcsibe adná...

  • 2010.03.29 15:28:20Imeon

    Teljesen igaz ez a cikk, csak az indoklás rossz. Az a fiú, akiknek nanny-je van, azt látja gyerekkorában, hogy fut az apja a nanny után. Az más kérdés, hogy meg is kapja-e a nannyt vagy sem.
    Ha ott is lakik a nanny 2-5 éves korú kisfiúk gondolhatják azt, hogy az apjuknak két felesége van. Ez tudat alatt rögzülhet és vezethet hűtlenségre később.

    A hűtlenséghez a feleség, barátnő is hozzájárul. Nem csak a férfi a hibás, a nőnek is el kell gondolkodnia, hogy ő mit csinált rosszul.

  • 2010.03.29 15:29:34Brumibaby

    panu, hát látod, épp ez az, hogy vizsgálják. A britt tudósok, s lám, nem mondhatod, hogy nem értek el eredményeket.

    Ugyanakkor valóban van ilyen oldala a nőknek, az én jobb oldalamat pl. egyáltalán nem érdekli a nők azon része, aki inkább a gyerekét nevelné és nem bölcsibe adná. A bal oldalamat meg pláne.

  • 2010.03.29 15:53:53no comment 01

    :DDDDDDDDDDD komolyan mikor már olvastam a bevezetőt..tudtam,hogy ilyen hülyeséget csak az angolok találhatnak ki..:))

  • 2010.03.29 16:03:24Csokis

    Azt hiszem, szerzek valami EU-s pályázati pénzt, és azt fogom vizsgálni, hogy akit oviba írattak be, nagyobb valószínűséggel lesz-e bigámista, mint aki otthon maradhatott az anyjával.

  • 2010.03.29 16:08:56huvosvadasz

    Na, károgó vénasszonyok... tipikus ostoba szemellenzős viselkedés, hogy ha szóbakerül egy olyan jelenség vagy viselkedés oka, ami nekik nem tetszik, akkor egyből felmentésről beszélnek, és ezzel le is söprik az egészet az asztalról.

    És ezzel nem azt mondom, hogy ez az elmélet igaz, nyilván ahhoz nem ártana valami támogató kutatás is (felmérések, stb.). De ettől ez a fajta reakció még merőben ostoba és sajnos tipikus is. Egyrészt attól, hogy megy a hiszti ezen, attól még vagy befolyásolja ez a hűtlenséget, vagy nem. Mindenesetre a saját gyerekeid jövője miatt talán érdemes megtudni. Lehetne az fontosabb, mint a sértettséged a jelenben. Persze az sem árt, ha a saját magad életében jelenlévő férfiakat megérted. A saját boldogulásod miatt. Megérteni nem ugyanaz, mint elfogadni. A megértés nem "felmentés", nem kell tőle félni. Jó az.

  • 2010.03.29 16:12:19Publius Decius Mus

    Ha bébiszittert alkalmaznak nem a kisfiú fog félrelépni, hanem lehet, hogy máris az apja.

  • 2010.03.29 16:25:22drlucifer

    Komolyan van valakinek pénze/ideje/energiája ilyeneket kutatni??? Kutassa már ki, hogy ha óvó bácsit fogadok, akkor is félre fognak -e kefélni a fiaim, ha felnőnek... :P

  • 2010.03.29 16:32:00no comment 01

    huvosvadasz:oohh..drágám a félrelépés..az ösztön..neveli,aki akarja..a fiút vagy lányt..tökmindegy..:)az én pasim és félre..teljesen érthető okokból.tele volt a herezacskója én meg nem voltam kéznél..jah és nem volt bébisittere..:))

  • 2010.03.29 16:41:51Auguszta Romanova_2

    Nem oszton.
    Felre akar lepni es kesz.
    Es akkor mi van?
    Akkor van a baj,amikor felborul a csalad,de sok felreleponel nem borul fel,leszamitva a duhos menyecsket aki megy kertes hazbol garzon alberletbe.
    Vagy forditva,van,hogy e ferfi szemet hugy,hogy az asszony Gyozovel ugyeletes.

  • 2010.03.29 16:47:03huvosvadasz

    no comment01: szerintem szövegértési problémáid vannak. :) Amúgy az ösztönökben abszolút egyetértünk, de én nem erről beszéltem, hanem az egyik fajta (az első párban rögtön előforduló) szerintem igen-igen buta reakciót elemeztem. Te nem írtál semmi ilyesmit, ahogy elnézem.

  • 2010.03.29 17:07:19blacklord

    Szerintem ez úgy ahogy van, ostobaság. Ha lenne statisztikai kimutatás, hogy a briteknél és az amiknál (ahol nagyon gyorsan visszamennek dolgozni a nők, sokszor fél év alatt) sokkal több hűtlen férj van, mint nálunk (ahol elvben 3 évig maradhatott az anya mostanáig), akkor van 1 (azaz egy) összefüggés. És még kéne mondjuk 3-4, és akkor lehetne ez akár egy elmélet is. Enélkül csak valami idióta teóriafabrikáció...

  • 2010.03.29 17:08:47no comment 01

    huvosvadasz:kissé értelmezhetetlen volt a szöveged..talán,ha összefogottabb lett volna a gondolatmeneted..akkor érthetőbb lett volna..nah nekidurálod magad még egyszer..?:))"Mindenesetre a saját gyerekeid jövője miatt talán érdemes megtudni"főleg ezt fejthetnéd ki bővebben...de én már azzal is megelégednék, ha saját magad értelmeznéd amit írtál...;-):))

  • 2010.03.29 17:11:38no comment 01

    blacklord:ezek mind hülyeségek..nincs erre statisztika..aki,már kiábrándul a másik félből..legyen az nő..vagy pasi..tuti félrekúr..és nincs is ezzel semmi gond..

  • 2010.03.29 17:13:08marcipán2

    Nem igaz, hogy még nem tűnt fel senkinek! Valódi példa a hipotézis alátámasztására.
    [link]

  • 2010.03.29 18:11:02Oleg Gontar

    Es ezt a Sarkozy papa memoarjabol deritettek ki.

  • 2010.03.29 18:11:58Oleg Gontar

    marcipán2: :)

  • 2010.03.29 18:46:48Obszerváló

    Sosem volt bébiszitterem, mégis félrelépek minden adandó alkalommal.

  • 2010.03.29 18:50:15lúzer_

    huvosvadasz

    Majd ha vizsgálatot végez és eredményeket prezentál, esetleg komolyabban elgondolkodom rajta. Addig meg mindenki azt mond, amit akar.

  • 2010.03.29 19:03:16lúzer_

    huvosvadasz

    Na jó. Szóval, átgondoltam ÉS nem értek egyet vele. Így megfelel?
    ad1, eleve hibásnak tartom a "dolgozó nő vs. főállású anya" kiindulópontot. Az emberre az utóbbi fél évszázadig bezárólag az volt a jellemző, hogy többgenerációs nagycsaládban élt, tehát a gyerekek többsége korán megtapasztalta, hogy nem csupán egyetlen személy létezik, akihez kötődhet és akihez alkalmazkodnia kell.
    ad2, bővebben kellene foglalkozni azzal, hogy a "szükség vákuumának" következménye mennyire nemspecifikus. A fiúkat állítólag promiszkuitásra hajlamosítja - de mi van a lányokkal?
    ad3, ez csupán egyetlen lehetséges tényező a sok közül. Hogy milyen hatással van a fejlődésre, azt csak összefüggéseiben lehet megállapítani. Ilyen vizsgálat nem (sem) készült.
    Szóval, elméletnek, véleménynek oké.

  • 2010.03.29 19:33:58inf3rno

    Szerintem teljesen igaza van, minden a nők hibája! :D

  • 2010.03.29 19:43:35poket

    brit tudósok, nem baj hogy már leírni is ciki azért nap mint nap brittudósoztok itt. XARSÁG

  • 2010.03.29 19:56:53troll

    JAJ Panka. Fáj az igazság, hogy erről is a nők tehetnek?

    Könnyebb fröcsögni és csak kenni, kenni mindent szerencsétlen áldozat férfiakra, mi?

    Asszem egy jóvátételi peren is el lehetne gondolkodni.

    :)

  • 2010.03.29 20:02:22nanemárrr

    Úgy látom troll-zivatar van ennél a posztnál! Ki hitte volna, hogy egy ilyen sztori így csábítja ezeket?!

  • 2010.03.29 20:22:21[megmondoember]

    Én az elméletből csak azt hiányolom, hogy azt nem magyarázza meg, miért lesz riherongy ribanc a nők legtöbbjéből. Szerintem az is a dadussal lehet összefüggésben. Annyira legalábbis biztosan, mint a férfiúi hűtlenség.

  • 2010.03.29 21:34:48gitka60

    Ekkora ostobaságot még ki is találni. Van néhány ismerősöm, aki félredug/ott/, de nem volt bébicsősz körülötte soha az életben.
    Most erre meg azt lehetne válaszolni, hogy pont azért, mert nem volt elég nő az életében, amikor kicsi gyerek volt.
    Ez már tényleg sokk...

  • 2010.03.29 21:51:14Tonohaver

    Mindig tudtam, nem bennem van a hiba!

  • 2010.03.29 21:55:36Gua4

    Buta férfi buta dolgokat ír,mint már annyiszor...
    Gondoljunk bele: a nők azért csalják meg párjukat, mert bébiszittyó felügyelte őket anno. Egy buta állítás ugye, amire a hímek minősíthetetlen kommenteket írkálnának. És itt van ez a másik nagyszerű állítás, a fordítottja, amelyet néhány - szintén buta férfi - még el is hisz, felmentendő saját ringyóságát és butaságát és egyebét.

    Hajrá buta férfiak, olyan jókat szórakozom a kommentjeiteken.

  • 2010.03.29 21:57:43prometheus_X

    Saját kutatásaim szerint félre az dug, aki nem bírja magát féken tartani, és/vagy túl gyáva szakítani. A megoldás ettől fogva pofon egyszerű (csak sokan vannak akik még ennyire sem képesek).

  • 2010.03.29 22:04:55Veér Farkas

    A bébiszitter meg a dadus NEM ugyanaz.

    Örülök, hogy segíthettem a cikkíró magyar- és angoltudásának fejlesztésében.

    A pénz átutalását a számlámra kérem.

  • 2010.03.29 22:10:44vivace

    Brit tudós akarok lenni!! Hol lehet jelentkezni a tanfolyamra?

  • 2010.03.29 23:02:31Eddie Krueger

    Most komolyan. Ha ezt leírjuk: "...felnőttként a családon kívülre kóborol, ha szükségleteit nem érzi otthon kielégítve", mi szükségünk van az "egyenletbe" belevonni egy bébiszittert? Hát, hacsak az nem, hogy valahogy el kell adni azt a könyvet, mert a nyakunkon marad.

  • 2010.03.30 00:57:52Epokit Drive

    Fogalmam sincs, bébiszitterem sem volt, de az a sejtésem, hogy a bácsi nem okoskodik rosszul. Legfeljebb nem pont a bébiszitter az (mert létezett idő, amikor ez az állás nem létezett tömegesen, de a félrelépés igen), hanem lehet a nagynéni, nagytesó stb. is. És nyilván nem szükségszerűen.
    Másrészt, felmentés mindettől függetlenül nincs. Aki nagykorú, és nem beszámíthatatlan, az felelős a tetteiért, akár volt bébiszittere, akár nem.

  • 2010.03.30 10:49:42anyany6

    egy kérdés:
    magunknak szülünk gyereket, vagy a bébiszitternek???

  • 2010.03.30 10:53:23Auguszta Romanova_2

    Gyreket a nemzetnek szulunk!!

  • 2010.03.30 10:54:06meeko

    Anyany6, ha pár órára valaki igénybevesz segítséget, akkor már a bébiszitternek szül? Vagy a bölcsis néninek?

  • 2010.03.30 10:54:43meeko

    Rita??? !!!

  • 2010.03.30 10:59:45Auguszta Romanova_2

    ;;;DDDD

  • 2010.03.30 11:00:04meeko

    reméltem :)

  • 2010.03.30 11:13:14Brumibaby

    Eljöhetne a nemzet a jövő héten kicsit vigyázni rájuk, mert elmennék már moziba.

  • 2010.03.30 11:17:20meeko

    :D

  • 2010.03.30 11:21:53Silverveil

    Elképzeltem, hogy a jövő héten Brumi elmegy és jól kimozizza magát, aztán Brumi hazamegy, nemzet pedig balra el :))

  • 2010.03.30 11:29:39Brumibaby

    Azám, csak aztán mi lesz, ha az apjuk a nemzetet kezdi hajkurászni

  • 2010.03.30 11:31:23Silverveil

    Brumi :))

  • 2010.03.30 11:49:29baudolinA

    Brumibaby,
    ha nyárig kibírod, eljövök gyereket felügyelni. A nép nevében.

  • 2010.03.30 12:03:22Brumibaby

    baud, köszi. Aztán majd jól fölkel és nem kér, de vesz, ragad.

    Különben meg hallottam Dózsa György hírét, a bébiszitteres poszton ajánlották, de mi túl messze lakunk a tűzoltóságtól.

  • 2010.03.30 12:32:43baudolinA

    Ne felejtsd el arra tani-tani a gyerekeidet, hogy leboruljanak a sírjaim előtt.

  • 2010.03.30 13:00:24madz

    ma extranyűgös a gyerek, úgyhogy nekem meg az járt a fejemben egész délelőtt, hogy talán eltűnök hirtelen :D

  • 2010.03.30 13:01:37Vin

    Diablo XR:
    Ok, korrigálok: úgy értem, mikor fogják végre jellemzően bevallani, ha csak úgy kedvtelésből félredugnak! Nem egy-két egyedi példa mikor merül fel, aztán a többit meg kimentik az evolúciós, stb. magyarázatokkal. Bocs.
    Egyébként meg nem sunnyognak az érintett nők, csak pillanatnyilag nem ez volt a téma. Viszont őket nem is mossák ki különböző elméletekkel mióta világ a világ, inkább tartoztak a ringyó kategóriába.... szóval szerintem sem kell szemforgatni!

  • 2010.03.30 13:41:29Brumibaby

    Vin, az a helyzet, hogy nem nagyon osztanak az ilyesmiért a Porontyon érdemérmeket, szóval szerintem se fiúk, se lányok nem fognak ilyen vallomásokat tenni.

  • 2010.03.30 13:42:45Brumibaby

    madz, a kölök dacból se fogja föl soha értelmét az anyai szónak?

  • 2010.03.30 13:52:02macskaszemű

    nálam is nyígnak egész nap
    mindjárt megőrülök
    tehát csak megyek és teregetek némán

  • 2010.03.30 14:10:10Brumibaby

    macskaszemű :)

    köztetek lettem bolond én, a véges

  • 2010.03.30 14:26:24macskaszemű

    :))

    és a főzés kapcsán pedig a bánat szedi szét eszemet, ha megtudom, mire jutottam

  • 2010.03.30 14:29:57Brumibaby

    na nekem meg így hónap végén mondja a bankautomata, hogy elpazaroltam mindenem, amiről számot kellene adnom

  • 2010.03.30 14:31:12nanemárrr

    Hááááát a trollok tegnapi működése után nem gondoltam, hogy ilyen magasságokig is eljut ez a poszt a kommenteknek köszönhetően! :)

  • 2010.03.30 14:38:43csutkababa

    Kezem a balkonon földbe sűllyed el.Itthon vagyok.
    Ágát, s virágát is tudom, már hajt a kis bolondos:)

  • 2010.03.30 14:44:11Ribizlee

    csutka, csak öntözd is rendesen, különben jön a hervad már ligetünk, s díszei hullanak...

  • 2010.03.30 14:48:39macskaszemű

    a szabós-varrós posztnál pedig ütőkártya lehetne, hogy már régebben is különbséget tettek tejes kebel és kemény mell között

  • 2010.03.30 15:12:58Brumibaby

    Erős valék, mint az anyatej?

  • 2010.03.30 15:36:55csutkababa

    Ribizlee
    Akkor legfeljebb kipróbálom azt a fílinget, hogy bús donna barna balkonon mereng az alkonyon...
    De azért a víz az úr!

SZÓLJON HOZZÁ!

Kórházfigyelő

  • Budapesti kórházak
  • Vidéki kórházak

Kérdezz szakértőnktől

Dr. Gyarmati Andrea gyermekgyógyász válaszol.

Kérdezni szeretnék »

Travelo utazási ajánlatok

Hirdetés

Hirdetés