Tényleg ez kell a nőknek? Megtaláltuk a négy legdrágább cipőmárkát

GettyImages-1350312982

Hamupipőke a bizonyíték arra, hogy egy új cipő teljesen megváltoztathatja a nők életét. Az is lehetséges, hogy egy cipő miatt 180 fokot fordul veled a világ!

Természetesen az ilyen változások inkább a mesék főhőseivel történnek meg, de soha ne add fel a reményt, olvasgass az irodában ülve munka helyett súlyos klisékbe fulladó, mentálisan erősítő idézeteket, és lehet, hogy egyszer veled is megtörténik a csoda. 

De amíg arra vársz, hogy a sült galamb a szádba repüljön, gondolkozz el azon, hogy nincs is jobb alkalom arra, mint a karácsony, hogy beszerezz magadnak egy dizájnerdarabot, hiszen nemcsak mások arcán jó látni az örömöt, amikor ajándékot adsz nekik, de néha azért egy kicsit jó, ha magadra is gondolsz. Miért ne lehetne tehát, hogy pont ilyenkor megleped magadat is, miközben folyamatosan másokat próbálsz boldoggá tenni? 

Eljött tehát az ideje, hogy megtaláld a legdrágább márkákat, és kiválaszd kedvencedet, vagy ha magadtól nagyon sajnálnád, megnézheted az egyik testvéred vagy barátnőd lábán is, és biztos örömöt szerzel neki egy vadiúj méregdrága topánkával! Ha elég nagylelkű embernek ajándékozod, talán néha neked is kölcsönadja a csodacipőt.

A Stylecraze összegyűjtötte neked a legdrágább márkákat, hogy ne égj le, ha ajándékozásra kerül a sor. 

Miu Miu

Nem sokan tudják, hogy Miuccia Prada a Miu Miu márkanevet a becenevéből alkotta meg. Míg a Prada minimalista, elegáns és kifinomult dizájnt kínált vásárlóinak, Miu Miu a spektrum másik oldalára esett. A divatról alkotott véleménye ugyanis meglehetősen lázadó volt, amibe az emberek azonnal beleszerettek. A márka a couture, a luxus és a feminizmus fogalmaiban fogant meg, amelyek akkoriban nem voltak általánosak. Stratégiája, gyűjteményei, címlapképei merészek voltak, és ezek végig hűek maradtak a kezdetekhez. A márka cipői a mai napig lenyűgözik a nőket.

Christian Louboutin

Nos, ha mindenképp szeretnéd kitörni a nyakad, legalább tedd stílusosan! Valószínűleg mindenki elnézőbb lesz az utcán, ha egy Louboutin-tűsarkúban buksz orra. Egy Louboutint azonnal felismersz, amikor meglátod, és ezzel mások is így lesznek, amikor meglátják, hogy mi a botlás oka.

Christian Louboutin egyébként véletlenül kezdett bele a cipőtervezésbe. Kirúgták az iskolából, több munkahelye is volt, és a 80-as évek elején szabadúszó cipőtervezőként kezdett dolgozni. Néhány év múlva elindította márkáját. A forradalmi vörös talpak ötlete arról jutott eszébe, hogy asszisztense vörösre festette a körmét. A cipőit aztán elég gyorsan elkapkodták annak ellenére is, hogy néhányuknak veszélyesen magas sarka volt. A Louboutin manapság is az egyik legdrágább cipőmárka az egész világon.

Manolo Blahnik

Valószínűleg nincs olyan nő a világon, aki még soha ne hallotta volna Manolo Blahnik nevét, ugyanis a tervező neve nagyjából eggyé vált a Szex és New York cipőmániás főszereplőjével, azaz Carrie Bradshaw-éval.

Aki viszont követi a trendeket, azt is nagyon jól tudja, hogy Manolo Blahnikot gyakran a magas sarkú cipők szent emberként emlegetik. Szilárdan hisz a magas sarkak erejében, és ugyanezzel a szenvedéllyel végzi munkáját is. Tervei hitelesek, testre szabottak, és Carrie Bradshaw legrosszabb álmaiban sem sorozatgyártásúak. A pályája akkor kezdődött, amikor 1968-ban találkozott Diana Vreelanddal, aki akkoriban a Vogue főszerkesztője volt. 1971-ben mutatta be első cipőkollekcióját, és azóta nem nézett vissza. Alkotásai a vörös szőnyegeken, filmekben és tévéműsorokban, valamint Hollywood legnagyobb sztárjainak a lábán pompáznak. 

 Jimmy Choo

Jimmy Choo neve is ismerős lehet a Szex és New York rajongóinak, ugyanis Diana hercegnőtől Carrie Bradshaw-ig Jimmy Choonak van a leghűségesebb és legelitebb ügyfélköre, legalábbis a többi márkához képest.

Jimmy Choot Choo Yeang Keat, egy malajziai tervező indította el, aki cipőtervezők családjából származik. Egyedi cipők tervezésével kezdte, és az ötletei futótűzként terjedtek el. Egy pillanat alatt ő lett „a tervező”. A tornacipőktől a magas sarkú cipőkig Jimmy Choo olyan részletgazdagságra törekszik, amivel úgy tűnik, senki más nem tud versenyezni, munkája tehát továbbra is lenyűgözi az embereket, főleg a cipőmániásokat. 

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek