Divathírek: Luxus babakocsit tologat Kylie Jenner

Összefoglalónkból kiderül, hogy miért perel a Levi's, és megnézheted a H&M új fenntartható kollekcióját is.

Legutóbbi összefoglalónkban megemlékeztünk Trumpné 660 ezer forintos húsvéti kabátjáról és a Zwack valamint a Dorkó közös fesztiválozós kollekciójáról, míg ezen a héten a Levi's és a Kenzo körüli balhéról, Kylie Jenner luxusbabakocsijáról illetve a kőgazdagoknak készült Dolce & Gabbana ruhákról olvashattok a hajtás után!

A Levi's a Kenzót perli, de az Off-White sem megy el szó nélkül a hamisítók mellett

A világ egyik legrégebbi és legismertebb farmernadrágokat gyártó cége védjegybitorlással vádolja a francia Kenzo luxusmárkát, aki leginkább a 2016-os, H&M-es kollaborációjáról lehet ismerős a hazai közönségnek. A The Business of Fashion információi szerint a Kenzo hasonló zsebekkel árulja új, Britney Spears nevével fémjelzett kollekcióját, mint amilyet a Levi's már 1936 óta használ, szóval nagy esélye van, hogy pert nyerjen a Kenzoval szemben. A farmeróriás szerint a Kenzo által “tervezett” zseb összezavarja a vásárlókat, amivel “helyrehozhatatlan és felbecsülhetetlen” károkat okoz a márkának. A pertől azt várja a Levi's, hogy a Kenzo vonja vissza a Levi's féle zsebekkel ellátott nadrágok forgalmazását.

GettyImages-929075338
Sean Gallup / Getty Images Hungary

A Louis Vuitton férfi vonalának új tervezője, az Off-White tulajdonosa sem nézi jó szemmel az Instagramot elárasztó hamisítókat, a wish.com webáruházat például 2 millió dollárra perli azért, mert a becslések szerint több millió dollárban értékesítettek olyan ruhadarabokat, amiken az ő védjegyüknek számító motívumok voltak. Kíváncsian várjuk az év nagy divatpereinek a folytatását.

Már nem a Gucci a világ legmenőbb márkája

A Lyst és a Business of Fashion negyedéves jelentése – ami a legnépszerűbb termékeket és a legsikeresebb divatmárkákat rangsorolja – azt állítja, hogy a Crocs telitalpút divatba hozó Balenciaga letaszította trónjáról a Guccit. 2017 második negyedévében még az olasz Gucci volt az első helyen, azt követte a Yeezy, a Balenciaga pedig a harmadik helyen várakozott. Az új listán viszont a Balenciaga jár az élen, a Gucci a második helyre esett vissza, a harmadik helyre pedig az egyre népszerűbb Off-White került. A Lyst szerint a francia márka kiválóan kommunikál az online térben, míg a Guccit “következetes művésznek” nevezte.

GettyImages-927620710
Estrop / Getty Images Hungary

A legnagyobb meglepetés egyébként az Off-White, aki a 31. helyről lépett a jóval előkelőbb harmadik helyre. A sort egyébként a seggszellőztetős farmert piacra dobó Vetements, a Givenchy, a Valentino és a Saint Laurent.

Jön a H&M fenntartható kollekciója

Április 19-től lesz elérhető a boltokban a fast-fashion márka 2018-as Conscious Exclusive kollekciója, amit a svédországi kézműves mozgalom ihletettt. A kollekcióban olyan új fenntartható anyagok is helyet kaptak, mint a 100%-ban halászhálókból és más nejlonhulladékokból előállított ECONYL anyag, vagy az újrahasznosított ezüst. Míg az innovatív szövetekből készült kollekció a boltokba kerül nézzétek meg a márka a celebnőkkel telepakolt Los Angelesi-i prezentációját, ahol olyan hírességek jelentek meg, mint például Naomie Harris, Chrissy Teigen vagy a kismamák egészségével foglalkozó szervezet, az Every Mother Counts alapítója, Christy Turlington. Kattintsatok!

Kylie Jenner ráunt a csendre

Gondolom nektek is hiányzott Kardashian-Jenner vonal egyik legmegosztóbb tagja, Kylie Jenner, akit a napokban kaptak lencsevégre babakocsi tologatás közben. Persze nem akármilyen ruhában és kiegészítőkkel tette mindezt, a Fendi logókkal díszített szuperminihez egy ugyanolyan logós babakocsit szerzett be a realitysztárból lett üzletasszony. Íme:

stormi strolls 🤑

Kylie (@kyliejenner) által megosztott bejegyzés,

A gonosz szurkolódásokra könnyen kapható Twitterezők szegény két hónapos Stormi pelenkájának tartalmához hasonlították Kylie Jenner legújabb, libafos zöld rúzsát, amiért 29 dollárt, körülbelül 7200 forintot kérnek a boltokban. Te mit gondolsz, menő vagy ciki a zöld ajakrúzs? Szavazz!

IRONIC 💚 #April10 KylieCosmetics.com

Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) által megosztott bejegyzés,

Menő vagy ciki a szokatlan színű rúzs?

Idén sem maradt el a Dolce & Gabbana exkluzív bemutatója

Az olasz luxusmárka minden évben összetrombitálja a legtehetősebb ügyfeleit, idén például a New Yorki Metropolitant tartották a legalkalmasabbnak a bemutatóra. A klienseket egy exkluzív WhatsApp csoporton keresztül hívták meg az eseményre, ahova a világ minden tájáról, Oroszországból, Közel-Keletről, Kínából és az Egyesült Királyságból is érkeztek vendégek.

Dolce&Gabbana Alta Moda, The Metropolitan Opera, New York, April 2018. #DGLovesNewYork #MadeinItaly #lamoreèbellezza

Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) által megosztott bejegyzés,

A Vogue.com becslése szerint körülbelül 300 embert utaztattak Olaszországon keresztül a New York-i kiruccanásra. Az elképesztően teátrális couture csodákban ide kattintva gyönyörködhetsz!

Dolce&Gabbana Alta Moda, The Metropolitan Opera, New York, April 2018. #DGLovesNewYork #MadeinItaly #lamoreèbellezza

Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) által megosztott bejegyzés,

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek