Heidi Klum ruhái mindjárt a Lidlben vannak!

Zanza!

Úgy döntöttünk, ahelyett, hogy külön-külön traktálnánk olvasóinkat a csip-csup divathírekkel, inkább összeszedjük őket egy cikkbe: úgyis összejön belőlük egy csokorra való legalább hetente.

Az elmúlt napokban például Heidi Klum Lidl kollekciója korbácsolt fel kisebb hullámokat a divat állóvizén, ugyanis a modell a New York-i divathéten mutatta be a szeptember 18-tól a hazai boltokban is kapható ruhagyűjteményt. De a New York-i divathéten történt az is, hogy Jim Carrey szomorú egzisztenciális kérdéseket kezdett feszegetni egy könnyed interjú helyett. 

Megérkezett Heidi Klum Lidl kollekciója

Már egyszer megénekeltük, hogy létezni fog olyan Lidl Esmara kollekció, amihez Heidi Klumnak is köze lesz, de most végre tudunk képeket is mutatni. Királykék és ocelotmintás lesz minden, jó hír, hogy baromi olcsón lehet majd bőrcipőket és bőrtáskákat venni. Egy elegáns chino nadrág csak 3999 forint lesz, a legdrágábbnak pedig a 19.999 forintos bőrdzseki tűnik – a 6999 forintos bőrcipőkért meg majd kcisit verekszünk a többiekkel. A galériában találsz képeket a német Lidl oldalról: ott kicsit több terméket találtunk, mint a magyaron, de nagyjából ugyanolyan a választék.

A Topshop egyre keményebb farmerekkel jön

Hát persze, hogy megint a Moto (a plasztikfarmer készítője) és megint egy twitteres anyázás: senki nem érti, miért jó a lecsatolható szárú mamifarmer. Én se, de mondjuk nem is háborít fel. Ha olvasgatnál viccesnek szánt tweeteket, itt tedd meg. Ez meg maga a furcsa gatya, 85 font, azaz 28.660 forint:

top

A Jaquelmus pucér emberekkel kampányol

A képet David Luraschi készítette és nincs rajta egyetlen Jaquelmus márkájú ruha sem. Sőt, semmilyen. Ráadásul a márka eléggé elkésett a kampányfotóval, hisz a márkák többsége már augusztusban kijött az őszi képekkel – írja a Dazed. "Időtlen képet szerettem volna kreálni, melyen két ember csókolózik ruhák és kiegészítők nélkül egy széken egy napernyő alatt" – mondta a tervező, Simon Porte Jacquemus, akinek elég jól összejött a terve. Ruhák helyett a helyszínválasztás tükrözi a márka franciás stílusát.

1220056

Jim Carrey nincs jól

"Ennek az egésznek semmi értelme" – kezdi a divathetes E! interjút Jim Carrey, aki saját elmondása szerint azért jelent meg a Harper's Bazaar "Icons" rendezvényen, mert a világ legértelmetlenebb eseményét kereste. Miután kiröhögte kicsit az egészet, Carrey kifejti, hogy igazából abban sem hisz, hogy ő létezik. Semmi nem számít, hisz nem is létezünk. A riporternő azért tartja magát, ha tudsz angolul, nézd meg ezt az ámokfutást. (Ha az is érdekel, miértlehet rossz állapotban Carrey,erre tessék)

A Dior cipő viszont szép

A kőkemény egzisztenciális válság után itt van egy könnyedebb téma: egy firenzei családi vállalkozás hímzi a Jadior cipők pántjait és valószínűleg) jó nekik. A körömcipőt Maria Grazia Chiuri építette be első Dior showjába és így készül:

Blogmustra