Politikával és celebgyerekkel adják el a lapok a szeptembert

Az év legfontosabb címlapjain Kardashianék, Kate Moss, Jennifer Lawrence és Rihanna is helyet kaptak.

Mialatt a divatházak az őszi-téli kampányaikkal voltak elfoglalva, addig úgy tűnik, hogy a nyomtatott sajtóban történő változások ellenére a szeptemberi kiadások továbbra is relevánsnak számítanak, mivel a több oldalnyi felesleges reklámtól eltekintve esélyt adnak a szerkesztőknek, hogy továbbítsák a divatházak alapvető üzeneteit.

A 125. évfordulóját ünneplő Vogue például Jennifer Lawrence-t és a Szabadság-szobrot tette borítóra, amivel a WWD.com szerint a lap bevándorlóbarát álláspontot képvisel. A megkérdezett szakemberek szerint időtlenre, elegánsra és nagyon amerikaira sikerült az évfordulós lap, míg a reklámszakember, George Lois szerint Trump-ellenes lett.

A kritikusok erősnek és magabiztosnak látták a Maria Claire Emma Stone-al lőtt címlapját, annak ellenére hogy nem értették a Dior kalap üzenetét. Szerintünk valószínűleg csak arról van szó, hogy ez lesz szezon egyik legnépszerűbb kiegészítője.

“Ennek sem a városhoz, sem a vidékhez nincs köze” – szisszent fel egy kritikus a Town & Country címlapja láttán, amin Carrie Fisher lánya és Debbie Reynolds unokája, a szintén színészi babérokra törő Billie Lourd szomorkodik.

Unalmas lett viszont az Alicia Vikanderrel lőtt Elle címlap, míg a 150. évfordulóját ünneplő Harper's Bazaar borítójáról az Addams család jutott eszükbe. A Glamour Blake Livelyval lőtt címlapja túl zavaros lett, de az Instyle-nak sem sikerült felcsigáznia Selena Gomezzel. A galériára kattintva azt is megnézhetitek, hogy melyik címlapon landoltak a Kardashian-Jenner lányok vagy hogy melyik lap eladásait sokszorozzák meg Cindy Crawford 15 éves lányával! 

Kit látnál szívesen a címlapokon?

Oszd meg másokkal is!
Mustra