Menő vagy ciki a százezres uzsonnás szatyor?

Zanza!

Az inkább visszafogottságáról ismert ACNE is beszállt a hülye táskák kategóriában kialalkult vérre menő versenybe. Sokat kell még tanulniuk persze, ha valóban maradandót szeretnének alkotni.

A pár éve a Jil Sander által piacra dobott, tényleg minden fölösleges sallangtól mentes papír uszis zacsi után (amiből azért luxibb bőr változat is készült annak idején), az ACNE is előállt egy egyszerű vászontáskának tűnő bevásárló szatyorral. Kívülről tényleg lehetetlen lenne megmondani, hogy a svéd márka termékéről van szó, nem fogják tehát ellopni a hagymáidat, ha mostantól tényleg ACNE táskával szeretnél piacozni.

A Chanel mindenkit leköröz

A hülye/furcsa táskák mostanában Demna Gvasalia uralta világában persze labdába sem rúghat az ACNE mellesleg Olaszországban gyártott (Ez ilyekor is számít?!), és belül egy szép vastag bőr betéttel kiegészített szatyra. Ráadásul „csak” 110.000 magyar forintba kerül a környezetet az egyszer használatos műanyag zacskóknál bizonyára tényleg jobban kímélő, de azért nem éppen tömegtermék szatyor, ami persze sehol nincs a Balenciaga 600 ezres csíkos/piacozós néni-táskájához, vagy a híres Ikea-táskájuk illetve a még 10 méterről is sima papír reklámszatyornak tűnő bevásárlótáskájuk árcédulájához képest. A hülyetáska versenyt mondjuk valószínűleg még mindig a Chanel több mint 2 milliós bevásárló kosara vezeti, amit azért nem lesz könnyű űberelni, bármilyen szorgalmasan próbálkozik is a Gvasalia vezette Balenciaga.

Csak úgy... visszafogottan furcsa

Összességében furcsa is, hogy a márkajelzések helyett maximum a svédek se nem boldog, se nem szomorú, a kitűnéstől mindennél jobban irtózó „lagom” életérzését jelképező mosolytalan emoticonját használó márka is uzsonnás szatyor gyártásába kezdett, bár tény hogy ennél kevésbé hivalkodó módon valószínűleg nem lehet százezres vászontasit piacra dobni. Hogy tetszik?

Menő! (61) (126) Ciki!
Blogmustra