OFFLINE

Fuck Dior és Gay for Gucci póló az új menőség

2017. július 20., csütörtök 07:56

Egy egyiptomi diáklány, Dana Frid szerint nem ciki luxusmárkák hátán befutni. Mutatjuk, mivel lehet 23 ezer követőt szerezni az Instagramon.

Várható volt, hogy a Dior feminista, a Chanel ‘Viva Coco Libre' feliratos és a Gucci gyárilag kamu, Y-ra végződő luxuspólói után a feltörekvő tervezők és lelkes amatőrők is kedvet kapnak majd a póló gyártáshoz. Így tett az egyiptomi diáklány, Dana Frid is, aki többek között a fent említett divatházak neveit tette rá a szellemes szójátékokkal ellátott cuccokra. 

A terv bevált, az önjelölt kairói tervezőnek már több mint 23 ezer követője van az Instagramon, ahol meg is lehet rendelni a pimasz “Fuck Dior, Marry Prada” vagy a “Bitches Want Chanel” feliratos, virágokkal, pillangókkal vagy angyalkákkal ellátott pólókat, pulóvereket és nadrágokat.

Check my interview w @voguemagazine by @brookebobb *

Una publicación compartida de Dana Frid (@danaafrid) el

“Itt és a Közel-Keleten, ahol általában gazdasági és politikai problémákkal kell szembenéznünk, szigorúan meg van határozva, hogy milyen ruhát viselhetünk” – mondta Frid, aki 17 évesen a Tumblr-en keresztül ismerte és szerette meg a divatvilágot és aki szerint hazájában a divat egy olyan felesleges luxuscikk, ami a legtöbb ember számára elérhetetlen.

Die for doir tee version #mydesgin

Una publicación compartida de Dana Frid (@danaafrid) el

“Anyám mindig aggódik a jövőmet illetően. Kreatív szakmát szánt nekem, de hangsúlyozta, hogy kell egy B-terv is, ha az nem jönne össze” – mondta a Vogue-nak az újdonsült Instasztár, akinek anyja főállásban filozófia tanár, szabadidejében pedig festő. Frid hallgatott a szüleire, hamarosan diplomázik üzleti és politikai tudományokból, majd az iskola elvégzése után divatiskolába szeretne járni és tervezi, hogy Egyiptomból Párizsba teszi át a székhelyét. És mint a legtöbb divatrajongó, ő is szereti Rick Owenst, Riccardo Tiscit, Helmut Langot és Rihannát.

Not Guccyy #mydesign

Una publicación compartida de Dana Frid (@danaafrid) el

“Rengeteg R&B és rap számot hallgatok. Ezekben a dalszövegekben mindig emlegetik a luxusmárkákat és ez az, ami eredetileg hatással volt a szlogenemjeimre. Ilyen például Frank Ocean Chanel című dala, amiben azt énekli, hogy ‘I see both sides like Chanel’. Utalva ezzel a márka dupla C logójára."

Fuckdd chanel new shit from #mydesgins

Una publicación compartida de Dana Frid (@danaafrid) el

"Vagy itt van a ‘Keep the snakes away unless they Gucci’ szlogenem, amivel a Snakey-re akartam utalni. Bár ezt a kifejezést csak az érti, aki a múlt nyáron végigkövette a Kim Kardashian / Kanye West / Taylor Swift drámát vagy nézte a Love Island-ot. Alapvetően alattomost vagy kétszínűt jelent” – magyarázza Frid, aki egyel bonyolultabb motívumokkal szeretne előrukkolni a közeljövőben. Az új projekthez a Tarot kártyából, angyalokból, illetve a török és persza művészetből merít ihletet, mi pedig kíváncsian várjuk, hogy milyen egyedi darabok jönnek majd a hatásvadász, de a hírnévhez jól jött félkoppintások után. 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta