Meghalt az Estée Edit

Zanza!

Az Estée Edit csak egy évet élt, gyors halála azonban igazából főnixszerű ujjászületés és sikersztori az anyamárka számára.

Az Estée Edit, az Estée Lauder fiatalokat megcélzó márkája csupán egy évet élt, és szeptemberben végleg eltűnik a boltok polcairól. Legalábbis ami a való világ kézzelfogható, tapintható termékeit és boltjait illeti, a márka webshopja ugyanis valamivel tovább, 2017 végéig még üzemelni fog. Ha tehát valaki pont ennek a márkának az egyik termékében talált rá szíve választottjára, még van idő felkészülni az ínséges időkre. 

Amikor már Kendall Jenner sem segít

A Estée Editnek annak ellenére kellett ideje korán távoznia az élők sorából, hogy a márkát még Kendall Jennerrel is megpróbálta megtolni az Estée Lauder, ezek szerint nem sok sikerrel. Az Estée Lauder szerint amúgy nem csúfos vereségről van szó, sőt ellenkezőleg, igazi győzelem az anyamárka számára a gyors bukás. Szerintük ugyanis az Estée Editre éppen azért nincs már szükség, mert a fiatalabb generációt megmozgatni hivatott új üzletpolitika olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy az teljes mértékben okafogyottá tette egy külön ebből a célból létrehozott új márka üzemeltetése.

ee153 hero image v2
Fotó: Estée Edit

Úttörők

Az új üzletpolitika egyébként szemlátomást főleg más, a fiatalabbak körében valóban sikeres márka (Becca Cosmetics, Too Faced) felvásárlásából állt, bár Fabrizio Freda, a márka ügyvezető igazgatója szerint mindez olyan hallatlanul modern üzletstratégiai újításokat is magába foglal majd, mint a digitális marketing vagy a közösségi médiás jelenlét hangsúlyozása. Jobb később, mint soha!

Blogmustra