A rapperek is berágtak a Jenner lányokra

Zanza!

Nem volt jó ötlet Notorious BIG, Tupac vagy Ozzy Osbourne képét rányomni az új pólókollekcióra.

Már megint valami bicskanyitogatóval rukkoltak elő a Jenner nővérek, akiket jól láthatóan egyáltalán nem zavar, ha enyveskezűnek vagy egyszerűen csak idiótának titulálnak a celebvilágban. A lányok Kendall + Kyle néven futó márkája dobta piacra azt a “vintage póló” kollekciót, amire olyan halott és élő hip-hop illetve rock ikonok fotóit nyomták rá, mint Notorious BIG, Tupac Shakur, a The Doors vagy Ozzy Osbourne.

Tudathasadás Jenneréknél.
Tudathasadás Jenneréknél.Fotó: Kendall + Kylie

Ez a húzás pedig több szempontból nevetséges, kezdve azzal, hogy a Kardashian-Jenner klán miatt lett ciki alteros pólóban járni, bár ebben az esetben nemcsak a zenészek híressé vált fotóit nyomták a 125 dollárra, kb.33 ezer forintra beárazott pólókra, hanem a saját Insta-képeiket is, amivel végképp nem értjük, hogy mi lehetett a céljuk. 

Vajon mi volt a terv?
Vajon mi volt a terv?Fotó: Kendall + Kylie

Biggie Smalls (Notorious BIG álneve) anyja, Voletta Wallace pedig egyenesen tiszteletlennek, undorítónak és kizsákmányolónak nevezte az esetet Instagram oldalán. De Ozzy Osbourne felesége, sem ment el szó nélkül a kollekció mellett: “Csajok, még nincs jogotok zenei ikonok arcát felhasználni. Maradjatok annál amihez értetek...a szájfényeknél” - tanácsolta Sharon Osbourne. A kommentelők se kegyelmeztek a lányoknak, többen nem értették, hogy mi vintage van az ikonikus képek lenyúlásában, míg mások abszurdnak és sértőnek találták, hogy a lányok a fekete kultúrából akarnak hasznot húzni.

A nővérek a nyomás hatására a közösségi oldalukon kiadtak egy nyilatkozatot, amiben elismerték, hogy a pólókoncepció nem volt jól átgondolt és a tanultak a hibákból. Június 29-én már le is vették a webshopból a pólókat. “Nincs olyan, hogy rossz reklám és sajnos ez az eset tökéletes példa erre... Gondolj csak bele, hogy más vállalkozásoknak mennyit kellene fizetniük egy ilyen jellegű média és PR megjelenésért” - mondta a CCN riporterrének a celebmárka-stratégiákra specializálódott Phil Pallen, aki szerint csak átmeneti károsodást okozhat az új baklövés a Jenner márka életében.

Jól nézzétek meg, ez az új vintage a Jenner lányok szerint!
Jól nézzétek meg, ez az új vintage a Jenner lányok szerint!Fotó: Kendall + Kylie

A szakértő arra is kitér, hogy míg a Kardashian-Jenner banda legtöbb tagja agyatlan pletykáknak köszönheti vagyonát, addig a 21 éves Kendall Jenner legalább próbálkozik és nevet szerzett magának a divatiparban az elmúlt években. Sőt, nagy eséllyel kitörhet és függetlenedhet is a Kardashian-Jenner csapattól, mivel a saját neve is önálló brand lett az elmúlt években.

2016-ban például 10 millió dollárt kifutózott és kampányolt össze, amivel a világ harmadik legjobban kereső modellje lett a Forbes szerint. Bár Chris Gay, a President of The Society Management elnöke szerint a luxusmárkáknak sem kellett kétszer elmagyarázni, hogy miért járnak jól a több millió követővel bíró Kendall Jenner leszerződtetésével. Kendall és Kylie Jennernek összesen 44,6 millió Twitter követője és 177,7 millió (!!!) Instagram követője van, ami miatt félelmetes “hatalom” van a kezükben, gyakorlatilag bármit el lehet velük adni, de még választást is nyerhetnének ha akarnának. De talán ennél is kegyetlenebb, hogy az úgynevezett szelfigeneráció szemében Kendall Jenner egy olyan példakép, mint azok az arcok, akiket az általa “tervezett” pólókon utasított saját maga mögé.

Blogmustra