OFFLINE

Egyedi csomagolásokkal menőzött a Nutella

2017. június 12., hétfő 07:33

A Nutella egy algoritmus segítségével hozta létre a sokmillió egyedi csomagolású Nutellás üveget, amikre Olaszország áruházainak polcain csaphattak le a szemfülesebb Nutella rajongók.

A csomagolásokat néhány tucat minta össze-vissza variálásával hozta létre a mostanra felbecsülhetetlen mennyiségű, hájas de boldog ember életét meghatározó, a biciklisporthoz nélkülözhetetlen csemege gyártója. A folyamatot automatizálták, és egy algoritmusra bízták a Ferrerónál, aminek a végeredménye 7.000.000 különböző dizájnba csomagolt Nutellás üveg lett. A kampányban közreműködő Ogilvy & Mather szerint a hétmillió üveget már el is kapkodták a polcokról az olaszok, így egyelőre nehéz lesz hozzáférni a rendhagyó színekbe és mintákba öltöztetett finomságokhoz. Talán jobb is így, rendkívül furcsa érzés ugyanis a bizarr, színes üvegeket bámulni, még így a képernyőn keresztül is. A valóságban is találkozni egy ilyen különös tárolóegységgel olyan lehet, mint egy harmadik típusú találkozás, egyszerűen kirúgja az ember talpa alól a talajt. 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta