A Nyugati pályaudvaron forgatták az új Lacoste reklámot

Zanza!

A francia márka romantikus kampánya nyolc évtizednyi vonatozást ölel fel.

Az American Manhasset és a Gucci után a közel 85 éves múlttal rendelkező Lacoste is Budapesten forgatta le új, ‘Timeless Elegance' (Időtlen elegancia) néven futó reklámfilmjét, bár könnyen elképzelhető, hogy inkább anyagi okokból esett a cég választása Párizs helyett a budapesti Nyugati pályaudvarra.

Természetesen a francia márka is meglovagolta a divatban lévő logómániát, és a jól ismert zöld krokodillal díszített pólóinget állította a nyolc évtizeden átívelő romantikus sztori középpontjába, ami 1930-ban indul egy párizsi pályaudvaron.

A történet szerint egy Lacoste pólós férfi véletlenül találkozik egy nővel, akit évtizedeken keresztül próbál utolérni. A kisfilm ápolókkal és katonákkal ábrázolja a 40-es éveket, eleganciával az 50-es, bohém vidámsággal a 60-as éveket. Tehát jól láthatóan elég sok minden változott az évtizedek alatt kivéve a pólóinget, ami napjainkig sem kopott ki a divatból.

A főszereplők és a 250 statiszta korhű jelmezéért az Oscar-díjra jelölt jelmeztervező, Madeline Fontaine felelt, aki ügyelt rá, hogy minden évtizedből a legszimbolikusabb darabok legyenek kiemelve, a hősnő a 60-as években például úgy fest, mint Anne Wiazemsky Jean-Luc Godard ‘A kínai lány' című filmjében, míg a 80-as évekre Isabella Adjanit faragott a modellből.

"Minden jelenetet az adott évtizedben forgalomban lévő vonattal forgattunk le” – mondta a Havas Worldwide alapítója és a BETC Paris elnöke, Rémi Babinet, aki szerint a kivitelezésben nagy segítséget nyújtottak a Magyar Vasúttörténeti Park dolgozói is.

A francia teniszcsillag, René Lacoste egyébként üzlettársával, André Gillier-vel dobta piacra a galléros pólót 1933-ban. A zöld krokodilt azért választották védjegyüknek, mert korábban egy újságíró Aligátornak becézte Lacoste-ot játékstílusa miatt, amin felbuzdulva Robert George 1926-ban megtervezte az ikonikussá vált logót. A világszerte 110 országban jelenlévő márka látványosra sikerült kampányával a mozikban és a tévéreklámokban lehet majd találkozni.

Blogmustra