OFFLINE

A Nyugati pályaudvaron forgatták az új Lacoste reklámot

2017. június 1., csütörtök 16:49

A francia márka romantikus kampánya nyolc évtizednyi vonatozást ölel fel.

Az American Manhasset és a Gucci után a közel 85 éves múlttal rendelkező Lacoste is Budapesten forgatta le új, ‘Timeless Elegance' (Időtlen elegancia) néven futó reklámfilmjét, bár könnyen elképzelhető, hogy inkább anyagi okokból esett a cég választása Párizs helyett a budapesti Nyugati pályaudvarra.

Természetesen a francia márka is meglovagolta a divatban lévő logómániát, és a jól ismert zöld krokodillal díszített pólóinget állította a nyolc évtizeden átívelő romantikus sztori középpontjába, ami 1930-ban indul egy párizsi pályaudvaron.

A történet szerint egy Lacoste pólós férfi véletlenül találkozik egy nővel, akit évtizedeken keresztül próbál utolérni. A kisfilm ápolókkal és katonákkal ábrázolja a 40-es éveket, eleganciával az 50-es, bohém vidámsággal a 60-as éveket. Tehát jól láthatóan elég sok minden változott az évtizedek alatt kivéve a pólóinget, ami napjainkig sem kopott ki a divatból.

A főszereplők és a 250 statiszta korhű jelmezéért az Oscar-díjra jelölt jelmeztervező, Madeline Fontaine felelt, aki ügyelt rá, hogy minden évtizedből a legszimbolikusabb darabok legyenek kiemelve, a hősnő a 60-as években például úgy fest, mint Anne Wiazemsky Jean-Luc Godard ‘A kínai lány' című filmjében, míg a 80-as évekre Isabella Adjanit faragott a modellből.

"Minden jelenetet az adott évtizedben forgalomban lévő vonattal forgattunk le” – mondta a Havas Worldwide alapítója és a BETC Paris elnöke, Rémi Babinet, aki szerint a kivitelezésben nagy segítséget nyújtottak a Magyar Vasúttörténeti Park dolgozói is.

A francia teniszcsillag, René Lacoste egyébként üzlettársával, André Gillier-vel dobta piacra a galléros pólót 1933-ban. A zöld krokodilt azért választották védjegyüknek, mert korábban egy újságíró Aligátornak becézte Lacoste-ot játékstílusa miatt, amin felbuzdulva Robert George 1926-ban megtervezte az ikonikussá vált logót. A világszerte 110 országban jelenlévő márka látványosra sikerült kampányával a mozikban és a tévéreklámokban lehet majd találkozni.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta