Ezekre az ékszerekre gugliztunk rá 2016-ban

Zanza!

Azt már tudjuk, hogy milyen divattal kapcsolatos kérdésekre kerestünk rá a legtöbbször 2016-ban, a Goodhousekeeping.com pedig felhívta a figyelmünket arra, hogy az ékszerekről is készült hasonló felmérés a közelmúltban.

A nagymúltú Karus Chains által készítetett jelentés szerint megdöbbentően sokan, több mint 350.000-en kerestek rá a Google-ban a Cartier Love Bangle karperecre a tavalyi évben. Emlékeznek, ez a multimilliomosok és az A-listás celebnők (pl:Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston, Julianne Moore és Kylie Jenner) egyik kedvenc kiegészítője, ára 4 és 40 ezer font (1,4 és 14 millió forint) között mozog.

Did Santa bring you something shiny this year? Show us your #ringbling or tag a newly #engaged friend! #tiffanyandco #tiffanyengagementring

Una foto publicada por Vicki Hulak-Stankoski (@wedwithstyle) el

A lista második helyén a Tiffany 8550 fontos, kb. 3 millió forintos eljegyzési gyűrűje került, amit a márka szintén ikonikus szívmedálos nyaklánca követ a sorban.

Negyedik helyre kerültek a Swarovski kristályfülbevalói, de a jelentés arra is rámutat, hogy mely ékszermárkák voltak a legfelkapottabbak a tavalyik évben. Bár semmi meglepő nincs abban, hogy sorrendben a Pandora, a Tiffany, a Swarovski és a Cartier voltak a legkeresettebb ékszermárkák az elemzés szerint 2016-ban.

Blogmustra