OFFLINE

Minden második kínai és európai Supreme pulóvert akar venni?

2016. december 20., kedd 08:19

Nagyon pörög egy ideje a Supreme kapucnis pulóveres őrülete, talán ez adta az ötletet néhány trollnak, hogy egy kicsit megvicceljék a ruhamárka online kereskedelmét kiszolgáló Splayt – írja a Highsnobiety.com. A cég ugyanis örömmel újságolta nemrég az Instagramján:

986 millió egyedi látogatót és 1,9 milliárd oldalletöltést regisztráltak december 8-án!

***

Splay* **** (@splay) által közzétett fénykép,

Ezek az adatok persze nyilvánvalóan hamisak, hiszen képtelenség, hogy a Föld 7,3 milliárdnyi lakójának egyhetede pont ugyanakkor ült a net előtt, és pont a Supreme pulóverek árát nézegette. Ez egy akkora látogatószám, ami azt jelentené, hogy minden második kínai (össznépesség: 1.380.240.000 fő) és minden második európai uniós állampolgár (össznépesség: 507.890.191) egyszerre akart december 8-án Supreme kapucnis pulóvert venni.

Persze gerillamarketingnek mindez igen kiváló, hiszen lám, most mi is leírtuk párszor, hogy Supreme.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta