7 feltörekvő cipőmárka, amire érdemes figyelni

Valószínűleg a legtöbb nő egyetért abban, hogy a táska és ékszer mellett a legtöbb női ruhatár egyik legmeghatározóbb eleme a cipő. Jól tudja ezt a Whowhatwear.co.uk is, akik körülnéztek a piacon és készítettek egy listát azokról a feltörekvő cipőmárkákról, amelyekre érdemes odafigyelni a jövőben. A hajtás után mutatjuk, hogy mely tervezőknél állnak sorban az aktuális jócsajok és hírességek!

1. Amélie Pichard

A francia kiegészítőtervező 2011-ben indította el saját nevén futó márkáját és az egyedi ötleteknek, valamint kivitelezésnek köszönhetően szinte azonnal befutott a tehetősebb cipőrajongók körében. “Az én kreativitásom a klisék körül forog” – állítja az 1983-ban született cipész, aki idén Pamela Andersonnal karöltve piacra dobott egy vegán cipő- és táskakollekciót, amiért a “legjobb kollaboráció” kategóriában indulhatott a 2016-os PETA Fashion Awardson. A márkánál 402 fontot, 144.820 forintot kérnek egy szőrmével bevont körömcipőért, egy lakkbőr csizma pedig 470 euróba, 145.090 forintba kerül.

2. Brother Vellies

A divat- és celebvilágban gyorsan közkedveltté vált márkát a brooklyni Aurora James alapította 2013-ban. “Afrikán kívül viszonylag ismeretlen a velskoen – amit “fell-skoonnak” ejtünk, közismertebb nevén pedig “velliesnek”. Valójában ez az őse a mai sivatagi csizmának” – mondja a hagyományos afrikai lábbeliket újragondoló tervező, aki helyi kézművesekkel Dél-Afrikában, Kenyában és Marokkóban készítteti cipőit. A Brother Vellies cipőkért egyébként odáig vannak a celebnők, pózolt már ilyenben Lady Gaga, Sofia Richie, illetve a Man Repeller szerkesztője is. Egy pár cipőért átlagosan 226- 637 fontot, 81.445-229.555 forintot kérnek a márkánál.

3. Dear Frances

A Jane Frances által alapított londoni márka elegáns cipőinek védjegye elsősorban a váratlan, egymással nem passzoló anyagok összeeresztése, a tervező ugyanis előszeretettel építi be kollekcióiba például a fát és a bársonyt. A díjnyertes cipőmárka dizájnere a családi tulajdonban lévő észak-olaszországi cipőgyárban készíti cipőit, amikért olyan sztárok rajonganak, mint Selena Gomez, Bella Hadid, Kylie Jenner vagy Ashley Tisdale. Az időtlen és elegáns vonalat képviselő cipők átlagosan 345 font, 124.299 forint körül mozognak a piacon.

4. Dora Teymur

A török származású cipőtervező legújabb kollekcióját Rihannához hasonlóan Marie Antoinette világa ihlette, de ennek ellenére sikerült megtartania azt a modern stílusvilágot, ami annyira jellemző a cipőire. A mindössze 25 éves Teymur szerethető munkáival belopta magát a divatszerkesztők és a divatbloggerek szívébe, úgyhogy várhatóan még hallani fogunk róla a jövőben. A cipész 300 fontot, 108 ezer forintot kér egy lakkpapucsért, a hasítottbőr hippipapucs pedig 270 fontba, 97.200 forintba kerül a butikokban.

5. Mari Giudicelli

A modellből lett brazil cipész ügyesen kombinálja a retro stílusjegyeket a modern dizájn elemeivel, amire az olyan szaklapok is felfigyeltek a közelmúltban, mint a Vogue, az Elle, az InStyle, a W magazine, a Glamour vagy a The New York Times. A Rio de Janeiróban született Giuducelli egy családi tulajdonban lévő brazil cipőgyárban készíti cipőit, amikért átlagosan 378 – 480 fontot, 136 - 172 ezer forintot kér a piacon.

6. Maryam Nassir Zadeh

Érdemes megjegyezni a New York-i székhelyű cipőtervező nevét, mivel Zadeh márkája már egyfajta kultusznak számít az olyan celebnők körében, mint Jeanne Damas, Dakota Johnson vagy Rachel Weisz. A sikkes cipőkben utazó Zadeh 360 fontot, 129.619 forintot kér egy hasítottbőr cipőért, a magassarkú papucscipőért pedig 379 fontot, 136.450 forintot kell fizetni a márkaboltban.

7. Trademark

A hétköznapokba könnyen beilleszthető cipőkben gondolkodott Tory Burch és nővére, mikor megalapította a New York-i márkát, ami pár év alatt a New York-i nők egyik kedvenc brandjévé nőtte ki magát. A divatlapok a lábbelik mellett a Burch nővérek táskakollekcióit is előszeretettel promotálják a divatanyagaikban. A Trademark cipői átlagosan 238 – 316 fontba, 85.685 – 113.740 forintba kerülnek.

Oszd meg másokkal is!
Mustra