Menő vagy ciki a mellbimbós ruha?

Zanza!

Míg a japán Takayuki Fukuzawa két évvel ezelőtt borzolta a kedélyeket ‘Peek-a-boo' (Kukucs) néven futó mellvillantós pólójával, addig holland tervezőpáros, Joris Suk és Tessa de Boer a mellbimbó-nyomatokban látott fantáziát a közelmúltban, mi pedig nehezen tudjuk hova tenni a megosztó végeredményt.

2016-ban nem ciki tetőtől-talpig mellbimbóban járni.
2016-ban nem ciki tetőtől-talpig mellbimbóban járni.Fotó: facebook.com/maisonthefauxfashion

A duó 2014 januárjában debütált első, ‘It's cleaning day' névre keresztelt kollekciójával az amszterdami divathéten és azóta is igyekeznek provokatív és humoros módon reagálni a divatipar aktuális bolondságaira – írja a Bulletmagazin.com a Maison the Faux couture márkáról, amelynek egyik fő célja, hogy kimozdítsa az embereket a szűklátókörűségükből.

A kellő öniróniával és humorral megáldott arnhemi márka mára ismertté vált uniszex darabjairól, mellbimbó-nyomatairól, Martens bakancs-szerű cipőiről és a hímzett kesztyűkről, aminek köszönhetően ruháik már nem csak Amszterdamban, de New Yorkban is megtalálhatóak.

We #love @_____benjamin 's #nipslip in our #boob #shirt!

Una foto publicada por MAISON the FAUX (@maisonthefaux) el

Az innovatív páros jövőbeni tervei között szerepel többek között egy bejrúti butik megnyitása, egy valóságshow beindítása, valamint az aktuális bizarr trendeket követve (trágyából készült ruha, Alexander McQueen DNS-éből tenyésztett bőrből készült bőrdzseki) egy emberillatú parfümkollekció piacra dobása. A kreatív brand jelenleg egy szürreális kampány-játékkal nyomul, amit Olya Oleinic-szel és Pascal-Joel Weberrel közösen készítettek el. Ön mit gondol a mellbimbókkal díszített ruháról: menő vagy inkább ciki ilyen cuccban provokálni az utca emberét? Szavazzon!

Menő! (502) (830) Ciki!
Blogmustra