Végre feltűnt a Nike-nak, hogy a telt lányok is sportolnak

Zanza!

Valahogy természetesnek vettük, hogy a sportreklámok tele vannak gyönyörű, vékony és kisportolt lányokkal, mintha csak ők mozognának egyedül a Földön, azt az üzenetet képviselve, hogy a teltebb idomú lányok otthon majszolják a csokis kekszet szomorúan. Hiába tudtuk, hogy az edzőteremben ennél sokkal, de sokkal változatosabb a kép, eddig egyet sportmárka, köztük a 4,5 millió követővel rendelkező Nike nőknek szóló Instagramja se vett tudomást a gömbölyű valóságról.

Július 14-én ez végre megváltozott: a Nike közzétette legújabb reklámfotóit, amin Paloma Elesser plus-size modellel hirdeti legújabb sportmelltartóit.

Welcome to Sports Bra 101

Tette mindezt úgy, hogy semmilyen módon nem hívta fel a figyelmet arra, hogy a képen ábrázolt nő bármiben különbözne az eddig bemutatott lányoktól. Ezzel valamennyire azt a gondolatot erősíti, hogy a nők sokfélék, a sportoló nők főleg, és nem kell hozzá tökéletes alakúnak lenni, hogy bemerészkedjünk az edzőterembe.

A kritikusok persze kárognak, hogy az új melltartók csak XL-ig és E-s méretig elérhetőek, és az átlagon felüli súlyú és mellméretű lányok továbbra is negligálva vannak. Mindenesetre ez a gesztus példaértékű (nem véletlenül lájkolták a posztot több mint 70 ezren), és reméljük, a boltok is kapcsolni fognak minél hamarabb.

Blogmustra