Tudja, mi a legújabb áldozata mindenki máshogy szép trendnek? A tükör!

A virágozzék minden virág elven szerveződő, egészséges testképért folytatott globális harc komoly csatát nyert meg nemrég a szintén globális mozgalommal, az adjunk el mindenkinek mindenttel közösen.

Az történt, hogy egy brit ruházati áruházláncban, a Hammersonban végeztek egy felmérést arról, hogy a napi vásárlóik hogyan szoktak ruhákat próbálni. Kiderült, hogy a nőket egy dolog bizonytalanítja el a ruhavásárlásban: a tükör.

shutterstock 101952898
Shutterstock

Ezért az áruház logikusat lépett az eladásai növelése érdekében, vagyis elkezdte lszereltetni a próbafülkékben a tükröket, hogy így a vásárlás előtt némileg vakrepülésben repülő nőket rávegye arra, hogy vegyék meg a cég termékeit. Ráadásul még azt is lehet mondani, hogy mennyit tesznek azért, hogy fogadjuk el egymást. De leginkább ugye azt fogadjuk el, hogy a cég szeretne minél több ruhát eladni, az már neki pont mindegy, hogy a vásárlón úgy néz-e ki a legújabb nyári szett, mint tehénen a gatya.

Az áruház felméréséből az is kiderült, hogy a náluk vásárló nők nagyjából 22 %-a csak úgy hajlandó ruhát próbálni, ha valamelyik közeli barátja, családtagja meggyőzi róla, hogy a darab tényleg jól áll neki. Ezen a vonalon is lépett egy merészet az áruház, ugyanis a robotizációval és minden hasonlóval szembemenve, az energiát nem fogyasztó, fillérekbe kerülő tükröket humán munkaerőre cserélte. Az áruházaik eladói a jövőben hivatalos bókolóként működnek majd, ha valaki éppen kétséget között örlődik, hogy vajon jól áll-e neki a kinézett ruha, amit nem tud megnézni magán a tükörben, hiszen nincs. Fogyasztói társadalom - egészséges testkép 1:0. (Telegraph)

Van értelme?

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek