OFFLINE

Rihanna napszemüveget álmodott a Diornak

2016. május 28., szombat 17:46

Míg a halandók a Kenzo és a H&M közösen megalkotott cuccaiért ölik majd egymást november elején, addig a gazdagok sem maradnak együttműködés nélkül, Rihanna ugyanis napszemüvegeket tervezett a Diornak. Bár a kiegészítők ára a félmillió forintot is meghaladja majd, minket azért annyira nem győztek meg.

Rihanna neve még mindig elég sokat hoz a konyhára, nem csoda, hogy a Puma után (aminek az énekesnővel együtt tervezett cipői tíz perc alatt lettek készlethiányosak május 26-án) most a Dior is újra lecsapott rá, hogy tervezzen napszemüvegeket a divatház számára. Hogy-hogy újra? Tavaly már a Secret Garden IV nevű kampányukban is feltűnt, ráadásul régóta a francia márka arca.

A fantáziadúsan Rihanna névre keresztelt kiegészítőket június 1-től veheti meg: a 24 karátos arannyal ellátott darabok bolti ára 1950 dollár, azaz 540 ezer forint, a többieké pedig "csupán" 840 dollár, azaz 230 ezer forint. Ön mit gondol? Ha bejön a dizájn, netalántán el is gondolkodott a megvételükön, akkor kattintson a Menő gombra itt lent, ha viszont a hír hallatán legszívesebben a 2020-as Mars-expedíció keretein belül evakuálná magát a Földről, nyomjon a Ciki-re!

618 szavazat 537 szavazat

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta