OFFLINE

Kvíz: Luxus- vagy fast fashion márka kampányfotóját látja?

2016. május 15., vasárnap 14:40

Azt, hogy egy márkáról milyen képet alakítunk ki, több dolog is befolyásolja. Ezek között található az, hogy milyen hosszúra nyúlik vissza a története, milyen minőségű és tervezésű ruhákat forgalmaz, hol helyezkednek el az üzletei és azoknak milyen a kirakata, hogyan fest a divatbemutatója (ha éppen van neki) és az is, hogy milyen hangulatot árasztanak a kampányfotói. Pár szezonnal ezelőtt például divat volt a komor hangulatú, fekete-fehér anyagok készítése, mostanában viszont szerencsére a tervezők visszatértek a színes változatokhoz.

Mivel főleg a magasabb árkategóriájú termékek esetében fontos, hogy a vásárló azonosulni tudjon az életérzéssel, amit a lookbook képek árasztanak, így azt gondolnánk, hogy a luxusmárkákhoz tartozó kampányfotók atmoszférája egyedi. Ez viszont nincs így: több olyan tizedannyiba kerülő fast fashion márka állt elő olyan fotókkal, amiről csak a név elolvasása után jöttünk rá, hogy bizony nem egy dizájnercéghez tartozik. Ez adta az apropót a mostani kvízünkhöz is: mutatunk 13 képet, önnek pedig el kell döntenie, hogy kihez tartozik. Ha válaszol a kérdésekre, utána ne zárja be azonnal az ablakot, ugyanis mindegyiknél megmutatjuk, hogy melyik cég érdeme. Hajrá!

Minden kérdés megválaszolására 30 másodperc áll rendelkezésére. Jelölje meg a helyes választ, majd vagy várja ki az idő végét, vagy kattintson a "Következő kérdés" gombra. A linkre kattintva elindul a játék.

Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbálja meg újra.
Indulhat a kvíz »

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta