Milliárdosként sem telik Louis Vuittonra Kylie Jennernek

Zanza!

Kim Kardashian féltestvére, Kylie Jenner március utolsó napján egy olyan Youtube-videóban mutatta be a legújabb ajaktermékeit, amelyben egy Louis Vuitton-kendőt viselt. A kiegészítővel kapcsolatban senkiben nem merült fel a gyanú, hogy esetleg replika – nem úgy az egyik bikinijével kapcsolatban, amit a napokban posztolt és ami a TheFashionLaw szerint kamu.

Jenner a Coachellán jelent meg a Nézzétek, gazdag vagyok! üzenetet sugárzó fürdőruhában, azonban a nagyzolós terve visszafelé sült el: az oldal szerint nem is csak az a baj a ruhadarabbal, hogy a Louis Vuitton az elmúlt években még csak hasonlót sem gyártott, de már a minőségről is ordít, hogy egy kínai utánzatról van szó. Hogy ez miért baj?

A Louis Vuitton soha nem arról volt híres, hogy szívbajos lenne: beperelte többek között Britney Spearst, amiért a Do Something videójában egy kamu LV logót mutattak, illetve a Warner Bros. céget is, amiért a Másnaposok című filmben replika táskát villantottak. A cég szóvivője még nem reagált, a lány Instagramjáról viszont eltűnt az a kép, amit tegnap este lementettünk és itt lent meg is nézhet (viszont további 3 LV-s kép meg ott maradt a feedben, szóval a fene se érti ezt).

12530868 884117498365335 1188381633 n
Fotó: Instagram / @kyliejenner

Jenner a Federal Trade Commissonnél (Egyesült Államok Szövetségi Kereskedelmi Tanácsa, FTC) is megütheti a bokáját, ugyanis (Kardashianékhoz hasonlóan) sorra elfelejti feltüntetni a posztjainál, ha azok szponzoráltak – például ennél a szendvicsharapósnál. Pedig a Tanács iránymutatásai között ajánlásként szerepel az, hogy #Ad (#hirdetés) vagy #Sponsored (#fizetett) címkékkel lássák el azokat a fotókat, amiért pénzt kaptak. Ráadásul nem is keveset, ugyanis a Carine Roitfeld nevével fémjelzett CR FashionBook szerint Kylie Jenner testvére, Kendall Jenner akár 300 ezer dollárt, azaz 82 millió forintot is kaphat egyetlen Instagram-posztért.

Blogmustra