Most már a pasik is jól érezhetik magukat fehérneműben

Zanza!

Férfiakat célzó fehérnemű-kollekcióval jött ki az American Eagle ezzel foglalkozó vonala, az Aerie március 23-án. Ez önmagában nem lenne hírértékű, mert láttunk már ilyet, viszont a márka mindezt egy pasiknak szóló pozitív testképkampánnyal kötötte össze, írja a Fashionista.

A kampány az #AerieMAN címke alatt fut (erre tud rákeresni Facebookon vagy éppen Instagramon, ha nagyon kíváncsi) és a nőknek szóló akciókhoz hasonlóan azt mantrázza, hogy úgy vagyunk szexik, ahogy kinézünk. A megvalósítás is hasonló: a videóban különböző alakú és méretű srácokat látni: Matthew-t, aki modell és szerinte normális testalkatú, Dougot, aki jógázik és húsmentességgel foglalkozó könyveket olvas a fehérneműjében, Kelvint, a divatbloggert és Devont.

Ahogy az lenni szokott, az Aerie is elutasít mindent, ami retusálás, és az elemzések szerint ez adja a kompetitív előnyét a Victoria's Secrettel szemben és dobta meg az eladásokat 21 százalékkal a tavalyi év végén. Az időzítésük is tökéletes egyébként tekintve, hogy pár nappal a debütálásuk előtt jelentette be az IMG, hogy elsőként foglalkoztat plus-size férfimodellt, Zach Mikót. Ha kíváncsi a fehérneműkre, akkor erre nézelődjön, ha pedig a videót nézné meg, azt is megteheti itt fent.

Blogmustra