Amikor az aliexpress-es eladó visszaszól

Zanza!

Az Aliexpressről rendelni elég szórakoztató és olcsó hobbi, de érik az embert csalódások. Mint azt minden szakavatott rendelésmániás tudja, vásárlás előtt mindig fontos elolvasni a visszajelzéseket adott árucikkről, hogy minimalizáljuk a pofára esés esélyét: simán kiderülhet, hogy a kivételes vételnek tűnő 1 dolláros bikini ordas nagy átverés, de az is, hogy életünk vételét fogjuk megkötni.

A vásárlói kommentek nézegetése közben találtunk pár gyöngyszemet, most ezeket fogjuk megosztani önnel. Semmi komolyra ne számítson, némi szórakozás jön a hajtás után.

Egyik nagy kedvencünk egy azóta lezárt 20 dolláros táskás aukció alatt volt megtalálható: a vevő annyit írt, "rossz minőség", az eladó viszont megmondta a tutit: "azt kapod, amit fizetsz". Ez amúgy teljesen igaz, aki Aliról rendel fillérekért, ne várjon kiváló minőséget.

Őszinteség.
Őszinteség.

Egy másik szomorú vásárlót mindennel megszívatta az eladó: a cipő sérülten érkezett, nagyobb volt a mérettáblában megadott méreteknél és büdös is volt. Az eladó nem sokat bíbelődött az angol nyelvű magyarázkodással, elintézte annyival: "hazudik".

Hazudik!
Hazudik!

Negyedik kedvencünk egy kamu Acne táskát vásárolt, és valamiért azt gondolta, minőséget fog kapni, aztán meglepődött, hogy eltört a táska csatja fél óra alatt. Az eladó nem hagyta magát, rögtön átlátott a szitán és azt kezdő angolsággal meg is osztotta a világgal: ha eltört, miért nem küldte vissza a vevő a rossz táskát? És miért ír mindenkinek rossz értékelést? Hát nyilván mert ez a munkája, hogy rossz értékeléseket írjon!

Vajon Linda munkája tényleg az, hogy rossz visszajelzéseket írjon?
Vajon Linda munkája tényleg az, hogy rossz visszajelzéseket írjon?
Blogmustra