OFFLINE

Instagram felhasználót csesztet a Chanel

2016. január 9., szombat 09:13

Háborús övezetté változott a napokban az Instagram, a cicaharc egyik főszereplője pedig nem más, mint a világ leghíresebb és legbefolyásosabb divatháza, a Chanel, mely túl későn mérte fel a közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, így 2014-ben már csak @ChanelOfficial néven tudott beregisztrálni az oldalra a sokkal egyszerűbb, rövidebb és hangzatosabb Chanel helyett, mivel ezen a néven már 2011-ben regisztrált egy 20 éves kanadai lány, Chanel Bonin, akinek azóta már közel 40 ezer követője van az oldalon.

Tehát a 9 millió követővel büszkélkedő Chanel lázasan harcol azért, hogy megkaparintsa a Chanel felhasználónevet, amiért állítólag olyan pofátlan húzásra is képesek voltak, mint a vancouveri felhasználó oldalának a meghekkelése, bár szerintünk sokkal jobban jöttek volna ki az ügyből, ha egyszerűen csak felajánlottak volna egy összeget a névért cserébe. A The Fashion Law szerkesztője szerint a francia divatház nem indíthat pert Bonin Instagram fiókja ellen, ami nem azt jelenti, hogy ne kezdeményezhetne eljárást szellemi tulajdon megsértése és védjegybitorlás miatt.

#ChanelSpringSummer2016

CHANEL (@chanelofficial) által közzétett videó,

A divatháznak ugyanis több mint 100 törvényesen bejegyzett védjegye van a nevét illetően. Ami azt jelenti, hogy ha valaki a Chanellel kapcsolatos megtévesztő tevékenységet folytat, az beperelhető, mivel a fogyasztók könnyen azt hihetik, hogy a felperes valamilyen módon kapcsolatban áll az alperessel. Legutóbb például egy indianai szalon tulajdonosa, Chanel Jones ellen nyertek pert, mivel az a saját nevén indította el vállalkozását. Mint kiderült, ezt azért előtte megbeszélhette volna a francia divatház vezetőségével is.

A Boninnal való harc, annak ellenére, hogy már két képet is eltávolítottak az oldaláról védjegybitorlás miatt, eggyel keményebb küzdelemnek tűnik, mivel a kanadai lány, akinek a hekkelés miatt egy időre @chanel827372-re változott a felhasználóneve, jóval a Chanel előtt regisztrált be az oldalra, azaz nem élt vissza a divatház nevével, mivel az akkor még el sem tudta képzelni, hogy egyszer a divatszakma egyik legnagyobb játszótere lesz majd a képfeltöltős oldal. Chanel Bonin állítása szerint az oldalt az egyik legelismertebb hekker, 1ceman törte fel a közelmúltban.

Nem értjük, hogy miért szeretné ennyire kisajátítani a divatház a Chanel nevet, de mindenesetre szurkolunk a fiatal Insta-bloggernek, hogy a saját nevén futhasson tovább az oldalon és megegyezésre jusson a felfuvalkodott divatházzal.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta