OFFLINE

Az arab világ felé fordult a Dolce & Gabbana

2016. január 5., kedd 14:22

A Dolce & Gabbana kimondottan az arab világ női vásárlói számára tervezett új kollekciót, amelyben abaját dobtak piacra. A kollekcióban az olasz mesteri munkát egyesítették a a márkára jellemző csipkékkel úgy, hogy az megfeleljen a vallásos viselet követelményeinek is, tehát a celebnők kedvencét, a miniszoknyát kihagyták ebből a kollekcióból. 

Nem a Dolce & Gabbana az első olyan divatház, mely az arab nőket célozza meg, korábban már a Valentino is merített inspirációt az arab kultúrából. A Közel-Kelet piaca egyre erősebb és például az abaya kollekció is lehetőséget ad a divatházaknak, hogy keletre terjeszkedjenek, vagy éppen a helyi kultúrát is beépítsék a kollekcióikba. Ráadásul úgy tudni, hogy a márka a kozmetikai termékeit is be akarja vezetni a térségbe, ehhez már a domain nevet is lefoglalták. 

Mi az az abaja?

Az abaja egy olyan viselet, melyet a muszlimák úgynevezett köpenyként viselnek. Célja, hogy a díszes ruháikat elfedjék, ezáltal óvva őket az ellenkező nem vizslató pillantásaitól.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta