A Prada a szeptemberi címlapcsata győztese

Zanza!

Csúnyán benézték a divatmagazinok szerkesztői és a Prada menedzserei a szeptemberi címlapokat, amitől kisebb káosz alakult ki a lapok és a Prada háza táján: az olasz divatház ugyanis véletlenül (vagy direkt) minden lapnak kiküldte slágerruháját, mely kérte, és állítólag mindnek azt is mondták, hogy kizárólagosságot kapnak. Ennek köszönhetően az idei címlapcsatában bizony a Prada áll nyerésre, simán letaszíthatja trónjáról a borítók állandó főszereplőiként számon tartott Guccit, Dolce & Gabbanát és Louis Vuittont. A befutó a luxusmárka 2015-ös őszi-téli kollekciójának egyik legerősebb darabja, mely kiemelt helyet kapott a Prada kampánysorozatában is, és mely leginkább pasztell-rózsaszínben és kékben volt felkapott a szerkesztők és a stylistok körében.

A Vogue már júliusban a kitűzőkkel és virágokkal megspékelt Prada-darabban tette a magazin elejére Cara Delevingne-t, míg Rita Ora a brit Marie Claire júliusi számának elején pózolt a retro stílusú darabban. De az augusztus sem múlt el Prada ruhában pózoló modellek és celebnők nélkül, a brit Elle elején Lily Donaldson, a német Harper's Bazaarnál Daria Strokous, a koreai Marie Claire borítóján pedig Hilary Rhoda volt látható a szettben.

A W magazinnál állítólag valaki még időben felfedezte a bajt, így egy másik, bundás képre cserélték a Prada cuccban feszítő Gigi Hadid címlapját (bár ezt a lap szerkesztője, Stefano Tonchi tagadja) – számol be az esetről a jezebel.com, melynek riportere a bennfentesektől azt is megtudta, hogy a szerkesztők meglehetősen dühösek az eset miatt, mivel köztudott, hogy az év legfontosabb kiadása a szeptemberi, ezért mindenki exkluzív ruhát szeretne a címlapjára tenni ebben a hónapban.

A Page Six tudomása szerint a Prada minden egyes lapnak más-más, egyénre szabott ruhát és kizárólagosságot ígért, így nem csoda, hogy a szerkesztők ki vannak bukva a divatház "tévedésén". A ruhák kiküldéséért felelős munkatárs az akció miatt állítólag már nem dolgozik a Pradánál. Mondjuk az elég esélyes, hogy ezek után a vörös szőnyegre már nem nagyon fogják a celebnők bevállalni ezt a fazont, mivel mindenkinek a könyökén jön ki, szóval nem feltétlenül jött ki jól a címlapháborúból a márka. Arról nem is beszélve, hogy ezután nem nagyon lesz magazinszerkesztő, aki majd tőlük akar ruhát kérni...

Blogmustra