OFFLINE

Új helyen nyitott meg a The Garden Studio

2015. június 18., csütörtök 16:47

Egyik kedvenc üzletünk, a The Garden Studio még év elején bezárt a Kammermayer téren, és mostanáig vártunk, hogy újra nyisson egy másik helyiségben: egy sokkal szebb, nagyobb boltba járhatnak ezentúl a Dori Tomcsanyi, Kele Clothin, Ykra, Mei Kawa és Toms rajongók, ennek apropóján interjúztunk az üzlet tulajdonosával és vezetőjével, Tomcsányi Dórival.

A bolt tulajdonképp egyedülálló abból a szempontból, hogy egy fiatal divattervező viszi a hátán, aki barátaival és egyetemi volt évfolyamtársaival összefogva alakítja a kínálatot és saját márkáján kívül sok mást is kínál (egész pontzosan: Dori Tomcsanyi, KELE Clothing, The FOUR, MEI KAWA, Wood Wood, Sandqvist, TOMS, VIDONORI, YKRA, APRÉS SKI, Hajduanett Leather Goods, Battila, Studio Nomad, The Mama Kin, BALILLA ruhákat, kiegészítőket, berendezési tárgyakat). A The Garden Studio nem showroom, azaz van utcafrontja, rendes nyitvatartása, de megvannak azok az előnyei is, amik egy showroomnak, például méretre lehet igazíttatni a ruhákat és lehet találkozni a tervezőkkel.

„4 éve kezdtük el a The Garden Studiót, de akkor még showroomként funkcionáltunk egy lakásban, azután leköltöztünk a Gerlóczy kávéház mellé a Kammermayer térre és ott voltunk majdnem 2 évet. Onnan jöttünk ide tovább, összeköltöztettük a varrodát és a boltot, így majdnem 170 négyzetméteres a helyiségünk most” – mondta a Díványnak Tomcsányi Dóri a pénteki megnyitón. „A férjemmel, Sikó Bálinttal együtt vezetjük a boltot, ő az, aki inkább a pénzügyekért felel, és én vagyok, aki kurátorként, a saját márkám mellett dolgozom rajta, továbbá Gyenge Nóra üzletvezetőnk is mindenben besegít. A márkák kiválasztását, illetve az egész PR tevékenységét együtt csináljuk és a tervezőket is mi választjuk ki. Van egy mag, akikkel jóban vagyunk, az YKRA, a Kele Clothing, a the FOUR. Körülbelül egyszerre végeztünk az egyetemen és azonos a célcsoport, akiket próbálunk megtalálni itthon. Emellett nagyon jó barátok is vagyunk például az Ykrásokkal is, többször kollaboráltunk és ez az egész egy tök jó társaság."

Mit keresnek itt a skandinávok?

"Ezek mellé behoztunk olyan skandináv márkákat, mint a Sandqvist és a Wood Wood, melyek a külföldiek számára ismert, nagy márkák és nagyon jól eladják a magyar tervezőket. Ez úgy működik kábé, hogy ha látják, hogy itt van Wood Wood, meg Sandqvist, akkor tudják hova pozicionálni a Kelét vagy a Dori Tomcsányit és akkor nincs az, hogy, hú erről még nem hallottam, megyek tovább, hanem könnyen be tudják lőni, hogy ár-érték arányban mire számítsanak. Ez így működik is, és vicces, hogy alapvetően a Wood Woodot nem veszik a turisták, mert az már van nekik, de nagyon jól eladja a magyar márkákat" – meséli Tomcsányi, aki a skandináv márkákat külföldi útjai során ismerte meg.

"Alapvetően az én márkám megy legjobban a The Garden Studióban, de ez nem véletlen, mert itt van a varrodám is és minden igazítást, méretre készítést vállalunk felár nélkül, ami elég nagy luxus egy vásárló számára. Illetve még a Kelét nagyon szeretik a külföldiek, mert nagyon jó minőségű kötött ruhákat készítenek, az Ykra örök kedvenc a magyarok és külföldiek számára is. De nem ragadunk le, hozunk be mindig új márkákat, most például a VYF-t, melynek tervezői a Gombold újrá-n nyertek a sálkollekciójukkal" – avat be a bolt koncepciójának részleteibe a tervező.

Már alakul a jövő nyár

Az üzlet új helye a Paulay Ede utca 18, egy világos, tágas, ötletesen berendezett helyiség, amit Tomcsányi Dóri és férje együtt kerestek meg és alakítottak ki. "Amikor megláttuk, azonnal tudtuk, hogy ez lesz az, tök jó környéken van, nincs bent nagyon a kocsmanegyedben, de nem is a kihalt Andrássy út, hanem a kettő között van. Jó a hangulata az utcának, lehet parkolni, abszolút jó a kisugárzása. Szinte mindent mi csináltunk a festésen és a betonozáson kívül – ez nyilván látszik, hogy vannak barkácsmegoldások, de mind azért, mert mi csináltuk meg. Először a varrodát alakítottuk ki, aztán az üzletrészt" – mondja a tervező.

A varrodában most a 2016-os resort kollekción dolgozik Tomcsányi Dóri, amivel el kell készülnie június végére, de folyamatosan egyszerre négy kollekción munkálkodik. "Most kezdtük el az új kollekció mintázást, ilyenkor a következő két hétben nagy a hajtás. Közben a 2016-os tavaszi-nyári tervezés végénél tartunk, egyszerre négy kollekció pörög,van, amit épp gyártunk, mást már postázunk, megint mást épp most árulunk a boltban. A következő tavaszi-nyári kollekcióról még nem akarok sokat elárulni, de megmarad a szocialista hangulat továbbra is: most a cserkész egyenruhák, szerelések, jelvények inspiráltak, ezekből indultam ki, de van benne némi szőnyegmotívumos beütés is, ami inkább a nyári kollekcióban fog kibontakozni, de majd meglátjátok!" – tudtuk meg Tomcsányi Dóritól.

Irány Ázsia!

A 2016-os kollekciókat ősszel Párizsban fogja Tomcsányi prezentálni, emellett ekkor kerülnek a mintadarabok a kínai showroomba, mely Ázsiában képviseli a márkát. "Ők gyakorlatilag körbeviszik Shanghaitól Pekingen át Hongkongig a ruhákat, járnak apróbb vásárokba, viszonteladókkal tartják a kapcsolatot. Most egy olyan stádiumban vagyunk, hogy még mindig el kell hitetni az ázsiai piaccal, hogy ez tényleg egy jó márka. Még nem ugrotta meg a márka azt a szintet, nem öltöztetünk olyan celebeket, hogy fel tudjuk venni a versenyt, így most egy masszív PR- és marketingstartégiába kezdünk bele ősztől, robbanásszerűen próbálunk meg bekerülni főleg az ázsiai és kínai piacra" – mondja Tomcsányi. Mi addig is bőszen vásárolhatunk Budapest egyik legjobb hangulatú üzletében: ha felkeltette az érdeklődését a bolt, nézze meg képeinket a galériában a megnyitóról és kövesse a The Garden Studiót Facebookon!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta