Közönséges luxuscuccokban nyaralunk

Zanza!

Úgy néz ki, hogy jövőre is a pimasz és merész tervezőknek kedvez a lapjárás. Legalábbis ez volt az első benyomása a kritikusoknak a Moschino 2016-os resort kollekciója láttán, melyet minden bizonnyal ezúttal is rekordgyorsasággal elkapkodnak majd azok a tehetős divatrajongók és bloggerek, akik valószínűleg jobban ismerik a One Directiont, mint a divathét világát és annak múltját. Jól tudja ezt a Moschino vezetőtervezője, Jeremy Scott is, aki nem véletlenül árasztotta el a piacot gumiszerű iPhone tokokkal, mekis logóval illetve Barbie-s és mackós szerelésekkel az elmúlt időszakban.

„Olyan az egész, mint egy „Greatest Hits” montázs” – mondta a vogue.com divatszakértője az olasz divatház új nyaralós kollekciójáról, mely szokás szerint ezúttal is viccet csinált a különféle művészeti formákból és a felgyorsult fogyasztói szokásokból. Nem titok, hogy Jeremy Scottnak sikerült fellendítenie a Moschinót, olyannyira, hogy a márka bevétele hét százalékkal több volt, mint az előző évben, aminek köszönhetően az anyavállalata, az AEFFE (az éves bevétel 65%-át a Moschino hozta) legkelendőbb márkájává vált. Ehhez a vállalathoz tartozik még többek között az Emanuel Ungaro, az Alberta Ferretti és a Cedric Charlier is.

A gyors siker egyik oka vélhetően az, hogy Scott nem várta meg, míg valaki lekoppintja kollekcióját, hanem inkább ő maga dobta piacra azt a show után néhány órával. Bár a resort gyűjtemény még nem a kapható a divatház oldalán, a katalógusképeket mégis azonnal átvették a divatlapok, amin nincs is semmi meglepő, hiszen a designer ezúttal sem száműzte az iróniát a tervezőasztalról.

Az 1974-ben született Scott szerint hitelkártyára emlékeztető pólóruhákban, fekete-fehér, valamint piros és rózsaszín szettekben nyaralunk majd a következő szezonban. A valahol mégis olcsó hatást keltő luxuscuccok közül garantáltan találkozunk még a Moschino szatyrokat idéző kosztümökkel és a kiárusítás felirattal ellátott szettekkel. Nézze meg a galériában, hogy hogyan értelmezte újra a tervező a steppelt táskákat, tweed anyagokat és a divatvilág egyéb ikonikus mintáit, aztán szavazzon: önnek tetszik ez a kollekció (azaz menő), vagy túl olcsó hatásúak a ruhák és elcsépelt már ez a sok felirat (azaz ciki)?

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Menő! (950) (891) Ciki!
Blogmustra