OFFLINE

Megéri átlagos modellekkel reklámozni

2015. május 16., szombat 15:57

Legyen szó plus-size témáról, vagy koplaló manökenekről, a modellekkel többször foglalkoztunk már itt, a Díványon. Bármelyik szélsőségről is legyen szó, mindig heves hozzászólások érkeznek a poszt alá, de mint sejthető, a cégek nem a mi szavunkra adnak, inkább a saját potenciális árbevételüket nézik akkor, amikor arcot választanak a kampányuknak. Ezért is voltunk kíváncsiak arra, vajon melyik a legjövedelmezőbb reklámozási mód – a választ pedig a HuffPosttól kaptuk meg. Ha ön is kíváncsi rá, mindenképpen olvasson tovább!

Gondolta volna, hogy az átlagos modellek hozzák a legtöbb pénzt? Xiumei Bian, a Kenti Egyetem professzora három kutatás keretében összesen 530, 18-25 éves nőt kérdezett meg arról, hogy ők milyen alkatú modelleket szeretnek leginkább viszontlátni a divatmárkák hirdetéseiben. Az eredmények érdekesen alakultak: ha már létező és ismert cégről volt szó, akkor a nullás méretű modellek simán kicserélhetőek voltak átlagos modellekre, a megkérdezettek véleménye nem változott. Viszont ha "új" márkáról volt szó, akkor a válaszadóknak inkább az átlagos test jött be.

A ModCloth mindenféle testalkatot felvonultatott az idei fürdőruha-kampányában. Így kell ezt.
A ModCloth mindenféle testalkatot felvonultatott az idei fürdőruha-kampányában. Így kell ezt.
Fotó: ModCloth

"A kutatásaink azt mutatják, hogy a divatiparnak semmilyen félnivalója nincs, ha átlagos modelleket használ a marketingkampányaiban, sőt: még az is lehet, hogy többet adnak el így, mintha egy sovány személlyel tennék" – mondta Bian. Nem az övé az egyetlen tanulmány, ami erre az eredményre jutott: pár hete a Brock Egyetem kutatásából kiderült, hogy a 6-os (nálunk 34-36-os) méret sokkal inkább piacképes, mint a nullás. Úgy tűnik, erre néhány cég már rá is jött: a Modcloth weboldalát böngészve például mindenféle testalkattal találkozhatunk, és nemrég a Calvin Klein is egy átlagos (a divatiparban már plus size) kategóriába tartozó modellel reklámozta a kollekcióját.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta