Kendall Jenner a Calvin Klein legújabb arca

A Calvin Klein idén sem bízza a véletlenre szezonális kampányát, amelynek tavalyi arca Kate Moss féltestvére volt, akit ezúttal Kim Kardashian egyre menőbb kishúga, Kendall Jenner vált a sorban. A divatház a napokban hivatalosan is bejelentette, hogy a Calvin Klein #mycalvins Denim vonalát a még mindig csak 19 éves kamaszlánnyal kívánja népszerűsíteni – írja az Alasdair McLellan által lőtt reklámanyagról a vogue.com.

„Azzal, hogy a Calvin Klein modellje lehetek, egy álmom vált valóra. A márka ruháiban nőttem fel és figyeltem a magazinokban és az óriásplakátokon azokat az ikonikussá vált hirdetéseket, amiken a világ legjobb szupermodelljei pózoltak. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy része lehetek ennek a hagyománynak” – örült a márka felkérésének a modell, akinek egy erős kifutószezon van a háta mögött, hiszen a világ legmeghatározóbb kifutóin sétált végig a divathét alatt, feltűnt többek között a Chanel, a Balmain és az Oscar de la Renta bemutatón is.

A celebcsaládból származó modellt a divatház marketing-vezérigazgatója, Melisa Goldie is üdvözölte a márkánál, sajtónyilatkozatában egy olyan modern szépségnek nevezte Jennert, aki fiatalsággal és élettel tölti meg a Calvin Klein Jeans speciális kampányát. A marketinges persze nem ment el szó nélkül amellett sem, hogy Jenner milyen profin kezeli a közösségi oldalakat, ahol az egyik legbefolyásosabb hírességnek számít, hiszen csak az Instagramon 21.9 millió követője van. Nézze meg a galériában a legújabb Calvin Klein kampányt, amelyben az egykori valóságshow sztár a világ egyik legfelkapottabb férfi modelljével, a kanadai származású Simon Nessmannal látható.

Oszd meg másokkal is!
Mustra